Keresés

Részletes keresés

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.06.13 0 0 214
Hamarosan átadják a Huszti úti Aldit. A 118-as megállópárja ki van alakítva. Ez a Szőlőkert utcai megálló lesz? Pontosabban az lesz előrébb/hátrébb helyezve? És Zab utca lesz a neve? Nem lesz túl közel a temető irányú Búza utcai megállóhoz?
BPO-666 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 213

A Duna Magas ízállása miatt, a kiöntött Arany-patak elzárja a Pók utcát a forgalomtól, ezért a 106-os busz terelve közlekedik a Kadosa utca - Nánási út - Monostori út - Szentendrei út útvonalon, a Silvanus sétány és Pók utca megállóhelyeket nem érinti a busz, a Nánási útnál a Kadosa utcában a sarok elött, áll meg, illetve a Monostari úton a Kuzsinszky utca kereszteződésénél, Aquincumon a 34-es Árpád híd M irányú megállójában áll meg! 15:00-kor már így közlekedtek a buszok, amennyiben tovább emelkedik a vízszint és elárasztja a víz a Nánási utat is a Nánási út elött a Zaránd utcán lesz a visszafordulás, és kimarad a Nánási úti megálló is!

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.05 0 0 212
Nem zártak le semmit a környéken.
Előzmény: Airbus A320 (210)
BPO-666 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 211
Valószínüsítem, hogy a szokásos Varsa utca végállomás utáni Zaránd utcai visszafordulás lesz, és a Monostorin megy vissza az elmúlt évek tapasztalata alapján. És a Nánási út, Silvanus sétány, Pók utca megállóhelyeknél nem lesz pótlás, mert nem megoldható!
Előzmény: Airbus A320 (210)
Airbus A320 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 210

Délután 5-6 között lezárják a Nánási utat az árvíz miatt. azt nem tudom ,hogy a 106-ok fognak-e járni...

buszpótló-busz Creative Commons License 2010.05.31 0 0 209
86-osnak is, a 109-en pedig BPI-779 listája alapján megint óbuda adja az 1-14 forgalmikat. De valószínüleg az indítási is változni fog.
Előzmény: * * BPO-700 * * (208)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.31 0 0 208
109-esnek is. Nem tudom mi a változás.
Előzmény: Törölt nick (207)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 207
Június 1-től új menetrendje van a 106-osnak (is). Bár nem igazán látom, mitől lenne más, ugyanúgy bőségesen járnak majd a szakadt, ordító-hörgő régi buszok.
Előzmény: * * BPO-700 * * (206)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.29 0 0 206
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.17 0 0 205
Ezért gondoltam én a 34/134 - 86 vonalmódosítási tervre.
A cuebic topictársnak is igaza van...
Előzmény: BPO-666 (204)
BPO-666 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 204

Ténylegesen jobb lenne a Nánásin járatni oda-vissza a 106-ost viszont nem Békásig, mivel a Kadosa utcai szakaszt mindenképpen kikell szolgálni, mivel ott több 4-10 emeletes ház és a Kadosa utcai és varsa utcai megállók között ott van egy iskola is, ahonnan azért nem kevesen veszik igénybe a buszt!

 

Illetve a Városfal utcán elfér a busz még a volvo is, jómagam tapasztalatm egyszer egy ideiglenes lezárás miatt kénytelen volt a Városfal utcán át elérni egyetlen egy busz a szentendrei utat, mert nem tudtak időben szólni neki, hogy a nánásin ne jobbra kanyarodjon hanem balra menjen vissza a monostorin, ezért kénytelen volt ellavírozni a Városfal utcán át... és szépen elfért végig egyedűl a Szentendrei úti kikanyarodás volt gázos...

Előzmény: Törölt nick (203)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 203
" A Római ltp nagy része pedig a HÉV-hez jár"

De csak jobb híján, ugyanis aki teheti autóba ül, és....a 106-os busz ugyanis olyan szar útvonalon jár, és használhatatlan menetrenddel (csúcson kívül és hétvégén, pláne este mire jön egy, az ember már a város másik végén van autóval), hogy mindenki valami mást választ.

A Nánási felől azért eléggé odébb van az a HÉV, jó 10-12 perc gyaloglás + várakozás a szerelvényre átlag 15-20 perc eltelik, és a kedves utas még csak akkor tud felszállni egyáltalán a vonatra.

A 106-osnak szerintem a következő problémái vannak:

a, a BKV által vélelmezett reggel 8-4-ig igazodó munkaidőhöz kapcsolódó csúcsidőszakokon kívül alig-alig jár, főleg estefelé már nagyon sokat kell rá várni

b, felesleges a Szentendrei felől a lakótelepi kör, hiszen a 34 ugyanezt az irányt szolgálja ki, valamint a HÉV is - egyszerűbb lenne, ha északi irányban is a Nánásin közlekedne

c, szerntem tovább kellene járatni észak felé, egészen Békásig, a lakóteleptől északra eső rész igencsak odébb van a HÉV-től

d, vissza kellene csinálni az alacsonypadlós buszokat...errefelé azért nem a legszegényebb réteg lakik, és a régi özönvíz előtti IK 280-asokra főleg télen bizony nemigen száll fel az ember autó helyett :S

A Városfalon nem fogják járatni, mert nem fér el, maximum ha megtiltják a parkolást végig.

bónusz: sokan szerintem szívesen járnának a vonattal is, de a megállóhoz megint csak buszozni kell, vagy jó sokat gyalogolni szerintem érdemes lenne a híd végében a nánási vonalában is kialakítani egy megállóhelyet.
Előzmény: Irj ha mersz (168)
Airbus A320 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 202
Nem tudom ,de ha ott is felbontották akkor lehet ,hogy ott is újra aszfaltoznak. Csak nem értem miért aszfalttal csinálták beton helyet, bár már az is valami ,hogy megcsinálták.:)
Előzmény: * * BPO-700 * * (201)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.12 0 0 201
Ez lesz majd az off helyszínen is?

