Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 20 órája 0 2 14531

A szokásos adventi sűrítés / kapacitásnövelés. 

Előzmény: mylifeBKK (14530)
mylifeBKK Creative Commons License 20 órája 0 1 14530

A 66-oson hogy hogy csuklós Mercedesek vannak ma?

 

trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 1 14529

Amikor a zalaszentgróti járatot hordta a "ménesgazdával", kárcsúbb volt és deli legényesebb...................:-)))

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14528)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 3 napja 0 0 14528
Előzmény: trizs77 (14527)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 14527

Nem tudom most hol jár.

Tavaly Ő volt a VT mikulás reklám arca.

 

Anno-anno párszor együtt vittünk zarándok utakat, Lourdes-ba.

 

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14526)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 3 napja 0 0 14526

250-es? Ha egy emberre gondolunk, akkor nagyobb az esélye valamelyik csepeli vonalnak.

Előzmény: trizs77 (14523)
krdlr Creative Commons License 3 napja 0 0 14525

NCA486 (151-es) első monitora igen érdekes szögben van. Kb a földre néz már.

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 3 napja 0 2 14524

Önkéntes alapon, de minden sofőrnek jár 1 db mikulás sapka és zsákban 1 kg szaloncukor.

Előzmény: trizs77 (14523)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 14523

VT. főnökök !

 

F.Zoli bácsit idén is beöltöztetitek Mikulás bácsinak a 250-es vezető ülésében ?

 

 

CLY-802 Creative Commons License 4 napja 0 0 14522
Rodolffo Creative Commons License 5 napja 0 0 14521

MHU-767 első kijelzőjén a viszonylatszám bal alsó része hiányzik (nem világít, 196A Szentmihályi felé).

trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 2 14520

Akinek a fizika nem megy annak tudok javasolni egy vizuális tanulási módot.

 

Nézze meg, hogy a világ egyik legnagyobb lassulásával megálló járműben, az utasokat hogyan ültetik ?

Kötelezően.

 

--------------------------------------

 

Helyszín : Bármilyen repülégéphordozó anyahajó.

Gép :https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_E-2_Hawkeye

Az egyetlen amin civil utasokat szállítanak egy repülőgép hordozóra.

Valószínűleg a legrövidebb úton kell megállniuk, ami sokszoros lassulás ahhoz képest mint amit a VT Arriva autóbusza tud produkálni bármilyen satufékkel.

 

Pont a nagy lassulás miatt ( 70 méteren belül meg kell állniuk kb. 200 km/h-ról) az utasok 100%-ban, csak menetiránynak háttal ülhetnek.

 

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 8 14519

Fizikából hányas volt ?

 

Aki a menetiránynak háttal ül, azzal hirtelen fékezésnél semmi se történik.

 

--------------

 

Ha mégis, akkor a dolog esélyes egy új Nobel díjra, mint új felfedezés.

Előzmény: adam9509 (14518)
adam9509 Creative Commons License 6 napja -4 1 14518

Akkor leírom megint.Nem azt írtam, hogy miközben ülsz folyamatosan kapaszkodj, hanem hirtelen fékezés esetén! Aki a menetiránynak megfelelően ül, az a előtte lévő szék felső részébe tud kapaszkodni, míg aki háttal ül a menetiránynak azt maximum a padló fogja meg.

Előzmény: tirdi (14517)
tirdi Creative Commons License 2016.11.28 0 3 14517

Az ülő utas ül. Minek kapaszkodjon? Alapból sincs minden ülésnél kapaszkodó.

Előzmény: adam9509 (14516)
adam9509 Creative Commons License 2016.11.28 -2 1 14516

Ugyan mond már meg nekem, a belső oldalon ülő utas mibe kapaszkodjon? 

Előzmény: 6243 (14515)
6243 Creative Commons License 2016.11.27 -3 4 14515
Talán kapaszkodni kéne. Szélfogó, és nem utasfogó...
Előzmény: adam9509 (14513)
netinvestor1221 Creative Commons License 2016.11.27 0 7 14514

A szélfogó üveg pótlása folyamatban van kis türelmet kérünk

Előzmény: adam9509 (14513)
adam9509 Creative Commons License 2016.11.27 -2 0 14513

MHU-754 : A negyedik ajtónál lévő szélfogó üveg hiányzik. ( A menetiránynak háttal lévő üléseknél. ) Már nem azért, de ha én lettem volna buszvezető, ki nem vittem volna a kocsit a telepről. Egy hirtelen fékezésnél, vagy az ülő utas borul le, vagy esetleg egy álló utas borul az ülő utas nyakába.  Kéretik mielőbb pótolni.

Peti817172M Creative Commons License 2016.11.25 -2 0 14512

Plusz az élelmesebbek azt is tudják, hogy hogy kell állítani (BKV a C1-eseknél leírta kezelési utasításban, a többi cég és típus felé szájhagyomány útján terjed).

