Keresés

Részletes keresés

Ratbus Creative Commons License 1 napja 0 0 13983

Akkor ez változott, korábbi verzió szerint március 1.-én állt volna forgalomba mind a 30 db.

Előzmény: g86 (13982)
g86 Creative Commons License 1 napja 0 1 13982
Március 1.: 15 db, május 1.: 15 db. 17+16 állományi, ha nem csal az emlékezetem.
Előzmény: KápCity (13974)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2 napja 0 1 13981

Akkor a 159-esen lesz ma 2 garázs is. ;)

Előzmény: IAtilla (13978)
KápCity Creative Commons License 2 napja 0 0 13980

Ok, köszi!

Előzmény: 18-09 (13979)
18-09 Creative Commons License 2 napja 0 2 13979

Az a 45darabos opció az MAN-re vonatkozik.

Előzmény: KápCity (13976)
IAtilla Creative Commons License 2 napja 0 0 13978

Nekem így szombaton teljesen andorosnak tűnik a 182/184-es.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (13939)
IAtilla Creative Commons License 2 napja 0 0 13977

Hm. A szerződésben 60 db + 100%-ról van szó, így azt gondolnám, hogy a maradék 30 db forgalomba állásával eljutottunk a 100 %-os opciós mennyiségig. Valamit félreértek?

Előzmény: KápCity (13976)
KápCity Creative Commons License 2 napja 0 0 13976

Én úgy tudom, hogy a most érkező 30 vagy 32 darabon túl, még van 45 darab opció, de az is opcionális, hogy melyik típus (MAN szoló vagy Merci csuklós).

Előzmény: trizs77 (13975)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 13975

Múltkor - vezetés közben - hallottam egy félmondatot és nem értettem.

Segíts.

 

A mondat valahogy úgy hangzott a (nemtudommelyik) rádióban, hogy a   VT-Arriva buszainak beérkezése után, a szerződésben meglévő 70 db csuklósra szóló opciót a cég már valószínűleg nem hívja le.

 

Nem esküszöm meg rá, hogy pont így hangzott el, lehet, hogy már hülyülök és rosszul értettem ?

 

Tehát, ha beérkezett minden, akkor még van a szerződésben 70 db csuklósra opció, amit vagy lehív a VT, vagy nem hív le ?

 

 

Előzmény: KápCity (13974)
KápCity Creative Commons License 2 napja 0 0 13974

A következő 30 Conectonak mikor kell majd forgalomba állnia? Március 1? Vagy két 15-ös részletben jönnek?

Peti817172M Creative Commons License 2 napja 0 0 13973

Ha tényleg így lesz. De egy olyan cégnél, ahol 30-35 éves villamosokat vásárolnak nem kis mennyiségben, sose lehet tudni... De ez itt már OFF.

Előzmény: bpi-211 (13963)
ChGeri Creative Commons License 2 napja 0 0 13972

Köszönöm.

Előzmény: Ratbus (13971)
Ratbus Creative Commons License 2 napja 0 2 13971

Az az MZC-880.

Előzmény: ChGeri (13970)
ChGeri Creative Commons License 2 napja 0 0 13970

És a MTS-339? HBweb csak azt tartja nyilván mint Euro 6-ost.

Előzmény: JakiHUN (13769)
ÖPNV Creative Commons License 4 napja 0 0 13969

Igen, és amit leírt, azok közül van ami kiküszöbölhető.

Előzmény: Villámhetes (13968)
Villámhetes Creative Commons License 4 napja 0 0 13968

Hát a miértjéről vannak elképzeléseim,Lapaj meg is írta.

Előzmény: ÖPNV (13951)
Christians Creative Commons License 4 napja -2 4 13967

"...Tájékoztatjuk, hogy a VanHool típusok kapcsán kedvezőek a tapasztalataink..."

 :D :D :D :D :D te jó ég...

Törzs utas Creative Commons License 4 napja -1 3 13966

2013-ba voltam ott. Nem egy bizalom gerjesztő munka, és ki se fizetnek normálisan, meg nem adnak semmit, és sokat kell talpalni meg rohangálni kell. 13 kocsi volt akkor amit éjjel meg kell csinálnod. Por törlés, felmosás stb. 2014-be az Óbudai garba voltam, ott is ugyan ez ment.

