Ezzek akkor tartanak 5 perc késésnél, amikor a Benjaminról kell fordulni.....a 284 meg a nyakukba jön üresen. Mire végig érnek ez már 7-10 perc. Tudom nehéz vonal, de a Csepeli és Andoros brigád valahogy csak tudta tartani a menetrendet, akkor nekik miért nem sikerül ez?
Részben jogos, amit írsz, de hosszú idő után újra buszozok a 20E-n. Hihetetlenül nagy a szórás a sofőrök vezetési stílusa között. És már minden típusnál (280,435,Volvo,On Merci) találkoztam tötyörgő, az utána indulóval letolt, vagy akár megelőzött busszal. Mindezt 3 hét alatt.
Hála a jó istennek, ezek meg menjenek vissza, valami jó első ajtós vonalra, ahol van három utas. Azt hittem , hogy legalább attól felgyorsulnak, hogy a végállomáson, kevés lesz a fordulóidejük, de nem, ez reménytelen.
Elég nehezen rázodnak bele a Bogáncsos vezérek a 182, 184- be, délutánonként továbbra is rendszeresek az 5-8 perc késések befelé, a saját indulási idejükre se képesek kíérni. Az se volt sima amikor Csepel vette át a vonalat, de ők belerázodtak pár nap után, de itt már hetek óta kabaré amit művelnek. Azt minden esetre nálam elérték, hogy inkább megyek a BKV val a 284- en, mint velük, valamit ki kéne találni, mert ez katasztrofális amit ők produkálnak, azért az nem állapot, hogy egy ilyen pörgős vonalon, sokan 30-40 el haladnak, egyik másik olyan mintha rögtön el akarna aludni.
Ebben igazad van 2-3 kocsi kipucolása ideális lenne de nekem is vannak főnökeim és nem dönthetek a helyükben.Hatalmam pedig nincs a telephelyen.Csak kisfőnök vagyok.
Sajnos a főnökség a Bogáncs telephelyen nagyon hanyagul végzik a munkájukat. Papiron van takarítás a valós életben nem mindig van.
Más: szervizzel kapcsolatban Már a Man buszokat is szervizelni kell a Bogáncs utcában pedig nem rég jöttek hozzánk.
MHU-740,743 egy ideig ne várjátok forgalomba már lassan 1,5 hónapja váltóra várnak.Más busz ami helyettesítené őket nincs sajnos.
Ha ilyen nagy a hatalmad, elrendelhetnéd naponta 2-3 kocsi kipucolását, és akkor kb. havonta átlenne fésülve egy telephely összes busza. Már jobb lenne minden. Szegény PDN-ek is kezdenek lelakódni, ami nem csak a kedves utas hibája.
170 kocsiból jó hogy ha 150 kocsi tiszta a többi ugy ahogy kinéz.
Sajnos a Bogáncs telephelyen a takarítók éjszaka úgynevezett gányolásos munkákat végeznek.Nincs ki ellenőrizze a takarítás minőségét.Olyan embereket dolgoztatnak akik a takarításhoz sem értenek sajnos.
700 Ft os órabérért dolgoztatják őket amit valjunk be kevés ezért is nézhetett/néz ki az MHU-758.
Azt nem lehetne valahogy elrendelni, hogy a légcsatornafedeleket ne csak a két szélső négyszög zárral zárják be, hanem a középsőkkel is? Azon túl, hogy rettenetesen idegesítően zörögnek a remek utakon a kocsik, vélhetően jót sem tesz nekik, hogy a fedelek "kihasasodnak", azok a zárak pedig, amik be vannak zárva, nagyobb terhelésnek vannak kitéve, mint amilyenre ki lettek találva és előbb-utóbb tönkre fognak menni.
Alvállalkozó, vagy saját takarítók? Volt egy alvis ismerősöm, 8 óra éjszakai busztakarításra kapott nettó 80-at. Bejelentve 4 órára, nappali munkavégzésre...a többi zsebbe.
A Vt Arriva minden éjszaka takarítja a buszait.Ezzel szemben sajnos a maszek cég igen keveset fizet az embereknek a takarításért és ezért minden busz sajnos egy merő retek.Volt már rá példa hogy a buszok kitakarítatlanul mentek forgalomba a Bogáncs telephelyről.
Vannak vizsgás buszok amiken teljes nagytakarítást szoktak csinálni elfogadható állapotban.
elrendelem éjszaka az MHU-758 teljes nagytakarítását.