Üdv! Szeretnék érdeklődni, hogy tud valaki Aixam 400-hoz kormányösszekötő rudat (axiál csuklót) vagy olyat amivel kiválthatnám? A választ előre is köszönöm!
A víz hőfokmérő érzékelőjének a helyén meditálok még. Van valakinek ötlete?
Én is szereltem a kocsiba hőfokmérőt . Az érzékelőt úgy oldottam meg , hogy a fűtésre menő gumicsövet elvágtam , beledugtam egy viszonylag vékony falú fémcsövet és bilinccsel rögzítettem . A fémcsövet úgy dugtam a gumiba , hogy 1-2 cm rész szabadon maradjon , ehhez ér hozzá az érzékelő , tehát nem lóg bele a vízáramba ( ami valóban előnyösebb lenne) csak tapintó érzékelést végez . Az egészet áttekertem hőszigetelővel .
Megítélésem szerint így is jó képet kapok a vízhőfokról , mert sosem zárom el a fűtéscsapot -- lásd : WooDoo intelmei a fórumbeliekhez (2 WD 18,3 )
Köszönöm szépen, a jó tanácsokat figyelembe véve és megfontolva lehet hogy jobban járok ha egy komplettet veszek és meghagyom a motort az esetleges eladás esetére.Illetve lehet hogy nem is kell itt mindenkinek meglennie a motornak, elég ha van egy, és ha kell vkinek eladáshoz, csak bérbe adja addig amíg lezajlik a dolog , az az egy motor meg körbejárhat:)
hátha valakit érdekel és szüksége volna rá!? van egy jó állapotú kubota motorom, eladó, a hengerfeje fel lett újítva, a képeken látató hiányos állapotban.
Jól veszem akkor, hogy ha átíratom , utána a négykerekű sem megy többet hatóságira?
Műszakira egy négykerekű smkp egyetlen egyszer megy , amikor rendszámot kap . Tulajdonosváltáskor kizárólag eredetiség-vizsgálatot kell végeztetni , ahhoz nem kell üzemképesnek lennie a járműnek . Nem kell működnie a féknek , a lámpáknak , kopottak lehetnek a gumik stb. Volt , hogy vettünk valami motortalan mopedautót , de ugye 15 napon belül át kellett iratni . Beleraktunk egy motort – bele se volt csavarozva , csak beültetve a gumibakjaira ; nem volt bekötve , variátor se volt rajta . A vizsgálathoz le se kellett állni a trélerről , megcsinálták úgy – átirattuk . Azonfelül a legtöbb mopedautónak nincs motorszáma, vagy ha van is (Kubota-Yanmar-Mitsubishi) az a beépített motornál gyakorlatilag leolvashatatlan mert a tűzfal felé néz . Ha netán le is lehetne olvasni a figurának fogalma sincs arról : hol keresse . Legalábbis felénk ezen nem szívóznak , azért a 14 ezer Ft-ért nem szedik szét a kocsit .
Ebben az árban, gondolom nincsen motor és rendszám sem? Ha így van,akkor lehet bele motort szerelni és veszkődni a műszakival, aztán, motor ki és, lehet villanyosítani? A rendszámozás, meg + egy százas kb. Tehetnél fel képet róla.