Munkanapokon a napi kétfordulós forda viszi, általában MNN-398. Szabadnapokon a Lenti üzem közlekedteti, általában JOP-515 vagy LOY-419. Vasárnaponként nincs a 14:40-es Zeg-Bp, ezért tolódnak egyel a járatok, a 11:40-es jön haza 19:00-kor. A kérdzetett csütörtöki időpontban szerintem különjáratos kocsi van beosztva.
FLR-698 vagy LOY-291 nem jöhet szóba másik gépként az FSJ mellé? Mert két kocsi kellene.
Bocsi ha hülyeséget kérdezek de mivel már nem Zegen a Kovács Károly téren lakok kevésbé vagyok otthon a fordulókkal kapcsolatban, de anno ez a kér szekér mintha sokat ácsorgott volna bent lászólag munka nélkül.
JOP emlékeim szerint különjáratos/beugrós kocsi. A LOY-nak meg minden nap vannak rendszeres helyközi fordái, illetve van hogy sokszor besegít mindkettő kocsi távolságira.
Na szóval az egyik mondjuk a Dakk-os mehetne Zegről reggel 5-6 óra magasságában az exZalás meg 11-12 óra körül. A Balaton déli partja jobban elérhető lenne így. A múltkori szürke hétköznapon meglepően sokan jöttek Zalába a balatonparti megállókból. A déli part vasúttal is felejtős Zalából.
Nem tudom, lehet igazad/igazatok van a kicsihiánnyal kapcsolatban. Mindjuk nekem vannak olyan kocsik amikről nem tudom mit csinálnak úgy általában. Pl ott a Lenti üzem JOP-515-öse, vagy a LOY-419. De akár az IJL-043 is lehetne vagy Kanizsáról az egyik ős Merci aminek nem jut eszembe a rendszáma. Erre az útvonalra nem szükséges tempo100-as kocsi. Plusz egy járatpárral szállhatna be a zegi üzem nem a meglévőbe gondoltam. Lenne benne szvsz utas, mert a DAKK-os járat is elég jól kihasznált volt egy tök semleges szürke hétköznapon is. Mehetne Zegről valamikor
Ésszerűbb Zalaegerszegen bérelni egy lakást, ahol minden nap alszik egy sofőr, mint Zalaegerszegen és Békéscsabán is egyet-egyet, ahol csak minden második nap alszik valaki.
Lehet, hogy hülyeség amit mondok, de én elképzelhetőnek tartom, hogy azért nem szálltak be, mert egyszerűen nincs már olyan távolsági buszok, ami alkalmas lenne a feladatra.
Nem tudom, hogy áll a zalaegerszegi egység távolsági tartalékokkal.
Békéscsabának, mivel nem túl sok távolsági járata van (saját megítélésem szerint), megtudja oldani, hogy 2 busz forogjon a járaton.
De még egyszer mondom, ez csupán az én véleményem!
Ha ez nagyon messze állna az igazságtól, akkor elnézést, hogy hülyeségeket beszélek! :D
Valóban az MNN volt, kiváló volt az utazás. Bár fél órát késtünk egy Sármellék utáni fakidőlés miatt, nem volt gond mert nem időre mentünk. Most már az Iveco Crossway visz minket Dunapentele felé ami messze messze elmarad az exZalás színvonaltól.
Ennek ellenére(és tudom a torkomnak fogtok rontani) szerintem állami támogatással csak a vasútnak lenne helye a Zeg-Bp relációban. Ennek okait már máshol leírtam nem akarok háborút kirobbantani itt. Amíg lesz busz biztos fogjuk használni, főleg a DAKK-os Békéscsaba-Dunaújváros-Zeg járatot, amibe sajnáltam hogy az egerszegi üzem nem szállt be. Lehet be akart, csak felülről letiltották?
A nejem szeretne buszozni, én meg szeretem a Setrákat meg a Merciket. Idefelé a DAKK által járatott Békéscsaba-Zeg busszal jöttünk Dunaújvárosból... ez kihagyhatatlan hiába kényelmesebb a vonat. Haza is azzal mentünk volna de korán megy nem végeztünk az ügyintézéssel.
OFF
Amúgy kiélem magam a vonatozásban, Dunaújvaros-Bp közt azzal járok dolgozni. Hogy Peti nehogy szívinkfartust kapjon :-)
És abban az utasításban az miért nincs benn, hogy megkapja a teljes ÉNYKK arculatot? Azt a pár matricát sajnálják? Ha már egyszer átfényezték... Vagy megvárjuk az új kocsikat, ami ha így haladunk legalább 10 év elteltével eredményezné azt, hogy az arculat egységes a buszokon?
Meg lehet nézni a KNYKK-t, nem csak az új kocsikra került fel az arculat.