Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ilias Creative Commons License 3 órája 0 0 25161

Azt nem tudom, de ma már nincsenek akkora kedvezmények.

Előzmény: dokeee (25156)
Beki apukája Creative Commons License 3 órája 0 0 25160

2010-es Ceed-ben valaki szedte már ki a kormányon lévő gombokat? A hangerő és a tempomat  +,- gombjai kicsit nyikorognak. Próbáltam egy kis szilikont de nem segített. Hogy lehet kivenni a kormányból?

GAgyiXyXy Creative Commons License 4 órája 0 0 25159

Én három helyről kaptam eddig ajánlatot, mind ugyanazt adta. Maffia már ez is :) Bár várok még egy uefa limitre ajánlatot Kecskemétről, meglátom az milyen lesz. Ott ígérték egyedül az 1,6crdi-re.

dokeee Creative Commons License 5 órája 0 0 25158

Pontosan, ezért nem fogsz most 12%-ot kapni.

Előzmény: Tojglius (25157)
Tojglius Creative Commons License 5 órája 0 0 25157

ami kedvezményt anno amiatt lehetett kapni, hogy a kereskedő komoly jutalékot kapott a lízingcégtől azt a vevő sokszorosan visszafizette az ember a lízingdíjakkal... a tájékozatlan vevő boldog volt, hogy alkudott 100ezer forintot, aztán visszafizettették vele a dupláját a lízingen keresztül...

ez volt ebben a "módiban" a legszimpibb... :(

(és akkor nem is a devizaárfolyamokról beszélünk, szimplán csak a kamatokról és díjakról)

 

mára ez a része legalább letisztult... hitel csak forint, már az is olcsó (egy ideig :D), nézik, hogy tényleg elbírod-e stbstb (persze csak miután kb minden második honfitársunk atomra szívta magát vele)

 

nomindegy, nem offolok :D

Előzmény: dokeee (25156)
dokeee Creative Commons License 6 órája 0 0 25156

Persze, meg sokkal kisebb marzs.

Előzmény: ilias (25155)
ilias Creative Commons License 6 órája 0 0 25155

Hitel most is van, csak most már nem kapják meg az elején az egész jutalékukat, hanem ütemezve.

 

Előzmény: dokeee (25153)
ilias Creative Commons License 7 órája 0 0 25154

Mi sem vennénk, ha nem lenne megbízható a forrás.

Teljes casco volt rajta, de hiába, ha nem a piaci árakat veszik figyelembe, hanem az egyéb paramétereket és min. fél misivel kevesebbet kapsz. De már dolgozunk a különbözet bevasalásán.

Előzmény: Tojglius (25152)
dokeee Creative Commons License 7 órája 0 0 25153

Nincs már akkora mozgástér szerintem, az még a hiteles időkben ment.

Előzmény: Tojglius (25152)
Tojglius Creative Commons License 7 órája 0 0 25152

kösz... a 12% az jónak tűnik... kb annyiban reménykedek én is... :)

 

igen, sajna baromi drága játék az új autó... de egy rosszul kifogott használt még nagyobb átok lehet...

én most - bár még van időm tipródni - nagyon hajlok arra, hogy inkább egy garanciális új horror pénzért, de amire én vigyázok és használom 7-10 évig, mint fele-harmadannyiért egy bizonytalan előéletű használt...

(és már "nyugaton" is erősen hígul a nepperpiac)

 

gtk "ellen" meg eddig minden autónkra kötöttem egy nem full, hanem egy "csak lopás és tk" cascot...

Előzmény: ilias (25151)
ilias Creative Commons License 7 órája 0 0 25151

Azért írtam, hogy "új" mert nem új, használt. :D

Ismerőstől, még 3 év garival.

2008-ban vettünk újat, arra 12% kedvezményt kaptunk a listaárból, ami 4.918.000.- volt annó. SW 1.6 crdi ECS+ felszereltséggel.

Jó dolog az új autó, de sokat is veszít az ember rajta, pláne ha más f@@@ból GTK-s lesz.

