Kellemetlen szitu, bár ez dupla kerék, itt kevésbé gáz, ha az egyik elszáll. Volt rá példa, hogy 5-ösön eldurrant a 280-as B külsője, és még 1,5 kört mentünk így vele, mert Kossuthra tudtak cserebuszt adni.
"Férjem szólni szeretett volna a söfőrnek de csak telefonált tovabb..
Gondolom azt hitte valamit magyaráz,vagy eppen szídja mint a bokrot. A gumi eresztett is egyébként ezért akart szólni😂 Gondolom mindenki felsimeri a járművet nem kell megnevezzem a közlekedési szervet.. Ja tudom ezért fel fognak jelenteni😂"
Valakinek van e valami infója arról hogy ősztől (szeptembertől,októbertől)a VT megkapja a 23-ast de lemegy a 66-68-as vonalakról? Már csak azért mert már hallottam nem is egy embertől...Bár szerintem nincs sok esély rá. Ha hülyeséget írtam akkor elnézést! Csak már mondom megkérdezem hogy erről van e valaki másnak infója...
Ha csak a cikkben közölt egyetlen képet megnézed, világosan látható, hogy a személyautó a közelében nem volt a megengedett 50 km/ó sebességnek. Mármint felülről.
Érzéketlenség. A buszt kikalapálják, de a személykocsi utasát nem hozzák vissza az életbe. Telezöldes kereszteződés, ahol a kanyarodó busz nagy valószínűséggel nem adott elsőbbséget az egyenesen haladó autónak.
Dehogynem, erősen sanszos, hogy ez van a story mögött. Eddig volt ~15 263-as, ~35 SL223, asszem Localo-ból 52 volt, 161 C2, 132 Conecto, 132 LC; 263-asok nélkül még lehet is akár az ötszázadik, ha azokat is számoljuk, már bőven át is lépték azt a számot. Vagy az ötszázadik AP is lehet, ott akkor az MDV-k, Aabenraa-k is játszanak.