Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

JakiHUN 2014.04.22 13:47:51 © 8529

Köszönöm szépen!

Előzmény: 13-51 (8523)
Nbbarcs 2014.04.20 12:23:53 © 8528

És az ontopic kérdést külön veszem, hogy ne sikkadjon el:

 

A Localo-kkal kapcsolatban mik a cég tervei? Meddig maradnának várhatóan Budapesten? Sokakkal ellentétben nekem nincs különösebben bajom utasként a buszokkal, de némelyikre nagyon ráférne sajnos már egy rendberakás. Szerintem a skyblue fényezés is feldobná, megfiatalítaná őket (a BKV-s 7700-asokéhoz hasonló). Illetve pénteken tűnt fel, amíg az összes C2 megkapta az Arriva-matricát az oldalára, ők, (és ha jól rémlik a MAN-ok is, a 8500-ösöket és a C1-eket nem néztem) még mindig VT-Transman címkével járnak.

Nbbarcs 2014.04.20 12:21:28 © 8527

OFF

 

Azért álljunk már meg egy szóra. Mi köze van annak, hogy a 2008-as (amikor még BKK sem létezett) jelentés szerint a BKV veszteséges volt ahhoz, hogy jelenleg mennyit kap a BKK-tól a VT, és mennyit a BKV?

 

Fél-OFF

 

Másrészt, mivel nem vagyok a 3 cégből egyikben sem belsős, még azt is el tudom hinni, hogy igazad van. De ha így is van, lehetne olyat kérni, hogy ne hetente legyen előhúzva ez a téma a topicban? Szerintem a VT nem tehet arról, ha a BKK nem úgy fizeti ki az egyik szolgáltatóját, mint a másikat. Ha BKV-s topikban el lehetett érni, hogy szankcionálják az OFF-ot, szerintem itt is el kellene. És maradjon meg ez a topik a VT-s buszoknak, a közlekedés-szervezési kérdésekre ott a BKK-s. Ha jól emlékszem, anno ez lett kijelentve moderációs szinten.

Előzmény: flugosmotoros90 (8525)
Avirat 2014.04.20 08:39:58 Creative Commons License 8526

2008...

Előzmény: flugosmotoros90 (8525)
flugosmotoros90 2014.04.20 08:31:29 © 8525

OFF.
Éves jelentés elérhető az interneten.
http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/335.pdf
12. oldal
+121-126,7=0? szerintem nem. Egyszerű matematika.

Előzmény: Avirat (8524)
Avirat 2014.04.19 18:57:36 Creative Commons License 8524

Vitatkozni érvek-ellenérvek felsorakoztatásával lehet. Részedről elhangzott egy fikció, aminek az alátámasztása esetén lehet/ne vitatkozni, így viszont csak puffog(sz)tatás az egész a szememben :)

Előzmény: flugosmotoros90 (8517)
13-51 2014.04.19 18:40:33 © 8523

91/52 volt eddig, változásról nem tudok. 

Előzmény: JakiHUN (8521)
13-51 2014.04.19 18:35:55 © 8522

Nem meglepő... gondolom délután történt.

Előzmény: JakiHUN (8511)
JakiHUN 2014.04.19 17:46:34 © 8521

Köszönöm szépen!

Megnéztem a 91-eseket, de nem volt ott. :-(

No, majd valamikor máskor.

.BPO-346. 2014.04.19 17:25:49 © 8520

91/291, elvileg még mindig ott van.

Előzmény: JakiHUN (8518)
Unatkozó rendszergazda 2014.04.19 17:14:48 © 8519

Kósza emlékeim szerint 91/291, de lehet, hogy Lokátor került a helyére.

Előzmény: JakiHUN (8518)
JakiHUN 2014.04.19 16:30:28 © 8518

Sziaaztok!

