Keresés

Részletes keresés

SmallG Creative Commons License 2011.05.14 0 0 10

Ez a topik már kihalt. Ezekkel a típusokkal az Európai buszok fóruma foglalkozik.

 

Mellesleg amit betettél képet amúgy is OFF mivel EAG.

Előzmény: HOP-120 (9)
HOP-120 Creative Commons License 2011.05.12 0 0 9
HOP-120 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 8
pepitamen Creative Commons License 2010.08.21 0 0 7
hex144 Creative Commons License 2008.10.25 0 0 6
Mant Mercit és volvót szabad venni mert valamennyíre megbízható buszok.
Feri BPO-576 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 5
Hogyne! :)
Tartsuk el a külföldi munkaerőt és tegyük a fejesek zsebébe a pénzt a nagy közös helyett :D
Elvégre gazdag ország vagyunk; megengedhetjük magunknak, hogy talicskával öntsük ki a pénzt az ablakon XD
Előzmény: BOP-309 (-)
gabesz919 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 4
A Szabolcs Volán vehetne abból a Scania buszból, szeretném forgalomban is látni.
pa445 Creative Commons License 2007.03.06 0 0 3
Sziasztok!

Azért az EAG-okat én is szívesen látom a hazai buszflottában. Nagyon ízléses és kényelmes buszok. Kár lenne értük. Na meg sajnálom, hogy a Rába buszgyártása megszünt, pedíg magyar fejlesztőmérnökök keze munkáját hirdette az a busz is.
Sajnos helyette viszont van például egy ügyeskedő magyar magáncég álltal gyártott Credo, persze külföldi licenc alapján. No meg Alfabusz és hasonlók . . . Kíváncsi vagyok ezek a buszok meddíg fogják húzni. Addíg tuti nem mint egy EAG! Ráadásul az a Credo ízléstelenül csúnya . . .
Előzmény: BOP-309 (-)
aerio Creative Commons License 2006.11.08 0 0 2

Úgy látom mélyen érintettek az Agriás topicban történtek :))

A török gépekre azért nem mondanám, hogy világszínvonalú, de az biztos, hogy nagy tőke áll mögötte.

A Solarisnál úgy hallottam azért vannak pénzügyi gondok, innen nézve az sem egy tutibiztos cég.

 

Én azt mondom azért támogatni kell a magyar buszgyártást, mégha a mostani cégek nem is übergépeket gyártanak, de azért fejlődgetnek, nem beszélve ugy e egy ilyen gyár közvetett és közvetlen hatásaira (munkahely, beszállítók...). Ezek mellett még mindig megvan az EAG, ami szerintem megfelel a világszínvonalú követelményeknek :)

 

Úgy gondolom ahhoz pedig még sok idő kell, hogy itt nagy számban szerezzenek be Citaro-t, MAN NL-t/Lion's City-t a volánok.

 

Bárcsak lenne még Ikarus és nem lenne szükségünk ezekre, csakhát már akkor török gépeket vettek a társaságok, mikor még lehetett volna Ik-t is.

Nem mondom, azért elfért volna mellettük pár MAN Lion's City meg Van Hool stb. :)

Előzmény: BOP-309 (-)
Csoki bácsi Creative Commons License 2006.11.08 0 0 1
És persze EAG minden mennyiségben,ne hagyjuk hogy tönkremenjen!!!!
Előzmény: KZsoci (0)
KZsoci Creative Commons License 2006.11.08 0 0 0
Na és a S0laris?
Előzmény: BOP-309 (-)
BOP-309 Creative Commons License 2006.11.08 0 0 topiknyitó
MAN Merci Volvo Neo Scania.

Hosszu távon csak ezt szabadna vásárolni, igy lehetne gazdaságossá tenni a cégeket.

Nem Credot
NEm Arcot
NEM Alfát
NEm Autosant
NEm stb kratymatyot

Csak a Európai nagy tőkeerős, és minőségi termékeket gyártó gyártők, világszintvonalu járműveit. Semmi mást. 10-15 éven belül erre kell lecserélni a járműparkot :) Megéri.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!