Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

robilaura Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11251
Bocs Hubo,de mit is kell néznem a képen?Autókhoz teljesen amatőr vagyok!Sajnos.
Előzmény: hubo44 (11247)
johannes. Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11250
Meg is nőtt a kompresszió.....:-)
Előzmény: hubo44 (11247)
qwrt Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11249
:D
Előzmény: daVeFR (11248)
daVeFR Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11248
A történet a következő:

Elmentünk egy próba-kölcsön Yamaha R6 mociért Zuglóból a XVII-kerületbe. Én vezettem, minden rendben. Átvettem a mocit, csajom beült a vezetőülésbe, elindultunk haza, és 3 sarokkal arrébb az első piros lámpánál kiszállt, hogy szóljon, ég vmi piros lámpa. Lámpa után félreálltunk. Leállítottam, újraindítottam, nem ég. Azóta mentünk kb. 500 km-t és minden rendben.

Jó azt tudni kell a csajomról, hogy az apja mindig működő GPS-e az ő kezében az első alkalommal elromlott, el sem indult, majd két nap múlva, távollétében spontán megjavult. Az óráiban mindig 10-szer olyan sűrűn kellett elemet csreélni, mint bárki másnak. Van kisugárzása a csajnak. ;)

Na, de megnézem a fékfolyadék szintet. Köszi!
Előzmény: tux4 (11238)
hubo44 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11247

Ete a olajat eš tetek bele valami čoda tevô adalekot.
Előzmény: hubo44 (11245)
dlaci82 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11246
Tegnap megnéztem még este, írtam is, 2 vezeték megy a gombához... köszönöm a választ.

Lenne még valami. Szelephézag állítás is lesz, pontosan nem emlékszem, pedig többször is volt téma a fórumon. Szobahőmérsékletű motornál, 0,2 mm-re mehet a szívó és a kipufogó szelepeknél is, ugye? Úgy rémlik, többen is így állították a fórumtársak közül...
Előzmény: Epeter01 (11230)
hubo44 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11245
A le iraš dôňôru čak ki kele probalni eš utana le kapni a selep takarot hod mi a valtozaš.
Előzmény: stemplis (11242)
smenasl Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11244
na ma végre bele tudtam vágni a zenecserébe. először is kikerültek a régi hangszórók, elől két, szerintem gyári Blaupunkt volt, kb akkor érinthette utoljára emberi kéz... több centis por állt rajta meg nagyon egyszerű kis valami. ide jön majd egy 3 utas Pioneer TS-A1311 ha meghozza a postás. hátul egy kétutas noname ovál volt, ide került egy 3 utas JVC V6936 amihez sikerült féláron hozzájutnom. a különbséget igazából csak fényévekben lehetne mérni úgyhogy bizakodó vagyok. így négy hangszóróból már ki lehet gazdálkodni jó dolgokat, a kalaptartón hozza az ovál a basszusokat. mélynyomóra szerencsére nem hagytam rábeszélni magam, teljesen felesleges. szerencsére az előző tulaj fordítva gondolta, így a benne hagyott erősítő árából kijött az egyik pár.
Előzmény: FeliciaFun (11171)
stemplis Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11243

Azzal biztosan nincs baj:)

Előzmény: robilaura (11226)
stemplis Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11242

Itt több leírás van róla:

 

http://www.ripca.hu/estatic/pdf/t40101.pdf

 

Előzmény: stemplis (11241)
stemplis Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11241

Én sem használtam még, de találtam egy másikat is, amivel 1000 km-t is le lehet/kell hajtani, hogy kipucoja a motort. Ez talán jobb:

 

http://www.ripca.hu/termekek?PID=32289&op=product

 

Amúgy én azt csinálnám, hogy nem a régi szutykos olajhoz önteném, hanem vennék bele olcsóbb olajat, + ezt a motortisztítót és "öregesen" levezetném vele az előírt km -t.

Aztán még egy olajcsere és kész.

Előzmény: hubo44 (11225)
FeliciaFun Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11240
Az előző hsz-t neked szántam.
Előzmény: daVeFR (11236)
FeliciaFun Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11239
A Fék hibáját jelzi!!!
tux4 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11238
Inspection lights








1 - Control of direction indicator lamps
2 - Control indicator lamps trailer
3 - Indicator lamp include high beam head lights
4 - Indicator lamp included marker lamps
5 - Indicator lamp Inclusions fog lamps
6 - Indicator lamp activate the rear fog lamps
7 - Test lamp inclusion beam head lamps
8 - Indicator lamp include heating rear window
9 - Indicator lamp ABS


10 - Indicator lamp "Fasten seat belts"
11 - Indicator lamp activate alarm
12 - Indicator lamp brake fluid level
13 - Indicator lamp charging the battery
14 - Indicator lamp charging parking brake
15 - Check engine oil pressure lamp
16 - Indicator lamp airbag systems
17 - Indicator lamp fuel supply
18 - Indicator lamp system prednakala (diesel engine)

Forrás
Előzmény: daVeFR (11236)
hubo44 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11237
Talan a fék fojadek?
Előzmény: daVeFR (11236)
daVeFR Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11236
Átértek, köszi! Most dolgozgatok, hétvégén balcsi. Szerintem vmikor jövő héten próbálkozok vele.

Amatőr kérdés. Feliciában kb középtájon a piros lámpácska, ami egy körben látható felkiáltójelet ábrázol, az mi? (Nem a kézifék, nem az akksi)
Előzmény: DEM992 (11235)
DEM992 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11235
Na igen. :-)

(Hát azt nem mondták, hogy nem a foga fáj!)

