Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

IKARUS.280 11 órája Creative Commons License 10053

Na ezt nem gobdoltam volna...

Előzmény: Nothing.face (10052)
Nothing.face 1 napja Creative Commons License 10052

Lyukas a kipufogó.

 

Előzmény: IKARUS.280 (10040)
BPI-383 1 napja Creative Commons License 10051

A 87/187-est kellene elsőkörben visszanyerni...

Előzmény: Törzs utas (10049)
matesuranyi 1 napja Creative Commons License 10050

Sajnos nem. Október 31-ig látom egyelőre a várható kocsikiadást.

Előzmény: Törzs utas (10049)
Törzs utas 1 napja Creative Commons License 10049

Máté nem tudod, hogy a VT vesz-e át járatokat? Pl 86-os stb novembertől?

Előzmény: matesuranyi (10047)
BPI-383 1 napja Creative Commons License 10048

Köszi az infót, neked is... :)

Előzmény: matesuranyi (10047)
matesuranyi 1 napja Creative Commons License 10047

Jövő péntekig erre lehet számítani:

 

Október 23 és 26
Kf: 1 Ik435
VT: 3 C2G

 

Október 24 és 25
Kf: 4 Ik435
VT: 3 C2G

 

Október 27-31
VT: 1 C2
Kf: 2 Ik280, 1 Ik435
Dp: 2 Ik435, 1 AG318, 1 Volvo

Előzmény: FJX-220 (10043)
BPI-383 1 napja Creative Commons License 10046

Köszi szépen. :)

Előzmény: FJX-220 (10045)
FJX-220 1 napja Creative Commons License 10045

Andor (746, 750, 752, tehát a 9-esről és a 233-asról jöttek).

Előzmény: BPI-383 (10044)
BPI-383 1 napja Creative Commons License 10044

Andor v. Bogáncs?

Előzmény: FJX-220 (10043)
FJX-220 1 napja Creative Commons License 10043

Csak hogy véletlenül se legyen két ugyanolyan hét a 138-as szólós életében: ma 3 csuklós C2 van kint (+ egy 435-ös), a temetői közlekedés miatt.

Törzs utas 3 napja Creative Commons License 10042

Skacok novembertől a VT vesz-e el vonalakat Óbudától? Vagy lesz-e egyéb változás?

BPO-105 4 napja Creative Commons License 10041

KLN-094.

Előzmény: IKARUS.280 (10040)
IKARUS.280 5 napja Creative Commons License 10040

KLN 094-nek visszatért az eccer már kijavított "üvöltő oroszlán" hangja. Mi adja ki ezt a borzalmat?

IAtilla 6 napja Creative Commons License 10039

Megváltoztattam a listák elérési helyét, erről az oldalról érhető el a különböző menetrendek szerinti járműelosztás. Ide már feltettem egy új, iskolaszüneti menetrend szerinti listát is.

Előzmény: IAtilla (9992)
matesuranyi okt. 11. Creative Commons License 10038

Ma és holnap nyolc darab C2G van a 7E vonalcsoporton

 

Hétfőtől:

 

7

Cinkota: 9 Volvo

Kelenföld: 6 Ik435, 3 Volvo

VT: 0 C2G

 

 

7E

Cinkota: 5 Ik280

Kőbánya: 5 Ik280

VT: 2 C2G

 

 

107

Cinkota: 4 Ik435

Kelenföld: 1 Ik435, 4 Volvo

VT: 6 C2G

 

 

133

Cinkota: 8 Ik435, 0 Volvo 

VT: 3 MB C2G

Kelenföld: 4 Ik435, 9 Volvo

 

 

Mellesleg a 138-ason is lesz három 412-es és egy 260-as (DP/KF) a VT-s kocsik helyett.

 

 

Előzmény: FJX-220 (10037)
FJX-220 okt. 11. Creative Commons License 10037

Mától knorr van a 7-esen, így:

- szombaton és vasárnap a 4, illetve 3 Citaro átkerül a 107-esre cinkotás Volvókért cserébe (ott most 8 db van);

- hétköznap tippre a 133-as kap megint Citarókat.

 

Emellett a 114-esen visszaállt a béke.

BPI-383 okt. 11. Creative Commons License 10036

Ma már kis is van adva: 58/F32-t viszi.
Érdekes, a gazdája egy hetet jósolt a váltóprogram áthangolásra...