Előzmény: Tojglius (25150)
Tojglius Creative Commons License 8 órája 0 0 25150

hamár most lesz új verda ha jól értem, akkor abban tudsz segíteni, hogy a listaárból mennyit sikerült lealkudni? (én itt még nem tartok, csak jó lenne látni pár konkrét példát, a legszerencsésebb egy rendelt és nem szalon/raktárautó példa lenne)

Előzmény: ilias (25149)
ilias Creative Commons License 8 órája 0 0 25149

Köszi a felajánlást, csak kíváncsi voltam.

Én annó a 5-6 éven keresztül a Lurdyba jártam és elvileg oda fogok megint járni (amint meg lesz az "új" Ceedünk).

 

 

Előzmény: Tojglius (25147)
ilias Creative Commons License 8 órája 0 0 25148

Nem tudom, hogy ez miért fordul néha elő....

Előzmény: ilias (25146)
Tojglius Creative Commons License 9 órája 0 0 25147

ezt anno a Pappas küldte (februárban, amikor elkezdtem körbejárni a témát...), de ez nem "hivatalos" árajánlat volt, hanem csak 1 tájékoztató...

 

ja, most vettem észre, hogy amiket megírtam az az 1.6benzinre vonatkozik nem a 2.0-ra (az mindenhol ~2000ft-al drágább, mert több olaj kell bele, a többi tétel mind ugyanaz) de ha érdekel ki tudom ollózni részletesen is az xls-ből, hogy hogy állnak össze a számok... (1.6,2.0benzinre és 1.7d-re küldték meg)

Előzmény: ilias (25145)
ilias Creative Commons License 9 órája 0 0 25146

Ez melyik szervíz ajánlata?

Ceednél elõfordulhat ugyanannál a típusnál akár 10-20-40e-s különbség a különbözõ ajánlatok között.

Előzmény: Tojglius (25142)
ilias Creative Commons License 11 órája 0 0 25145

Ez melyik szervíz ajánlata?

Ceednél előfordulhat ugyanannál a típusnál akár 10-20-40e-s különbség a különböző ajánlatok között.

Előzmény: Tojglius (25142)
-peter Creative Commons License 11 órája 0 0 25144

és pollenszűrőt is.

Tehát olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt évente illene cserélni.

Előzmény: dokeee (25129)
GAgyiXyXy Creative Commons License 13 órája 0 0 25143

Köszönöm!

Előzmény: Tojglius (25142)
Tojglius Creative Commons License 15 órája 0 0 25142

Ez mondjuk egy 2.0benzin és egy 1.7d carensre vonatkozik (az is lehet, hogy itt van más kian belül is amiből a félreértés jön és egy ceednél éves olajcsere van előírva... )

 

sajna az xls-ről lőtt printscreent nem tudom a melóban úgy átszerkeszteni, hogy be tudjam másolni, így csak a lényeget írom:

 

szóval a válasz szerint:

új kia carens 17d vs 20b:

szervizperiódus 2 év / 30ezer km

költségek

Diesel:     2-4-6-8-10 éves: 59-85-59-85-59eFt (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, segédanyag, munkadíj mindenhol és a drágábbakban +levegő és üzemanyagszűrő)

Benzines:2-4-6-8- 10 éves: 47-62-47-62-78eFt (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, segédanyag, munkadíh mindenhol és a drágábbakban + levegőszűrő + utolsóban már gyertya is)

 

a kérdést pedig úgy tettem fel, hogy mik azok a fix szervizköltségek amik előírás szerint felmerülnek a garanciális idő alatt és "kellenek" ahhoz, hogy a gari életben maradjon!

 

Előzmény: GAgyiXyXy (25141)
GAgyiXyXy Creative Commons License 17 órája 0 0 25141

Tojglius és mekkora a difi a dízel és a benzines között karbantartási kültséget tekintve?

Előzmény: Tojglius (25136)
Tojglius Creative Commons License 26 órája 0 0 25140

viszont ha tudtok segíteni az én lejjebb lévő kérdésemben azt megköszönöm!

