Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 1,5 órája 0 0 12636

Nyilván abból a szempontból hülyeség, hogy hőségriadóhoz kötik, és nem külső hőmérséklethez, ebből a szempontból érdemesebb a BKK előírásait követni (ami bármelyik honlapon szereplő szerződésből kikereshető), az szigorúbb is, és mivel szerződés keretében szerepel, így erősebb is. Ott azt írja, hogy az utasbeszállítás megkezdésekor már az előírt hőmérsékletnek kell lennie a buszon. Azt már neked kell tudni, hogy mennyi időre van szükség az előírt hőmérséklet eléréséhez. Viszont ha el van rendelve a klíma, akkor az utasszállítás teljes időtartama alatt kötelező a használat. Álló helyzetben is.

Előzmény: Peti817172M (12635)
Peti817172M Creative Commons License 1,5 órája 0 0 12635

Nyugatiban kint van, az tuti. De hogy tényleg ne mondhassátok, hogy nem fértetek hozzá, íme:

 

https://drive.google.com/open?id=0BxM-LrkiPzZnVVhubldCSTNzcnc

 

Egyébként nem tudom, miért gondolod azt hülyeségnek, hogy ne 50 fokos buszra szállítsd fel az utasokat.

Előzmény: NOLAN (12634)
NOLAN Creative Commons License 1,5 órája 0 0 12634

én is most hallom először és kiírva se láttam sehol. (amellett, hogy hülyeség is.)

Előzmény: Villámhetes (12627)
Peti817172M Creative Commons License 2 órája 0 0 12633

Egyébként tök mindegy, hogy kint van-e. Neked munkaköri kötelességed ismerni az utasításokat, tehát ha nem férsz hozzá, akkor intézkedni kell, hogy hozzáférj. Ugye ahogy mondani szokás, a szabály nem ismerete nem mentesít annak betartása alól.

Előzmény: Peti817172M (12632)
Peti817172M Creative Commons License 2 órája 0 0 12632

Pl. Nyugati.

Előzmény: Villámhetes (12631)
Villámhetes Creative Commons License 10 órája -1 3 12631

 Nem szóltak, mert feltételezték, hogy tudsz olvasni.

 

Petike,megint okoskodsz?Melyik tartózkodóban van kint a klima használatának a feltételei?Miért nem fekszel le aludni?

 

 

Előzmény: Peti817172M (12629)
Avirat Creative Commons License 13 órája 0 0 12630

Esélyesen az ügyintézőnk tudja rosszul :)

Előzmény: Dante001 (12622)
Peti817172M Creative Commons License 13 órája 0 0 12629

Olvasd át a BKK/BKV klímahasználatra vonatkozó utasítását. Utóbbi szinte minden tartózkodóban ki van téve. Nem szóltak, mert feltételezték, hogy tudsz olvasni.

Előzmény: Villámhetes (12627)
Peti817172M Creative Commons License 13 órája 0 0 12628

Igen, de nagy melegben több időre is szükség lehet, mint az előírt. Tehát hiába indítja be 10 perccel előbb, ha 10 perc alatt nem sikerül lehűtenie a 70 fokos buszt, akkor ugyanúgy kötbér.

Előzmény: BPI-383 (12626)
Villámhetes Creative Commons License 14 órája 0 0 12627

Ha a beszállítás megkezdéséig kevesebb mint 10 perc áll rendelkezésre a motor leállítása TILOS!

 

És ha több,akkor mennyi?Nekem erről nem szóltak...

Előzmény: BPI-383 (12598)
BPI-383 Creative Commons License 14 órája 0 0 12626

Igen. És azért kell a leírt időtartamokkal előbb megkezdeni a klímahasználatot, az alapján, amit te idéztél be.

Előzmény: Peti817172M (12625)
Peti817172M Creative Commons License 14 órája 0 0 12625

Á-á. Az utasítás szerint az utasok beszállításának megkezdésekor már az előírt hőmérsékletnek kell teljesülnie az utastérben.

Előzmény: BPI-383 (12624)
BPI-383 Creative Commons License 14 órája 0 1 12624

De csak, ha hőségriadó van, és legalább másodfokú.

 

Másodfokú esetén a beszállítás megkezdése előtt legkésőbb 5 perccel, harmadfokú esetén legkésőbb 10 perccel korábban kell megkezdeni, ha nincs annyi ráfordulás, akkor tilos abbahagyni.

Előzmény: SZALAROAA (12623)
SZALAROAA Creative Commons License 14 órája 0 0 12623

Ja, hogy a végállomáson álláskor (sőt, előtte is) működnie kéne a klímának? Ezt nem is tudtam. Borzasztóan ritkán találkozok olyannal, aki ezt betartja.

Előzmény: BPI-383 (12598)
Dante001 Creative Commons License 14 órája 0 0 12622

Döntsétek már el hogy akkor mi van :P

Előzmény: Avirat (12619)
SZALAROAA Creative Commons License 14 órája 0 3 12621

10 másodpercet meg kibírsz olvasás nélkül, amíg az aluljáróba áthalad a jármű.


