Szuper ezt nem ismertem eddig. Az mitől van, hogy melegben (talán valami zsír oldódik ki) fékezésnél a fékpedál kicsit lent marad és a lábfejemmel kell visszahúzni? Locsoljam meg WD40-el? Valamint a váltóbotom már egy jó ideje nagyon laza kileng vagy 10 centit, bonyolult a javítása?
Nekem is van ilyenem, de fogalmam sincs miket jelez, vagyis csak tippelgetek, nekem hasznos lenne az infó, de már nem találtam az anyagot. Ha még elérhető, friss link-et kaphatnék vagy esetlegesen e-mail is szóba jöhet? ganzlerzsolt(kukac)gémél-es(és kom-os).
Ha nincs segítséged akkor egyedül felejtős! Arra számolj, hogy 99% az alatta lévő lemezt
festeni kell, ha nem kipótolni!
A két személy azért kell mert a berakáskor egy kívül egy nagyon óvatosan!!!!! igazgatja a helyére
aki belül van az pedig húzza körbe a berántó zsinórt! Gyenge spárga bálakötöző felejtős! Ha félig benn marad
és elszakad a behúzó akkor sanszos, hogy több darabban jön ki és lehet másik szélvédőt venni.
Ha(?) esetleg nem tudod hogyan kell ezt megcsinálni leírom.
Az üvegre körbe ráfeszíted a gumi, figyelve a külső és belső részre! Kívül eső szélesebb! Ehhez ajánlott a folyékony szappan. Amikor ez megvan belehúzol egy ~3mm átmérőjű berántó zsinórt(obi, praktiker, mezőgazdasági stb bolt)
Ezt úgy, hogy az alsó részen érnek össze! Ezután (a madzag belül a műszerfalon!) behelyezitek az alsó részt a helyére(szintén vékonyan megkenve) aztán a külső emberke szépen nyomja befele a gumi mellett és a belső húzza ki a zsinórt. A zsinórnak be kell magával húzni a gumi peremet tehát nem lehet kívül ráfeküdni mert elszakíthatja a gumit is. Ha körbeért és mindenhol bent van a gumi pereme akkor óvatosan tenyérrel a gumit kívülről körbe kell ütögetni, hogy beigazodjon a lemez és az üveg közé.
Csepegéshatár? Nem kell túlbeszélni érzéssel meghúzod ha nem csepeg/szivárog akkor jó! A váltónál is ez a helyzet.
A motornál gyári megadott az 65Nm. A váltónál kétfajta van egyik belső hatszög a másik külső hatlapfejű. Mindkettőnél 45Nm a gyári meghúzás alátét cserével.
2/ 1db állandó +12V ez a 22-es biztosítékról jön ez kell a memóriának
3/ 1db kapcsolt +12V ez a gyújtáskapcsolótól jön ez kapcsolja a rádió végfokát is
Kifele:
4/ 1db hangszóró jobb +
5/ 1db hangszóró jobb -
6/ 1db hangszóró bal +
7/ 1db hangszóró bal -
8/ 1db antenna erősítő kapcsolt +12 ez azonos a 3/-as vezetékkel! Nem keverendő a koax kábellel!
A színek? hááát az akármi is lehet.
Én ennyit olvastam le a rajzról. Bár én ezeket tőből vágtam le. A mostani fejegységbe amit beraktam 18db vezetéket van bekötve plusz a wifi gps usb stb......
Van gyári rajzom a bekötésről. A kérdés mit szeretnél? Az ISO csatlakozó ami benne van már régen nem szabvány.
De el tudom küldeni email-ban de kell az cím.
Ha újat akarsz berakni akkor nagyjából arról le kell vágni az összes vezetéket. Ja fontos még alapból tudni a rádióhoz gyárilag van antenna erősítő hátul az antenna fejénél. Ehhez megy egy plusz vezeték(+12V) a testelés a helyszínen. Enélkül nem fog szólni a rádió, vagy csak a helyi erős adók jönnek gyenge minőségbe és álló helyzetbe.
De az egész bekötés nem egy ördöglakat, mivel semmihez nem csatlakozik a 2db hangszórón és a tápon kívül.(ez a gyári!) HA(?) már mókolták akkor meg teljesen mindegy az amit gyári rajz mutat.
Ha utánfutó index visszajelzésről van szó, kicseréltem a relétáblán az indexrelét ilyenre, ha van benne izzó, a kis kéthegyű nyíl a műszerfalon a visszajelzés. Futó nélkül, index kapcsoláskor is villan egyet, ez jelzi, hogy működik.
Bár gondolom reménytelen de keresnék 4db 7 ágú 13colos Ronal Apollo felniközepet. Lehet bármelyik Skoda logós de Ronal feliratos is jó csak egyforma legyen. Vettem egy garnitúrát a Feliciámra de a közepe egyiknek sincs meg sajnos. Köszönöm a segítségeteket. Árban megegyezünk.
Hááát! A linkelt videón csak laza volt. De nála amint írta nincs hajtás! Vagyis a kerék lejött a bordáról, vagy a lötyögésnek köszönhetően megette vagy a kerék vagy a tengely bordáit. Az a baj, hogy ezt nagyon szarul oldották meg! Egy körmös alátét és egy sima acél anya jobb párosítás lett volna vagy egy sasszeg is! :-)
Légyszi, majd írd meg mit találtál a fedél alatt. Sv leírta a menetet (én nem felkötöttem, hanem kis olajemelőt tettem alá, kényelmesen le-fel mozgatható a motor-váltó egység)