Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trec12 Creative Commons License 20 perce 0 0 24908

Szinte minden ezres Kia tesztben megemlítik, hogy Ceed-ből 1.6-ost. Azaz vagy GDI-t vagy CRDI-t. És igazuk van szerintem.

http://autopult.hu/tesztek/literkerdes-opel-astra-1-0t-vs-kia-cee-d-1-0-tgdi.html

Előzmény: Laikus Testvér (24904)
dokeee Creative Commons License 20 órája 0 0 24907

Ez egy sima androidos cucc, gyakorlatilag azt csinálsz vele amit akarsz, Sygic, Here, ami szimpatikus.

Előzmény: Laikus Testvér (24906)
Laikus Testvér Creative Commons License 20 órája 0 0 24906

Azt írják, hogy navigáció is van benne, és a képeken a navis képernyő nagyon hasonlít egy iGO Primo navigációs képernyőjére, szóval gyanús, hogy nem túl jogtiszta a dolog...

 

Ettől a kis bibitől eltekintve amúgy nem tűnik rossznak a cucc :-))

Előzmény: dokeee (24905)
dokeee Creative Commons License 22 órája 0 0 24905
Laikus Testvér Creative Commons License 24 órája 0 0 24904

Nos igen, ez a Mazda több szempontból is jobb, mint a turbós Kia. Sajna ez a Mazda már túl van az anyagi lehetőségeimen.

 

Valószínűleg nem a háromhengeres turbós Kia irányába nézelődöm majd, mert nem túl olcsó és annyira se nem takarékos, se nem dinamikus.

Előzmény: dokeee (24903)
dokeee Creative Commons License 25 órája 0 0 24903

Ezek közül én a Mazdára tennék.

Előzmény: Laikus Testvér (24902)
Laikus Testvér Creative Commons License 1 napja 0 0 24902

Na, ez is egy érdekes teszt, két autó, mindkettő 120 lóerő, csak az egyik 1000 köbcentis turbós benzines, a másik 2000 köbcentis szívó benzines motorral van szerelve...

 

http://www.autonavigator.hu/teszt/osszehasonlito_teszt_kia_ceed_1_0_t-gdi_gt-line_vs_mazda3_g120_revolution-16341

Előzmény: trec12 (24892)
dokeee Creative Commons License 2 napja 0 0 24901

Milyen véleményt vársz erre? Nincs rossz hírük ezeknek az autóknak. Egy konkrét darabról meg nem lehet általánosságban nyilatkozni.

Előzmény: buci67 (24900)
buci67 Creative Commons License 4 napja 0 0 24900

Szevasztok szeretném ki kérni a véleményeteket 

Szeretnék vásárolni használt disel 1,6  126le autot.

mennyire bevált ez a tipus 3éves.

121000km van benne magyarországon vásárólt első tulajdonostól.

Irjatok véleményt.

 

Üdv: lajos

P.URBANUS Creative Commons License 4 napja 0 0 24899

A CVVT az a változó szelepvezérlés rövidítése, nem a befecskendezésre utal. A GDI jelű motorok a közvetlen befecskendezéses benzinesek a Kiánál.

Előzmény: 08-73 (24896)
trec12 Creative Commons License 4 napja 0 0 24898

Igen a GDI az direkt befecskendezéses.

Előzmény: dokeee (24897)
dokeee Creative Commons License 4 napja 0 0 24897

A cvvt lehet hogy valóban az, a GDI-t a rövidítésből ítélve direktbefecskendezésesnek gondolnám.

Előzmény: 08-73 (24896)
08-73 Creative Commons License 5 napja 0 0 24896

Dehogynem, csomó helyen van még újonnan is. Kiánál/Hyundainál a CVVT, meg a sima GDI szerinted mi?:) Jó, nekem a szívóbenzines minden változata 1 és ugyanaz :D 

Előzmény: dokeee (24895)
dokeee Creative Commons License 5 napja 0 0 24895

Szerintem újonnan már vagy 3-4 éve nincs.

Előzmény: 08-73 (24894)
08-73 Creative Commons License 5 napja 0 0 24894

Nyugi, jó sokáig lesznek még azok azért:)

Előzmény: dokeee (24893)
dokeee Creative Commons License 5 napja 0 0 24893

Nagyon nem az én világom ez a downsizing. sírok a szívócsőbefecskendezéses benzines szívómotorokért.

Előzmény: trec12 (24892)
trec12 Creative Commons License 5 napja 0 0 24892

Van egy új teszt az 1.0-ás motorral szerelt Ceed-ről.

http://www.autonavigator.hu/teszt/kia_ceed_1_0_t-gdi_gt_line_teszt-16298

Előzmény: Laikus Testvér (24876)
-peter Creative Commons License 2016.02.07 0 0 24891
tehát a 2. generációs modellek még Euro5-ösek voltak?
DPF van, a 2T meg kérdéses...
üdv
Előzmény: Scholl4 (24888)
fortworth Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24890

Köszi szépen!

Előzmény: Scholl4 (24887)
Blászló76 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24889

Szia!