Tojglius Creative Commons License 26 órája 0 0 25139

autógyár=értékesítők+marketing+műszakiak stbstb :D szóval nem lehet külön kezelni ezeket, mert ahogy minden vállalatnál itt is a fő érdek a profit... aminek az érdekében persze - ahogy írtad - hol egyik hol másik érdek érvényesülhet jobban...

 

a kiánál persze esélyes, hogy pont azért vállalnak mindenki mással ellentétben 7 évet, mert ugrani akarnak a piacon ami inkább értékesítési és marketing szempont, de azért biztos kiszámolták, hogy műszakilag is meg tudják ezt ugrani úgy, hogy összességében ne legyen több a leves mint a hús... :) :)

 

bár ez már kicsit off az eredeti kérdéshez képest... :)

Előzmény: aamen3 (25137)
ilias Creative Commons License 27 órája 0 0 25138

Évente olajcsere, kétévente szervíz.

Előzmény: alex707 (25128)
aamen3 Creative Commons License 27 órája 0 0 25137

"egy autógyár szerint elég a két évente szervizelés/olajcsere"

 

ez nem annyira az autógyárak mint inkább az értékesítők és marketingesek véleménye
aztán van amikor a műszaki szempontok, van amikor a marketing szempontok érvényesülnek jobban

Előzmény: Tojglius (25136)
Tojglius Creative Commons License 27 órája 0 0 25136

ezzel amúgy teljesen egyetértek... :) :) az autóra vigyázni kell és érdemes... és nem csak a garancia miatt,  hanem mert a rendszeres karbantartással többet lehet spórolni hosszútávon mint amibe kerül... :)

de az tartom, hogy ha egy autógyár szerint elég a két évente szervizelés/olajcsere a gari életben tartásához akkor valszeg tényleg elég (egyszerűen mert kapitalisták és nem a pénzük ellenségei), de persze az biztos "nem árt" ha gyakrabban foglalkozunk vele... 

 

de már csak kiváncsiságból is meg fogom nézni, hogy mit írtak pappasék...  ha még megvan a mél...

(anno azt akartam megtudni, hogy a benzines és a dízel garanciális karbantartási költségei közt milyen árdifi van, hogy lássam, hogy a fogyasztáson kívül milyen "biztos" költségek merülnek fel -> kb mennyi idő alatt térül a drágább motor és szinte biztos, hogy mindkét motorra két éves periódusokat küldtek)

 

+ most megnéztem a biankó szervizkönyvet, abban "kitöltendő" az a rész, hogy mennyi időnként kell olajat cserélni/karbantartani... ezt gondolom átadáskor a márkakereskedő tölti ki, ergo az a mérvadó amit oda beírtak... (ha esetleg elbaxták akkor persze lehet jogászkodni... :D)

Előzmény: dokeee (25135)
dokeee Creative Commons License 28 órája 0 0 25135

Ennyi, érdemes megfogadni.

Előzmény: Lacus51 (25134)
Lacus51 Creative Commons License 28 órája 0 0 25134

Évente vagy 30 ezer kilométerenként szervíz! Ez az előírás. Ezt értsd úgy, hogy ha az autódnak nem vagy az ellensége, max.15 ezer kilométerenként cseréled az olajat! Sajnos én már láttam 30 ezres periódus alatti blokkot, amin az olajsár keményen rajta volt a blokkon! Nincs az a motor, ami pár liter bármilyen minőségű olajat ilyen hosszú perióduson hétköznapi használatban teljesen le na amortizáljon! 

Előzmény: alex707 (25128)
Tojglius Creative Commons License 28 órája 0 0 25133

megnézem holnap a melóban, hogy megvan-e még a méljük (sajna nem biztos), mert nekem az rémlik, hogy két éves periódust írtak... (szépen xls-ben összerakták a garanciális időszak alatti "biztos" költségeket (7 év alatt csak olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő volt emlékeim szerint))

 

-> DE nincs (még) Kiám, így csak arra alapozok amit eddig megtudtam/leleveleztem/elolvastam a témában... :)

Előzmény: dokeee (25132)
dokeee Creative Commons License 28 órája 0 0 25132

Nem, a Pappasnál is évente van szerviz.

Előzmény: Tojglius (25130)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!