Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

W25 Creative Commons License 22 órája 0 0 10898

A BKV-sban május 26-ot emlegetnek.

Előzmény: KXM-037 (10897)
KXM-037 Creative Commons License 22 órája 0 0 10897

köszönöm! :) 

És akkor a MAN-ok azok április 30.ával befejezik a szolgálatukat? 

Előzmény: IAtilla (10896)
IAtilla Creative Commons License 2 napja 0 1 10896

Ápr. 1-jétől:

 

58/158:

Alap: 3 Aabenraa, 3 MAN

Szünetben: 4 Aabenraa, 2 MAN

 

101:

Alap: 2 415-ös (+2 átsz.), 2 Aabenraa, 2 MAN

Szünetben: 2 415-ös (+1 átsz.), 1 Aabenraa, 2 MAN

 

141:

Alap: 3 Aabenraa (+1 átsz. 58-asról), 2 MAN (+1 átsz. 250-esről)

Szünetben: ua., csak nincsenek átszerelők

 

150/252:

Alap: 6 Localo, 6 MAN

Szünetben: 5 Localo, 4 MAN

 

250/258:

Alap: 3 Localo, 1 Aabenraa (+1 átsz. 138-asról), 4 MAN

Szünetben: 3 Localo, 3 MAN

Előzmény: KXM-037 (10891)
IAtilla Creative Commons License 2 napja 0 0 10895

Természetesen. De kinn van GTFS-ben, a futar.bkk-n lehet böngészni.

Előzmény: BPI-383 (10894)
BPI-383 Creative Commons License 3 napja 0 0 10894

A 141-es pedig 20 percenként?

Előzmény: IAtilla (10892)
matesuranyi Creative Commons License 3 napja 0 0 10893

Illetve a most következő hétvégén is eltér majd a menetrend a megszokottól az M4 pótlás miatt (bár ez nyilván a 258-at nem érinti). A 258-as K1 menetrendje jó lesz, mert könnyű megjegyezni, hogy egész órakor ± 2 perc eltéréssel indul a két oldalról a busz. 

 

Ezen kívül még áprilisban lesz egy rendkívüli menetrend is, de ennek a pontos dátuma még nem ismert, viszont érintett az összes Tóth József utcai vonal.

Előzmény: IAtilla (10892)
IAtilla Creative Commons License 3 napja 0 0 10892

Lesz iskolaszünetes (a 250-es 15-30, a 258-as 60 percenként jár majd), de ápr. 1-től az alapmenetrendi kiadás is változik majd. Részleteket csak később tudok majd írni. :)

Előzmény: KXM-037 (10891)
KXM-037 Creative Commons License 3 napja 0 0 10891

250/258-ason lesz kiiktatásos menetrend jövőhéten vagy ugyanez a forda leosztás mint most? :) 

előre is köszi!

Dante001 Creative Commons License 3 napja 0 0 10890

Ecolife váltóval ez szinte a lehetetlen kategória. Ott már sanszos hogy a sofőr lába nem tud uralkodni magán.

Előzmény: localló (10888)
Törzs utas Creative Commons License 3 napja 0 0 10889

Azért ez durva, melyik kocsi ez?

Előzmény: localló (10888)
localló Creative Commons License 3 napja 0 0 10888

localló Creative Commons License 3 napja 0 0 10887

Nagyon sok falábú dolgozik itt az arrivánál, hogyan lehet 62 literes átlag fogyasztást csinálni? 

1026feco Creative Commons License 5 napja 0 0 10886

Nekem nagy nehezen felvette az ofa, és ott nézték meg hogy nem sikerült a szimulátor ezért nem kerülhetek be. Mivel közölte a csávo hogy aki ezen a szimulátoron vmit nem tud akkor nem tud jogsit letenni....  no comment inkább. Ja és érdekes a beszélgetés során már megint mást mondtak mint a tájékoztaton ami volt. 

Előzmény: MrSaxoBeat (10885)
MrSaxoBeat Creative Commons License 5 napja 0 0 10885

Azaz?

én arra várok hogy kapjak időpontot PAV vizsgálatra. Nem hívtak még azzal, hogy buktam volna a szimulatoros tesztet. Amugy ott a tolatás nem sikerült, a srác annyit mondott, hogy 40 centit neéztem be. Hát ok, mondtam neki, ha élőben próbáltuk volna, nem okozna problémát. Ezekkel a virtuális játékszerű programokkal soha nem ment úgy a vezetés, mint élőben. Pláne a tolatás :D más a valós tükör és más a szimuláció. A városi vezetés, plusz veszélyhelyzetek viszont mentek, ott nem volt semmilyen zűr, illletve a szabad vezetésnél sem. tetszett a móka :) Sok mindent néz a gép a végèn meg kirajzol egy grafikont értékekkel együtt. A poén egyébként, hogy az ofa részéről soha senki nem veszi fel a telefont, nem válaszolnak az e-mailre sem. Legutóbb is pl a szimulatoros vezetésre az Arrivától hívtak. Még elég szervezetlennek tűnő nekem ez az egész. 

