Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2017.05.21 -7 6 14842

A Mercedes C2-nél, a fordulatszámmérő mezőben (inkább a piros tartomány oldalában) milyen sárga jel villoghat?

LOV862 Creative Commons License 2017.05.20 -1 1 14841

Biztos vagyok benne, hogy őt emlegették itt nemrég!

Előzmény: gorcher (14840)
gorcher Creative Commons License 2017.05.20 -3 8 14840

NAY-310 @ 148 délelőttös vezérének (szerintem délelőttös, egy kb. 170 cm magas, szemüveges úr):

 

Nagyon kedves volt, hogy minden megállóban köszönt és elköszönt az utasoktól, bemondta hol áll meg a 3-as pótló Nagykörinél, jól is vezetett, jó látni még néha ilyen kedves vezéreket. Ha ráismertek adjátok át neki, hogy csak így tovább!

KápCity Creative Commons License 2017.05.20 -1 0 14839

Úgy értettem, hogy ami Óbudán marad VT által is (részben/teljesen)) adott vonal.

Előzmény: .BPO-346. (14836)
W25 Creative Commons License 2017.05.19 -4 2 14838

34/106-ot is.

Előzmény: BP-1 (14837)
BP-1 Creative Commons License 2017.05.19 -2 4 14837

Június közepétől elhagyja a 30/30A/230-ast a cég. (egyenlőre)

.BPO-346. Creative Commons License 2017.05.19 -1 2 14836

96/296/296A- t teljes egészében átveszi a VT, C2- esekkel. 

KápCity, a 104/104A/204- re való utalásodat viszont nem értem, mivel a vonal már jó ideje am. is csak VT- s! :D

Előzmény: Winwin34 (14835)
Winwin34 Creative Commons License 2017.05.17 -1 1 14835

Szia! Én rendszerint járok a 96/296-ossal, mivel újpesti vagyok. Ez a változás hogyan fogja érinteni a vonalat? Melyik szolgáltató és mikortól? Bocs, de nekem nem tiszta vagy csak lusta voltam visszakeresni :).

Előzmény: KápCity (14834)
KápCity Creative Commons License 2017.05.17 0 1 14834

Teljesen. Azt hittem ebből egyértelmű volt :)

"Óbudán 134-esen, marad néhány MHU-s Citaro, illetve a 204-296 teljesen ők fogják adni."

Előzmény: 6243 (14832)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 14833

Tavaly Szállítós volt. (Ami logikusabb is.)

Előzmény: KápCity (14831)
6243 Creative Commons License 2017.05.17 -3 8 14832

Hát ez nem nyert, mert semmi közöm se Óbudához, se a BKV-hoz. Csak az ilyen köpönyegforgató majmokat utálom, mint ő. Nem kell messzire visszaolvasni mennyire szidta a VT-t, most meg elszedne minden vonalat a korábbi munkaadójától.

Kápcity: 34/106-ról nem vesz át forgalmikat Óbuda a Conectókkal? Jelenleg két kocsit adnak csak, a többi az Bogáncs.

Előzmény: Törölt nick (14828)
KápCity Creative Commons License 2017.05.16 0 0 14831

71/179 és Andor. Kiiktatástól.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14830)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.05.16 0 2 14830

Utolsó részben az gondolom 71/179 akart lenni, meg Szállító. ;)

Előzmény: KápCity (14829)
KápCity Creative Commons License 2017.05.16 0 2 14829

Éjszakai kiadásban nem valószínűek akkora változások mint nappal. Pl. Kőbánya valszeg ad majd pár Volvot éjszakába, talán 909-re. Az óbudai éjszakás Volvo startokba meg Conecto megy majd. A 914-esen a korábban átadott cinkotás és kelenföldi forgalmikat is inkább visszakaphatják majd, mivel a 30-ast 3/4-ed részben, a 20E-t pedig fele részben fogják ők adni. 923-asba nem hiszem hogy lesz változás mivel a délpesti gart érintő forgalmikra továbbra sem lehet tudtommal merev C hidast adni, hétvégén a Topánka utcáig járó kocsikról esetleg lekerülnek majd a Kelenföldiek és megy helyettük óbudai Conecto, meg délpesti csuklós. Inkább Észak-Budapest, illetve a város képzeletbeli vízszintes felezővonalától északra eső területek jármű kiadása fordul fel jelentősen, a déli területeket nem annyira kifejezetten érinti az átszervezés. Óbudán 134-esen, marad néhány MHU-s Citaro, illetve a 204-296 teljesen ők fogják adni. Az Andoros kiadás 1-vel elvileg nem is változik majd, kiiktatástól is inkább csak kisebb jelentőségű változások lesznek, mint hogy adják a 79/179-et, 139-et stb.

Előzmény: Törzs utas (14822)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.16 -13 3 14828

Na az ilyen hozzáállás miatt várom már azt a negyvenakárhány MAN-t és azt hogy érkezzen a hír végre egy bezárásra kerülő BKV-garázsról. Tökmindegy melyikről, csak jól essetek pofára hogy csak úgy durranjon.

