Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 16653

Ez hányadik kocsija volt a gyárnak ?

 

 

Előzmény: 13-as ház (16652)
13-as ház Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16652

Közben a BC 9.5 proto befejezte pályafutását:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=144208600&t=9142169

Ingenieur_2 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16651

Illetve abból van a gyárudvaron...

Előzmény: Snake-Mojzi (16650)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16650

11,5-13,5 méterre szól a kiírás. 12 méteresekre számítok, mivel kívánt férőhelyszámokat teljesítik az Econell EN12 és Inovell IC12 változatok.

Előzmény: trizs77 (16649)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16649

12 méteres vagy 12,7 méteres kocsikról van szó ?

 

 

Előzmény: 13-as ház (16644)
7-es troli Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16648

Ok,koszi

Előzmény: Snake-Mojzi (16647)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16647

A szállítási idő max. 6 hónap. A 72 hónap a lízingre vonatkozik.

Előzmény: 7-es troli (16646)
7-es troli Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16646

Máskor is volt ilyen hosszú a teljesítési határidő? Itt 72 hónapot írnak...

ennyire nem kellene elaprózni...

 

hány econell lehet a gyár udvarán?

Előzmény: 13-as ház (16644)
7-es troli Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16645

Akkor nem értem,miert volt fontos a hír...

Előzmény: Argó (16643)
13-as ház Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16644

Jön az újabb raktárürítés, 20 db Inovell és 80 db Econell:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:223964-2017:TEXT:HU:HTML&src=0

Argó Creative Commons License 2017.06.12 0 0 16643

Csak egyet. 

Előzmény: 7-es troli (16642)
7-es troli Creative Commons License 2017.06.12 0 0 16642

A protot? Vagy többet is?

Előzmény: norbee601 (16641)
norbee601 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 16641

udvaron már láttam a kicsi Econellt... :D

BPO-105 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 16640

Ha már alvázszám, az alábbi helytálló lehet?


TRKEN12ETGKRU2xxx:

001...041: NVF-201...240

041...060: NZM-431...450

061...070: NZM-421...430

071...080: NZM-391...400

Gábrisvitéz Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16639

Köszi, akkor ezt kijavítom.

Előzmény: MadThrasher (16636)
MadThrasher Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16638

Meg a rendszáma. :) Meg hogy a legutolsó IC 9,5-öst is 2002-ben gyártották. 2000-ben gyártott Credóból van még 7 másik a KK-knál egyébként (1 körmendi, 1 csornai, 1 tapolcai, 1 komáromi, illetve 3 hatvani, amelyből kettő szerződéses, szóval nem tudom, mennyire játszanak).

 

Különben most nézem, LGF-558, a hevesi helyi járat kocsija '99-es.

Előzmény: trizs77 (16637)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16637

Ok.

 

Köszönöm.

 

Ennek az alvázszáma utal rá, hogy nagyon elölről való ?

 

 

Előzmény: MadThrasher (16636)
MadThrasher Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16636

Nem Panoráma az szerintem, csak valamiért elterjedt ez az infó. Kisújszállási kocsi, megkapta a KMKK-szerencsekereket is, illetve semmilyen utalást nem találtam rajta, ami alapján panorámás lenne. Aztán lehet, hogy van valami kavar a sztoriban, de én rendes Jászkun/KMKK-tulajdonnak gondolom.

Előzmény: Gábrisvitéz (16635)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16635

"Pontosabban kinél van most a legöregebb, még dolgozó, közforgalmú credo ?"

 

Talán a szintén 2000-es HEU-495 (IC 9,5), ha igaz, akkor most Panoráma Tourist Kft., előtte Jászkun Volán.

Előzmény: trizs77 (16634)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16634

köszi.

 

Akkor az első közforgalmú Credot már selejtezték ?

 

Melyik a második ?

 

Pontosabban kinél van most a legöregebb, még dolgozó, közforgalmú credo ?

 

 

Előzmény: Gábrisvitéz (16633)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16633

Én ezt írtam fel (ha nem jó, majd a nálam avatottabbak javítják):

 

HEA-656 >> KXY-493, Credo IC 9,5, Kisalföld Volán 2000-2016.

Előzmény: trizs77 (16632)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 16632

Ha jól tudom (?) az első CREDO busz, akkor még Karvola (?) egy magán személyhez került Szegedre vagy Csongrád megyébe ?

 

Három kérdőjel is van a mondatban, met bizonytalan vagyok a dologban.

 

De melyik Volánhoz került az első közforgalmú Credo (Kravola) busz ?

Dolgozik még ?

Megvan még ?

 

 

rm40 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 16631

Meglestük a magyar buszgyártás győri és mosonmagyaróvári fellegvárát - két galéria

 

"Bízunk benne, hogy idén újra meghaladjuk a 200 értékesített buszt. Elsősorban a magyar piacban és a meghirdetett Nemzeti Autóbuszgyártási  Cselekvési Programban gondolkozunk, míg az export feltételeit a következő években teremtjük meg"

"Bár a magyar vállalatok közül csuklós buszok gyártásában is a Kravtex-Kühne Csoport rendelkezik az egyik legnagyobb tapasztalattal, az alacsony piaci kereslet miatt rövid távon nem számolnak új fejlesztéssel ebben a szegmensben."

vadparaszt18 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 16630

Szép csendben egyre több SOR busz áll forgalomba Szerbiában. Nem igaz hogy legalább ide ne tudnának pár új buszt eladni. 

rm40 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 16629

Econell 13 CiTY katalógus, egy kis felbontású jellegrajz is van benne:

http://credobus.hu/assets/2017-05-08-credo-econell-13-city-katal%C3%B3gus-2017-hun-web.pdf

siófoki35 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 16628

Na így egész érthető a dolog...

Előzmény: rm40 (16620)
kristoof Creative Commons License 2017.05.04 0 0 16627

Az ajtókiosztása mindkét busznak 1-2-1. Ne tévesszen meg az egyszárnyú és kétszárnyú ajtó! A lépcsőben lehet igazad van, azt nem néztem.

Előzmény: rm40 (16626)
rm40 Creative Commons License 2017.05.04 0 1 16626

> érdemes lett volna egy slide-ot rááldozni arra, hogy ezt az együdálló buszt, ami nem az egyébként, összehasonlították volna a VDL termékével, mert úgy lenne hihető ez az egész.

 

Nem ismerem az ebben az iparágban kialakult kereskedelmi szokásokat, lehet, hogy a direkt összevetés gyártói preziben "nem illik".

Az egyedülállóság talán annyiban megállja a helyét, hogy az Econell 13 CiTY-nél 2-2-2-es ajtóelrendezés van teljes értékű ajtókkal, hátul két lépcsőfokkal, míg a Citea LLE-127-ről én eddig csak 2-2-1-es elrendezésű kivitelben láttam felvételt. Itt 5:09-nél úgy tűnik, hogy eggyel több a lépcsőfok.

A terhelhetőségről sajnos adat híján nem tudok véleményt mondani, viszont számomra végre értelmet nyert a 13 CiTY szokatlanul nagy tánctere - ez hivatott demonstrálni, hogy a terhelhetőség miatt nem kell az ülésezéssel trükközni. Nem tudom, hogy a Citea ebben hogyan teljesít.

Előzmény: kristoof (16621)
kristoof Creative Commons License 2017.05.03 0 0 16625

Jó előadás! ;-)

Előzmény: Ingenieur_2 (16623)
norbee601 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 16624

Pár "szak" emberen kívül szerintem eddig is mindenki értette.

Előzmény: rm40 (16620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!