Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

05-03 2014.07.28 21:18:08 © 9533

91, 105/53, bárhol, 21/33, 134/52, 21/31

Előzmény: 18-09 (9532)
18-09 2014.07.28 21:07:32 © 9532

Tűz közeliek... :)

 

'HU: 805, 815, 837, 838, 859, 863 és 872 merre lelhető fel?

tirdi 2014.07.28 13:27:49 © 9531

Az MDV-s Citarokról szeretnék érdeklődni. Milyen motor és váltó van bennük? A három ajtónyitó mögötti gomb mi célt szolgál? 384-ben láttam egy kitámasztott billenőkapcsolót az ajtónyitók felett, az micsoda, és miért van kitámasztva? A gyári belső kijelző mindegyikben benne van, nem cserélték sehol?

1318 2014.07.27 22:52:05 © 9530

Respect annak aki ma a 30-ason délelőttösként volt az MHU-770-el:
Fújt a klíma, rendesen a 26 fokban
Az ajtókat rendesen kezelte
Időben indult, nem ment se túl gyorsan, se túl lassan (és így volt -1-be)

stb.


Szóval így kellene vezetni mindenkinek... (és visszaköszönt)

HBweb hu 2014.07.27 17:24:37 © 9529

Az állományi címoldal gyökeresen át lesz dolgozva. De 180 km-t ingázgató családapaként a malmaim lassan őrölnek. 

:-)

Előzmény: BPO-105 (9528)
BPO-105 2014.07.27 14:02:19 © 9528
Szeged, Pécs, Miskolc is kap közvetlen elérési lehetőséget ugyanonnan, ahonnan Budapest és Debrecen?
(Szegeddel kapcsolatban amúgy lenne pár észrevételem, majd valahol, valamikor megejtem, ha előjön a téma)
Előzmény: HBweb hu (9524)
1318 2014.07.26 21:14:20 © 9527

MDV-383-at vontatták az Andor utca felé 14:30 körül.

Törzs utas 2014.07.26 20:21:35 © 9526

Ide is szól a hír még csütörtökről:

MHU-827 csütörtökön vontatva Kőbánya felől a Kőbányai Egészségháznál, majd mikor kiértünk Kőbányára 20.00 körül akkor ott a Mázsa térnél  MHU-715 (9) vs Waberer's kamion, az ajtótlan oldalt tört ki az utolsó 2 ablak, szerintem a hétvégén és a hét elején ő se lesz majd kiadva.

HBweb hu 2014.07.26 16:46:00 © 9525

"Vannak hasznos infók az oldalon, de ne alapozz rájuk!"

 

Még véletlenül se! A sofőrpletykák hitelesebbek. 

:-)

Előzmény: IAtilla (9521)
HBweb hu 2014.07.26 16:44:57 © 9524

Nafene, ezt még nem javítottam?

Bepótolom. 

Amikor azt a pár sort odavéstem, még nagyon ingoványos volt ez a tulajdonsokodás. 

Előzmény: Nbbarcs (9520)
1318 2014.07.26 12:55:50 © 9523

A C2 miatt írtam a te hsz-dre válaszként.
Kicsit kapkodtam, sorry utólag is érte...

Előzmény: tirdi (9522)
tirdi 2014.07.26 12:43:52 © 9522

Ez biztos nekem jött volna válaszként? 

BPO-105 9507:

Az ablakokkal nekem eddig sok bajom nem volt, a kapaszkodónál meg tudom miről beszélsz, az tényleg nagyon hülyén van. Az ablak zárat én kézzel is kinyitottam, mikor be volt zárva, és nem ment a klíma, vagy alig ért valamit. Kihajolni nagyon még nem láttam senkit.

Előzmény: 1318 (9499)
IAtilla 2014.07.26 12:29:42 © 9521

Természetesen nincs így. Vannak hasznos infók az oldalon, de ne alapozz rájuk!

Előzmény: Nbbarcs (9520)
Nbbarcs 2014.07.26 11:11:34 © 9520

"a BKK tulajdonában lévő és az új autóbuszüzemeltetési modell értelmében általuk megbízott VT Arriva Kft. által üzemeltetett "

 

Ez tényleg így van? Sehol máshol nem hallottam még olyat, hogy a Citarok a BKK tulajdonában lennének.

 

_ _ _ _ _

 

Más: Létezik ezeknek az állományi oldalaknak gyűjtőhelye? Mert a főoldal (http://hbweb.hu/jarmu/budapest.htm) eléggé hiányos, és nem létező linkek is akadnak sajna.

Előzmény: HBweb hu (9489)
05-03 2014.07.25 23:50:50 © 9519

833 mostanában mindenfelé jár, jelenleg szerintem nincs állandó helye.

Előzmény: 1318 (9517)
.BPO-346. 2014.07.25 23:50:43 © 9518

Már igazából egyik sem....össze-vissza keverik, 5 kocsi lett (810, 812, 823, 833, 856) és már 2.-3. hete 3 van kiadva ebből az 5- ből random módon, random forgalmikon....

Előzmény: 05-03 (9516)
1318 2014.07.25 23:18:48 © 9517

Jól van na, könnyen keverem.
Akkor F51 vagy F53, nekem úgy sem számít...

