Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Citaro C2 2014.04.25 02:24:13 © 8559

445 : tartalék

450 : 58
453 : tartalék
456 : selejt
470 : tartalék
476 : 158
381 : tartalék

Előzmény: BPO-537 (8552)
Levi9562 2014.04.24 23:02:20 Creative Commons License 8558
Előzmény: 1318 (8554)
FJX-220 2014.04.24 22:57:53 © 8557

Itt van egy kis osszefoglalo marol, ha ez segit :) 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130057758&t=9111429

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130058140&t=9111429

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130062009&t=9111429

 

Ezekben van boven 14-es vcs. + egy-ket budafoki hegyi jarat. Nincs koztuk, ugyhogy kulon irok meg egyet, a 460 ott volt, ahol irtad, 150/F44-en. 470 egesz surun van egyebkent a 141-esen.

Előzmény: BPO-537 (8552)
BPO-537 2014.04.24 22:55:21 © 8556

A 449 tuti nem csepeli. Itt a 446, 461, 472, 479 van. 

Előzmény: 1318 (8553)
1318 2014.04.24 22:35:26 © 8555

HSJ-449: 58/158 volt ma

Előzmény: 1318 (8553)
1318 2014.04.24 21:25:55 © 8554

Utóirat:


A HSJ-456-ot az Andor utcai telepen találod, de fotózásra nem igazán alkalmas állapotban van, ugyanis a fele hiányzik (ő az alkatrészbánya, amiből a többit javítják)

Előzmény: 1318 (8553)
1318 2014.04.24 21:24:08 © 8553

HSJ-k:

445: 114/213/214

448: dettó

449: 71/152/179

450: 141

452: 250 (mostanában)

457: 114/213/214

465,466: 114/213/214

470: állandóan változó (lehet bárhol szinte, régebben állandó 87-es volt, mostanában járt 87-esen, 150/250-en, ma is ott volt, 141-esen. 114/213/214 vcs.-n)

473: állandó 141-es

476: 114/213/214 talán, de nem biztos

477: 150-250/258-258A

 

MDV-k: 2 db 53, 2 db 114/213/214

 

A HSJ-456-ot ne keresd, azon kívül a többit biztosan megtalálod!

 

 

Előzmény: BPO-537 (8552)
BPO-537 2014.04.24 21:09:14 © 8552

Engem az alábbi kocsik érdekelnének most. Sajnos év elej óta egy használhatatlan külső meghajtón vannak a régi képeim és jelenleg nincs pénzem adatmentőre, ezért ilyen hosszú a lista. A válaszokat előre köszönöm.

HSJ-445 ?     HSJ-448 114/24 ?     HSJ-449 58/41 ?     HSJ-450 141/21 ?

HSJ-451 58/42 ?     HSJ-452 250/41 ?     HSJ-453 ?     HSJ-456 ?

HSJ-457 114/25 ?     HSJ-458 250/42 ?     HSJ-459 114/22 ?     HSJ-460 150/44 ?

HSJ-463 114/23 ?     HSJ-465 114/26 ?     HSJ-466 114/29 ?     HSJ-469 114/28 ?

HSJ-470 T ?  Régebben ha jól emlékszem állt mindig egy tartalék kocsi a Kosztolányin. Rosszul emlékszem vagy esetleg most is van ilyen?

HSJ-471 150/46 ?     HSJ-473 141/22 ?     HSJ-474 150/43 ?     HSJ-476 58/43 ?

HSJ-477 150/41 ?     HSJ-478 114/27 ?     MDV-381 114/14 ?

MDV-382 114/32 v 34 ?         MDV-383 53/31 ?

Dante001 2014.04.24 20:58:35 Creative Commons License 8551
Előzmény: Dante001 (8550)
Dante001 2014.04.24 20:56:29 Creative Commons License 8550

Más:

 

A Citarok már 7.5 millió km felett járnak, rendelkezésre állás 99.67%. Azért ez elég jó.

Dante001 2014.04.23 23:10:26 Creative Commons License 8549

Mintha még nem láttunk volna olyan tendert amiben véletlenül pont a kívánt buszokra van kiírva a specifikáció.

Előzmény: Ratbus (8546)
g86 2014.04.23 23:06:05 © 8548

Hogy sem a közbeszerzési szabályozáshoz nem értesz, sem a folyó pályázatokról nincs információd, azzal nincs semmi gond. Hogy ennek ellenére megmondod a frankót a témában, azzal viszont van. De te tudod.

 

 ... ON

Előzmény: Ratbus (8544)
Ratbus 2014.04.23 23:04:56 © 8547

Jogos. De nem csodálom, hogy a VT berágott az OW-ra: ilyen kétes hírnevű cég nem is tudom, mit keres az előminősített szolgáltatók között. Ráadásul az irreálisan alacsony árral simán nyeri a tendereket, aztán látjuk, mi lesz belőle. Nem vagyok oda ezért a sok kiszervezésért, de legyen inkább a VT, mint egy ilyen rossz hírnévnek "örvendő" cég.

Előzmény: Nbbarcs (8545)
Ratbus 2014.04.23 22:59:49 © 8546

Szerinted miért adott be VT ENNEK A TENDERNEK A KAPCSÁN VITARENDEZÉSI KÉRELMET AZ OW ELLEN, ha a botváltós MAN-okról van szó? Mi köze az OW-nak azokhoz? Úgyhogy kis barátom, szerintem ha kezeltetted az értelmezési problémáidat és a tipikus BKK-betegségeidet (Békákáitisz Szelektivitisz Olvasitisz, Békákáitisz Hazudozitisz), majd visszatérhetünk a dologra.

