Keresés

Részletes keresés

IAtilla Creative Commons License 2015.07.28 0 0 12818

A kérdést ugyan megválaszolták, de kiegészítésképpen ismét említsük meg: szeptemberben jön az újabb eresztés.

Előzmény: Daniiel90 (12816)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.28 0 1 12817

Egyiken se.

Előzmény: Daniiel90 (12816)
Daniiel90 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 12816

Augusztustól melyik vonalakon fog megjelenni a VT. az újabb Conecto G eresztésből?

g86 Creative Commons License 2015.07.26 0 1 12815
Ami vas nem kell senkinek, az a bontóban végzi, igen, ez így megy.
Előzmény: Törölt nick (12805)
Törzs utas Creative Commons License 2015.07.26 0 0 12814

KMKK-hoz is mehetnének ott is lenne mit kiváltani, de olyan is volt már, hogy a VT átveszi a Nógrádos Localokat, de abból se lett semmi.

Előzmény: Törölt nick (12810)
Avirat Creative Commons License 2015.07.26 0 5 12813

Több kell ahhoz hogy ÉN idegeskedjek, játszanom pedig nem kell a nagyfiút, azt meghagyom másoknak :)

Állítólag én terelek, de még mindig nem sikerült válaszolnod egy egyszerű kérdésre...

Előzmény: Törölt nick (12812)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.26 -6 0 12812

Na látod! Ha ezzel kezded és nem próbálod játszani a nagyfiút, megúszhattál volna pár perc idegeskedést :)

Előzmény: Avirat (12811)
Avirat Creative Commons License 2015.07.26 0 1 12811

Jelen tendencia alpján meg kéne próbálnia a VT-nek eladni vagy tartósan bérbe adni

 

Mondta valaki hogy nem ebben az irányban megyünk? De láthatóan jobban benne vagy a tárgyalásokban mint én, kérlek mesélj :)

Előzmény: Törölt nick (12810)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.26 -5 0 12810

Ott a pont. Jelen tendencia alpján meg kéne próbálnia a VT-nek eladni vagy tartósan bérbe adni a Budapestről kiebrudalt gépeket. De a korábban ötlet szintjén felvetődött átcsoportosítás (Érsekújvár) se lenne rossz ötlet.

Előzmény: HBweb hu (12807)
Avirat Creative Commons License 2015.07.26 0 2 12809

Kezdem unni! Feltettem egy kérdést. Ki terel? Szórod a hülyeségeid, aztán meg te vagy a Jani? :)

Nem ez eddigi gyakorlatról beszélek, konkrét csávó legyél.

Előzmény: Törölt nick (12808)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.26 -5 0 12808

Ahelyett, hogy terelnél, talán inkább nézz utána, mi volt a gyakorlat idáig a VT azon gépei esetében, amiknek tartósan nem jutott munka, mert elbuktak egy szerződést.

Előzmény: Avirat (12806)
HBweb hu Creative Commons License 2015.07.26 0 0 12807

Ahhoz előbb megnyerni kéne a koncessziót, nem pedig elveszteni. Ld. Sztalingrád és térségét.

Előzmény: Törzs utas (12797)
Avirat Creative Commons License 2015.07.26 0 1 12806

Konkrétan most nem IK-ról van szó, de felteszem újra a kérdést mert láthatóan szelektíven olvasol:

Forrás? Tény vagy fikció?

Előzmény: Törölt nick (12805)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.26 -7 0 12805

Na ennyit a hitelességedről, ami VT-s ismereteidet illeti. Én örülnék neki a legjobban, ha nem hagynának veszni alacsony belépésű klímás kocsikat, de a VT korábbi gyakorlatát látva - az IK263-asok többsége bontóban végezte, pedig elfuthattak volna még néhány Volánnál jópár évet - nincs túl sok remény. Talán a KNYKK tervezett buszbeszerzése segíthet.

Előzmény: Avirat (12798)
siófoki35 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12804

Valamiért az Arrva nagyon szereti rohasztani a buszokat, ahelyett hogy eladná őket. Pedig a Localok még bőven jók kisebb városokba helyis kocsinak (Pl. Dombóvár szedett-vedett buszait ki lehetne váltani Localokkal...) a dánok meg helyközibe, szerződésesnek is...

