Attól függ, milyen felszereltségűek illetve kialakításúak ezek az új kocsik. Ha olyanok, mint a 313UL-jeink, akkor lehet igaz, amit írtam, hogy a jelenleg helyközi fordás, külső telephelyes, de sulijáratokat is (Pécs, Győr stb)végző 313 ul-ek, illetve 395-ösök cseréje várható. Ha HSR/HHM szintet megütik, akkor a felsorolt mindennap közlekedő távolsági járatokon landolhatnak, azokról lekerülő kocsik pedig mennek az előbbi fordákra. Én legalábbis így osztanám el :)
De kerülhetnek pl. a 395-ösök, vagy az öreg Setrák helyére is.
pl. Keszthely-Sopron, Keszthely-Veszprém, Keszthely-Tatabánya, Keszthely-Győr, Lenti-Bük, Zalaegerszeg-Székesfehérvár, Zalaegerszeg-Győr, vagy éppen Keszthely-Pécs.
Kérdés: Mennyire rentábilis a 11h-s keszthelyi járat? Ma 11:11-kor az Újbuda Központhoz kb. 10 utassal gördült be és ha jól láttam egy utas szállt fel. Viszont a zalaegerszegi ág erős félházzal érkezett meg az öreg R.F.-el a volánnál.
Az alap történet a következő: volt 10 ilyen furcsaság, de annyira nem váltak be, hogy 9-et átépítettek normál busznak, és így közlekedtek tovább. Mivel ezeken kívül sehol máshol nem láttam ilyen szögletes hátuljú, nem sarokablakos O305G-t, mint azon a furcsaságon (az Heuliez példányaitól tekintsünk el), és a vég és az utolsó ajtó közti hossz (az ablakkiosztást leszámítva), valamint az elejük egy az egyben stimmel, ezért arra gyanakodtam, hogy hátha lehet valami közük egymáshoz.
Amúgy van a Zala gépeiről valami eredetinformáció?