Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

JakiHUN 2014.04.19 16:30:28 © 8518

Sziaaztok!

Tudtok arról mondani valamit, hogy MHU-854-et merre érdemes keresbi?

flugosmotoros90 2014.04.19 15:30:19 © 8517

Húúúh hallod, hagyjuk, aki ezt megkérdőjelezi azzal nem érdemes vitatkozni se. ;)

Előzmény: Avirat (8502)
matesuranyi 2014.04.19 13:31:03 © 8516

Ezek közül csak az utolsó kérdésedre tudok válaszolni:

 

A próbarendszámmal alapvetően nem szabad utasszállítást végezni, bár ez alól lehet felmentést kérni (BKV-nál is volt ilyen). Ugyanakkor a VT-Arrivának nem feltétlenül szükséges az utastér kialakításának vizsgálata, részben azért mert nem Budapestre szabott buszok érkeznek általában, részben pedig mert úgyis a BKK előírása alapján kell megrendelni a járműveket. (Ezzel kapcsolatban jól jönne megerősítés vagy kiigazítás).

Előzmény: FJX-220 (8515)
FJX-220 2014.04.19 13:08:51 © 8515

Amugy ezeket a teszteket miert csinaljatok? Beszerzes szintjen varhato valami hamarosan az eddig tesztelt jarmuvekbol, vagy csak tapasztalatszerzes? Tovabba lesz vmikor VT-s utasforgalmi teszt?

Előzmény: matesuranyi (8514)
matesuranyi 2014.04.19 12:45:06 © 8514

Egy ZF váltóval szerelt Citaro, keddig marad. Napi nagyjából 250km futás van előírva, ennyit tudok róla. Ha a múltkori "szabályok" érvényesek most is, akkor bárhol feltűnhet, ami a járművezetőnek éppen otthonos. <<További képek>>

Előzmény: FJX-220 (8513)
FJX-220 2014.04.19 12:40:50 © 8513

Mellette mi áll?:)

Előzmény: matesuranyi (8512)
matesuranyi 2014.04.19 12:25:12 © 8512

Kukucs :-)

 

JakiHUN 2014.04.18 23:57:49 © 8511

MHU-857 az áldozat.

Előzmény: zoli07 (8510)
zoli07 2014.04.18 19:03:45 © 8510
FJX-220 2014.04.18 17:18:03 © 8509

Mi volt ma a problema a 758-cal?

Unatkozó rendszergazda 2014.04.18 09:55:07 © 8508

Valamelyik nap a 955-öt a 91-esen láttam, de ez lehetett egyedi eset is.

Előzmény: 1433 (8491)
13-51 2014.04.17 22:33:55 © 8507

702 jobb féklámpa, 2 nappal ezelőtt, esetleg nézzenek rá az illetékesek, h jó-e már.

FJX-220 2014.04.17 17:37:50 © 8506

Es a 757-e is, raadasul az elol levo es a csuklo utani is feher.

Előzmény: .BPO-346. (8504)
Törzs utas 2014.04.17 17:02:49 © 8505

MHU-723 belső kijelzői is ilyenek, hol jó hol nem, mint a mesébe. :( Hétfőn 21:59-kor száltam fel rá a Döbrenti téren a 86-os után, akkor jó volt az első, a hátsó nem. Kedden ugyan így, de akkor egyik se volt jó. Szerdán mentem vele, akkor mind kettő jó volt. :D Érdekes... :))

Előzmény: .BPO-346. (8504)
.BPO-346. 2014.04.17 16:31:03 © 8504

MHU-768 - Már megint, vagy még mindig csatlakozóhibás a sofőrfülkénél lévő belső kijelző. :/ Balesete óta ilyen...

MHU-771 - Ugyan ez a belső kijelző, de ez teljesen fehéren világít... :/

Megnéznétek?

g86 2014.04.17 10:03:06 © 8503
Igen? Magától lemegy, ha a sofőr szemébe süt a nap?
Előzmény: .BPO-346. (8499)
Avirat 2014.04.17 09:38:56 Creative Commons License 8502

Ismét a régi nóta... tények, adatok?