Előzmény: Dante001 (14510)
KápCity Creative Commons License 2016.11.23 0 0 14511
MHU735, 3-as és 4-es ajtó zárás után, szinte minden megállóban visszanyit, ha azt nyitják. Valamit kezdjenek legyenek szívesek a problémával, mert tragédiába illő, amit a kocsi a forgalomban művel és hogy sokszor e miatt kényszer zárást kell alkalmazni. Nem lehet egy leányálom végig dolgozni a napot vele.
Dante001 Creative Commons License 2016.11.22 -4 1 14510

Ez alapból is így van, csak az a gond hogy van rajta kikapcsológomb ;)

Előzmény: Peti817172M (14509)
Peti817172M Creative Commons License 2016.11.22 -3 3 14509

Én többször hangoztattam, hogy szerintem hiba a sofőrre bízni az utastéri hőfokszabályzás kezelését. Teljesen automata rendszer kéne, amibe csak az arra jogosult műszakos tud belenyúlni, egyébként meg a program szerint dolgozik onnantól kezdve, hogy a gyújtáskulcs el lett fordítva.

Előzmény: Snake-Mojzi (14506)
Baroni Creative Commons License 2016.11.22 0 4 14508

" Annyit kéne a .............sofőröknek megérteni,hogy ha nem tetszik, lehet menni sóderszállító IFA-ra!!!! "

Tudsz ilyen munkát ???

Hol van ilyen ?

Engem érdekel :)

Előzmény: Snake-Mojzi (14506)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.11.22 0 4 14507

Szerintem ezt az utasok szívnák meg a legjobban, mert teherautóra is keresnek embereket, de főleg buszsofőr nincs elég. Ha jelenlegi sofőrök 2-3 %-a lelép a kormány mögül, a metrópótlásnál már járatritkítás lehet szükséges máshol, hogy legyen elég ember aki a metrópótlókat viszi. Jelenleg az összes magyarországi autóbuszos cég súlyos munkaerő hiánnyal küzd, és a külföldi cégek is viszik az embereket el.

Előzmény: Snake-Mojzi (14506)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.11.22 -3 16 14506

Ha demagóg akarnok lenni, akkor ezt mondom:

Annyit kéne a .............sofőröknek megérteni,hogy ha nem tetszik, lehet menni sóderszállító IFA-ra!!!!

Nem akar 50-100 utas azért fázni, vagy izzadni, mert a sofőrnek tetszik!!!

Miért nem a munkahelyén reklamál a sofőr, ha nem kellően zárt a fülkéje, miért az utasokat szívatja????

Azért mert a BKK, és a BKV nem ellenőrzi kellően az utazási körülményeit,sőt lassan már eltűr mindent,hogy az utasok kárára mindent lehet,

a ...........sofőröknek talán bele kellene gondolni, hogy ezek, ,az sofőrök àltal felidegesített utasok fizetik az életükért.

Úgyhogy reklamálás helyett ,csak szolgáltatói szemlélettel kellene vezetni,vagy mint már említettem lehet menni sódert szállítani!!!!!

 

Ha pedig értelmes beszélgetésbe bocsátkoznék, akkor ezt mondom:

Arról van szó, hogy az utas fizet egy szolgáltatásért - nem is keveset - , így aztán elvár a pénzéért egy bizonyos szolgáltatási színvonalat. És tudomásul kell venni, hogy ma ez a színvonal nem azt jeleni, hogy egyáltalán jön a busz, a sofőr pedig nem csukja rá a lábamra az ajtót, hanem az utasok nagyobbik részénél vannak bizonyos komfortbeli elvárások is - és itt senki nem többnyelvű napilap kínálatra,  inasra vagy fűszoknyás lányokra gondol, a legtöbb utasnak épp elég, ha nem fagy meg, nem sül meg és nem esik-kel a buszon. Az utasnak nem dolga azzal foglalkozni - és köze sincs hozzá - , hogy a gépkocsivezető számára a munkáltatója milyen munkakörülményeket (pl. zárt fülke) biztosít. Ha az utas nem azt kapja a pénzéért amit minimálisan elvár, akkor rövid időn belül át fog ülni autóba, bicikliire vagy épp ahogy mondtad, gyalogolni fog. Egy dolgot ne felejts el: a busztól elpártoló utas aztán valóban nem fogja zavarni a sofőrt, csakhogy minden utasszámcsökkenés járatritkítást von magával, a járatritkítás miatt a szolgáltatónak elegendő lesz kisebb létszámot fenntartania - a többit majd kitalálod.

Előzmény: oldfrank (14505)
oldfrank Creative Commons License 2016.11.22 -19 3 14505

Annyit kéne a .............utasoknak megérteni,hogy ha nem tetszik, lehet menni gyalog!!!!

Nem fogunk azért fázni, vagy izzadni, mert nekik úgy tetszik!!!

Miért nem egy étteremben,vagy plázában,vagy színházban reklamálnak, vagy a saját munkahelyükön????

Azért mert a BKK, és a BKV mindenki számára lehetövé,sőt lassan már kötelezővé teszi ,hogy a sofőrök kárára mindent lehet,

a ...........utasoknak talán bele kellene gondolni, hogy ezek, ,az utasok àltal felidegesített sofőrök felelnek az életükért.

Úgyhogy reklamálás helyett ,csak utazni kellene,vagy mint már említettem lehet gyalogolni!!!!!

 

Előzmény: 1991-MXP (14489)
adam9509 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 14504

NAY-309 két üléstámlája a második ajtó után összefirkálva.

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.11.20 0 0 14503

Üdv mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy valaki nem tud valamit MHU-817-ről, hogy miért nem aktív már Szeptember 12-e óta?

tirdi Creative Commons License 2016.11.17 0 0 14502

Csak gyorsan rágugliztam, nem tudom miért ezt emlegették mindenhol...

Előzmény: ChGeri (14500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!