Nem tudom ,hogy amit írtál azt pontosan nekem szántad-e vagy sem de ha igen ,köszönöm . Az ,hogy sok a fogyasztás mindenkinek más és más . Mindennek ára van :-) . Persze ha én veszek akkor jó lenne ha legkevesebbel be érnél. De mivel nagy a kaszni a mostanihoz képest azt a többletet le nyelem :-D .
2011-es kombi 1.6-os benzines Ceedet vettem meg tavasszal (ez mar a faceliftes).
Alapvetoen elegedett vagyok vele, par furcsasag van azert, de alig talalok olyan embert akinek hasonlo van.
Ami nagyon fura, a beepitett bluetooth, felvenni nem lehet ha hivnak, hivni meg csak a telefonban az utolso szamot tudja hivni. (ez egyebkent eleg veszelyes manovereket igenyel vezetes kozben - ha hivnak, akkor a telefonon kinyomom, gyorsan tarcsazom, kinyomom, es a kormanyrol ujra hivom...)
Ami meg rossz: tankolasnal mindig kikattan a pisztoly, allitolag sok ceed-nel van ez, kitisztitjak es jo. Kitisztitottak, es megint rossz. :)
Atvetel utan derult ki egy fura extra, a visszagurulasgatlo, amit tok veletlen vettem eszre, sehol sincs emlitve, es nem tudom ez ma mar alapkovetelmeny, vagy csak nem reklamozzak?
Nem bantam meg hogy nem a kisebbet vettem, minden helyzetben boven eleg (megpakolva autopalyan felfele meg siman gyorsit is 130rol), viszont ami nagyon furcsa a valto kiosztasa, ez mar a 6 gangos peldany, en azt hittem hogy ennek megfeleloen majd palyan szepen kisebb fordulatot nyerek, de nem, 130-nal kb 3500-t porog, 140 korul mar 4000, itt mar hangos is, es fogyaszt nagyon. (lehet ez tok realis, de az elozo autom ugyanezt a fordulatot tudta de az 1.3-as volt, es kisebb kategoria 5ganggal). A fogyasztas ennek megfeleloen mar 130-nal is eleg nagy, nem ertem hogy akkor az 5gangos megrosszabb, vagy tok ugyanaz, akkor meg minek a 6.? Ha veletlen valakinek lenne hasonlo autoja szivesen vennem a tapasztalatot hogy ez ilyen by design, vagy en nezek rosszat:) Azt hozzatennem hogy cserebe varosba is engedi a 6ot eleg hamar, es kb ugyanazt a fogyasztast kihozom mint palyan, ha nincs nagy dugo.
Most lettem egy 2009-es Kia Ceed 1.6 CRDI tulajdonosa. Nem sokat mentünk még, de az első tapasztalatok nagyon jók. A kézikönyv átolvasásánál tartok.
Hirtelen fel is merült egy kérdés. Remélem tudtok segíteni. Akkumulátor csere esetén szükségem lehet a rádió kódjára, vagy jelszavára. Azt látom a gépkönyben, hogy ki lehet iktatni, de ahhoz is a jelszó kell, ha le van védve.
Hol találom meg? Hogy juthatok hozzá, ha nincs feljegyezve valahova? Hívjam a márkaszervizt, vagy keressem az előző tulajt? Valamilyen megoldás biztosan van.
a két literes egy régi nem nagyon sikeres kia konstrukció, magyarországon a ceed-ben nem is forgalmazták, azokon a nyugateurópai piacokon árulták ahol az akkori 115 lovas csúcsteljesítmény nem volt elég aztán amikor az 1.6-os motor is 136 lovas lett le is álltak vele
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok, azon belül pedig egy Kia Ceed SW a kiszemelt. (08-09-es évjárat. Mindenképp dízelt szeretnék, így csak az 1.6CRDI vagy 2.0 jöhet szóba. Sok jót hallottam a CRDI motorokról, de a kérdésem a kettő közötti különbség lenne. 116 ill. a 140LE változat pontosítva. Mindkét motor láncos hajtású? Mennyivel másabb a 2 literes? Az 1.6-ról sok jót hallani, de a kétliteres változatról kevés infót találtam. Megéri a nagyobb nyomatékú motort választani? (Igaz, ritka mint a fehér holló..) Vagy nincs akkora nagy különbség érzetre? Előre is köszönöm a választ!
