A Dutra-k mögötti második kocsi rakománya Albániába mehetett?
És amit soha nem láttam,mert valószínűleg nem került sorozatgyártásba,viszont meglepett:a DR 100-as.
És még jobban,amit a cikkben nyilatkozó tervező mond." a fülke forgatásával,és a puttony billentésével vannak kisebb nehézségek" Komoly vasnak néz ki..
Egy Embert majdnem megbántottam,nem volt szándékos. Egy másik fórumon is írtunk a Robur-ral kapcsolatban. És egy méreg pici jele nélkül válaszolt nekem. Szerintem érdekes.
És köszi a kockaköves történetet. Ezeken én is közlekedtem,és tényleg "jó"volt még nyáron is. Kockakő+por+két csepp eső.. Mintha a szlovákiai síparadicsomban lett volna az ember.
De egy fiatal nem őszül,ill. nem adja fel. :-) /De néha azért infarktus közeli helyzetek előfordultak./
Ez volt a vizsgavonal. Annak idején a hatósági vizsgán legtöbbször ezen a vonalon botorkáltunk le-fel. Esős időben volt gáz, hiszen közel a vonal fele kockaköves volt. Háttérben a már megszűnt Budapest-Józsefváros pu, amely a MÁV első pesti pályaudvara volt.