Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

yoyo25 1 napja Creative Commons License 19681

Elvileg és gyakorlatilag is elindult a projekt. A terelések pont ezért vannak, mert a pályázat tartalmazza 5 megálló átépítését is. Ezek már zajlanak. A "totemoszlopos" megállók mindegyikében van fedett váró, ahol van este világító neon reklám. Nem hinném, hogy túl nagy munka lenne még egy kábelt behúzni a meglévő mellé, ha már be van védőcsövezve.

 

Ez csak a személyes véleményem, de ez a Volán már nem az a Volán, ami régen volt. Szerintem a Zala Volán a régiósítás egyik vesztese. Ha így folytatódik akkor az egykori "bezzeg" társaságból sereghajtó lesz. Szomorú ezt látni. Négy éve kényszerből szektort kellett váltanom, azóta csak rosszabb a helyzet ezen a téren az országban.

Előzmény: v_peti (19679)
v_peti 1 napja Creative Commons License 19680

Csak akkor lenne értelme, ha a helyközieket tudja, mert a helyijáratok 90%-át helyközi busz végzi, amint ezt tudjuk!

Előzmény: mcg (19675)
v_peti 1 napja Creative Commons License 19679

Pár papírcetlit a terelésről, vagy a más városokban megszokott, útvonalat is feltüntető menetrendeket már régen alkalmazhatott volna, az nem került volna olyan sokba!

 

Amúgy erről a fejlesztésről már hallottam, de a munkálatoknak még semmilyen nyomát nem láttam, holott a vasútállomáson és a Kovács Károly téren is megfordultam.

Előzmény: yoyo25 (19664)
yoyo25 1 napja Creative Commons License 19678

Nem hiszem el, hogy a 300 millió forintba ez nem fért volna bele: http://operativprogram.hu/kozossegi_kozlekedes_fejlesztes_zalaegerszegen/

Annak idején - 5 éve - én is részt vettem egy másik társaságnál egy hasonló rendszer megvalósítási költségelemzésében és jóval nagyobb járműpark esetén is jóval kevesebb összeg jött ki. Ha nincs belső kijelző, akkor ezt hogyan valósítják meg: "így az utasok tájékozódhatnak a megállóhelyekről és a csatlakozásokról"?

Előzmény: htibor (19674)
MBman 1 napja Creative Commons License 19677

Az a helyzet, hogy én nem költenék ilyen felesleges dolgokra. Ebből a pénzből inkább vennének egy új buszt, vagy újítanának fel kettőt. Nem lesz ettől több utas egy fővel se. Jól hangzik, és jól is néz ki, de gyakorlati haszna nincs.

MCA-001 1 napja Creative Commons License 19676

A Kapos Volánnál is zajlik a kiépítés.

A buszállomások kapnak kocsiállásonként kijelzőt + központi kijelző.

Buszokon kijelzők.

Állítólag új pénztárgépek.

 

Marcaliban már felszerelték a kocsiállásokra a kijelzőket + a központi kijelző helye is kialakításra került.

Előzmény: htibor (19673)
mcg 1 napja Creative Commons License 19675

És a keszthelyi helyijáratoknál a megállókban majd ki fogja írni, hogy a

 

"következő járat érkezése: 135 perc"

 

:)

 

Vagy minden helyközit is tudni fog?

Előzmény: kem0001 (19663)
htibor 1 napja Creative Commons License 19674

De. Ha a város kiperkálja a Volánnak, hogy cserélje le őket. Vagy a városvezetés két szép szeméért csinálja meg?

Ha jól láttam a pályázatnak ez nem volt a része. A helyi közlekedésért a város a felelős és megrendelő és a fizető is.

 

Fehérváron kb. 15 millió forintból a kb. 60 darabos állomány mintegy fele kapott új kijelzőket a nyár folyamán.

Előzmény: yoyo25 (19672)
htibor 1 napja Creative Commons License 19673

OFF

Az Albánál most van kiépítés és beüzemelés alatt, nagy konzekvenciákat talán még nem kéne levonni belőle.

Mivel egy totál idegen és új dologról van szó és nem igazán vannak a kollégák hozzászokva az ilyen változásokhoz, biztos lesznek buktatók az elején és kell idő míg a helyzet normalizálódik.

Mivel az Albánál a teljes helyközi flottára lett a pályázat kiírva és cirka 3-3,5 után el is tudott a tényleges szerelés kezdődni, így igen áldozatul estek a flottul működő zöld EMKE kijelzők ennek is és az újnak idő kell míg kiforrja magát.

ON

Előzmény: pepe83 (19669)
yoyo25 1 napja Creative Commons License 19672

A zalaegerszegi helyi járatú buszokon sem lesznek lecserélve a már gagyinak sem nevezhető 3x7 szegmenses billenőlemezes kijelzők, illetve nem lesz a járművek belsejében audio- és vizuális tájékoztatás? Akkor mi értelme az egésznek...

Előzmény: Betonlap (19668)
Betonlap 1 napja Creative Commons License 19671

Olyan lesz.

