Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

nemeza 19 órája Creative Commons License 9756

Valameddig még jár itt a 8-as, de már nem sokáig.

http://phototrans.hu/14,708894,0,Mercedes_Benz_O530_801.html

Peti817172M 2 napja Creative Commons License 9755

Azok jóval szélesebbek.

Előzmény: fórumozó034 (9753)
KápCity 2 napja Creative Commons License 9754

Alacsonypadlósnál egyébként sem hiszem, hogy megvalósítható lenne, mivel a több álló utas nagyobb tömeget jelent, az viszont erősen korlátozva van.

Előzmény: Dante001 (9752)
fórumozó034 2 napja Creative Commons License 9753

Most nem akarok hülyeséget mondani, de a repülőtéri buszok, illetve ahhoz hasonlóak? (bal oldalt ugye nyilván nem kell Budapesten ajtó) Vagy azok nem alkalmasak 50 km/h sebességre?

Előzmény: MCA-001 (9749)
Dante001 2 napja Creative Commons License 9752

A metró az más, 100 méter hosszú, nem 12/18. Szerintem buszon nem jó ötlet.

Előzmény: KápCity (9751)
KápCity 3 napja Creative Commons License 9751

Kicsit metro feelingje lenne, de nem rossz ötlet :P :)

Előzmény: matesuranyi (9746)
IAtilla 3 napja Creative Commons License 9750

Amennyire látom a járműkiadást, ezeken a vonalakon maradnak, de néhol más darabszámban. De előfordulhat, hogy még változik.

Előzmény: KXM-037 (9726)
MCA-001 3 napja Creative Commons License 9749

A tengelyterhelés miatt a tervezők nem akarják azt, hogy sok állóhely legyen a tömegközlekedési járműveken.

A ap. járművek váza nem bír többet:(((

Előzmény: matesuranyi (9746)
05-03 3 napja Creative Commons License 9748

Azért a 240E-n annyira nem örültek neki.

Előzmény: Arriva 1668 (9741)
matesuranyi 3 napja Creative Commons License 9747

Természetesen hossztengellyel párhuzamosan. Pardonne-moi

Előzmény: matesuranyi (9746)
matesuranyi 3 napja Creative Commons License 9746

Ki kéne próbálni egy olyan buszt, amiben a falak mentén, a hossztengelyre merőlegesen vannak ülések. Nem lehajtható szükségülések, hanem rendesen. Kíváncsi lennék, hogy hogyan fogadnák az emberek. Lenne ülőhely is, de lenne akkora tánctér is, hogy a füredi Anna-bált buszon tarthassák. Évek óta olvasva a hasonló gondolatokat megfogalmazódott bennem, hogy Budapesten nem biztos, hogy a sok ülőhely a jó beltér titka.

Előzmény: FKU-911 (9745)
FKU-911 3 napja Creative Commons License 9745

Hely szempontjából a Localo-nál nem sok rosszabbat lehet találni.

Előzmény: FJX-220 (9744)
FJX-220 3 napja Creative Commons License 9744

És ebből a szempontból a 260-as jobb, az alkalmazkodik Budapesthez. Ugyanígy problémás a négy MeDVe is nekem kicsit, de hát Rózsakert lakossága már hozzászokott a tömegnyomorhoz :)) Hely szempontjából pedig az agyonutált Localók a legjobbak, ott el lehet férni rendesen.

Előzmény: FJX-220 (9742)
Arriva 1668 3 napja Creative Commons License 9743

Ez már csak szimpla balszerencse. :P
Amúgy az elsőajtósokon eddig nem találkoztam banyatankosokkal, lehet hogy csak azért mert mázlim van... :D

Előzmény: FJX-220 (9742)
FJX-220 3 napja Creative Commons License 9742

Valahogy én mindig olyat fogtam ki eddig, ahol a nyannyerek betömörülnek az 1-2. ajtó közé. Még ha a peronrész szabad, akkor is :)

Előzmény: Arriva 1668 (9741)
Arriva 1668 3 napja Creative Commons License 9741

Elsőajtós járatokon az SL elrendezése sem problémás, főként azért mert hatalmas peron van a második ajtóval szembe, babakocsis meg azokon a vonalakon ahol járnak nemigen akad...
De a 150-250-en sincs velük gond, pedig az is forgalmas, nem elsőajtós járat, régebben a 40-esen is jól megvoltak velük a Budaörsiek az agglósítás előtt, 240E-n úgyszintén...

