Át kellett hogy költözzön, nekem úgy rémlik hogy már kötelező minden buszon. A fekvő motor valóban kár...a tükör meg nem baj, eléggé fogyóeszköz. A másik verzió drágább.
Itt legalább normális méretűnek tűnik a peron, illetve van vízszintes kapaszkodó a 2. ajtónál. De a fene egye meg, hogy ez is fekvő motoros... Ennyivel drágább MAN-éknál az álló verzió?
Ami még feltűnőbb különbség, hogy ezeken az olcsó tükör van, plusz nincs nappali menetfény? Vagy átköltözött a helyzetjelzőhöz?
Persze hogy nem, mivel az egy évvel ezelőttihez (M4 indulása) képest mára sikerült annyira ritkítani a járatot, hogy pl. Őrmezőn az Igmándi utcából is legtöbben inkább gyalogolnak a szent 4-es metróhoz (1,2 km, 15 perc) :-( A kora esti "csúcsban" pedig M4-től Gazdagrét felé a 153/154-es pont negyed óránként jár, vagyis csak járna mivel legtöbbször megcsúszik a menetrend, így kiszámíthatatlan. (Panaszok tömkelege!) Reggel még csak-csak friss az ember gyalogolni, de este már kevésbé...
Lehet hogy tévedek, de a lyukasztós jegykezelő házát kinyitó (és legtöbb panelt, ajtót nyitó) szerszám véletlenül nem azonos az ablakok reteszelését is kioldható szerszámmal? Mert ugye a jegykezelőket napi 1-2 szer állítgatni kell megadott új kódra, mely a vezető feladata. Tényleg, mi lehet az oka, hogy zárva tartják az ablakokat? De úgy tűnik, direkt. Esetleg itt is az a fránya üzemanyag megtakarítás szerepel? Mert ugye nyitott ablaknál egy személygépkocsi többet fogyaszt. Passz.
Persze, már lényegtelen a használata, de télen igen szar volt a fűtetlen buszra felszállni. Ha meg nem működik, akkor csináltassák meg. Egyesek ezért kapják a fizetésüket.
Ez furcsa. A bogáncsos localo szekción még nem találkoztam olyannal, hogy reteszelve lenne az ablak. Egyszer se. Viszont télen a fűtést nem igen használták, a sofőrök.