Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 2 órája 0 0 14277

Köszi!

Esetleg a 470-es is átrendszámozódott?

Előzmény: Snake-Mojzi (14276)
Snake-Mojzi Creative Commons License 4 órája 0 2 14276

Már MTX-182

Biztos, hogy a te fotódon még Transmanos volt? Szerintem úgy 2002-2003 környékén adták tovább a két GTZ-t.

Előzmény: HBweb hu (14275)
HBweb hu Creative Commons License 5 órája 0 0 14275

Mármint GTZ-471 » FJF-919?

http://hbweb.hu/fg/fg0103302/html/kep44.htm

(ez a kép 2004-ben készült, akkor még VT-s volt)

 

 

Előzmény: BPO-105 (14270)
MCA-001 Creative Commons License 5 órája 0 0 14274

MHU-780 kontra motoros a Tisza István térnél.

Joe0401 Creative Commons License 3 napja 0 0 14273

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: BPO-105 (14270)
BPO-105 Creative Commons License 4 napja 0 0 14272

Igen, meg is van nyitva éppen valahol.

Viszont igazából arra vagyok kíváncsi, melyek mehettek a levesbe az alvállalkozói üzem lejártával, és melyek már előbb. Ebből a szempontból 2011 nem éppen hasznos, hiszen akkor még a Denso vastagon megvolt, szóval tömeges selejtezésről szó sem lehetett.

Előzmény: htibor (14271)
htibor Creative Commons License 4 napja 0 2 14271

Nem csak Sárbogárd, hanem Dunaújváros és Iváncsa térségben is dolgoztak az Ik263-asok.

Napi kiadás 13 darab volt, amire szükség volt iskolai napokon.

 

Mivel mellette rakat szám volt szerződéses járatuk Székesfehérváron a Sóstó és Videoton Ipari Parkból, így bármikor cserélgethette őket egyikből a másikba.

Iváncsai térségben: KTX-245, VID-317, 318, 322, 323, 325 volt látható 2014-ben általában, de simán előfordult hogy néhány hét különbséggel egyszer Iváncsa térségben volt a kocsi, aztán Ozora-Simontornya környéken.

 

A 2008-2011 közötti években készült fotók megtalálhatók a honlapomon.

Előzmény: BPO-105 (14269)
BPO-105 Creative Commons License 4 napja 0 1 14270

GTZ-470 és 471 maradt, de azok még korábban el lettek adva.

Előzmény: Joe0401 (14267)
BPO-105 Creative Commons License 4 napja 0 1 14269

A VT mely 263-asai voltak a sárbogárdi alvállalkozók?

Előzmény: 49-es villamos (14268)
49-es villamos Creative Commons License 6 napja -2 1 14268

Elvileg nem. Egy részük donorkocsivá vált, majd tavaly a VT kisöpörte az összes 263-ast. Sárbogárdon még a VT volt tavalyelőtt, de már nem ők szolgáltatnak.

Előzmény: Joe0401 (14267)
Joe0401 Creative Commons License 2016.04.25 0 1 14267

Maradt még forgalomban VT-s Ikarus 263? (saját / magán tulajdonban)

timetable Creative Commons License 2016.04.24 0 0 14266

Épülettűz volt a Kápolna úti megállónál.

Előzmény: W25 (14264)
49-es villamos Creative Commons License 2016.04.24 -5 1 14265

Tudtam én ezt eddig is, hiszen abban a mondatban, hogy: ,,akkor már a maradék 2-3 ap-s számot is kiadhatták volna a 105-re" már benne van (volt). Vagyis: a csekély magaspadlós szám mellett a viszonylat többségében VT általi kiszolgáltságról írtam. ( a típushomogenitásról már nem is beszélve)

Előzmény: 05-52 (14263)
W25 Creative Commons License 2016.04.24 -1 4 14264

Terelve járnak a 150-es és a 250-es buszok.

Péterhegyi lejtőn Kelenföld felé, Kapolcs utcán Budafok felé.

 

(Szükség esetén a 41-es VP is járhatna erre)

05-52 Creative Commons License 2016.04.24 -3 3 14263

A 105-öst a Bogáncs adja, azt sem árt tudnod.

Előzmény: 49-es villamos (14262)
49-es villamos Creative Commons License 2016.04.24 -3 4 14262

"Nem tudom feltűnt-e, hogy melyik topikban vagy."

Hát hogyne!

 

"Nem tudom feltűnt-e, hogy az NCZ-k tipikusan elsőajtós vonalakra valók az ajtóműködtetése miatt."

Erről nem nagyon volt eddig biztos információm, de elfogadom, ha leírtad.

 

"Nem tudom feltűnt-e, hogy a 105-ös nem az."