Tudtok arról mondani valamit, hogy MHU-854-et merre érdemes keresbi?

flugosmotoros90 2014.04.19 15:30:19 © 8517

Húúúh hallod, hagyjuk, aki ezt megkérdőjelezi azzal nem érdemes vitatkozni se. ;)

Előzmény: Avirat (8502)
matesuranyi 2014.04.19 13:31:03 © 8516

Ezek közül csak az utolsó kérdésedre tudok válaszolni:

 

A próbarendszámmal alapvetően nem szabad utasszállítást végezni, bár ez alól lehet felmentést kérni (BKV-nál is volt ilyen). Ugyanakkor a VT-Arrivának nem feltétlenül szükséges az utastér kialakításának vizsgálata, részben azért mert nem Budapestre szabott buszok érkeznek általában, részben pedig mert úgyis a BKK előírása alapján kell megrendelni a járműveket. (Ezzel kapcsolatban jól jönne megerősítés vagy kiigazítás).

Előzmény: FJX-220 (8515)
FJX-220 2014.04.19 13:08:51 © 8515

Amugy ezeket a teszteket miert csinaljatok? Beszerzes szintjen varhato valami hamarosan az eddig tesztelt jarmuvekbol, vagy csak tapasztalatszerzes? Tovabba lesz vmikor VT-s utasforgalmi teszt?

Előzmény: matesuranyi (8514)
matesuranyi 2014.04.19 12:45:06 © 8514

Egy ZF váltóval szerelt Citaro, keddig marad. Napi nagyjából 250km futás van előírva, ennyit tudok róla. Ha a múltkori "szabályok" érvényesek most is, akkor bárhol feltűnhet, ami a járművezetőnek éppen otthonos. <<További képek>>

Előzmény: FJX-220 (8513)
FJX-220 2014.04.19 12:40:50 © 8513

Mellette mi áll?:)

Előzmény: matesuranyi (8512)
matesuranyi 2014.04.19 12:25:12 © 8512

Kukucs :-)

 

JakiHUN 2014.04.18 23:57:49 © 8511

MHU-857 az áldozat.

Előzmény: zoli07 (8510)
zoli07 2014.04.18 19:03:45 © 8510
FJX-220 2014.04.18 17:18:03 © 8509

Mi volt ma a problema a 758-cal?

Unatkozó rendszergazda 2014.04.18 09:55:07 © 8508

Valamelyik nap a 955-öt a 91-esen láttam, de ez lehetett egyedi eset is.

Előzmény: 1433 (8491)
13-51 2014.04.17 22:33:55 © 8507

702 jobb féklámpa, 2 nappal ezelőtt, esetleg nézzenek rá az illetékesek, h jó-e már.

FJX-220 2014.04.17 17:37:50 © 8506

Es a 757-e is, raadasul az elol levo es a csuklo utani is feher.

Előzmény: .BPO-346. (8504)
Törzs utas 2014.04.17 17:02:49 © 8505

MHU-723 belső kijelzői is ilyenek, hol jó hol nem, mint a mesébe. :( Hétfőn 21:59-kor száltam fel rá a Döbrenti téren a 86-os után, akkor jó volt az első, a hátsó nem. Kedden ugyan így, de akkor egyik se volt jó. Szerdán mentem vele, akkor mind kettő jó volt. :D Érdekes... :))

Előzmény: .BPO-346. (8504)
.BPO-346. 2014.04.17 16:31:03 © 8504

MHU-768 - Már megint, vagy még mindig csatlakozóhibás a sofőrfülkénél lévő belső kijelző. :/ Balesete óta ilyen...

MHU-771 - Ugyan ez a belső kijelző, de ez teljesen fehéren világít... :/

Megnéznétek?

g86 2014.04.17 10:03:06 © 8503
Igen? Magától lemegy, ha a sofőr szemébe süt a nap?
Előzmény: .BPO-346. (8499)
Avirat 2014.04.17 09:38:56 Creative Commons License 8502

Ismét a régi nóta... tények, adatok?

Előzmény: flugosmotoros90 (8497)
RózsaszínPárduc 2014.04.17 09:15:06 © 8501

Szerintem az MDV-ken nincsen tetőszellőző, mert a BKV-s 2005-ös kocsikon sincsen és ugye ők egy adagból származnak.

Előzmény: 1318 (8500)
1318 2014.04.17 08:56:56 © 8500

Motoros működtetésű, a sofőr tudja gombbal nyitni, a fülkéből (amúgy tetőszellőző, és a C1-eken is így működik, mert tudtommal azokon is van).

Előzmény: GF901 (8498)