Csak egy érdekesség!Ma voltam ausztriai kia kereskedésben,rákérdeztem a szervizdijra,150Euro,de nem is ez az érdekes,náluk a Kia előirta az 1000km olajcserét!!!Nézek rám furin ,hogy 5000-nél cserélnék olajat!
Szerdán megyek és mindenképpen érdekelne! Az félóra szerelés meg tök korrekt ugyhogy meg is tudom várni! Számíthatok rá hogy meg tudjuk oldani? Kb mennyi is ez szereléssel együtt?
Igen???
Ez a tolatóradar, tempomat téma érdekelne!!! Ezekkel is foglalkozol???
A tempomat kezelőszerve hova kerül??? Ez fontos lenne ha meg tudnád válaszolni!!!
Gondolom ezek is utángyártott cuccok nem gyáriak!?
Hali én most olyat szereltem aminek a tükörben van a kijelző(tolatradar )nagyon állat csak az volt a gond hogy a szondák villognak piros kék fénnyel ez nekem egy kicsit gagyinak tünt:) amúgy általában csipog és ha normális minöséget választasz 40 körül van plusz szerelés 10e kb, a tempomat a sorentohoz 80-90 e körül ált meg ami teljesen elektronikus sztem a ceed is ilyesmi áron lehet.
Jót röhögtem rajta: pl: "akkor szabad egy autót megvenni egy autógyártól, amikor azok nagy szarban vannak" -
Milyen baromság? :))), idővel inkább olcsóbbak lesznek, termelési hatékonyság, konkurencia, model régisége miatt...
"A legnagyobb meglepetés a márkaboltban ért bennünket, amikor kiderült - , hogy az alap típus - amelyet égre –földre reklámoz a KIA „ Cee’d már 2.999.999-tól”, már nem is kapható!"
-:)) Sok szalonban ott maradt, mert nem kellett a kutyának se, sőt már 2.7 milláért is van ilyen szalon autó...
Valaki cseréltette már ki a cd-lejátszót gariban, mert lefagyott? Eddig még az újraindítás mindig segített, de tegnap biztosíték kihúzás kellett. :( 3.14 es.
Persze van példa és ellenpélda. Az én esetemben így jött ki az eurotax, másoknál másképp. Egy dologban azért talán egyetérthetünk:
A legjobban akkor lehet kiszállni egy kocsiból, ha az embernek van ideje és főleg türelme árulni azt a "szabadpiacon" és úgy eladva beszállni egy másikba.
Én a legutóbb megfogadtam, hogy soha többet nem számíttatatok be autót, csak akkor sürgetett az idő. Természetes, hogy a beszámítás a legkényelmesebb, de egyben a legnagyobb buktát is jelentheti.
Erre ismét jó példa a szomszédom, aki az idén májusban 3.3 milláért vett Kia Rióját augusztusban számítatta be egy Ceedbe és 2,4 millába számították be neki!
Hiába rimánkodtam neki, hogy legalább hirdesse meg hátha....... nem halgatott rám így majd 1 millát bukott 4 hónap alatt a kocsin.
Az is tény viszont, hagy ma olyan túlkínálat van a gépkocsipiacon, hogy szinte lehetetlen használt, vagy használtnak minősülő autót jó áron, vagy árában eladni.
Nekem ez lesz első, ez súlyosbító tényező! :) Mindig azt nézem már mennyi eltelt, nem azt, hogy mennyi van még hátra. Ha azt nézném, már belebolondultam volna. :)
Ha azért, mert szeretnél egy magas minőségű, de Mo.-n méltánytalanul lenézett Kia autót venni a használati értékéért, egyedülálló garanciális paraméterekkel, akkor a Ceed jó választás lehet.
Ha viszont "spekulációs" céllal veszel autót azért, hogy esetleg később is jól tudj belőle kiszállni, akkor rossz választás is lehet.
Akkor biztosabb választás (Mo.-n) a német autóipar valamely terméke.
Szerintem erre még azért nem lehet konkrét választ adni, mert decemberben lesz 1 éves a típus! Ez még túl rövid idő!
Az értéktartás egyik etalonjának egyébként sok esetben az eurotaxot tekintik (leaglábbis a kereskedők) ami sok esetben egyáltalán nem mérvadó, bár nekik kedvező, mert általában alulértékeli az adott autótípust.
Jó példa erre, amikor a (2006. januári) volt diesel Riómat számítattam be a Ceed-be 2007. januárjában az eurotax 1,8 milliót írt, a márkakereskedés mégis 2,7 millióba számította be.
Én 1 héttel korábban rendeltem (szeptember 16.), de nekem a vállalt határidő a biztonság kedvéért dec. 30 lett. Én is gyártásból rendeltem, mert a csomag amit kértem bele (elektromos plusz) az előtte 2-3 nappal lehetett csak elkezdeni rendelni. Amúgy az mondták november végére meglesz. De én is nehezen alszom! :)