Amúgy nem hinném, hogy akkora pénzkidobás, csak mindenféle információ nélkül dobálózol a szavakkal. A rendszer messze nem éles még, de ha az elmúlt 5 napba ez változott akkor én kérek elnézést :)

Előzmény: pepe83 (19669)
pepe83 1 napja Creative Commons License 19670

Jobb is :)

Előzmény: Betonlap (19668)
pepe83 1 napja Creative Commons License 19669

Ha olyan lesz,mint a Somló , Bakony, vagy Albásoké, akkor hatalmas pénz kidobás. Bakonyos kocsikban belül kiírja ,hogy üzemen kívűl. Ennek mi értelme???Meg voltak olyan kocsik,amiken kijelző kiírta a viszonylatot,most azokat is cserélik olyanra, ami csak a volán társaságot jelzi. Szarnak egy pofon.

Betonlap 1 napja Creative Commons License 19668

Pontosidő Kft. és a Volán alkalmazottak csinálják. Környékbeli volánoknál lesz kijelző, Zalánál ez kimaradt.

Előzmény: yoyo25 (19667)
yoyo25 2 napja Creative Commons License 19667

Azzal kapcsolatban tudsz bővebb infót adni, hogy miket tartalmaz ez a fedélzeti csomag? Itt most jobban azokra az eszközökre gondolok, amikkel az utasok is találkoznak (külső- és belső kijelzők, stb.). Nem tudod, hogy melyik cég végzi a telepítést?

Előzmény: Betonlap (19665)
yoyo25 2 napja Creative Commons License 19666

A jó munkához idő kell. (A rosszhoz meg még több...) :)

Előzmény: Betonlap (19665)
Betonlap 2 napja Creative Commons License 19665

+ Augusztusba kapták csak meg a fedélzeti tartozékokat :)

Előzmény: yoyo25 (19664)
yoyo25 2 napja Creative Commons License 19664

A dinamikus utastájékoztató- és forgalomirányító rendszer - FUTÁR helyi változata - telepítésének előkészítése már folyamatban van. 

Az alábbi linken (2. oldal) már az is látható, hogy hol lesznek "totemoszlopok":

http://zalaegerszeg.hu/dokumentum/22946/szabau1esresz.pdf

 

Bár már van egy kis csúszás, mert a határidő szeptember 25-e volt, de még semmi nyoma ezeknek a városban.

Amúgy a Volán nem elaludt, hanem csak többszöri nekifutásra tudott EU-s pénzt nyerni erre a projektre.

Előzmény: v_peti (19662)
kem0001 2 napja Creative Commons License 19663

Türelem, már csinálják a GPS alapú utastájékoztatót. Keszthelyen már elkezdték pár buszba beszerelni az egységeket.

Előzmény: v_peti (19662)
v_peti 2 napja Creative Commons License 19662

Zalában jártam...

 

Egerszegen:

 

10/11 terelések:

Utastájékoztatás: A neten fent van. A megállókban, a buszvárókban, a vasúton lévő jegypénztárnál, a buszokon semmi infó! Holott megálló is kimarad.

A kijelző EMKE numerikus, a megállói menetrendek menetrend 20 évvel elmaradva a ma elvárhatótól.

 

Ébresztő, Zala Volán nemcsak távolsági gyorsjáratok léteznek!!!

 

mcci 6 napja Creative Commons License 19661

Erről nincs tudomásom, de szerintem biztos, hogy az maradt.

 

Előzmény: MBman (19658)
MCA-001 szept. 23. Creative Commons License 19660

Ez lízing, 26 hónapra.

Előzmény: kem0001 (19659)
kem0001 szept. 23. Creative Commons License 19659

Újabb tender jelent meg, 9 darab használt szóló elővárosi buszra.

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED%3ANOTICE%3A321995-2014%3ATEXT%3AHU%3AHTML&src=0

MBman szept. 22. Creative Commons License 19658

Szóval akkor lakhegyi telephelyes lett úgy, mint az elődje volt?

Előzmény: mcci (19657)
mcci szept. 22. Creative Commons License 19657

A LOH-986 helyére került, tehát főképp Kanizsán végez állandó fordákat. Kellett is az oda, régi vágya volt az utasoknak a hosszú busz a 14.10-es Kanizsa-Letenye járaton. Ráadásul két nagyon óvatos, és precíz sofőr kapta meg a buszt.

Előzmény: MBman (19656)
MBman szept. 21. Creative Commons License 19656

Pedig szerintem nincs állandó távolsági járata.

Az IAB-862 ex lövői setra melyik fordára került?

Előzmény: kettőhatvanhatos (19655)
kettőhatvanhatos szept. 21. Creative Commons License 19655

FSJ minden reggel kimegy Zalalövőre és 7:10-re visszaér Zegre az iskolásokkal gyorsjáratban. Ezen kívül nem tudom merre jár, de gyanítom , hogy nem tartalék.

Előzmény: 4MOTION: (19653)
MBman szept. 20. Creative Commons License 19654

És ez is már lassan 4 éve, hogy nálunk szaladgál.

Előzmény: 4MOTION: (19653)
4MOTION: szept. 20. Creative Commons License 19653

Ő a kedvenc 3 tengelyesem, szinte megunhatatlan. FSJ az most 3 tengelyesek  tartalék busza?

M62,306 szept. 15. Creative Commons License 19652

Pénteken nagy szarban lehettek, a 16 órás harmadrészt lenti kocsi csinálta nekik.

Előzmény: MCA-001 (19641)