A fűútvonalon nem lehet gyalogosan közlekedni az úttest szélén sem, sem a menetiránnyal szemben sem azzal megegyezően, csak és kizárólag az útpadkán! Ami nem poénból van így, mert a szembejövő jármű világítása elvakítja a sofőrt, és esélye sincs elkerülni az úttesten közlekedő gyalogost.
Van egy tippem, hogy a gyalogos volt-e szabálytalan, vagy a buszsofőr.... Erősen kétlem, hogy a busz a padkára lement volna, szóval ki lehet találni a másik verziót....
Együttérzésem, a sofőrnek, hogy ilyen felelőtlen ember miatt kerül bajba...
Na ezért gondoltam én is Szentgrótra. Mindig ott vagy a környékbeli járatokon láttam. Anno (2011-2012) mikor Zalabér-Batyk vasútállomáson dolgoztam, rendszeresen előfordult ott is.
Én sem értem. Eléggé veszélyes útszakasz. A képek alapján viszont megpróbált szabályosan közlekedni, a menetirány szerinti bal oldalon. Valószínűleg nem volt kivilágítva, a gépkocsivezető pedig későn észlelte. Részvétem.
Találtam még egy 2003-as, 415 ezer kilométert futott, két ajtós Citaro O530 CNG-t is. Csak nem írja hogy van-e 6 darab. Meg a belső kialakítása inkább városi.
Az az érdekes, hogy akármikor jártam Szentgróton, mindig ott láttam a GAC-250-et, és először azt hittem, hogy ott telephelyezik. Meg is elpett, hogy szentpéterúron, ami Pacsa vonzáskörzete inkább, szentgrót meg totál más irány :)