A 105-öst ismerem, tudom, hogy nincs eaf. Nagyon jók a C2-k a viszonylaton. De mivel mindegyik C2 átkerül a Bogáncsba (így mintha kevesebb és rosszabb ap-s buszok maradnak Budán. Értem ezalatt, hogy hegyi vonalakra (mivel nincs C2) nagyon jók a PKD-k, de NCZ-k  nehezen bírják. Viszont ha már Pestre kerülnek a C2-k, akkor már a maradék 2-3 ap-s számot is kiadhatták volna a 105-re. (Miért kell Óbudának a vonalba adnia, miközben Bogáncs meg visszaad majd buszt a 160-260(A)-ra. )

 

Az a baj, hogy az összefüggéseket nem látod, hanem a múltkorihoz hasonlóan egy ellenségeskedő, arrogáns és személyeskedő hangnem segítségével próbálsz érvényesülni.

Előzmény: 6243 (14260)
6243 Creative Commons License 2016.04.23 -3 8 14260

Nem tudom feltűnt-e, hogy melyik topikban vagy.

Nem tudom feltűnt-e, hogy az NCZ-k tipikusan elsőajtós vonalakra valók az ajtóműködtetése miatt.

Nem tudom feltűnt-e, hogy a 105-ös nem az.

Előzmény: 49-es villamos (14259)
49-es villamos Creative Commons License 2016.04.23 -10 0 14259

105-ösre minek PKD? Ott az NCZ is vígan meglenne. Viszont a 8-ason akkor csak 1 Volvo menne.

 

Érdekes a 253-ason megjelenő Ikarus 405-ös midi!

Előzmény: 08-73 (14258)
08-73 Creative Commons License 2016.04.22 -4 0 14258

Legalább a 21, 21A-ra nem kerül off kis Volvo :)

Előzmény: kz54 (14257)
kz54 Creative Commons License 2016.04.22 -3 4 14257

Jó lett volna pedig, ha maradnak a hegyvidéki járatokon a C2-esek, jól mentek... (előbb 8, aztán 112, most meg a 21-ről is eltűntek). Az OFF cég járgányai kevésbé szaladnak fel a hegyre. 

Előzmény: IAtilla (14240)
08-73 Creative Commons License 2016.04.22 -13 1 14255

Kissé áttekinthetetlen a  Winmenetrend.

Előzmény: JakiHUN (14254)
JakiHUN Creative Commons License 2016.04.22 -6 0 14254

Mindenkinek javaslom a Winmenetrend kezelésének elsajátítását.

Pl. a 909-esen tegnapról mára virradó éjszaka F1 és F2 dél-pesti volt. Az érintett forgalmi számok továbbá: 973 Cinkota, 979A Kelenföld és dél-Pest.

Előzmény: Törzs utas (14253)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14253

Melyik garázstól veszik el tőlük? 909 Dp, és 979 is Dp? 973 meg gondolom Cinkota.

Előzmény: KápCity (14252)
KápCity Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14252

Még ezeket az éjszakás fordákat veszi át az Arriva május 1-től:

909/1, 909/2, 973/1, 973/2, 979/12 979/31

Nem tudom melyiket melyik telepről fogják majd adni.

Előzmény: IAtilla (14247)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14251

Köszi azért se lesz rossz így. Az off Óbudások, meg a 196-osról Cinkota, és a többi vonalról hova mennek el a BKV-sok? Megint lesznek selejtezések?

Előzmény: IAtilla (14250)
IAtilla Creative Commons License 2016.04.22 0 3 14250

Darabszámok a szokásos helyen. Fogalmam sincs, meddig marad így, de amikor meglesz az M4-es átszervezés, az megint hoz majd változásokat.

Előzmény: Törzs utas (14249)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.22 -5 1 14249

Jó tudtam én akkor, hogy vesznek át éjszakásat. Ez már végleges, csak 1-2 hónapig marad így? 143-ason, és a 160-ason mennyit vesznek át? 11-esen mindig megy a kavar, de nem baj, az nem egy jó vonal.

Előzmény: IAtilla (14247)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14248

Nem talált. Már már megválaszolták, és én is így tudtam, akkor nem a VT hanem az OFF Cinkota veszi át a 914-est, mert már olyant is mondtak.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (14246)
IAtilla Creative Commons License 2016.04.22 0 2 14247

A 914-esre tudtommal nem megy a VT, de a 914A-n valóban megjelenik 2 db C2-es, azok átszereléssel a 220-as mellé járnak, hétvégén pedig 2 db C2G (szintén Óbudát váltva).

Természetesen nem az egész 11-es vonalat veszi át, ahogy írtam, 9 db C2-es oszlik el a felsorolt vonalakon, ebből a 11-esen konkrétan 3 db.

Előzmény: Törzs utas (14243)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14246

Az éjszakainál fordítva van a számozás, a 941-esre megy lokátor.

Előzmény: Törzs utas (14243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!