Arra akkor valami olcsó olaj + motortisztító lötty + rövid olajcsere-periódus.


Apropó, csatolmányok átértek?
Előzmény: daVeFR (11234)
daVeFR Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11234
Azért az rossz lenne, ha a szelepeknél fent meg egyéb olaj járatokban tudna tisztítani. :)
Előzmény: DEM992 (11232)
qwrt Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11233

Szia! Szerintem is a feszültségszabályzód a hibás. Én 2 hónapja cseréltem, mert hasonlót produkált nekem is. Szerencsére nem ment tönkre semmi miatta, vagy legalábbis még nem jelentkezett hiba. :)

Előzmény: PeterStyle (11218)
DEM992 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11232
E85 :-)
Előzmény: robilaura (11223)
Epeter01 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11231

nekem is gyanús a 10 perc, de sokfélét lehet kapni a kereskedelemben, és lehet hogy a cimkéjén egészen más szerepel.

 

Előzmény: hubo44 (11225)
Epeter01 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11230

Én úgy tudom, hogy egyfokozatú.

Nézd meg hány vezeték megy a kapcsológombához, ha két szál megy, akkor egyfokozatú, ha három szál, akkor kétfokozatú.

 (bár Én ez utóbbival még nem találkoztam)

Előzmény: dlaci82 (11211)
Epeter01 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11229

feszültségszabályzó lesz. 3.000,- fabatka és 15 perc munka. (a generátor hátuljában)

De ha sokáig használod így, akkor kijön a 30.000,- fabatka is és több órás meló, mert tönkreteszi az akksit, a rádiót. (Én már jártam így az előző kocsimnál)

Sajna most nyáron is sikerült, de megúsztam annyival, hogy túltöltötte az akksit, és kipezsgett az akkusav...lehetett takarítani. Persze a tűzfal fényezése bánta :(

Előzmény: PeterStyle (11218)
Epeter01 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11228
az még lemaradt, hogy a szivatós kérdésedre sjna nem tudok érdemi válast adni :(
Előzmény: athee2002 (11210)
Epeter01 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11227

Hali!

 

A hátsóféket talán egyszerűbb kibontani mint az elsőt.

Még a kereket sem kell leszedni, de azért a kocsit bakra kell tenni :)

A kerékagy közepén a fém sapkát ki kell szedni. Csavarhúzóval, vagy egy nagyobb szájú fogóval ki kell feszegetni.

Alatta a kerékagy csavar van. Egy sasszeg és egy fogazott fém sapka biztosítja. (a saszeget ha kiszedted és nem életbevágó, akkor ne használd újra, tegyél bele újat összszereléskor)

Sasszeget kihúzod, és ha minden OK akkor alatta a csavart viszonylag könnyű kitekerni (persze azért nem kézzel).

Ezután kerékkel együtt a fékdob is lejön.

Amit meg kell nézni:

mennyire kopottak a fékpofák, nem olajos-e vagy zsíros a belseje (ha olajos, akkor a fékfolyadék szivárog, ha zsíros, akkor a kerékagy szimmering nem zár), nem rozsdásak-e az alkatrészek (rugók, nyomórudak, stb)

Ha száraz, akkor egy ecsettel ki tudod söprögetni az egészet, ha még tisztábbra szeretnéd, akkor spiritusszal le tudod mosni. Benzin, lakbenzin felejtendő.

Ilyenkor érdemes a kerékagyat is kitakarítani az öreg zsírtól.

Ez nem egy szép meló: kézzel, rongygyal kiszeded a régi zsírt (ezt a zárókupakból is), és ha tiszta akkor ugyanígy telikened friss zsírral (én egy nagyobb orvosi fecskendővel szoktam belenyomni a csapágyba. Ha lehet hőálló zsírt használj.

ezután ha minden OK ugyanígy visszafelé. A kerékagy csavar meghúzásánál figyelj arra, hogy nehogy túlhúzd, de laza se maradjon. A biztosító lemezt vissza, sasszeget vissza, zárósapkát vissza és kész.

Ha nem kell hozzányúlni a fékhez (pl fékpofa csere) akkor nem nagy meló.

Előzmény: athee2002 (11210)
robilaura Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11226
Castrol Magnatec 15 w 40
Előzmény: stemplis (11224)
hubo44 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11225
Valakinek van tapastalata ezel a tistitoval mert en nem hisem hod šegit. (10 perc alat nem činalhat šemit a motorba) Vad nem sabad varni hod tista les a motor belšeje.
De ez čak a šajat nezetem!
Előzmény: stemplis (11224)
stemplis Creative Commons License 2010.07.23 0 0 11224

Például ezzel:

 

http://www.autoalkatreszklub.hu/product_info.php?products_id=580

 

Egyébként milyen márkájú olajat használsz?

Előzmény: robilaura (11223)
robilaura Creative Commons License 2010.07.22 0 0 11223
Elfelejtettem:hogyan lehet kitisztitani egy motort?Vagy mivel?
Előzmény: stemplis (11221)
robilaura Creative Commons License 2010.07.22 0 0 11222
10 000 km-enként cserélek olajat.És most van rajta pontosan 135 000 km.De viszont bagyon ette az olajat,ezért kiséreltünk meg egy szelepszár szimering cserét.A régire azt mondta,hogy nagyon be voltak keményedve,és mehetett ott át az olaj.Remélem ez volt a gond az olajfolyásra.
Előzmény: stemplis (11221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!