OFF helyszín: Margit híd
Előzmény: Airbus A320 (200)
Airbus A320 Creative Commons License 2010.05.12 0 0 200
A 106 Nánási úti megállóiban felszedték ma a nyomvályús aszfaltot ,és újraaszfaltozták. Nem tudom miért nem betonból csinálták ,mert szerintem ez az aszfalt a nyári nagy melegben megint vályúsodni fog.
Zolcsi67 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 199
Pár éve felszedték, hogy a (volt) gyárkerítésen belül mi van, azt nem tudom.
Előzmény: * * BPO-700 * * (192)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.28 0 0 198
Köszi!
Előzmény: Törölt nick (197)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.28 0 0 196
A 2-es és a gázgyár közötti szakaszra sokat nem fognak költeni: a vasúti töltés fog az út nyomvonalán haladni, ha építik az aquincumi hidat.
Előzmény: BPO-666 (194)
Airbus A320 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 195
Én is ezt támogatom:)
Előzmény: BTKmániás (193)
BPO-666 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 194

Így igaz, ha a 106-os menne a nánásin oda vissza a Rómaira a gázgyári utat érintve akkor a 34-es nem térne be a Sujtás utcához...

 

az U alaku kanyarról meg annyit hogy valószínüleg elférnének a buszok, csak eléggé leharcolt az út, de lagalább rendbetennék az egész Gázgyár utcát is

Előzmény: Irj ha mersz (182)
BTKmániás Creative Commons License 2010.04.27 0 0 193
Sziasztok!

Én ezt a verziót támogatom:
34 Záhony - Jégtörő - Gázgyár - Nánási (oda-vissza)
86 változatlan
106 változatlan
109 változatlan
134 változatlan
206 változatlan

A Huszti úti áttörésről én is hallottam.

A 118-as Kazal utcán át közlekedése nem lenne hátrány. A DUNABAU kihagyása nem lenne tragédia (kb 500 méteres szakasz). Kérdés: a Dinamó utcai megállót kihagyná?
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.26 0 0 192
Amúgy abból az ipari vágányból már csak a K-hídon van. Bent a szigeten mennyi van még, azt már nem tudom...
Előzmény: Irj ha mersz (189)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.26 0 0 191
Én úgy tudom, hogy felszedték. Ez legyen a legkisebb probléma! :)))

Viszont a Jégtörő utca - Gázgyár utcai vonalvezetést jónak tartom!
Előzmény: Irj ha mersz (189)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.26 0 0 190
Zsófia utca és Aranyhegyi út között nincs semmi összefüggés. Ma is nagy puszta van ott. Békás-busz-nak ilyen értelemben nem játszott közre.

Ellenben hamar felhagytak a Zsófia utca tömegközlekedéssel történő feltárással, mert Szentendrei útról remekül meg lehet közelíteni.
Lehet, hogy a HÉV szintbeli átjárás miatt? Kétlem.
Előzmény: Irj ha mersz (188)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.26 0 0 189
Hát sín már lehet nincs, mert ellopták:) De a töltés még megvan és 'jól' kivehető.
Előzmény: * * BPO-700 * * (187)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.26 0 0 188
Gondolom a BKS busz miatt már nem volt aktuális a Zsófia környékének jobb feltárása.
Előzmény: * * BPO-700 * * (186)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.26 0 0 187
Semmi baj! Igyekeztem a nem létező ipari sínre terelni a témát! :))
Előzmény: Irj ha mersz (185)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.26 0 0 186
Huszti út: Igen, tervben volt, de sajnos nem valósult meg. Eredetileg 86-ost szerették volna, de azóta szó volt 118-asról is, de ma már nem beszélnek róla semmit. A járat az áttörésen kívül a Zsófia utca környékét tárta volna fel.
Előzmény: Irj ha mersz (184)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.26 0 0 185
Bocsánat. Tényleg félreérthető, ahogy mondtam. Remélem most már világos:)
Előzmény: Irj ha mersz (181)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.26 0 0 184
"Hanem a rakparton a híd alatti U alakú útszakaszról."

Én mindkettőre értettem:) A 'minialuljáró' és a hídfő közötti útszakasz, ami a gázgyár mellett van igen szűk. Így, ha szembetalálkozik 2 busz, akkor nem biztos h elférnek. Persze ez nem 100%! Lehet némi területrendezéssel, irtással megoldható. Az út is kíván szerintem némi kátyúzást, mert a patakparton elég ratyi, bár ez a kisebb gond.

"Ki tudja, hogy az a terv mikor valósul meg?"

Elvileg az Aquincumi hídhoz kötődik a projekt.

"Mint az az "áttörés" amit Huszti út folytatásaként terveztek a Zsófia utca felé."

Erről még nem is hallottam, pedig nem tűnik rossz elgondolásnak:)

Előzmény: * * BPO-700 * * (183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!