Előzmény: FJX-220 (9740)
FJX-220 3 napja Creative Commons License 9740

Az üléselrendezésben is van jelentős különbség a 260-as javára, abban legalább el lehet férni.

 

Kedvencem, amikor elsőajtós járaton (58, 141, 158) van MAN, és van, aki csak egy megállót utazik, azt is az első ajtóban.

Előzmény: Dante001 (9738)
Arriva 1668 3 napja Creative Commons License 9739

Azért az automata váltó nem minden, habár városban célszerű azzal közlekedni... :D

Előzmény: Dante001 (9738)
Dante001 3 napja Creative Commons License 9738

Abban legalább automata váltó van :D

Előzmény: Arriva 1668 (9737)
Arriva 1668 3 napja Creative Commons License 9737

A felújítás tényleg rájuk férne ezt nem vitatom, dehogy egy 260-as felülmúlná őket azt azért a legtöbbről nem lehet elmondani...

Előzmény: Dante001 (9736)
Dante001 3 napja Creative Commons License 9736

Lehet csűrni-csavarni, ezek a kocsik 13 évesek, le vannak élve. Most kéne felújítani őket vagy kivágni.

Előzmény: Arriva 1668 (9734)
Snake-Mojzi 3 napja Creative Commons License 9735
Előzmény: fórumozó034 (9731)
Arriva 1668 4 napja Creative Commons License 9734

Az összefirkálásról a cég nem tehet.
Az erőtlen pedig kicsit túlzás.
Ha ért hozzá a gkv, ki lehet belőle hozni egész korrekt teljesítményt, bár mondjuk nem a Tordai úton...

Előzmény: Dante001 (9666)
W25 4 napja Creative Commons License 9733

Iváncsán, és Sárbogárdon is szoktam látni belőlük a vonatról

Előzmény: HBweb hu (9730)
Dante001 4 napja Creative Commons License 9732

Fent van a szerződés a BKK honlapján, plusz napi szinten járok ilyen fossal, úgyhogy feltűnne ha nem lennének.

Előzmény: fórumozó034 (9731)
fórumozó034 4 napja Creative Commons License 9731

Honnan veszed, hogy meghosszabbították? Sehol sem találok ilyesmi hozzászólást vagy hírt, ami ezt közölné. Igaz, egy ideje nem jártam a fórumban.

Szerintem sem a legjobb kocsik, de amíg nincs pénz arra, hogy csak alacsony padlósak járjanak, addig inkább egy megbízható MAN, mint valami ótvar Ikarus 260 vagy 415!

Előzmény: Dante001 (9666)
HBweb hu 4 napja Creative Commons License 9730

Csak zárójelben: ma 15 éve, hogy a Transman állományába vette a VID-329...342-es rendszámú 263-asait.

Ha valakinek van kedve, akár össze is foglalhatná, hogy ezek a gépállatok jelenleg hol közlekdnek.

Arriva 1668 4 napja Creative Commons License 9729

MHU-833 - generátorhibás
KXM-022 - mocskos, egyik ülése kiakar szakadni, és a 3-as ajtaja elektronika hibás (Vill-Cad probléma)
jv tudott róla, szóltam is neki, de nem zavarta

KTK-393 4 napja Creative Commons License 9728

Az utóbbi időben a balesetes kocsikon is elmaradt a külső matricák pótlása. Például 720, 821, 842, 870, 876-ról hiányoznak a homlokdfali matricák (és szoktam még ilyen kocsikat látni főleg a 8-ason), illetve hiányzik a két kis mozgássérült piktogram a 705-ről és a 816-ról is. Pedig régebben ezekre példásan odafigyeltek az Arrivánál, nem úgy mint a BKV-nál, ahol a Citarók és szóló Volvók nagy része már hiányos/össze-vissza matricázással közlekedik, illetve sorozatos a BKK logók lekapirgálása. Ezen felül apróság, de az Aabenraa-k és az MDV-k még a régi séma szerint vannak felmatricázva, alkalomadtán ezeket is lehetne frissíteni.

Előzmény: 280p7 (9576)
05-03 5 napja Creative Commons License 9727

MHU-857 @ 124/125