Csak azért csodálkozom, mert ilyen kiegészítő fűtés pár éve még a prémium kategóriában volt csak. Csodálkozva hallgattam sógórómat is, aki újságolta, hogy az 1,5 dci renault clio grandtourjában van kiegészítő fűtés. Csak azért érdekelne a dolog, mert télen városban kímélés okán nem szoktam fűtést kapcsolni, had melegedjen a motor. Megelégszem az ülés és kormány melegével amíg eléri az üzemi hőfokot + 1-2 perc. Első a motor védelme aztán a kényelem.:-)
A kormányfűtésrúl tudtam, előszeretettel használtam is a télen. Kérdésem a kiegészítő fűtésre irányult volna. Arról nem tudok. Állítólag van benne valami elektromos fűtőszál?
Szia ! Évjárat alatt azt értem,hogy 4.5 év alatt mennyiért mehet ? Mi az az összeg amit el kérnek érte . Ha ide haza nincs akkor kintről hozott kocsit megéri meg venni ?
Jól látod a kombihoz elengedhetetlen az 1,6 ereje, megpakolva klímával, épphogy jónak bizonyul. Az évjárat-árat nem nagyon értem a HAHU-n szinbte fellelhetetlen fiatalabb kombi Ceed, ez azt is jelentheti, hogy nem szívesen válnak meg tőle a tulajok. Új autó árak, egy millióval magasabbra kúsztak másfél év alatt. Vajon miért? (forint erősödött)
Pontosan ugyanez volt nálam is, 2008-as, először alapjáraton ki-be kapcsolt, később már a motor is elkezdett a normális hőmérséklet felé csúszni ha menet közben bekapcsoltam. Márkaszervizen kívül 55e volt alkatrésszel, munkával, hűtőventillátort cseréltek.
Passz.
Próbáld ki valóban hidegben, hogy feltekered max-ra a fűtés hőmérsékletét. Érezhetően hamarabb kell jönnie a melegnek, mintha akár 1 fokkal hidegebbre lenne állítva.
Hali.elöző posztnál irtam hogy alapjáraton ki ve kapcsol a klima.rájöttem hogy amikor bekapcsolom a klimát nem indul el a hűtő ventillátor!biztositék ugy néz ki jó!köszi a választ
Ahogy elnézem a forum nem halott így tennék fel egy pár kérdést . Pár hónapon belül szeretnék kocsit cserélni . Néztem sokat de valahogy a Kia ceed kombi ami megfogott. Ebben kérnék véleményeket. Ami számomra vagy a válaszolásban érdekelt a következők. Évjárat az használt 4.5 fél év alatti (ár)a ??Csak benzin 1.6 szerintem ekkora kell egy kombihoz ,nem kell(ne) sok extra . Minden véleményre kíváncsi lennék . Mindenkinek előre is köszönöm ha segít .
Szia! Az első kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni, ha eddig nem csinálta, akkor irány a szerviz! Ami a második kérdést illeti, a lemezeknek a fékdugattyúk felől, tehát belül kell lenniük. De ha te cseréled, látni fogod a régin.
Szerintetek,ha egy Start stopos kiába sima,de nem gyenge Varta akkut cserélek,akkor mi történik? Hozzáteszem,már jelenleg sem működik az a start stop,de nem is kell,h működjön.. Épp ezért akarnék sima akkut bele.. De ez nem zavarja meg a rendszert?
Nem tudom mi van benne, de meglepően hamar bemelegszik a motor is, igazából nincs szignifikáns különbség az off 2 literes szívóbenzines autóim, és a Ceed között.
"Hamarabb nyomja már a langyos levegőt, mint hogy érezné az ember az ülésfűtést..."
Ez nem azt jelenti, hogy langyos levegőt nyom.
A kocsi nálunk csillaggarázsban áll. Nálam a nagyobb problémát a hideg kormány okozza. Máskülönben nem szoktam fázni.
Az tény, hogy vannak olyan esetek, hogy télen a benyás E12-esünk már "üzemmeleget" mutat, míg a Ceed mutatója alig mozdul meg. Ez akkor jön elő, amikor reggel 30-as övezetben kell kullogni.
Pont ebben a típusban nem, de másikban éltem együtt dízellel és kiegészítő fűtéssel. Lehet, hogy a KIA ebben (is) nagyon jó, de a pár száz Wattos elektromos rásegítés elég gyengécske. Langyos, ahogy te is írod :-), ha nincs túl hideg kinn.
Tasztaltad, hogy 12 km keresztül fáztál télen egy crdi-ben?
Én nem, mivel a diesel kiegészítő fűtéssel rendelkezik. ;-)
Hamarabb nyomja már a langyos levegőt, mint hogy érezné az ember az ülésfűtést...
Sziasztok.2 dolog miatt irok:1.a klimám 2000 fordulat alatt ki ve kapcsolgat,töltve volt és akkor is.ez normális vagy valami hiba lehet?(digit klima 1.6 crdi 2008).2.első fékbetét cserénél van 2db betétén lemez azt kivülre vagy belülre kell rakni a féknyeregnél?