Keresés

Részletes keresés

BPI-184 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9486

Igen, 30-ason meg 105-ösön eléggé szétrázza őket az az utca.

Előzmény: KápCity (9485)
KápCity Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9485

Vágány utca sem egy álom.

Előzmény: BPO-105 (9484)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9484

Ha mostantól elkerülik a 17. kerületet, akkor talán...

Előzmény: Dante001 (9482)
KápCity Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9483

Erre azért nem fogadnék nagy tételben :( Sajnos elég csak ránézni a Localokra, amiket saját maguk üzemeltetnek már. 9-10 év múlva (persze ha megélik!) ugyan olyanok lesznek, mint az FJX-es Volvok most. Üzemeltetési tekintetben semmivel nem különb a VT a BKV-nál, ez pedig akkor fog igazán kiderülni, amikor majd lejár a mergák garija. Egyébként az mikor is lesz? Nem emlékszem hány évig garanciásak a kocsik.

Előzmény: Dante001 (9482)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9482

Reméljük 6-7-8 év után is ilyen állapotban lesznek... :(

Előzmény: BPI-184 (9481)
BPI-184 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9481

Ilyen nekem is van.:)

 

Előzmény: KápCity (9480)
KápCity Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9480
.BPO-346. Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9479

Tegnap este 1o- kor még semmi bajuk nem volt :O

Előzmény: SZALAROAA (9478)
SZALAROAA Creative Commons License 2014.07.23 0 0 9478
Az MHU-773nak fehérek a belső kijelzői.
tirdi Creative Commons License 2014.07.22 0 0 9477

http://indafoto.hu/tirdi

Régi szép idők. 

Pár éves képeim az Indafotón. Nagyja VT, abból is főleg a 14-es vonalcsoport, meg Budafok. Akkor még volt normális fényképezőm, szóval szerintem elviselhető képek. Csak úgy kis nosztalgiának írtam, remélem nem gond. :)

BPO-105 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 9476

Mondjuk én a rendszerváltáskor úgy ahogy van, hagytam volna külön a buszokat. Megkapták volna a Bxx-xxx sorozatot oszt jónapot. Esetleg megcsinálhatták volna a Bx xx-xx-et, ahogy a rendőrségnél, de ez már költségesebb.

Előzmény: Törölt nick (9473)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9475

A kérés alatt nem az MHU részt értem, hanem azt, hogy 701 és 801-től van kiosztva, ahelyett, hogy folyamatos lett volna.

Előzmény: 18-09 (9474)
18-09 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9474

Nem a cég kérte, a Pappasnak lett kiosztva az MHU. Az van elég sok Mercin is.

Előzmény: Törölt nick (9473)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9473

Az Arrivás járműbeszerzéstől elvonatkoztatva a rendszámozásról: Vannak olyan esetek, amikor valaki ismeretségek, anyagi lehetőségek vagy a beszerzés volumene miatt annyi előnyben részesül, hogy választhat rendszámot. Ne gondoljatok semmi olyanra, hogy DOKI-01 vagy VT-01-00. Ezek keményen fizetősek és buszos cégek rég nem csinálnak ilyesmit, pont emiatt. Lásd a BPI és BPO tartományok óta eltelt összes új rendszámot a BKV-nál.

 

Az első C2-es kontingens beszerzésekor gondolom, hogy ilyesmi lehetett a helyzet. Azt tippelem, hogy az akkor következő egymást követő teljes 100-as keret az MHU-7xx és MHU-8xx  lehetett, amit logikusan a cég kérhetett. Ugyanígy, gondolom hogy felajánlott az importőr, hogy "hé srácok, mindjárt itt az XYZ-781, ami véletlenül pont tök jó lenne nektek. Megvárjátok? (Másik megoldás, hogy a cég kérte, hogy majd a következő elérhető 781 végződésűvel helyezzék forgalomba).

Előzmény: FKU-911 (9472)
FKU-911 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9472

Maximum ha éppen lett volna a fiókban 880 végű.

Előzmény: Peti817172M (9469)
tirdi Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9471

Óóó, köszönöm. :D

Előzmény: Törölt nick (9468)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9470

Fizeted?

Előzmény: Peti817172M (9469)
Peti817172M Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9469

Miért kell kivárni? Ha nem lett még kiadva, akkor bármikor kérhető egyedi rendszám.

Előzmény: Törölt nick (9468)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9468

Ennyit tudok segíteni neked (F32 hétköznapi menetrendje - xls)

 

Rendszám: Igen, a 781-et direkt várták ki. A szólónál nem tudom hogy miért nem (valószínűleg sokáig tartott volna), de már nincs is jelentősége.

 

Klíma: Nem tudom, hogy paramétereit tekintve jobb-e, mint a többi, de az biztos hogy az objektív mérőszámokat nézve sikerül lehűtenie egy tömött buszt is 25 fokra. 

Előzmény: tirdi (9463)
FKU-911 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9467

És a szólót is kérhették volna 880 végűre.

Előzmény: .BPO-346. (9466)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9466

Van.

Előzmény: FJX-220 (9465)
FJX-220 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9465

Amugy a 781 rendszamanak van koze a tobbi csuklosehoz vagy veletlen, hogy a legutolso csuklos MHU-nak 780, neki pedig 781? :)

Előzmény: Törölt nick (9460)
palcsika73 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9464

Menjetek  ki  Battyany térre ott megtaláljátok.

Előzmény: tirdi (9463)
tirdi Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9463

Tegnap oda-vissza majdnem teljes vonalat végigjártam, ma is egy Budatétény-Leányka szakaszon végigmentem oda vissza, és nem láttam. Nincs túl nagy szerencsém. :

Előzmény: Törölt nick (9460)
palcsika73 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9462

Sziasztok  MTS-339  11 viszonylat  36 forda  egésznap Üdv.

Előzmény: BPO-105 (9459)
LMS-640 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9461

Nagyobb hűtőteljesítményű, mint a régebbiek?

Előzmény: Törölt nick (9460)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9460

A szólóval nem találkoztam, de a 781 ma is 33/F32. Ma voltam rajta először utasforgalomban és tök jó kis kocsi. Csendes és jó a klímája.

Előzmény: BPO-105 (9459)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 9459
A mai napra van valakinek infója?
Előzmény: HBweb hu (9458)
HBweb hu Creative Commons License 2014.07.20 0 0 9458

Akit érdekel, ma:

339: 8/35

781: 33/32.

W25 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 9457

33 F.32 MUT-781

Előzmény: Törölt nick (9452)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!