Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2017.11.24 0 5 15272

Az automatizált, személyzet nélküli rendszereknél ilyen nincs.

 

Ameddig emberek fogják vezetni, ráadásul úgy, hogy közben másik 100-200 járművezetőtől is függenek, addig lesz eltérés a járművezetők között.

 

 

Előzmény: abauj (15270)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.24 -2 3 15271

Ezzek akkor tartanak 5 perc késésnél, amikor a Benjaminról kell fordulni.....a 284 meg a nyakukba jön üresen. Mire végig érnek ez már 7-10 perc. Tudom nehéz vonal, de a Csepeli és Andoros brigád valahogy csak tudta tartani a menetrendet, akkor nekik miért nem sikerül ez?

Előzmény: trizs77 (15269)
abauj Creative Commons License 2017.11.24 0 5 15270

Részben jogos, amit írsz, de hosszú idő után újra buszozok a 20E-n. Hihetetlenül nagy a szórás a sofőrök vezetési stílusa között. És már minden típusnál (280,435,Volvo,On Merci) találkoztam tötyörgő, az utána indulóval letolt, vagy akár megelőzött busszal. Mindezt 3 hét alatt. 

Előzmény: trizs77 (15269)
trizs77 Creative Commons License 2017.11.24 -5 2 15269

Mindíg meglepődök amikor egy városi buszvonalon, mely 30 percig megy egy irányba és késik 5 percet, található olyan utas aki háborog.

 

Elvarázsolt egy világ.

 

 

Törzs utas Creative Commons License 2017.11.24 -1 4 15268

153-ast elveszik tőlünk, és 91 és 134-esen is lesz MAN, 138, és 141-esen is Andoros felállás lesz! :)

Előzmény: IAtilla (15266)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.24 -1 5 15267

Hála  a jó istennek, ezek meg menjenek vissza, valami jó első ajtós vonalra, ahol van három utas. Azt hittem , hogy legalább attól felgyorsulnak, hogy a végállomáson, kevés lesz a fordulóidejük, de nem, ez reménytelen.

Előzmény: IAtilla (15266)
IAtilla Creative Commons License 2017.11.24 0 4 15266

Decembertől visszaáll a korábbi állapot a 182, 184-esen.

Előzmény: Törölt nick (15265)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.24 -1 5 15265

Elég nehezen rázodnak bele a Bogáncsos vezérek a 182, 184- be, délutánonként továbbra is rendszeresek az 5-8 perc késések befelé, a saját indulási idejükre se képesek kíérni. Az se volt sima amikor Csepel vette át a vonalat, de ők belerázodtak pár nap után,  de itt már hetek óta kabaré amit művelnek. Azt minden esetre nálam elérték, hogy inkább megyek a BKV val a 284- en, mint velük, valamit ki kéne találni, mert ez katasztrofális amit ők produkálnak, azért az nem állapot, hogy egy ilyen pörgős vonalon, sokan 30-40 el haladnak, egyik másik olyan mintha rögtön el akarna aludni.

netinvestor1221 Creative Commons License 2017.11.22 0 3 15264

szívesen 

Előzmény: Törölt nick (15263)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.22 0 5 15263

Mindenesetre köszönjük, hogy az érintett MHU-t intézted! :)

Előzmény: netinvestor1221 (15262)
netinvestor1221 Creative Commons License 2017.11.22 0 6 15262

Ebben igazad van 2-3 kocsi kipucolása ideális lenne de nekem is vannak főnökeim és nem dönthetek a helyükben.Hatalmam pedig nincs a telephelyen.Csak kisfőnök vagyok.

Sajnos a főnökség a Bogáncs telephelyen nagyon hanyagul végzik a munkájukat. Papiron van takarítás a valós életben nem mindig van.

 

 Más: szervizzel kapcsolatban Már a Man buszokat is szervizelni kell a Bogáncs utcában pedig nem rég jöttek hozzánk.

 

MHU-740,743 egy ideig ne várjátok forgalomba már lassan 1,5 hónapja váltóra várnak.Más busz ami helyettesítené őket nincs sajnos.

Előzmény: Törölt nick (15259)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.22 0 5 15261

Köszönöm a korrekciót, akkor a feladat adott: naponta 7-8 busz és akkor lehet pihenni is.

Ne csak papíralapú tisztogatás legyen, hanem valós.

Előzmény: g86 (15260)
g86 Creative Commons License 2017.11.22 0 3 15260

A havi egyszeri átfutáshos napi 5-6 buszt kellene kezelésbe venni minden nap, hétfőtől vasárnapig. 

Előzmény: Törölt nick (15259)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.22 0 4 15259

Ha ilyen nagy a hatalmad, elrendelhetnéd naponta 2-3 kocsi kipucolását, és akkor kb. havonta átlenne fésülve egy telephely összes busza. Már jobb lenne minden. Szegény PDN-ek is kezdenek lelakódni, ami nem csak a kedves utas hibája.

