Keresés

Részletes keresés

ICC-916 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 21191

Üdv! Valaki tudna segíteni Zalaegerszegen helyijárattal (hétvégén is) hogyan tudnék eljutni a vasútállomásról a Gasparich utcához, illetve a vasúttól a buszállomásra, valamint a Gasparich utca-buszállomás eljutás is érdekelne!
Válaszokat előre is köszönöm!

Balázs1a Creative Commons License 2016.08.31 0 5 21190

Zalaegerszeg - Székesfehérvár:

MCA-001 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 21189

Van már pályázat? - nincsen

 

Ha ki is írták volna a pályázatot és nyert is volna az említett vállalkozás, még akkor sem biztos, hogy le is szállíthatják a buszokat.

Lásd Pécs, pályázat volt, nyertes is van, de várják a pénzt az állam bácsitól...

Előzmény: yoyo25 (21188)
yoyo25 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 21188

Erről ki mit tud?

 

"A lap cikke szerint szintén az Evopro nyerhet Zalaegerszegen."

 

Forrás:

Elkapkodják a magyar buszokat

Vidéki magyar közlekedési cégek vesznek buszokat az Evoprótól és a Kravtex-Kühne-csoporttól. Tovább »

forrás: Index.hu

MBman Creative Commons License 2016.08.29 0 0 21187

Látta valaki, hogy a Credok érkezésével leváltott buszok hova kerültek? Gondolom ezzel a 15 új kocsival a 256.44-esek mennek is a levesbe.

NuBus Creative Commons License 2016.08.29 0 1 21186

Sziasztok! Hol találok a volt Zala Volánra, vagy ÉNYKK-ra vonatkozó viszonylag friss jáműállományi adatokat? 

BPO-105 Creative Commons License 2016.08.26 0 1 21185

OFF

Amortizálódnak ezek annyira, hogy a két év leteltével használt buszok árán megvásárolva egy rájuk írt tenderen összességében kb. annyit költsenek rájuk, mint ahogy új buszokra kellett volna a legelején?

ON

Előzmény: htibor (21183)
ikarus1980 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 21184

OFF

 

Hoppá elnézésedet kérem erről fogalmam sem volt hogy csak béreltek. Köszi a felvilágosítást. :)

 

 

ON

Előzmény: htibor (21183)
htibor Creative Commons License 2016.08.26 0 1 21183

OFF

 

Tárgyilagos tényeket, ha lehetne:

 

http://kecskemetitv.hu/sa_hirek/i_kecskemet_2/i_uj_mercedes_buszokkal_bovult_a_dakk_zrt_flottaja_107304/t_Kecskem%C3%A9t%20-%20%C3%9Aj%20Mercedes%20buszokkal%20b%C5%91v%C3%BClt%20a%20DAKK%20Zrt.%20flott%C3%A1ja/
A videóban elhangzik, hogy 48 hónapra bérli a 31 buszt a társaság az Evobustól.

A TED-en pedig erre az az összeg szerepel, hogy 1.800.837.120 Ft+Áfa.

 

Számold ki 1 jármű bérleti díját 1 hónapra. Aztán szorozd meg a 48 hónapra. És utána mi történik?

:)

 

ON

Előzmény: ikarus1980 (21182)
ikarus1980 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 21182

Vettek ők Tourismot is azok viszont nem használtak voltak hanem újak. Szóval ez a kettő sehogy se fér össze. :D

Előzmény: BPO-105 (21181)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 21181

1. az Intouro.

2. mégis honnan?

Előzmény: Törölt nick (21168)
MBman Creative Commons License 2016.08.25 0 0 21180

"Inovellben sztem a belső lemezek és a kárpitok kicsit gagyik,de gondolom az olcsóság miatt van."

 

57 millió Ft-os darabár, 2 éves használt kocsikért, azért annyira nem nevezném olcsónak... Ennyiből új Credo is kijött volna.

A sárvár-Zeg ex vasis fordakocsi egyébként már az új Credo, ha jól láttam.

Előzmény: JLW-470 (21179)
JLW-470 Creative Commons License 2016.08.25 0 1 21179

Nálunk értenek hozzájuk. :)

A tiétekhez hasonló raktárkészlettel is csak 1-2hónapig voltak problémák(nagy eséllyel a sok állás miatt),azóta elég megbízhatóan üzemelnek.Szóval nem kell annyira félnetek tőlük. :) Inovellben sztem a belső lemezek és a kárpitok kicsit gagyik,de gondolom az olcsóság miatt van.Econellekben(elvileg ezek is duplaüvegesek már) majd rá kell szólni a sofőrökre télen,hogy fűtsenek a klímával is,különben meg fognak fagyni bent az utasok. 

