KIA Proceed-emhez (de term. máshoz is jó) vásároltam 17" Dezent TZ Graphite alufelniket (7x17; 114,3; ET51, 5 furat), de gépjárműváltás miatt meg kell válnom tőle. Még dobozban vannak, abszolút érintetlenek.
Van hozzá 4 db TPMS szenzor is (Alcar Black szenzor)
Ha valakit érdekel kérlek írjon itt, vagy emailen (szposz@freemail.hu) vagy hívjon az alábbi számon: 70/684-5699
Ha szükség van felnire és szenzorra is kedvezőbb az ár.
Szia. Nekem egy 2019-es ceed sw. van gold felszereltséggel és ugyan ez a bajom van, kábelel megy de nélküle nem. Nem birok rájönni mi lehet a bibi. A fejegységen a legfrisebb szoftver van.
A kérdésem a következő lenne. Eddig egy 2022-es 1.5-ös Ceed kombival jártam, Gold felszereltséggel. Abban az autóban az Android Auto-ra rá lehetett kapcsolódni USB kábel nélkül, és tökletesen működött is.
A napokban átültem egy 2024-es forgalomba helyezésű (vadi új) Proceed GT-be, amiben ráadásul még a "Luxus csomag" felszereltség is benne van. Az létezik, hogy ebben viszont már csak USB-vel tudok csatlakozni?
A szemem kifolyt már annyit nyomkodtam, de nem jövök rá, hogy lehetne csak simán Bluetooth-al/WiFi-vel csatlakozni, kábel nélkül.
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék. Van egy 2023-as évjáratú 1.5T-GDI CEED modellem gyári 16-os felnikkel. Amikor megvásároltam direkt rákérdeztem, hogy van e benne TPMS szelep és azt mondták mivel gumi a szelep ezért nem azon keresztül nézi a guminyomást a rendszer. Lecseréltem ezt a felnit egy harmadik féltől származó 17'-os felnire. Nyilván semmilyen érzékelős szelepet nem rakattam bele mert azt mondták amit. Azonban folyamat hozza az autó a keréknyomás hibát és írja, hogy nyomjam a SET gombot 3mp-ig. Amikor megnyomom eltűnik a hiba de kis idő múlva újra előjön. Esetleg tudnátok rajtam segíteni, hogy tudom ezt a problémát megoldani? Segítségeteket előre is köszönöm.
Sajnos még nem. Legutóbb egy profi gumissal kicentiroztattam újra, de a hiba változatlan. Próbálok tovább kerdezoskodni. Szervizbe már csak akkor viszem ezzel a hibával, ha a szervizes egyből ravagja h tudja mi a baja, mert eddig csak csináltak a hülyét és kifizették a centirt.
Érdekes hogy a gyári kerekor 2-3x nehezebb mint a gyári anya, de sajnos nem ez okozza a vibrációt.
Kérdező vagyok, csak valami más néven léptem be... és Mea Culpázok. kb. ötödjére átnézve az angol járműkísérő lap jobb alsó sarkában találtam egy 225/45R17 91W 7.0Jx17/ET53/B/C1 feliratot.
az egyéni tapasztalatom az, hogy kellett a hibakód a javításhoz. Nekem a következő hibakód volt: alacsony üzemanyag nyomás a kisnyomású rendszerben. Egy gumigyűrű tömítés szakadt volt az üzemanyag szűrőnél, a csere megoldotta a hibát. Hogy nálad miért vált vészüzemmódba, milyen hiba okozza, ezt nem lehet biztosan megmondani.
A kocsi céges és egy flottakezelőtől van. A velük szerződésben lévő szerviznél voltam.(Máshová csak engedéllyel vihető) Mivel nem márkaszerviz, így a gyári kiolvasás nem lehetséges. A náluk használatos kiolvasó nem talált semmit.
Ahhoz, hogy márkaszervizbe kerüljek elég sok kanyart le kell futnom, hogy bevállalják, illetve a flottakezelő engedélyezze. Utána pedig még az időpontra is várnom kell. Legutóbb más hiba folytán 3 hét volt. Az egész folyamat pedig több mint egy hónap. (egyébként megtettem) Addig pedig így megyek a kocsival havi szinten közel 4000 km-t.
Tehát igazán nem ötletekre vagyok kíváncsi, hanem egy esetleges tapasztalatra, hogy meg tudjam gyorsítani a javítást.
A dátumot elütöttem 2021-es az autó.
A hiba tegnap is kijött, teljesen random módon. 3000-ig húz, majd mintha leszabályozná. Leállítás után mintha semmi nem történt volna. Jelzőlámpa továbbra sem jelez.
Két éves autónál ne ötleteket kérj fórumokon, hanem szervizidőpontot a márkaszervizben. Egyébként nekem egr hibánál csinált ilyet, de az hibalámpát is gyújtott.
Ez szerintem a vészüzemmód vagy más néven biztonsági üzemmód. Az autó tárolja a hibakódot (nálam tárolta), azt ki kell olvasni szervizben, ha nincs hibakód olvasód. A hibakóddal már el lehet indulni a hiba további diagnosztizálása és javítása felé.
Sziasztok! A problémám az lenne ha be kapcsolom a fényszórót akkor meg áll a fordulatszám mérő és a sebesség mérő. De ha a start stop funkciót használom akkor le esik nollára majd induláskor fel megy addig a sebességig,fordulatszámig mint ahol megállt. Tapasztalt valaki hasonló jelenséget? A segítséget előre is köszönöm.
Valami egyszerű darab, de teljesen stabil, Homasitában, Auchanban is forgalmazták, az a rövid buci fajta, nem síbox, valami 40e ft volt az új ára, legyen mondjuk 25.
Ha esetleg valakit érdekel, JD kombira van egy párszor használt Thule tetőcsomagtartóm, egy talán 320 literes tetőboxszal. Igazából évek óta rakosgatom a garázsban, valószínűleg sosem fogom használni.
2016-os Ceed SW-m van. Elment a csomagtartó világítás. Nehezen kipattintottam a búrát, az izzó jó, nincs feszültség a foglalatban.
Akkor nyilván a biztosíték halt meg. Megnéztem, 17-es biztosíték (INTERIOR LAMP: Kesztyűtartó lámpa, csomagtér lámpa, pipere lámpa LH/RH, utastér lámpa, Felső konzol lámpa). Hurrá, tényleg sötét a kesztyűtartó is. De hiába, ha kiveszem, akkor az utastér lámpa is elalszik, viszont a biztosíték jó.
Nehéz kérdés, gondolom Te érdeklődtél 6-án a Lumnetnél is erről.
Szerintem elsősorban az izzó talplemeze (vagy nemtudomhogyhívják) lehet necces. Azt írják általában, hogy a méretek megegyeznek a hagyományos H7-es izzókéval, de a LED-nél a vékony fém talplemez helyén egy vastagabb műanyag lemez van. Ahol egy kis beakasztós acélrugó tartja a helyén az izzót, ott működhet, de a Kiakban jellemzően elég szorosan van rögzítve az izzó egy elfordítható műanyag fedéllel. Saját (véres) tapasztalatom, ha pl. korábban valakinek véletlen 180 fokkal elfordítva sikerült betenni az izzót, úgy beszorult, hogy alig lehetett lefordítani a rögzítést.
Azt nyilván tudod, hogy illegális átalakításnak minősül. A lencsés lámpában ugyan nem olyan feltűnő, de azért le lehet bukni vele…