Keresés

Részletes keresés

yoyo25 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 20860

Abban igazad van, hogy a városban egyetlen viszonylat sem bonyolít le akkora forgalmat, mint a budapesti 7-es járat, de az alacsony padlós autóbuszokra azért itt is szükség van. Gondolj csak az idősebb emberekre vagy a babakocsival utazókra. Nekik (is) jóval kényelmesebb, ha nincs lépcső. Ha nem hiszed, akkor vadászd le a 256-ost, ami éppen helyi járatos autóbuszként használ az ÉNYKK (bár nem értem, hogy miért?) és menj el vele mondjuk egy landorhegyi körre. Még nézni is rossz, ahogy az idősek küzdenek a lépcsőkkel.

Előzmény: MBman (20858)
KZX003 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 20859

"Ma láttam a NOS rendszámú Mercedest. Kéttengelyeshez képest jó nagy, ránézésre 13-13,5 méteresnek tűnik."

Annyi is, 13 méter.

Előzmény: MBman (20858)
MBman Creative Commons License 2016.04.26 0 0 20858

Én úgy tudom, hogy csak két Connecto LF ment miattuk Keszthelyre, de pont a két legfiatalabb (LRT-s rendszámúak).

Lehet, hogy kényelmetlenek, de tudtommal pont a város favorizálja a CNG-s üzemet, mert jóval olcsóbban futnak a CNG-s kocsik, mint a dieselek. Mivel a gázt a város tulajdonában lévő vízmű adja, így a volán is és a város is jól jár, mert kevesebbe kerül a helyi közlekedés. Valamit valamiért.

 

Ma láttam a NOS rendszámú Mercedest. Kéttengelyeshez képest jó nagy, ránézésre 13-13,5 méteresnek tűnik.

 

Ha már szóba került az alacsony padló, én ebben a városban olyan túl sok értelmét nem látom az alacsony padlós kocsiknak. A csuklós Connecto-k sem alacsonyak, mégis jók. Azért itt egyik vonal sem olyan, mint a 7-es buszcsalád a BKV-nál.

Előzmény: yoyo25 (20857)
yoyo25 Creative Commons License 2016.04.26 0 1 20857

A Jelcz-ek nem örvendenek túl nagy népszerűségnek sem az utasok, sem a gépkocsivezetők között. Esnek-kelnek, kényelmetlenek és nem alacsony padlósak. Legjobb tudomásom szerint három jóval korszerűbb Mercedes Conecto került el a városból miattuk. Szerintem a Hajdú Volánnál pezsgőt bontottak, amikor ezt a három vaskupacot megvettük tőlük. A MAN-nal nincs gond, bár néha a középső ajtó elég kicsire nyílik. De legalább alacsony padlós, abból pedig nem sok csuklós van a városban  (csak a Volvo 7700-ok).

Előzmény: Joe0401 (20855)
MBman Creative Commons License 2016.04.25 0 1 20856

Ha CNG-s kocsikra gondolsz, azok napi használatban vannak.

Előzmény: Joe0401 (20855)
Joe0401 Creative Commons License 2016.04.25 0 0 20855

Üdvözlet!

(Még nem írtam ebbe a topicba.)

 

Azután érdeklődök, hogy a Debrecenből idekerült 4 busz, milyen állapotban van, milyen gyakran közlekednek.

MBman Creative Commons License 2016.04.24 0 0 20854

A HEH-529 után hosszú ideig a KYM-133 volt a beosztott kocsi.

Előzmény: Törölt nick (20852)
kamant Creative Commons License 2016.04.24 0 0 20853

Néha az, néha egy sárga Ikarusz, de legtöbbször egy Volvo, ha minden igaz KMC-046. (Nem 100%, pedig hetente többször megyek általában vele... Csak hajnali hétkor, kávé előtt még nem fog az agyam... :D - Majd ha legközelebb megyek, megnézem.)

https://www.flickr.com/photos/madthrasher/20206801931/in/photostream/

http://indafoto.hu/gry569/image/21369941-b6051618

Előzmény: Törölt nick (20852)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.24 0 0 20852

Kedves Topiktársak!

 

Tudnátok segíteni, hogy a Lenti-Pápa-Lenti járatot melyik busz szokta csinálni? HEH-529??