Előzmény: netinvestor1221 (15247)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.22 -1 0 15258

700Ft nettó? Az nem is rossz! Tudok olyan közszolgát, aki nettó 480Ftért dolgozik....

Előzmény: netinvestor1221 (15252)
nemeza Creative Commons License 2017.11.21 0 0 15257

A levegőbefúvók környékéről a C2-eseken nem is beszélve. Felmerül a kérdés, hogy remélhetőleg azért évente áttakarítják a klímát..

Előzmény: g86 (15255)
Emrex Creative Commons License 2017.11.21 0 7 15256

NAY348 utastéri felső szellőzőrácsára már vagy 1,5 hónapja jó nagy (10-15 centis) betükkel bele van írva a porba az, hogy KOSZOS. 

Már szinte hozzánőtt a buszhoz, de azért ebből látszik, milyen gyakran van nagyobb takarítás. 

g86 Creative Commons License 2017.11.21 0 7 15255

A valós arányok inkább úgy állnak, hogy 20 kocsi úgy-ahogy kinéz (még egyet sem láttam, de megengedő vagyok), 150 pedig merő retek. 

Előzmény: netinvestor1221 (15252)
18-09 Creative Commons License 2017.11.21 -4 4 15254

nagycsoportos végzettséggel örüljön, hogy 700 forintot kap... 

Előzmény: netinvestor1221 (15252)
netinvestor1221 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 15253

el lehet rendelni tudom miről beszélsz igen sokszor engem is idegesítenek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (15251)
netinvestor1221 Creative Commons License 2017.11.21 0 7 15252

170 kocsiból jó hogy ha 150 kocsi tiszta a többi ugy ahogy kinéz.

Sajnos a Bogáncs telephelyen a takarítók éjszaka úgynevezett gányolásos munkákat végeznek.Nincs ki ellenőrizze a takarítás minőségét.Olyan embereket dolgoztatnak akik a takarításhoz sem értenek sajnos.

700 Ft os órabérért dolgoztatják őket amit valjunk be kevés ezért is nézhetett/néz ki az MHU-758.

Előzmény: g86 (15250)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.11.21 0 7 15251

Azt nem lehetne valahogy elrendelni, hogy a légcsatornafedeleket ne csak a két szélső négyszög zárral zárják be, hanem a középsőkkel is? Azon túl, hogy rettenetesen idegesítően zörögnek a remek utakon a kocsik, vélhetően jót sem tesz nekik, hogy a fedelek "kihasasodnak", azok a zárak pedig, amik be vannak zárva, nagyobb terhelésnek vannak kitéve, mint amilyenre ki lettek találva és előbb-utóbb tönkre fognak menni.

Előzmény: netinvestor1221 (15247)
g86 Creative Commons License 2017.11.21 0 9 15250

Helyes lépés. Már csak 170 kocsi marad hátra. ;-)

Előzmény: netinvestor1221 (15247)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.21 0 3 15249

Maszek? Akkor vállalkozónak van kiadva... értem. Meggondolandó  a saját állomány. Nálunk mióta saját állomány takarítja a buszt, mindegyik elfogadható.

Előzmény: Törölt nick (15248)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.21 0 0 15248

Alvállalkozó, vagy saját takarítók? Volt egy alvis ismerősöm, 8 óra éjszakai busztakarításra kapott nettó 80-at. Bejelentve 4 órára, nappali munkavégzésre...a többi zsebbe.

Előzmény: netinvestor1221 (15247)
netinvestor1221 Creative Commons License 2017.11.21 0 9 15247

A Vt Arriva minden éjszaka takarítja a buszait.Ezzel szemben sajnos a maszek cég igen keveset fizet az embereknek a takarításért és ezért minden busz sajnos egy merő retek.Volt már rá példa hogy a buszok kitakarítatlanul mentek forgalomba a Bogáncs telephelyről.

Vannak vizsgás buszok amiken teljes nagytakarítást szoktak csinálni elfogadható állapotban.

 

elrendelem éjszaka az MHU-758 teljes nagytakarítását.

Előzmény: adam9509 (15246)
adam9509 Creative Commons License 2017.11.20 0 10 15246

Állítólag takarítja a Vt a buszait. A valóság ezzel szemben viszont az, hogy mindegyik buszok egy merő retek. :)

Előzmény: SZALAROAA (15245)
SZALAROAA Creative Commons License 2017.11.20 -2 4 15245

MHU-758

(4-es ajtó mögött)

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 15244

NCA521 csak úgy pöfékel a kipufogónál, rá kellebe nézni.

Törzs utas Creative Commons License 2017.11.19 0 3 15243

Szerintem mérés van, mert a 941-esen is PDN volt kint, ami ugye MDV382 az állandós rajta.

Előzmény: 08-73 (15242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!