 

Részecskeszűrő biztosan van a kettős tömegű szerintem még nincsen, de a Ceedklub forumán biztos meg tudják mondani.

 

Laci

Előzmény: Scholl4 (24888)
Scholl4 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24888

A második generációs ceed-ekból alapból tudtommal euro5-ösek.

A 2015 őszi ráncfelvarrott  modellek euro 6-osak.

Azt viszont továbbra sem tudom, hogy a 2013-as 1.4 crdi-ben van-e kettős lendkerék és részecskeszűrő.

Előzmény: -peter (24884)
Scholl4 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24887

Szia!

 

Pár napja vettem egy 2013-as 1.4 crdi-t (90le).

Nagyon kellemes meglepetés, szépen megy.
Egy citroen 1.6 hdi-vel (92le) összehasonlítva kb pariban van.

Különbség, hogy a francia dízelben szép egyenletesen jön meg az erő 1500-tól, ez kb 2000-ig teljesen halott.

2000-3000 között viszont érzésre nagyon jót tol, a hirtelen ébredő nyomaték miatt erősebbnek érződik a francia dízelnél.
Nem szabad 2000 alá hagyni menni a fordulatot.

A 6-os váltóval autópályán is halk és takarékos. A gördülési zaj erősebb mint pl egy J astrában.

Motor és szélzaj gyakorlatilag semmi. 70.000km átlaga 5.9.

 

Előzmény: fortworth (24879)
08-73 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24886

Mármint a dízelek. Biztos, mivel az Euro6-osnál kb. alapdolog.

Előzmény: -peter (24884)
dokeee Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24885

Tuti. Euro6 anélkül nincs. 

Előzmény: -peter (24884)
-peter Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24884

2. generációs CEED már megkapta a szokásos kettőstömegűt és DPF szűrőt?

Az első generációsban nem volt egyik sem, de a másodikról még ilyen téren tapasztalatlan vagyok.

Előzmény: 08-73 (24880)
-peter Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24883

GDI-nél vajon jellemző hiba lesz a kokszosodás?

totalcar-on többször írtak már róla, ezt tisztítja az egyik szaki (Novoth Tibi) dióhéjjal.

 

Motorbontás koksz miatt? Soha többé!

Pöfög a VW TSI-je? Rángat a turbós Coopere? Letilt a Peugeot THP motorja? Olvasson és gyermekének dió lesz a jele az óvodában! Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Előzmény: trec12 (24877)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24882

Majd számolj be részletesen a megrendelésről, mennyit kellett várni, stb.

 

És persze várjuk a tapasztalatokat is.

Előzmény: dokeee (24878)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24881

Lehet, hogy nem lesz GT-Line autóm, mert ez a kivitel az ezres turbómotorral is jóval 6 millió Ft fölött van.

 

Jókat írnak róla ebben a tesztben is, de az ár eléggé magas :-(

Előzmény: trec12 (24877)
08-73 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24880

A Cee'dtől szerintem nem kell félned, a világ egyik legmegbízhatóbb autójaként emlegetik. Ha volt is valamivel gond, az legfeljebb a dízel lehetett, de tudjuk, hogy azok érzékenyebbek ilyen téren. Én benzinesben gondolkodom, azokra még panaszt nem hallottam sem az első, pláne a második generációból sem. 

Előzmény: fortworth (24879)
fortworth Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24879

Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, a keret 3,5 millió körül. Az egyik jelölt a Cee'd kombi (2013-től), az 1.4 crdi-ből van pár 100e km alatti a Pappasnál és a Schillernél is. A költségvetésbe még némi hitellel beleférne új 1.4 benzin is. (a bika 1.6 crdi, valamint az 1.4 és 1.6 benzin kombiból csak gyakorlatilag újak vannak, plusz pár garin kívüli futásteljesítményű.)

 

Szerviztapasztalatokról érdeklődnék 80e km után, ha van már ilyen.

A Totalcar népítéletek között még csak alacsony futásteljesítményű autók vannak, és bár jókat írtak több netes portálon is az autóról, de használtként jóval kevesebb az infó.

 

Viszont itt már nem annyira jó a helyzet:

http://www.used-car-report.com/

http://www.jarmunaplo.hu/?s=ceed&searchsubmit=

 

Tartsak az 1.4 crdi-től használtan?

 

A többi modellel (főként az 1.4 benzinessel) szemben elsősorban az éhezőművész fogyasztása számít, ami városban sem nő az egekig (spritmonitor.de szerint min. 2 liter a különbség, ami még azonos üzemanyagárnál is évi 135e Ft 20e km-nél), viszont van benne elég nyomaték, hogy 5 fővel is normálisan használható legyen városon kívül és autópályán (ide sokan írták, hogy az 1.4 benzin elég kevés). Korábban volt 1,4 dízel Corolla kombim, akkoriban pont egy picivel több nyomaték és egy 6. fokozat hiányzott, mi itt pont megvan.

 

Lécci csak olyan írjon, akinek konkrét tapasztalata van. Köszi szépen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!