Van ismerősöm aki arra lakik, neki meg pont a 823 a kedvence...

Előzmény: 05-03 (9516)
05-03 2014.07.25 22:58:53 © 9516

Nem, az a 823

Előzmény: 1318 (9505)
Dante001 2014.07.25 22:13:28 Creative Commons License 9515

Hát azt nem akarom elhinni hogy ilyen gagyi lenne a Merga, az már a 2004-es Volvokban is benne volt. Mondjuk automata klíma mellett ugye nem is kéne nézegetni.....

Előzmény: matesuranyi (9512)
1318 2014.07.25 22:09:51 © 9514

És sosem jártam a telepeken se, bár az Andorban szívesen meglesnék egy-két dolgot (pl. 456, HSJ-464 ha éppen nem szolgál, bár általában kint van stb.)

Előzmény: 1318 (9513)
1318 2014.07.25 22:08:58 © 9513

Én még annyiszor se ültem C2 fülkéjében, de még SL-ében se Máté...
Igaz hogy én nem dolgozok a VT-nél...

Előzmény: matesuranyi (9512)
matesuranyi 2014.07.25 22:04:31 © 9512

Életemben talán négyszer ültem C2-es vezetőfülkéjében, úgyhogy nem vagyok bántóan tapasztalt a kezelőfelületet illetően, de nekem azt mondta több gkv is, hogy ők csak a külső hőmérsékletet látják.

Előzmény: Dante001 (9510)
1318 2014.07.25 22:01:41 © 9511

Én nem szoktam nézni a műszerfalat (általában hátul vagy a második ajtó környékén ülök, bár utas szemszögből nem látszik túl sok a kompúterből), de a jv-k igazán megtehetnénk, ez vitathatatlan részemről...

Előzmény: Dante001 (9510)
Dante001 2014.07.25 21:54:56 Creative Commons License 9510

Hát mondjuk néha elég lenne rátekinteni a belső hőmérőre... :D

Előzmény: 1318 (9509)
1318 2014.07.25 21:52:42 © 9509

Tudod a jv-ket nem mi válogatjuk sajnos, van amelyik ilyen, van amelyik olyan. Amelyik viszont jól dolgozik, azt érdemes bíztatni szerintem...
De ne vitatkozzunk, nehogy kitiltsanak minket...
Amúgy együttérzek veled, volt hogy a tetőszellőzőt nem volt hajlandó a szép kérésemre a 20 fokba, a tömegbe, úgyhogy meg lehetett főni a jv kinyitni, bólintott egyet és nem csinált semmit. Ugyanazon napon, egy másik jv, egy másik kocsival, ugyanazon a vonalon, rögtön kinyitotta, és még ő hálálkodott nekem, hogy szóltam neki...

Előzmény: BPO-105 (9508)
BPO-105 2014.07.25 21:47:25 © 9508

Bizony. Személyesen szólt be a delikvensnek, aki kinyitotta az ablakot annak ellenére, hogy érezhetően ment a klíma.

(Mondjuk ilyenkor megkérdezném azt is, hogy "ha felforr a hűtővíz, akkor ugye lelkesen fogod tolni a buszt a motorja helyett?")

Előzmény: 1318 (9506)
BPO-105 2014.07.25 21:45:46 © 9507

Elég régi téma, de elmondom.

Mind a csuklós, mind a szóló példányok legelején két, egy-egy üléshez rögzített függőleges kapaszkodó úgy van elhelyezve, hogy ha a szemben levő ülésen ülnek, akkor elég nehéz, de legalábbis nagyon kínos leszállni.

Az ablakok pedig 1. túl mélyre nyúlnak, a váz pedig elég szélesen terjeszkedik befelé, így ha leengeded a karod, akkor útban van, de az alja mégis elég magasan van ahhoz, hogy ne tudd rátámasztani az alkarodat kényelmesen, 2. a zár csapnivaló minőségű, egy kulccsal, ötforintossal vagy bármi kemény és vékony dologgal könnyen kinyitható, de még ha le is van zárva, alul (és talán felül is) érezhető a menetszél, 3. ugye nem gondolta bárki is komolyan, hogy a matricák visszatartják a csodálatos utasokat ősszel és tavasszal a kihajolástól?

Előzmény: tirdi (9500)
1318 2014.07.25 21:43:53 © 9506

Amúgy respect a 806 és a 748 vezéreinek a szabályok tökéletes betartásáért. (megfelelő klímahasználat, utóbbi esetében végállomáson fotocella használat stb., VT-sekre nem általánosan jellemző, ideális vezetési stílus stb.)

Előzmény: 05-03 (9504)
1318 2014.07.25 21:41:57 © 9505

Az egyetlen kedvencemben rossz a klíma... :'( (ne értse félre senki, ha kérhetem, nem akarok megint vitázni)
A FUTÁR, az mindig is hibás volt benne, bár legtöbbször léptették a 168E-n... :)
Bár tudom azóta átkerült a 220/F52-re állandóra...

Előzmény: 05-03 (9504)
05-03 2014.07.25 21:39:48 © 9504

Ha már itt tartunk:
MHU-833-ban mikor lesz jó a klíma és a FUTÁR?

Előzmény: FKU-911 (9503)