Köszi!

rentha92 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 20851

Úgy tudom, a DZC-940 ami még most is a ketrecben van, szinte teljesen elbontva. :((

Előzmény: geo9889 (20850)
geo9889 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 20850

Zalaegerszegen melyik volt az utolsó Ikarus 280-as autóbusz?
És mikor selejtezték?
Válaszokat előre is köszönöm!

trizs77 Creative Commons License 2016.04.24 0 1 20849

 

 

M62,306 Creative Commons License 2016.04.21 0 2 20848

Zalaszentgróton.

Előzmény: rentha92 (20845)
kamant Creative Commons License 2016.04.20 0 1 20847

Meg néhány kanizsai:

 

1973

   

 

kamant Creative Commons License 2016.04.20 0 2 20846

Két új egerszegi kép a Fortepanon:

 

1965

 

1973

rentha92 Creative Commons License 2016.04.20 0 1 20845

Merre járunk? :))

trizs77 Creative Commons License 2016.04.19 -2 0 20844

hogy parancsolgatsz,

 

------------------

 

Eddig még csak kértem.

 

Ezután is CSAK kérni fogok.

 

Ez akkor se fog megváltozni, ha Te szeretnéd, hogy változzon.

 

 

 

 

Előzmény: MBman (20843)
MBman Creative Commons License 2016.04.18 0 4 20843

Ez tényleg vicces, ki vagy te, valami főnök, hogy parancsolgatsz, meg visszadobsz itt dolgokat? :)

Előzmény: trizs77 (20839)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.18 -1 0 20842

OFF

 

Példának egy most hétvégi munka ami itt OFF :

 

 

ON

 

 

Előzmény: v w x y z (20840)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.18 -1 0 20841

1./ Köszönöm.

 

2./ Számomra ennek nulla információ értéke van.

 

3./ Már írtam, hogy táblázatba majd én teszem. Hidd el komolyan gondoltam. Tényleg én fogom tenni. Nem kell senkinek helyettem megcsinálni.

 

 

Előzmény: v w x y z (20840)
v w x y z Creative Commons License 2016.04.18 0 1 20840

- HUU-376

- JIW-651

- KMB-040

 

+KNM-526

+NOS-032

 

Ezennel kész is a helyi lista Zalaegerszegen. Elnézést, hogy nem teszem táblázatba és töltök vele fél napot, hogy az "igényeidnek" megfeleljen.

Előzmény: trizs77 (20839)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.18 -1 0 20839

Ez a klasszikus, alig valamire jó kategória.

 

Elismerve az olvtárs munkáját (bizonyára nem volt egyszerű összeszednie) az ilyeneket dobtam anno vissza a készítőnek amíg nekem csináltak hasonlót.

Ez egy jó vázlat.

Most már csak az kell, hogy csinálja is meg.

Értelmezhetően, átláthatóan, közérthetően.

 

A félkész munka is érték.

 

-------------------------------------------------------------------------

 

Ez személetbéli különbözőség.

Más stílushoz szoktam.

 

Nekem az itt van félkészen a többit gondold hozzá, nem egyenlő a kész munkával.

Másnak meg igen.

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Kicsit dolgozzál vele te is, aztán ha kész vagy akkor rakd fel.

 

Ez a célom.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: MBman (20838)
MBman Creative Commons License 2016.04.17 0 1 20838

Egyébként ha nem reklamálnál, hogy márpedig akkor is tegyen fel valaki egy komplett listát, hanem elkezdenél keresgetni visszafelé, akkor találál listát, helyit is.

pl:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135422093&t=9146408

Vagy az előtte lévő hosszászólás.

Kicsit dolgozzál vele te is, aztánha kész vagy akkor rakd fel.

 

Előzmény: trizs77 (20837)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 20837

A kérdés akkor lesz megválaszolva, ha sok-sok év után előkerül és felkerül ide, egy átlátható, világos, értelmes táblázat.

 

A vegyes felvágott, rendezetlen felsorolások segítenek de keveset.

 

Jellemző, hogy Gábrisvizéz olvtárs segített a legtöbbet a zala megyei helyi járati új buszok megkeresésében való munkában, holott ha jól tudom (?) Ő onnan 350 km-re lakik.............:-)))

 

Köszönöm is neki.