A tisztelt járművezető is kibírja azt a két mozdulatot. Többek között ezért is kapja a fizetését.

Előzmény: KHZ - 884 (12599)
430 322 Creative Commons License 24 órája 0 1 12620

Ez a kocsi volt múlt héten július 1-jei üzemkezdettől péntekig a 15/F.51.

Működik a klímaberendezés, csak hatásfoka a lepkefinggal vetekszik.

Előzmény: BPI-227 (12618)
Avirat Creative Commons License 24 órája 0 0 12619

Csak ismételni tudom magam. Az ezt megelőző posztot követően kérdeztem rá konkrétan a kollegára aki a forgalombahelyezéseket intézi és az ő információit osztottam meg, azaz folytonos a rendszámtartomány.

Előzmény: HBweb hu (12611)
BPI-227 Creative Commons License 25 órája -2 1 12618

MHU-841 A a klíma nem üzemel!!!

fberci Creative Commons License 1 napja -1 0 12617

Pont ma akartam írni, hogy az utasokat lassan sikerül rászoktatni a klíma használatára, most következnének a vezetők. Az előbbiek rászoktatása egyébként annyira sikeres volt, hogy ma reggel pl. az általam kinyitott ablakot is becsukták (amit azért nyitottam ki, mert láthatóan nem ment a klíma).

Előzmény: Peti817172M (12613)
fberci Creative Commons License 1 napja 0 1 12616

Ez a BKK külön fizet a klímáért urban legend mindig előjön, csak tudnám honnan származik. Ez nincs így, a BKK a magán szolgáltatóknak (nagyjából) fix kilométerdíjat fizet.

Előzmény: BPI-383 (12605)
fberci Creative Commons License 1 napja 0 1 12615

Miféle csavar? Végig erről volt szó.

Előzmény: BPI-383 (12606)
Peti817172M Creative Commons License 1 napja 0 0 12614

Ha nem ment, akkor van fogalma róla, hisz ki tudta kapcsolni.

Előzmény: kristoof (12601)
Peti817172M Creative Commons License 1 napja -2 0 12613

Ráadásul statisztikailag nem is az utastéri ablakot nyitogatják a leggyakrabban, hanem a vezető a sajátját. Ami ugyanúgy rontja a hatásfokot.

Előzmény: Peti817172M (12612)
Peti817172M Creative Commons License 1 napja 0 0 12612

A semminél még akkor is több, ha 1-2 ablakot kihúznak.

Előzmény: KHZ - 884 (12599)
HBweb hu Creative Commons License 1 napja 0 0 12611

+ az igen magas meghibásodási arány.

 

Más:

Tamáskodtatok egy páran, hogy miért szerepel a hbweb állománylistáján a Conecto G-knél a 401-450, 551-632-es rendszámtartomány.

Ritkán fordul elő, hogy kósza hírek alapján ilyeneket beírnék, most sem ez történt. A futár fedélzeti szerkentyűk felszerelését követő ismerősöm szólt, hogy 450 után a 451 már hibádzik és 551...555-ös tartomány jelent meg a rendszerben. 1-2 rendszám elírása lehet véletlen, de 5, egymást követőnél már kicsi erre az esély.

Ezen (egyébként eddig mindig korrekt és megbízható) forráson kívül mindenki a fejét csóválja, ezért megkérném azt, aki rá tud pillantani az átadás előtt álló Conecto G-kre cáfolja, vagy erősítse ezt meg!

Előzmény: BPI-383 (12609)
BPI-383 Creative Commons License 1 napja -3 1 12610

Csak szóvá tettem, ami zavar engem is.

Előzmény: Avirat (12608)
BPI-383 Creative Commons License 1 napja -3 1 12609

Akkor megerősítésre került a gyanúd, vedd úgy :)

 

Az Aabenraak megtartása a Localok mellett vagy helyett is pazarlás, még hozzá nem is kicsi.

Kevés az olyan vonalak száma, ahol megfelelően alkalmazhatóak, elővárosi jellegükből kifolyólag.

Előzmény: JakiHUN (12607)
Avirat Creative Commons License 1 napja -1 2 12608

Köszönöm a kollégáim nevében is!

Szépen, kultúráltan leírtad amit régóta emlegetek, de nem fogja fel...

Előzmény: BPI-383 (12605)
JakiHUN Creative Commons License 1 napja 0 0 12607

Ez újdonság?*
Folyamatosan fényezik át a Localókat, azokat, amik HáBé szerint megmaradnak, azaz 19 darabot. A MeDVékkel együtt az 23; a 20 kiadandó forgalmira pazarlás lenne megtartani még az Aabenraákat is.

(*Két hozzászólással alattad írtam, amit most HáBétől linkeltél, csak feltételes módban.)

Előzmény: BPI-383 (12606)