Ott a pont. Jelen tendencia alpján meg kéne próbálnia a VT-nek eladni vagy tartósan bérbe adni a Budapestről kiebrudalt gépeket. De a korábban ötlet szintjén felvetődött átcsoportosítás (Érsekújvár) se lenne rossz ötlet.
Ahelyett, hogy terelnél, talán inkább nézz utána, mi volt a gyakorlat idáig a VT azon gépei esetében, amiknek tartósan nem jutott munka, mert elbuktak egy szerződést.
Na ennyit a hitelességedről, ami VT-s ismereteidet illeti. Én örülnék neki a legjobban, ha nem hagynának veszni alacsony belépésű klímás kocsikat, de a VT korábbi gyakorlatát látva - az IK263-asok többsége bontóban végezte, pedig elfuthattak volna még néhány Volánnál jópár évet - nincs túl sok remény. Talán a KNYKK tervezett buszbeszerzése segíthet.
Valamiért az Arrva nagyon szereti rohasztani a buszokat, ahelyett hogy eladná őket. Pedig a Localok még bőven jók kisebb városokba helyis kocsinak (Pl. Dombóvár szedett-vedett buszait ki lehetne váltani Localokkal...) a dánok meg helyközibe, szerződésesnek is...
Akkor mi lesz a sorsuk? Te tudsz nekem segíteni a fel tett kérdésekben? KLN-094-el jó lenne még utazni! 11-esen és a 124-esen jó kocsi volt, egyedüli nagy kormányos aminek a kormányán egy monster jel volt, és ment is rendesen.
Az igen nem, hogy mennének a fél OFF Regiókkal együtt helyközibe. MAN-okat meg teljesen szét szedik? Összesen hány Localo is volt? KLN-KOE-KPN nem jön vissza?
Mennyi Localo volt összesen? A többi Localo Fehérvárott fog helyi járatozni, vagy úgy járnak majd mint az off Nógrádosok? MAN-ok sorsa mi lesz Fehérvárott és a Dán Volvokat hova viszik majd, mi lesz a sorsuk?
A járat kiválasztása előtt gyújtást kell kapcsolni. Pár másodpercet várni kell, utána ha járatot választasz, akkor rendben lesz. Ugyanez igaz a MAN A21-re, csak ott a hiba az, hogy a teljes képernyőn a bkk logó jelenik meg.
Két évvel ezelőtt érdekes módon a kocsik 90%-án jól működött a klíma? Azóta mi történt? Vmi el lett ....va a "felújításkor" vagy csak alig van velük olyan sofőr aki tudja használni a klíma, vagy legrosszabb esetben esetleg akár mind2 egyszerre is lehet.
ON
NCA-404 monitorjaira rá kéne nézni, mert "elfelejtették" a járatszámot. (értsd: csak a kék téglalap van). A többi rész működik megfelelően.
Pontos típust, paramétert nem tudok, de ThermoKing az biztos. Mint a régi Off Van Hoolokra újonnan telepített klímák is; számomra ezért is kérdőjeles az utóbbiak gyér működése. Nyilván más teljesítményű, de attól még ég és föld...