Sztem rengetegen ki fognak potyogni. A tájékoztató egyébként érdekes volt mert abban a csoportban ahol én voltam, elég sokan felálltak, hogy nem tudják vállalni a képzést. Volt aki olyan indokkal állt fel, hogy inkább vár, hátha a munkaügy ajánl neki jobbat :D 

no comment. 

 

Előzmény: 1026feco (10883)
Törzs utas Creative Commons License 5 napja 0 0 10884

Hogy érted?

Előzmény: 1026feco (10883)
1026feco Creative Commons License 5 napja 0 0 10883

Hát igen azért ez az átképzés elég érdekes, ahányan vannak annyi félét mondanak.......meg játék alapján itélnek.......

T. Ádám Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10882

Jól áll a Localonak a Skyblue

nemeza Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10881

MWS-385-be kerül majd előbb utóbb táblatartó, LED-es kijelző vagy monitor?

Szerintem elég gáz, hogy a kocsin ülve csak a hangot lehet hallani.

Addig határesetes a dolog, amíg nincsenek átszállások kijelezve..

IAtilla Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10880

Az 58-asról átszerelőt láthattad.

Előzmény: 08-73 (10877)
matesuranyi Creative Commons License 2015.03.22 0 2 10879

lehet, hogy átszerelős szám.

 

Állítólag őrmezőn lesz plusz hely a buszok tárolására. Kíváncsi leszek, mert a pazarló menetrend és a rosszul kiadott műszaki pihenők miatt nagyon nagyon szűk kezd lenni az őrmezői terminál, a konténerről nem is beszélve. 

Előzmény: 08-73 (10877)
nemeza Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10878

Gondolom egyrészt kényelmesebb volt busszal menni, mint gyalog, másrészt több is a hely az Etelén, mint Őrmezőn. (kényelmes és praktikus is)

Előzmény: 08-73 (10877)
08-73 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10877

Létezik, hogy a 141-es, annak ellenére, hogy Őrmezőre került át a végállomása, az Etelén szokott tárolni? Pénteken láttam az egyik Aabenraa-t ott műszaki pihenőzni.

Nbbarcs Creative Commons License 2015.03.21 0 0 10876

Thx, így kerek a sztori.

Előzmény: Snake-Mojzi (10875)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.03.21 0 0 10875
Előzmény: Nbbarcs (10874)
Nbbarcs Creative Commons License 2015.03.21 0 0 10874

Köszönöm!

 

Annyiból nem számított, hogy itt se szerepel szerződés lejárat az Alfáknál, csak a C1-eknél a 2017.

 

Várom mi lesz a sorsuk, a MAN okkal ellentétben nem érzem indokoltnak hogy elmenjenek, ha a rendbetételt szép sorban megkapja az összes akkor meg pláne.

Előzmény: matesuranyi (10849)
05-52 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 10873

MHU-870 bal féklámpa

trizs77 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 10872

és szerintem ha 50-nel akar elhaladni egy teli megálló mellett, akkor menjen a belső sávban

 

----------------------

 

Ne menjen.

 

Ha 50-el halad, akkor használja bármelyik sávot, melyek használatát számára a KRESZ engedélyezi.

 

 

Előzmény: BPI-383 (10860)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.03.19 0 0 10871

Ó, a 474 az stimmel, mert nehezen tudtam eldönteni, hogy az késett 2-3 percet, vagy az MWS jött előbb ugyanannyit. Köszönöm! Remek, újra kéne lőnöm azt a nyüwes 463-at, de csak nem akar összejönni. :D De legalább él a busz, szóval még van rá esélyem.

(A 456 sem egy 10 pontos kép, de ha évek óta áll, akkor mindegy, annyira nem szar, csak nyitott ajtókkal van meg)

Előzmény: FJX-220 (10870)
FJX-220 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 10870

Eltérést nem látok, tehát a 386 elvileg 15:00:56-kor indult, míg a HSJ 15:08:15-kor. A csavar az az, hogy ez már nem a 463, hanem a csere, a 474 :)

Előzmény: Dr.V.ker. (10869)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.03.19 0 0 10869

Kosztolányi ind. 15:08, érk.: 16:23, ind.: 16:33 (direkt meg is néztem, magaspadlósnak van jelölve, tehát nem az MWS-nek kéne jönnie, mégis az volt tegnap és ma is ezeken)

Előzmény: FJX-220 (10868)