 

Most megpróbálom szétszedni az eddigi vegyes listákat:

 - használt helyi,

 - új helyi kanizsán,

 - új helyi zegen,

altáblázatokra.

 

 

Előzmény: MBman (20836)
MBman Creative Commons License 2016.04.16 0 0 20836

Ez világos, de ha meg van válaszolva a kérdésed, akkor ugyanazt ne kérdezd meg még egyszer.

Előzmény: trizs77 (20831)
kem0001 Creative Commons License 2016.04.16 0 0 20835

Így érthető. CNG-t igazán megpályázhatná a város, egész flotta cserével. Üzemeltetőnek meg mehetne a KK nekik. Máshogy sajnos nem nagyon látok esélyt jármű cserére.

Előzmény: trizs77 (20834)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.16 0 0 20834

Használtakat azért nem tudom figyelembe venni, mert akkor a más korszakokkal, vagy más megyékkel, városokkal való összehasonlítás, követhetetlenné, átláthatatlanná válna.

 

Igazából olyan táblázat lenne az ideális mely kb. 1960-tól napjainkig bemutatná, mely időszakokban mennyi gyári új, helyi, városi buszt állítottak forgalomba, Nagykanizsán, vagy Zalaegerszegen?

 

-----------

 

Hogy az ilyen táblázat könnyen értelmezhető legyen, lehet, hogy nem is kell felsorolni az azóta eltelt 56 évet, elég ha 5 éves ciklusokat hasonlítunk össze.

 

Tudtommal 1990 előttről van ugyan ZALA Volán (és jogelődjeinek) új busz beszerzési táblázata, hisz pár hozzászólással elébb, én is bemásoltam.

 

De abban a táblázatban NINCS külön választva a helyi és a helyközi kocsik beszerzése.

Emiatt a vágy táblázatban, valószínűleg 1990 előtti adatok nem lesznek.

 

 

Előzmény: kem0001 (20833)
kem0001 Creative Commons License 2016.04.16 0 0 20833

Ha jól emlékszem 2013-ban jöttek a Jelcz-ek, ugye mint használtak, meg előtte 1 vagy 2 éve a CNG-s ismét használt MAN. Ezek voltak a legutolsók helyiben. Na meg a felújított 415.

Előzmény: trizs77 (20832)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.16 0 1 20832

Egyelőre itt tartok.

 

Nagykanizsa új, városi autóbuszai :

 

 - 1990 = 1 db Ik-260,

 - 1991 = 1 db Ik-260,

 - 1992 = 0 db,

 - 1993 = 0 db,

 - 1994 = 0 db,

 - 1995 = 0 db,

 - 1996 = 1 db Ik-415,

 - 1997 = 0 db,

 - 1998 = 1 db E94 G,

 - 1999 = 1 db E94 G + 2 db Rába-291, = 3 db,

 - 2000 = 3 db E94 G,

 - 2001 = 1 db E94 G + 1 db RÁBA 291 = 2 db,

 - 2002 = 0 db,

  -2003 = 0 db,

 - 2004 = 2 db MB G,

 - 2005 = 2 db MB G,

 - 2006 = 4 db MB G,

 - 2007 = 0 db,

 - 2008 = 5 db MB szóló,

 - 2009 = 2 db MB szóló,

 - 2010 = 2 db MB szóló,

 - 2011 = 0 db,

 - 2012 = 0 db,

 - 2013 = 0 db,

 - 2014 = 0 db,

 - 2015 = 0 db,

 - 2016 = ????

 

-----------------------------------

 

Ha valami nem jó, kérek javítást.

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2016.04.16 -1 1 20831

Azért koptatjátok, hogy 26 év után legyen 1 fő, nem több, de legalább 1 fő, aki készít Zalaegerszeg és Nagykanizsa városairól 1=egy olyan móriczka táblázatot, mondjuk 1990-től, melyből azonnal látható, hogy :

 - mi ?

 - mikor ?

 - hová?

 

-------------------------------------------------------------

 

Nem pontosan ezt de valami hasonlót :

 

 

 

Előzmény: MBman (20830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!