Heló!Nekem is hasonló bajom volt.én is beáztam,én is szélvédőnél(jobb,bal szélén).a szerelők akikhez elvittem,alig vették észre,h beázik a biztitábla,azt mondták,hogy szélvédő gumi csere,és jó is lesz..még nem csináltattam meg,majd az ünnepek után,de nekem mondták,hogy az akksi mögött is van vmi csavar,hogy volt felicia,ami onnét ázott be.nem tudom,h van-e a tiédbe KP-zár,az enyémbe oda tették az "agyat",és annak a felfogatásához fúrtak lyukat,lehet,hogy neked is ott van,és azt nem tömítették rendesen.Amúgy még egy tipp!!egy kollégám (hobbiszerelő,de NB1-es) már csinált meg felicia beázást..annyit mondott,hogy kell venni szélvédőragasztót,fel kell feszíteni a szélvédő körül a gumit,kinyomni vele,aztán ennyi..jha meg mondta,hogy kellett neki egy SPAR-os táska,amibe belebugyolálta a biztitáblát..nem tudom,hogy segítettem-e,remélem igen
Szerintetek az normális, hogy ha elindulok és nem állok dugóban, akkor a vízhőfok nem megy mondjuk 85 fok fölé, ha pedig fűtök, akkor 80 fölé. A kezelési útmutató azt írja, hogy 70 és 110 között okés, de írnak ezek mindent. Már kb 13000 km-rel ezelőtt cseréltem termosztátot mert akkor mindig nyitva volt, és csak dugóban mozdult meg a mutató. Vagy a műszer a szar? A tököm tudja. De azért nem szeretném, ha többet enne a kelleténél.
A jobb oldali alsó motorburkolólemeznél van egy fém vízcső (ha alábújsz akkor az ékszíjtárcsa mellett fogod látni) szóval azon van egy 13-as kulcsnyilású csavar, ott kell leengedni a vizet. Ja és leengedéskor vedd le a kiegyenlítőtartály csavarját vagy sapkáját... vagy minek hívják.
Nekem sajnos szétment a hűtőm, ezért nem kellet leengednem, de szerintem, ha leveszed a csövet a hűtő alsó csonkjáról az is jó. Én 3 liter fagyálló és 2 liter vizet kevertem össze és így kb. 28 as lett. Fagyálló mennyisége függhet a minőségétől, de mindig desztillált vízzel keverd össze. Töményen ne használd, mert tönkreteheti a hűtőt, gumi, illetve fémrészeket. Ha bekeverted szerintem benzinkútnál vagy autószerelő ingyen megméri hány fokos, -20 - -25 az már jó.
Sziasztok! Felicia 1.3 mpi 40 kw motornál hogyan tudom a hütőfolyadékot leengedni? ugyanugy mint az olajat? kb merre van ez a csavar amit kicsavarva ömlik az anyag? Végsősoron 1 kérdés még, mégpedig hány liter hütöfpolyadékot kell töltenem a kocsimba ha tegyükfel teljesen üres a tartály?:) Ja és 98-as a kocsim:) Köszi előre is! Hali
A ventillátornak kb. 95-97 körül illene elindulni... szóval lehet, hogy tényleg rossz a kapcsológombád. (nem drága 1000Ft körüli, nem is nehéz kicserélni.)
A fűtötest légtelenítéséhez szét kellene szedned a fél autót, sőt fúrni rá egy jukat is, ahol légtelenítenéd:))
A menetét jól csináltad. Feltöltötted, beindítottad, és ha kellett utána töltötted. Kész , ennyi az egész.
A gombát viszont cseréld ki a hűtöben, és addig lehetőleg többször ne főzd fel a motort, nehogy a végén hengerfejes legyen;)
Értem. A ventillátor nem indult el, ha feljebb ment a hőfok 90-nél akkor sem, sőt már majdnem a piros vonalig ment a mutató.
Ez a furcsa. Lehet levegős a rendszer. A fűtőradiátor feljebb van ugye , mint a tágulási, de így is kidolgozza magából a levegőt ha a tágulásiba öntögetem utánna?
Azzal nem lesz gond ZK-nál, mert addig pörgetik, amig jó nem lesz az érték (tapasztalat). Meg inkább ott az a lényeg, hogy a katalizátorod jó forró legyen, hogy jól elégesse a gázokat.
Nem én vagyok itt a guru, de úgy tudom, a Felicia önlégtelenítő. Ha járattad, és ellenőrizted utána, hogy rendben van e a szint (esetleg kell e utántölteni), akkor megtetted, amit kell/lehet.
Ha kicsivel ment 90 fok fölé, akkor az pont jó. Örülj neki! Nekem sajnos kezdi azt, hogy ebben a hidegebb időben nem éri el a 90-et, csak cca 80-85 fokos. A héten ZK-t kell csináltatnom. Szerencsére ha helyben járatom 1-2 percet kicsit emelt fordulaton, akkor eléri a 90-et. Nem szeretném, ha emiatt lenne gubanc a mérésnél. De amíg a 80-at elhagyja, addig cserélni meg nem akarom mostanában, mert se idő, se pénz most.
Egy kis segitségért fordulnék hozzátok. Felicia 136 M motoros,hengerenkénti befecskendezős.Másfél hónaja levették a tankomat,lakatolás miatt,most vissza került,de csak alapjáraton megy egy kis ideig,ha gázt adok rögtön le áll.
A tank tiszta a pumpa szürője tiszta. Mi lehet a baja ?