Előzmény: MBman (21178)
MBman Creative Commons License 2016.08.24 0 0 21178

kérdés, hogy ez most jot vagy rosszat jelent 😊

Előzmény: JLW-470 (21177)
JLW-470 Creative Commons License 2016.08.24 0 1 21177

Hozzánk már egy pöppet modernebb Kedrók jönnek. :P

Előzmény: MBman (21176)
MBman Creative Commons License 2016.08.24 0 1 21176
MBman Creative Commons License 2016.08.20 0 3 21175

Ha le akarják szedni az LYM-227-et onnan, akkor minimum egy MRK szintű gép kell oda. Vagy az FLR, vagy a LOY-221.

Előzmény: ikarus1980 (21174)
ikarus1980 Creative Commons License 2016.08.20 -1 0 21174

Azt nem tudod véletlenül hogy körülbelül meddig?

Előzmény: 4MOTION: (21171)
vadparaszt18 Creative Commons License 2016.08.20 0 3 21173

Így van. Jók ezek a kocsik, de nem olyan járatokon ahol normál esetben Nyugat-Európai távolsági gépeknek kell járnia. 

Ne feledje senki se, ezek HELYKÖZI gépek. Nem távolságiak. Távolságinak ahogy te írtad Maximum a 40-50 kilométeres vonalakon jók. 

Előzmény: MBman (21172)
MBman Creative Commons License 2016.08.20 0 0 21172

Hazaútonn kipróbálták, és rájöttek, hogy annyira nem jó az Inovell? :)

Zeg-Győr, Zeg-Székesfehérvár járatokra, ahol nagy az utacsere, nem utazzák végig, oda elmegy. 40-50 km-es távokra jó ez a kocsi.

Előzmény: 4MOTION: (21171)
4MOTION: Creative Commons License 2016.08.20 0 1 21171

Egyenlőre mégis marad még az LYM-227-es a Szegedi járaton.

archlinux Creative Commons License 2016.08.20 0 0 21170

Igen.

Előzmény: ikarus1980 (21169)
ikarus1980 Creative Commons License 2016.08.20 0 1 21169

Akkor jól látom hogy a régi típusokkal összehasonlítva így néznek ki a Credo buszok?

 

EN 12-> Econell

EC 12, IC 12-> Inovell

LH 12-> Optinell

Előzmény: archlinux (21166)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.19 -2 4 21168

Hab a tortán, hogy 3.5 milliárdért nem 61 darab 2 éves Credot lehetett volna venni, hanem 100 darab 4-5 éves Merci Tourismot (mint pl. amit DAKK vett), de Setraból is legalább 80at.
Minőség, megbízhatóság.

Előzmény: MBman (21165)
ikarus1980 Creative Commons License 2016.08.19 0 3 21167

Szegedi fordán miért van szükség a Credora? Szerintem ez egy jobb kérdés. Azért 7 órás útra berakni egy ilyet elég durva.....

Előzmény: MBman (21162)
archlinux Creative Commons License 2016.08.19 0 1 21166

Az Inovell még a gyártó szerint se távolsági busz, csak helyközi.

 

A távolsági kivitel az az Optinell. (Na nem mintha az megközelítene egy Setrát.)

Előzmény: MBman (21165)
MBman Creative Commons License 2016.08.19 0 1 21165

Nézem ezeknek a buszoknak az utasterét, illetve vezető helyét. Azért ezek a buszok nagyon-nagyon messze vannak egy setrától, vagy egy mercedestől. De nem egy újtól (mint pl az MRK páros), hanem egy régitől is (pl HSR-HHM).

 

Azt pl nem bírom megérteni, hogy egy távolsági kocsinak miért nem lehet az utasterét kialakítani úgy, hogy végig dobogó legyen, úgy mint egy UL vagy GT setrában. Az már csak hab lenne a tortán, ha az a dobogó olyan magasan lenne, hogy a kerékdobok ne legyenek zavaróak az utastérben.

Miért baj az, ha emiatt beférnek az utasok csomagjai a csomagtartóba, és nem kell majd felvinni az utastérbe a nagy táskákat? Elég zavaró az elöl ülő utasoknak, hogy az ablak nyakmagasságban van, illetve az olvasólámpa is használhatatlan emiatt.

 

Sofőr szempontjából egy észrevétel, a retarder karját jobb lett volna a jobb oldali bajuszkapcsolóra építeni, egybeépítve a tempomattal, már ha egyáltalán van ezekben tempomat...

Előzmény: Törölt nick (21164)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.19 0 1 21164

Több szempontból is sántít a lista. Keszthelyre elvileg csak egy helyi busz került, nem kettő, ez pedig a MYR-666 elvileg. A 692 stimmel, viszont kétlem, hogy ilyen kaliberű kocsi egy 40 km-es járatra kerülne, míg máshol országos járatot végeznének..

Előzmény: MBman (21162)
kem0001 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 21163

Magyarföld-Csesztreg-Rédics; Lenti-Szombathely: ezeket melyik kocsi végzi?

Előzmény: KZX003 (21161)
MBman Creative Commons License 2016.08.19 0 0 21162

A szegedi fordán miért van szükség két kocsira? MYR-730 és MYR-731?

Előzmény: KZX003 (21161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!