Üdv! Valaki tudna segíteni Zalaegerszegen helyijárattal (hétvégén is) hogyan tudnék eljutni a vasútállomásról a Gasparich utcához, illetve a vasúttól a buszállomásra, valamint a Gasparich utca-buszállomás eljutás is érdekelne! Válaszokat előre is köszönöm!
Amortizálódnak ezek annyira, hogy a két év leteltével használt buszok árán megvásárolva egy rájuk írt tenderen összességében kb. annyit költsenek rájuk, mint ahogy új buszokra kellett volna a legelején?
A tiétekhez hasonló raktárkészlettel is csak 1-2hónapig voltak problémák(nagy eséllyel a sok állás miatt),azóta elég megbízhatóan üzemelnek.Szóval nem kell annyira félnetek tőlük. :) Inovellben sztem a belső lemezek és a kárpitok kicsit gagyik,de gondolom az olcsóság miatt van.Econellekben(elvileg ezek is duplaüvegesek már) majd rá kell szólni a sofőrökre télen,hogy fűtsenek a klímával is,különben meg fognak fagyni bent az utasok.
Hab a tortán, hogy 3.5 milliárdért nem 61 darab 2 éves Credot lehetett volna venni, hanem 100 darab 4-5 éves Merci Tourismot (mint pl. amit DAKK vett), de Setraból is legalább 80at. Minőség, megbízhatóság.
Nézem ezeknek a buszoknak az utasterét, illetve vezető helyét. Azért ezek a buszok nagyon-nagyon messze vannak egy setrától, vagy egy mercedestől. De nem egy újtól (mint pl az MRK páros), hanem egy régitől is (pl HSR-HHM).
Azt pl nem bírom megérteni, hogy egy távolsági kocsinak miért nem lehet az utasterét kialakítani úgy, hogy végig dobogó legyen, úgy mint egy UL vagy GT setrában. Az már csak hab lenne a tortán, ha az a dobogó olyan magasan lenne, hogy a kerékdobok ne legyenek zavaróak az utastérben.
Miért baj az, ha emiatt beférnek az utasok csomagjai a csomagtartóba, és nem kell majd felvinni az utastérbe a nagy táskákat? Elég zavaró az elöl ülő utasoknak, hogy az ablak nyakmagasságban van, illetve az olvasólámpa is használhatatlan emiatt.
Sofőr szempontjából egy észrevétel, a retarder karját jobb lett volna a jobb oldali bajuszkapcsolóra építeni, egybeépítve a tempomattal, már ha egyáltalán van ezekben tempomat...
Több szempontból is sántít a lista. Keszthelyre elvileg csak egy helyi busz került, nem kettő, ez pedig a MYR-666 elvileg. A 692 stimmel, viszont kétlem, hogy ilyen kaliberű kocsi egy 40 km-es járatra kerülne, míg máshol országos járatot végeznének..