Szia gondoltam én is arra hogy nem e szét hordja a fém darabokat de úgy tűnik hogy nem a pumpa része rossz hanem valami szelep zúg neki.Kerdeztem hogy lehet e csak a nnyomás szabajzo szelepet
cserélni, de harcban csak egyben fő darabot lehet.Hodeg motornál zúg csak rövid ideig.
úgy látszik, kifogtál egy hibásat, nekem nem rémlik hogy lett volna panasz a nagynyomású pumpára.
Ha véletlenül nem cserélnék ki, keresnék egy felújító céget, van néhány belőlük, és azokkal csináltatnám meg.
Csakhogy jó volna tudni, hogy koszt küldött e már a befecskendezőkhöz, turbóhoz vagy nem, mert előbbi esetben teljes felújítás kell, és kifejezetten ezzel a tevékenységgel foglalkozó céghez vinném el a kocsit, mert ők mindent szétszednek és bevizsgálnak és azt javítják/újítják fel, amit kell. Ha az egész rendszert, akkor azt. :(
A márkaszervíz remélem meg nem csak a pumpát cseréli ki, hanem ellenőrzi a befecskendezőket + turbót, mert ha nem, akkor lehet adnak a kakinak egy pofont, bár ez az ő munkájukat minősítené...
Voltam a szakszervizben,és az derült ki hogy a Bosch nagynyomású üzemanyag pumpa zúg rajta.Elbirálás alatt van a garanciális csere engedéjezése /280000ft. az ára/
Voltam a szakszervizben,és az derült ki hogy a Bosch nagynyomású üzemanyag pumpa zúg rajta.Elbirálás alatt van a garanciális csere engedéjezése /280000ft. az ára/
145.000 km harom eves koraban a futomotort csereltek (gariban) a kotelezo szervizeken kivul onhatalmulag csereltettem harom eve az akksit is, es iden osszel is csereltetni fogom; nem szeretnek telen meglepetest
van valakinek diesel ,vagy ECO diesel ceed-je? Milyen fogyasztást lehet kihozni,ha 90 felett nem megyek vele,illetve Kettős lendkerék van benne,meg EGR szelep? Probléma gond a ceeddel van valami?
Nem, nem is cseréltek még fékbetétet, de amit csak lehetett lecsiszoltak és lekentek. A szerelőm véleménye az, hogy egyébként léteznek olyan fékbetétek, amelyek hátoldala nem merev fémes felület, hanem megfelelően kezelt, ezáltal elasztikus mozgásokat tesz lehetővé, így a fékmunkahenger nyomása alatt beigazodik a tárcsához és nem pedig darabosan, ropogva- szaggatottan éri el a tárcsát. Az, hogy a ropogás oka ott keresendő, azt az is alátámasztja, hogy fék szerkezeti elemeinek megbontását követően, a jelenség ideiglenesen szünetel. Valakitől még olvastam olyasmit is, hogy a fékdugattyúk széleit is érdemes felcsiszolni, a jobb illeszkedés érdekében.
Szoval azt mondod hogy a fekbetet csereje megoldotta a dolgot?Egyebkent elso alkalommal mikor bevittem szervizbe azt mondtak h az a kicsi U alaku plé darab ami tartja a beteteket, az volt kitagulva es azert ropogott.Azt kicsereltek, 50 euromba fajt, utana kb 3 hetig nem csinalta de azota megint. Utana csereltek a toronycsapagyot hogy az majd segiteni fog, ugyanugy csinalja. Egyebkent 90 ezer km van a kocsin es meg nme volt fekbetet csere...neked is ugyanigy ropogott a kocsi eleje ha fekeztel es teritetted a kormanyt?
Nálam ugyanez volt a gond, ill. még most is az. Először nálam is a toronycsapágyakat cserélték. Már kormányművet is cseréltek, de a helyzet változatlan maradt. Így elvittem értő szerelőhöz, aki kiszedte a fékbetéteket, lecsiszolt a tárcsa vállából, és alaposan befújkálta a megfelelő helyeket. Előtte még úgy is kipróbáltuk, hogy lekötötte az első futómű összes stabilizátorát, a lengéscsillapítókat is. Ám a ropogás makacsul maradt tovább. Aztán következtek a fékbetétek kiszedése, hátlapjának rezes-zsírzása. A recsegés-ropogás azonnal megszűnt. Majd úgy 4 hó elteltével ismét jelentkezett. A szerelőm azt mondta rá, hogy egyelőre hagyjuk, bajt nem csinál, majd ha megérett a cserére, vagy ha nagyon zavar, akkor kicseréljük. Egyébként esős időben nálam is csendben marad. Remélem segítettem.
Hat sajnos elegge messze van, mivel szlovakiaban lakom :-) az a helyzet hogy nem akarom uj szervizbe vinni, mert kb 2 percre van tolem a sajat markaszervizem, csak valahogy ki akarom oketokositani mert mar elegem van hogy ketbalkezes vallvonogatos ,,nemtudjukmilehetabaj,, janosokkal van dolgom...a kocsim meg recseg ropog. toronycsapagyot utoljara allitolag kicsereltek de azota is recseg.
Ha a hiba fennáll, nem számít, hány szervízben járt a kocsi előtte.
Próbáld meg a 4-es út mellett, Ceglédnél a KIA Zakar szevizét, ha nem laksz túl messze onnan.
Nekem is 2009 áprilisi pro C'eed-em van. Náluk vettem az autót újonnan és mindig náluk szervizeltettem. Nyugodtan merem ajánlani őket, megbízhatóak. A stabilizátor pálcákat az én kocsimon is kicserélték garanciában.
azt sajnos nem tudom...abban sem vagyok teljesen biztos hogy amit mondanak hogy kicsereltek, azt valoban kicsereltek.te mar tapasztaltal ilyen ropogast?egyebkent ha allo helyzetben ralepek a fekre es jobbra balra tekergetem a kormanyt akkoris lehet hallani ropogast, vagy pl ha tolatok be vhova es hirtelen kitekerem a kormanyt, x-szer van hogy reccsen egy nagyot a kormanymu. az altalanos viszont az h ha kanyarodom, vagy csak lassan fordulok be vhova es kozben fekezek, ropog a kocsi eleje. esos idoben abszolut nem csinalja es nem ad ki semmilyen hangot.
Sziasztok. Lenne egy oriasi kerdesem es mar nemtudom kihez fordulhatnek, ugyanis a markaszervizben is tanacstalanok. 2009es kia pro ceedem van, nincs benne 100000 km sem és 1 eve elkezdett a kocsi eleje ropogni, recsegni...stabilizalo rudakat kicsereltek, fekbetet tarto plehet szinten kicsereltek, utoljara kicsereltek a toronycsapagyot de meg mindig recseg, ropog. foleg akkor ha fekezek vagy fordulok 2esen es forditom a kormanyt, vagy jobbra vagy balra. csak akkor csinalja ha kormanyzas kozben fekezek. Nem tapasztalt vlki vlmi hasonlot? az autot nem nyuzom, sima aszfaltos utakon jarom és soha nem volt meg zugszervizben. kerlek benneteket segitsetek