Előzmény: BPI-383 (10019)
matesuranyi okt. 9. Creative Commons License 10036

Váó! Menő összeállítás. :-) 
Köszönet a megosztásért

Előzmény: FJX-220 (10030)
BPI-383 okt. 9. Creative Commons License 10035

Hát a 114-esen pedig nincs túl gyakran 412...
Főképp hogy KF-nek nincs is már, így pótlásként igen csak kicsi az esélye...

Előzmény: Peti817172M (10034)
Peti817172M okt. 9. Creative Commons License 10034

Jogos. Láttam is 412-est a 114-esen, csak nem kapcsoltam össze a dolgokat :)

Előzmény: BPI-383 (10032)
FJX-220 okt. 9. Creative Commons License 10033

Az knorr miatti csere, odaírtam, hogy azt nem jelzem.

 

A Futárban pontokkal van.

Előzmény: Peti817172M (10031)
BPI-383 okt. 9. Creative Commons License 10032

A 155-ösön ideiglenesen van MDV. /a törzshelyüket Knorrozzák/

Előzmény: Peti817172M (10031)
Peti817172M okt. 9. Creative Commons License 10031

Ez már nem teljesen aktuális. A 156-oson is van MeDVe.

 

A MAN-t meg pontok nélkül írjuk.

Előzmény: FJX-220 (10030)
FJX-220 okt. 9. Creative Commons License 10030

Naszóval... Most volt egy kis időm, össze tudtam kaparni a táblázatot kicsit normálisabb megjelenésűvé :)

 

Ehol megtekinthető:

 

VT-Arriva járműkiadás

Az alábbi linken elérhető a VT-Arriva aktuális járműkiadása a BKK vonalaira. MEGNYITÁS Legutolsó frissítés: 2014. október 4. A táblázat nem tartalmazza az utasszámmérés miatt ideiglenes más vonalakra átcsoportosított járműveket. Tovább »

forrás: Blog.hu

 

Tervezem majd frissíteni a jövőben, ha változik a kiadás.

 

Ezen felül egy kérdés Máténak: felhasználnám az állománylistát, amit belinkeltél, van ellenvetésed? :)

b.chris okt. 9. Creative Commons License 10029

Tudom én, nem is ez a baj. Csak sokszor ment már itt a VT-s sofőrök ekézése a 14-es buszcsalád miatt.

Arra reagáltam, hogy ezek szerint másnak sem megy jobban, sőt. 

Előzmény: 1433 (10028)
1433 okt. 9. Creative Commons License 10028

A menetrend sem lehet százas, de ha a Kosztolányi felé áll a Bartók és áll a Tétényi (az Andor utcai lámpán csak harmadik zöldre jutsz át), akkor borul az egész, és minden csúszik.

 

Halkan megjegyzem, hogy forgalmi számok terén ezen a héten nem is ugyanaz a menetrend, mint a VT-seknél. No de elvileg már csak a holnapi napot kell kibírnia BKV-val annak, akinek a VT hiányzik.

Előzmény: b.chris (10023)
1433 okt. 9. Creative Commons License 10027

Ez nagyon jó lett :)

 

Mekkora öröm most a városnak, hogy a 114-es kocsiparkja szét lett dobálva mindenfelé, különösen a 138-ason örülhetnek az utazók (már akinek van jegye) a 280-asok és a 435-ösök után a MAN-oknak.

 

Többek között jutott kocsi ezekre a vonalakra: 35, 101, 138, 152, 153/154, 155/156.

Előzmény: FJX-220 (9995)
g86 okt. 9. Creative Commons License 10026
A kedvenceim a hétvégi 0 perces fordulások az Ispilángban, nem tudom, vannak-e még, de jól mutatják a menetrend komolyságát.
Előzmény: g86 (10025)
g86 okt. 9. Creative Commons License 10025
A végállomástól végállomásig vett menetiidők rendben vannak (igen dinamikus tempóval, de tarthatók lennének), a részmenetidők viszont köszönőviszonyban sincsenek a valósággal, alapvetően ez okozhatja az egyenetlenséget, amin a tétényi minimális kiegyenlítőidő nem segít.
Előzmény: b.chris (10023)