Előzmény: flugosmotoros90 (8497)
RózsaszínPárduc 2014.04.17 09:15:06 © 8501

Szerintem az MDV-ken nincsen tetőszellőző, mert a BKV-s 2005-ös kocsikon sincsen és ugye ők egy adagból származnak.

Előzmény: 1318 (8500)
1318 2014.04.17 08:56:56 © 8500

Motoros működtetésű, a sofőr tudja gombbal nyitni, a fülkéből (amúgy tetőszellőző, és a C1-eken is így működik, mert tudtommal azokon is van).

Előzmény: GF901 (8498)
.BPO-346. 2014.04.17 05:50:00 © 8499

Igen.

Előzmény: GF901 (8498)
GF901 2014.04.17 00:03:29 © 8498

C2-őkön automatikus a napellenző ?

flugosmotoros90 2014.04.16 22:43:10 © 8497

Nem baj, ha ezt kimondjuk.
Az, hogy egyesek nem értik 2014-ben, hogy mi a szint egy magán vállalkozónál és mi a szint a BKV-nál, ezzel van baj.
Ha valaki nem érti meg azt, hogy az egyik mindig megkapja a szolgáltatás teljes értékét,m míg a másik nem és régen sem kapta meg.
Ha megkapta volna, akkor bátran kritizáljunk, de így nem feltétlenül korrekt összehasonlítani a két szolgáltatót.

Előzmény: g86 (8492)
Avirat 2014.04.15 11:16:30 Creative Commons License 8496

Mondtam volna olyat hogy részt veszek az üzemeltetésben? De cáfolj meg és mondd hogy nem igaz amire reflektáltam.

Előzmény: flugosmotoros90 (8489)
g86 2014.04.15 10:46:40 © 8495

A Deutz-motorokkal azért vannak gondok. Azoknak tényleg jobb a békesség.

Előzmény: FKU-911 (8494)
FKU-911 2014.04.15 10:34:25 © 8494

A hegyre azért egész jól felmennek. Ami a doboz alatt van bennük, az jó. :)

Előzmény: Bpo-353 (8493)
Bpo-353 2014.04.15 10:33:15 © 8493

Például 124-esen engem nem zavar,és el utazgatok vele munkába,de oda a hegyre,emelkedőre nem hiányzik,és napközben amúgy tömegnyomor van sokszor.

Szóval az ilyen 124,125,170-es kaliberű vonalakra valók,meg sík terepre!

Előzmény: Tátrás (8485)
g86 2014.04.15 10:31:23 © 8492

Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nem értem, mi a gond. Az összes MAN a "szemétláda" szóval írható le röviden. Egynéhány Localo is. Sok BKV-s kocsi is. Miért baj, ha valaki ezt kimondja?

Előzmény: flugosmotoros90 (8489)
1433 2014.04.15 09:53:12 © 8491

Több csere is volt, amit én láttam:

 

8: KXM-019 (a 114-esről), KXM-026 (a 150-esről)

 

114/213/214: MHU-860, 863

 

150/258/258A: MHU-868

 

Kérdés, hogy hová került a KPN-955.

Előzmény: 13-51 (8487)
1433 2014.04.15 09:51:17 © 8490

Pedig még a 233E-s korszakban is volt olyan Bogáncsos forgalmi, ami reggel a Camponánál végzett, majd délután a Hengermalom utcánál kezdett. És nem az Andorban "tároltak", hanem a Pappasban.

 

Gondolom a 233/F51 most ugyanígy tesz.

Előzmény: FJX-220 (8481)
flugosmotoros90 2014.04.15 09:09:02 © 8489

Régen rossz, ha így gondolják a VT-nél.
Mert, az megint más, ha ezt egy közlekedés iránt érdeklődő mondja, na de egy olyan személytől, aki az üzemeltetésben részt vesz....hááááát.....

Előzmény: Avirat (8471)