NAY-310 @ 148 délelőttös vezérének (szerintem délelőttös, egy kb. 170 cm magas, szemüveges úr):
Nagyon kedves volt, hogy minden megállóban köszönt és elköszönt az utasoktól, bemondta hol áll meg a 3-as pótló Nagykörinél, jól is vezetett, jó látni még néha ilyen kedves vezéreket. Ha ráismertek adjátok át neki, hogy csak így tovább!
Szia! Én rendszerint járok a 96/296-ossal, mivel újpesti vagyok. Ez a változás hogyan fogja érinteni a vonalat? Melyik szolgáltató és mikortól? Bocs, de nekem nem tiszta vagy csak lusta voltam visszakeresni :).
Hát ez nem nyert, mert semmi közöm se Óbudához, se a BKV-hoz. Csak az ilyen köpönyegforgató majmokat utálom, mint ő. Nem kell messzire visszaolvasni mennyire szidta a VT-t, most meg elszedne minden vonalat a korábbi munkaadójától.
Kápcity: 34/106-ról nem vesz át forgalmikat Óbuda a Conectókkal? Jelenleg két kocsit adnak csak, a többi az Bogáncs.
Éjszakai kiadásban nem valószínűek akkora változások mint nappal. Pl. Kőbánya valszeg ad majd pár Volvot éjszakába, talán 909-re. Az óbudai éjszakás Volvo startokba meg Conecto megy majd. A 914-esen a korábban átadott cinkotás és kelenföldi forgalmikat is inkább visszakaphatják majd, mivel a 30-ast 3/4-ed részben, a 20E-t pedig fele részben fogják ők adni. 923-asba nem hiszem hogy lesz változás mivel a délpesti gart érintő forgalmikra továbbra sem lehet tudtommal merev C hidast adni, hétvégén a Topánka utcáig járó kocsikról esetleg lekerülnek majd a Kelenföldiek és megy helyettük óbudai Conecto, meg délpesti csuklós. Inkább Észak-Budapest, illetve a város képzeletbeli vízszintes felezővonalától északra eső területek jármű kiadása fordul fel jelentősen, a déli területeket nem annyira kifejezetten érinti az átszervezés. Óbudán 134-esen, marad néhány MHU-s Citaro, illetve a 204-296 teljesen ők fogják adni. Az Andoros kiadás 1-vel elvileg nem is változik majd, kiiktatástól is inkább csak kisebb jelentőségű változások lesznek, mint hogy adják a 79/179-et, 139-et stb.
Na az ilyen hozzáállás miatt várom már azt a negyvenakárhány MAN-t és azt hogy érkezzen a hír végre egy bezárásra kerülő BKV-garázsról. Tökmindegy melyikről, csak jól essetek pofára hogy csak úgy durranjon.
Óbudásként?? Haha... sose voltam Óbudás... mi az, hogy a VT seggét nyalom?? De, hogy húzzunk el Óbudáról :D Bár ha a Bogáncs megy, az engem nem érdekel..
Értjük, hogy most a VT seggét nyalod, de pár hónapja óbudásként még őket szidtad, mint a bokrot. Gyorsan fordul a világ, ugye? Remélem a conectok érkezésevel húztok Óbudáról a fenébe.
Nem hiszem, hogy menne rajta... bár egyik éjjel 956-oson volt már rá példa. legjobb lenne ha az összes éjszakai járat az Arriváé lenne, ahol végre éjszakába új és normális buszok lennének. Ami még jól mutatna a túristáknak, és ahol szintén új busz jól mutatna, és jót tenne a cég hír nevének, ha megkapná a 200E-t is, illetve a 900-ast éjjel.
Remélem az éjszakai járat is változni fog... :) Ha már OFF, de Óbudás Volvok mennek el Óbudáról, akkor Az Andor átvehetné mondjuk a 914, 914A, és a 923-as sűrítőt is! :) Örülnék neki, ha az Andor utca kapna új éjszakai járatokat! :)
"...vagy a műszakit adnák oda, ahol legalább mindenre van lehetőség...."
Erre írtam, hogy házon belül ez megoldható lenne. Mint ahogy az sem érdekli a BKK-t, hogy az Andorba a legrövidebb úton mész, vagy Káposztásmegyeren és Szentendrén át.
Jó lenne összeegyeztetni ezeket, mert a Deáknál eléggé esélytelen. De azt mondták a régi OFF BKV-sok, hogy már ezer éve így van a műszaki, de akkor legalább a Nyugatiig hosszabbítanák meg a járatot, vagy a műszakit adnák oda, ahol legalább mindenre van lehetőség.
Pedig sokkal jobb lenne a Nyugati akár 15 percre is. Kávé és mosdó ügyek bele férnek, és indulásra simán vissza érsz a Deákra, és vigyázznánk is arra, hogy a 923, 914, és az ott pihenő 931, illetve KT is elférjen.
És annak mi akadálya, hogy az összes tartózkodót egy kulcs nyissa? Buszos tartózkodóknál már sikerült 90%-ban megoldani, csak azok maradtak régiek, amit villamososokkal közösen használnak.