Előzmény: 6243 (14826)
Törzs utas Creative Commons License 2017.05.16 -10 3 14827

Óbudásként?? Haha... sose voltam Óbudás... mi az, hogy a VT seggét nyalom?? De, hogy húzzunk el Óbudáról :D Bár ha a Bogáncs megy, az engem nem érdekel..

Előzmény: 6243 (14826)
6243 Creative Commons License 2017.05.16 -6 11 14826
Értjük, hogy most a VT seggét nyalod, de pár hónapja óbudásként még őket szidtad, mint a bokrot. Gyorsan fordul a világ, ugye? Remélem a conectok érkezésevel húztok Óbudáról a fenébe.
Előzmény: Törzs utas (14824)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2017.05.16 0 1 14825

Pedig de, Conecto lesz, csak az ITK-BKV verzióból, azok váltják a Volvókat Óbudán.

Előzmény: Törzs utas (14824)
Törzs utas Creative Commons License 2017.05.16 -9 1 14824

Nem hiszem, hogy menne rajta... bár egyik éjjel 956-oson volt már rá példa. legjobb lenne ha az összes éjszakai járat az Arriváé lenne, ahol végre éjszakába új és normális buszok lennének. Ami még jól mutatna a túristáknak, és ahol szintén új busz jól mutatna, és jót tenne a cég hír nevének, ha megkapná a 200E-t is, illetve a 900-ast éjjel.

Előzmény: 6243 (14823)
6243 Creative Commons License 2017.05.16 -4 3 14823
Jön helyettük Conecto, ne fossál.
Előzmény: Törzs utas (14822)
Törzs utas Creative Commons License 2017.05.16 -6 2 14822

Remélem az éjszakai járat is változni fog... :) Ha már OFF, de Óbudás Volvok mennek el Óbudáról, akkor Az Andor átvehetné mondjuk a 914, 914A, és a 923-as sűrítőt is! :) Örülnék neki, ha az Andor utca kapna új éjszakai járatokat! :)

Előzmény: farago.dani17 (14821)
farago.dani17 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 14821

Sziasztok! Lehet tudni, hogy június 1-től hogyan változik a Bogács kiadása? 

BPO-105 Creative Commons License 2017.05.15 -3 1 14820

Kövezzetek meg, de én bírnám, ha a C2-knek is ilyen elejük lenne (a Volvók mintájára).

attah Creative Commons License 2017.05.02 -2 3 14819

"...vagy a műszakit adnák oda, ahol legalább mindenre van lehetőség...."

Erre írtam, hogy házon belül ez megoldható lenne. Mint ahogy az sem érdekli a BKK-t, hogy az Andorba a legrövidebb úton mész, vagy Káposztásmegyeren és Szentendrén át.

Előzmény: Törzs utas (14818)
Törzs utas Creative Commons License 2017.05.02 0 0 14818

Jó lenne összeegyeztetni ezeket, mert a Deáknál eléggé esélytelen. De azt mondták a régi OFF BKV-sok, hogy már ezer éve így van a műszaki, de akkor legalább a Nyugatiig hosszabbítanák meg a járatot, vagy a műszakit adnák oda, ahol legalább mindenre van lehetőség.

Előzmény: attah (14817)
attah Creative Commons License 2017.05.02 0 2 14817

Házon belül egyeztesd, hogy átszerelve üresen a Nyugatin pihenjetek. A BKK-nak nincs köze ehhez, mivel ezt a rezsit neki nem kell fizetnie.

Előzmény: Törzs utas (14816)
Törzs utas Creative Commons License 2017.05.02 0 0 14816

Pedig sokkal jobb lenne a Nyugati akár 15 percre is. Kávé és mosdó ügyek bele férnek, és indulásra simán vissza érsz a Deákra, és vigyázznánk is arra, hogy a 923, 914, és az ott pihenő 931, illetve KT is elférjen.

Előzmény: Közlekedésguru (14814)
Peti817172M Creative Commons License 2017.05.01 0 0 14815

És annak mi akadálya, hogy az összes tartózkodót egy kulcs nyissa? Buszos tartózkodóknál már sikerült 90%-ban megoldani, csak azok maradtak régiek, amit villamososokkal közösen használnak.

Előzmény: Közlekedésguru (14809)
Közlekedésguru Creative Commons License 2017.04.29 -2 2 14814

Még Főmérnökség volt a buszágazatnál, amikor kifejezetten javasoltuk a Nyugatit végállomásnak. Nem ment át... :(

Előzmény: Törzs utas (14813)
Törzs utas Creative Commons License 2017.04.29 -1 1 14813

Igen és a csatlakozások miatt meg elég teperős járat... főleg Kossuthon a 914-et elérd... Élessaroktól 17 percet ad Kossuthig.

Előzmény: Közlekedésguru (14812)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!