Előzmény: Törzs utas (12801)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12803

Lehet ajánlgatni őket a Kontaktnak, úgysincs elég kocsijuk még most se, pedig 11-el kevesebbet adnak ki.

Előzmény: Avirat (12802)
Avirat Creative Commons License 2015.07.25 0 2 12802

Konkrét infóm nekem sincs, pedig cégen belül vagyok, ezért is csodálkozom az ilyen határozott kijelentéseken...

Nyolc éves buszokat roncsként definiálni nem kicsit túlzó, biztos vagyok benne hogy feltűnnek még valahol az utakon ha már a fővárosnak nem kellettek.

Előzmény: Törzs utas (12799)
Törzs utas Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12801

Nem semmi, hogy csak dekkolni fognak. Akkor a MAN-t és a Dánokat meg szedik szét alkatrésznek?

Előzmény: IAtilla (12800)
IAtilla Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12800

52 Localo volt. Itt van a lista a HBweben, amik nem lett törölve az állományból, azok maradnak.

Előzmény: Törzs utas (12797)
Törzs utas Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12799

Akkor mi lesz a sorsuk? Te tudsz nekem segíteni a fel tett kérdésekben? KLN-094-el jó lenne még utazni! 11-esen és a 124-esen jó kocsi volt, egyedüli nagy kormányos aminek a kormányán egy monster jel volt, és ment is rendesen.

Előzmény: Avirat (12798)
Avirat Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12798

Forrás? Tény vagy fikció?

"imádom" a légből kapott okoskodást tényként tálalókat...

Előzmény: Törölt nick (12795)
Törzs utas Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12797

Az igen nem, hogy mennének a fél OFF Regiókkal együtt helyközibe. MAN-okat meg teljesen szét szedik? Összesen hány Localo is volt? KLN-KOE-KPN nem jön vissza?

Előzmény: Törölt nick (12795)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12796

Illetve a vissza nem tért Localok lehet, hogy alkatrészbányaként szolgálnak majd a 19 db Budapesten dolgozó társukhoz.

Előzmény: Törzs utas (12794)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 -1 0 12795

A többi gép a telepen fog rohadni Székesfehérváron.

Előzmény: Törzs utas (12794)
Törzs utas Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12794

Mennyi Localo volt összesen? A többi Localo Fehérvárott fog helyi járatozni, vagy úgy járnak majd mint az off Nógrádosok? MAN-ok sorsa mi lesz Fehérvárott és a Dán Volvokat hova viszik majd, mi lesz a sorsuk?

Előzmény: JakiHUN (12784)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12793

És a Localókra is ez igaz. A külső kijelzők megkavarodnak, ha leveszed a gyújtást, mielőtt befejezné a cserét.

Előzmény: Törölt nick (12792)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12792

A járat kiválasztása előtt gyújtást kell kapcsolni. Pár másodpercet várni kell, utána ha járatot választasz, akkor rendben lesz. Ugyanez igaz a MAN A21-re, csak ott a hiba az, hogy a teljes képernyőn a bkk logó jelenik meg.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (12790)
JakiHUN Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12791

Úgy láttam, időről időre minden NCA-val előfordul, meg az is, hogy kb. kétszeresre zoomolnak, így csak a bal felső sarok látszik.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (12790)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 12790

OFF

Két évvel ezelőtt érdekes módon a kocsik 90%-án jól működött a klíma? Azóta mi történt? Vmi el lett ....va a "felújításkor" vagy csak alig van velük olyan sofőr aki tudja használni a klíma, vagy legrosszabb esetben esetleg akár mind2 egyszerre is lehet.

ON

NCA-404 monitorjaira rá kéne nézni, mert "elfelejtették" a járatszámot. (értsd: csak a kék téglalap van). A többi rész működik megfelelően.

Előzmény: hamzsabusz (12789)
hamzsabusz Creative Commons License 2015.07.24 0 0 12789

Pontos típust, paramétert nem tudok, de ThermoKing az biztos. Mint a régi Off Van Hoolokra újonnan telepített klímák is; számomra ezért is kérdőjeles az utóbbiak gyér működése. Nyilván más teljesítményű, de attól még ég és föld...

Előzmény: Törölt nick (12788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!