Előzmény: MHK-911 (13965)
MHK-911 Creative Commons License 4 napja 0 2 13965

Nem lehetne megtudni, hogy lehetne bekerülni a VT-hez járműtakarítónak? :)

Előzmény: 08-73 (13960)
Törzs utas Creative Commons License 4 napja 0 1 13964

35-os is még fullra esetleg még a 138 fullra

Előzmény: lapaj74 (13955)
bpi-211 Creative Commons License 5 napja -1 0 13963

Az utolsó rész enyhén szólva ferdítés. A metrópótlás végére nem marad magaspadlós csuklós, de sanszos, hogy már a LOV-ok egy része is repül akkor. Ettől függetlenül az tény, hogy a 85-ösre jobbak lennének a Conecto-k, miközben a 68-ason jobban el lehetne lenni a VanHool-okkal.

Előzmény: ÖPNV (13959)
bpi-211 Creative Commons License 5 napja 0 0 13962

Akkor azért van bőven hely, így sanszos, hogy a következő hónap(ok)ban további kocsik és vonalak is fognak átvándorolni. A 66, 68, 148 szinte biztos, de akkor elképzelhető, hogy az említett 182/184-es család is átköltözik oda, ill a frissen beálló csuklósok egy része-egésze is lehet már ott kezd majd!?

Előzmény: Snake-Mojzi (13943)
g86 Creative Commons License 5 napja 0 0 13961

Még mindig nem szempont - soha nem is volt az -, hogy a VT melyik vonalon szeretne járni. Azon a vonalon jár, ahol a BKK előírja.

Előzmény: lapaj74 (13954)
08-73 Creative Commons License 5 napja -1 2 13960

A takarítással nagyon jól halad a VT, ma a 107-esen a C2-esek úgy néztek ki, mint 3 éve, mikor forgalomba álltak, csili-vilik voltak:) Remélem, a Lion's Cityk is nemsoká sorra kerülnek:)

ÖPNV Creative Commons License 5 napja 0 0 13959

Reménykedtünk, de hiába.

 

Valóban nem túl hosszú vonal a kettő és ráadásul ehhez képest van viszonylag magas napi futásteljesítmény, hiszen a két viszonylat együtt napi majdnem 2.700 jkm-et teljesít a vonalon utasforgalomban.

 

A szar útért az önkormányzat és a BKK, akarom mondani Budapest Közút egyformán felelősek.

 

Hihetetlen, hogy a kerület fontos útjai milyen vállalhatatlan állapotban vannak.

 

A Mádi utca - Kada utca kanyar valóban szűk, de nem bevehetetlen, eddig még minden Volvo és Van Hool csuklósnak sikerült.

 

Sajnos a mai napi információ alapján, én is úgy gondolom, hogy az IK280 és a Van Hool csuklósok erről a két vonalról fognak kihalni, hogy mennyi idő múlva az jó kérdés, a mostani viszonyokat látva még az évtizedes távlat sem elképzelhetetlen. :(

Előzmény: lapaj74 (13954)
Közlekedésguru Creative Commons License 5 napja 0 0 13958

* km-futása a 200E-nek kimagasló. Mivel a VT km-díjat kap, így a BKK-nak nem érdeke, hogy ide rendelje meg őket.

Előzmény: Közlekedésguru (13957)
Közlekedésguru Creative Commons License 5 napja -1 0 13957

200E nem*. A 23-23E lenne kocsiszám szempontjából még reális, a 136E alig néhány kocsi. Vagy jut rá, vagy nem, nem tudom. Viszont ha a 23-asokat átveszi a VT, akkor talán van annyi MUT/MUU, hogy a 85-ösök is csak ezekkel legyenek, mint a reptériek, bár ehhez nem ártana különválasztani őket a LOV-októl.

 

A szolgáltatónak biztos jó, hogy a tágas buszok a kisebb utasforgalmú vonalakon futnak, utasként szerintem is nagyon mellé lőtte a BKK az elosztást.

Előzmény: lapaj74 (13955)
08-73 Creative Commons License 5 napja 0 0 13956

Meg a 36 maradék forgalmijai és az 54.

Előzmény: lapaj74 (13955)
lapaj74 Creative Commons License 5 napja 0 0 13955

Már nem sok Dél -Pesti vonal maradt ami szóba jöhet . Lehet 136E , 23 - 23E , esetleg 200E . 

Előzmény: Közlekedésguru (13952)
lapaj74 Creative Commons License 5 napja 0 0 13954

Pedig nagyon reménykedtünk . Lehet , hogy a VT nem akarja bevállalni . Nem túl hosszú vonal , sok utas , szar út , E-n szűk kanyar a Mádi sarkon . Innen fog lerohadni az Összes VH + 280 .

Előzmény: ÖPNV (13953)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!