Előzmény: g86 (8541)
Nbbarcs 2014.04.23 22:57:41 © 8545

Magánvélemény: A verseny azért van, hogy minél olcsóbb legyen a szolgáltatás. Ergo a BKK helyében én is versenyeztetnék. Szerintem ez így normális. De amíg nem látjuk a kiírást, és nem tudjuk milyen követelményeket szabnak, szerintem érdemben semmit se lehet mondani...

Előzmény: Ratbus (8544)
Ratbus 2014.04.23 22:52:28 © 8544

Megint bunkó stílusban személyeskedsz, ahogy mindig, amikor rátapint valaki, mit is művel a drágalátos kis munkaadód. Nem érzed, hogy ez gáz?

Előzmény: g86 (8541)
g86 2014.04.23 22:41:31 © 8543

Egy 20 darabos flotta sok helyen kitesz egy egész céget. Mi a baj a 20 darabos flottával? Még a VT-nek is van ilyenje.

Előzmény: Dante001 (8540)
Dante001 2014.04.23 22:39:35 Creative Commons License 8542

Egyébként is mi a fenének ruházna be a VT más kocsikra amikor itt vannak ezek, még meddig, max egy évig?

Előzmény: Dante001 (8540)
g86 2014.04.23 22:38:54 © 8541

Most megint az van, hogy a saját teljesen alaptalan feltételezéseidet tényként adod elő. Nem érzed, hogy ez gáz?

Előzmény: Ratbus (8537)
Dante001 2014.04.23 22:38:44 Creative Commons License 8540

20 db-os flottában? Nem valószínű.

Előzmény: g86 (8539)
g86 2014.04.23 22:30:49 © 8539

Mert? Más kocsi nem lehet ugyanolyan jó? Vagy még jobb?

Előzmény: Dante001 (8531)
Dante001 2014.04.23 18:31:24 Creative Commons License 8538

Jó, akkor ne hidd el ;)

Előzmény: Ratbus (8537)
Ratbus 2014.04.23 18:24:34 © 8537

Ez a tender biztos hogy nem szerződéshosszabbításra van kiírva. Ez a tender még évekkel ezelőttről származik. Akkoriból, amikor az OW először húzta be a miditendert (amit ugye mások megtámadtak, majd végül eredménytelen lett). A midik mellett néhány használt autóbuszt is hoznia kellett volna a nyertes pályázónak. Már akkoriban is csak kevés szó esett erről a mellékszálról.

Most ugyebár nemrégiben megint ki lett írva a kiszervezős miditender, amit ugye megint behúzott az OW, de végül utólag mégis kizárták őket és megint eredménytelenül zárult a dolog. Úgy látszik, hogy - immár külön tenderként - előkerült a használt autóbuszos szál is ismételten, csak megint nem verték nagydobra. Erre is a két, a miditenderen mérkőző cég pályázott. Úgy látszik, itt is az OW nyert volna, ha a VT ennyire támad és próbálja - jogosan - kizáratni az OW-t még az előminősített cégek közül is.

Nagyon valószínű, hogy a használtbuszos tender előhúzását a kalapból az idézte elő, hogy - ahogy az várható volt - a botváltós MAN buszok távozásával nem lesz elegendő autóbusz, így valamivel pótolni kell őket. Az már a BKK sara, hogy ezt nem bízták rögtön a VT-re, hanem versenyeztetik őket ezért a lehetőségért.

Előzmény: Dante001 (8536)
Dante001 2014.04.23 18:05:49 Creative Commons License 8536

Írták korábban hogy decemberig maradnak, úgyhogy ez az. Meg amúgy is ;)

Előzmény: Ratbus (8535)
Ratbus 2014.04.23 18:02:31 © 8535

Mármint azok pótlására kelle(né)nek a használt kocsik, gondolom.

Előzmény: Dante001 (8534)
Dante001 2014.04.23 17:54:23 Creative Commons License 8534

MAN.

Előzmény: Ratbus (8532)
Ratbus 2014.04.23 17:38:55 © 8533

Így is lesz, ha még lesznek kiszervezések. Ahogy látom, az utóbbi időben leállt a különböző típusok tesztje, helyette a Citarok különböző variációit tesztelgetik.

Előzmény: Dante001 (8531)
Ratbus 2014.04.23 17:36:58 © 8532

A tender HASZNÁLT AUTÓBUSZOKRA lett kiírva, tehát nem ezért vannak a busztesztek.

Előzmény: Nbbarcs (8530)
Dante001 2014.04.23 17:28:18 Creative Commons License 8531

Nemtó'm amúgy minek tesztelni, ha van már belőle 159, adja magát hogy a többi kocsi is Csitáróó legyen.

Előzmény: Nbbarcs (8530)
Nbbarcs 2014.04.23 16:58:04 © 8530

Nos, van egy tippem miért tesztelt a VT mindenféle szóló buszokat mostanság:

 

B7: Keretszerződés közforgalmú autóbuszvonalak üzemeltetése 10 darab + 200 % használt, szóló autóbusszal, bruttó költségtérítéssel.

 

VT vitarendezési: http://www.bkk.hu/apps/docs/beszerzes/20140415_01.pdf

Válasz: http://www.bkk.hu/apps/docs/beszerzes/20140416_01.pdf

 

Langyos? :)