Nem tudjátok,ha rendelni akarok egy alkatrészt,pl gyári kormányt stbb,akkor saját kocsimhoz való cikszámot honnan tudhatom meg? Elvileg az alvázszámból meg lehet tudni,de hogyan?
Sziasztok! Tapasztalt már valaki olyat, hogy random módon bekapcsol az audio rendszer? Ismerem a gyújtás - rádió kapcsolatra vonatkozó kialakítást de tényleg random teszi. van úgy hogy 1 hétig nem is hallgattam rádiót csak jártam vele egyszer csak indításnál bekapcsol... 7 éves Cee'd
Tegnap megtörtént a Duna Autónál (Bp, Zay út) a 2. éves kötelező.
Nem néztem végig, biztos rendben megcsináltak mindent. Az autó leadásakor ajánlottak kerékpárt vagy autót, nem éltem egyikkel sem. A munkafelvevő közvetlen, úgy csinálja a dolgát, ahogy kell.
Ám.
A bejelentkezéskor - majd egy hónapja - szóban kaptam 60 ezer Forintos árat, ezt megerősíttettem e-mail-ben is.
Reggel már 65 ezer Ft hangzott el.
Visszaérve a munkahelyemre elküldtem ezt a mélt, így a végösszeg 60 ezer lett. De csak mert megvolt ez a mél. Elvileg tájékoztattak mélben az áremelésről, nem kaptam ilyen levelet. Azt mondta az ember, a motorolaj lett ennyivel drágább.
Mondjuk, ha nem válaszol az ügyfél az áremelést közlő levélre, célszerű lenne felhívni, úgy gondolom.
Jövő héten viszem az autóm olajcserére és megkérdeztem a navigációs dolgot is. Azt mondták, hogy a navigációt már frissíteni tudják magyar nyelvre, de minden más (a fejegység teljes menürendszere) továbbra sem lesz magyar. Majd beszámolok a tapasztalatokról..
Egy kis kiegészítés a pesti Pappasnál tapasztalt negatív élményről.
Jeleztem a munkafelvevőnél, hogy véleményem szerint a vezető ülés derék támasza ki van ülve. Érdeklődtem, hogy ilyen esetben van e valamilyen megoldás garanciában javítani / cserélni. A válasz az volt, hogy ahhoz szét kell szedni, hogy lássák mi van vele, és ugye, ha már dolgoznak vele, akkor a munkadíj engem terhel. Szóval inkább abba az irányba terelt, hogy hagyjuk, mert cseszhetem. Többek között azért is, mert az autó 3 éves, és 2 évig vállal a Kia garanciát a kárpit elemekre.
Ezzel szemben egy külföldi Kia szervizben is jelentettem a véleményem szerint "hibás" deréktámaszt.
Válasz? Menjünk ki nézzük meg! Összehasonlította az első kettő ülést, átbeszéltük, kipróbálta, megnéztünk egy másik használt autóba az ülést (!), majd lefotózta és felvette a jegyzőkönyvet. (itt is túlterheltek mégis szakított rám időt) Jelezte, hogy kb 2 hét mire jön a válasz.
Pár hete frissítették az enyémet. Nem lehet. Sőt továbbra sem ismeri azt a helyet (pl. repülőtér D porta), melyet a telcsimben lévő Sygic alapból tud. De nem javították a körforgalomból kisorolást sem, mert nincs feltüntetve hányadik kijáratnál menj ki. Valójában nem vettem észre semmi változást a frissítést illetően.
a nyári limitált ceedeket úgy reklámozzák, hogy magyar nyelvű navigáció van benne. Esetleg beszélt már valaki a szervízzel, hogy mondjuk egy 2016-os ceedbe lehet frissíteni úgy a navit, hogy magyarul beszéljen?
Az a szag nekem alapjáraton állandó. Büdös és nem szeretem. :-) Régi diesel nem volt ilyen.
Annak viszont autótulajdonosként örülhetünk, hogy nem a francia mintát követi a regenerálás. Azok a leírások alapján tényleg csak városon kívül teszik a dolgukat.
Az én szídemnél a regerenáláskor kb. 2-3 percig pulzál a pillanatnyi fogyasztás, olyankor felmegy 12-13l/100km-re. Semmi mást nem veszek észre, sem szag, sem rángatás, sem erőtlenség, semmi. Mondjuk szerencse, hogy nekem minden 7en van legalább 70km pálya. De jellemzőbb a 2 hetetente 1000km.
Én is szoktam érezni, amikor csinálja és leállok a kocsival. Eleinte azt hittem, ez az új ocsi szaga, de rájöttem, hogy nem, mert nem mindig volt egyenes arányban a kocsi igénybevételével. Volt amikor akkor is égett szaga volt amikor csak városban, vagy országúton alapjáraton poroszkáltunk és nem volt hajtva.:-)
Én is ettől tartok, hogy az lesz. Eddig vártam, hátha elhagyja, arra gondoltam, hátha felületi rozsda keletkezik a nedves garázsban a tárcsán és azért rángat be. De nem garázsból indulva hidegen is csinálja, Aztán amikor már meleg a motortér (gondolom a hidrauléika olaj is) akkor elhagyja, álomszerű vaj-kuplungja van, akár tizedkilométerórákat is tudok lépkedni vele sebességben, annyira finom. Hidegen indulásnál pl egyenes úton még csak-csak, de ha mondjuk egy emelkedőn kell elindulni, ahol kicsit több gázt kell adni, hogy ne fulladjon le (ami ugye finoman csúsztatva egyenes úton akár elképzelhetetlen is egy dízelnél, hogy lefulladjon) akkor úgy berázkódik az egész eleje, hogy majd szétesik! És ez így van ősz óta, akkor volt benne 2700 km. Most tartok 11700-nál és nem hiszem, hogy elhagyja, ha eddig nem! Beviszem szervízbe, csak nehézkes produkálni a dolgot, mert mire odaérek müzemmeleg lesz és nem fogja produkálni.:-(