Ezek közül csak az utolsó kérdésedre tudok válaszolni:
A próbarendszámmal alapvetően nem szabad utasszállítást végezni, bár ez alól lehet felmentést kérni (BKV-nál is volt ilyen). Ugyanakkor a VT-Arrivának nem feltétlenül szükséges az utastér kialakításának vizsgálata, részben azért mert nem Budapestre szabott buszok érkeznek általában, részben pedig mert úgyis a BKK előírása alapján kell megrendelni a járműveket. (Ezzel kapcsolatban jól jönne megerősítés vagy kiigazítás).
Amugy ezeket a teszteket miert csinaljatok? Beszerzes szintjen varhato valami hamarosan az eddig tesztelt jarmuvekbol, vagy csak tapasztalatszerzes? Tovabba lesz vmikor VT-s utasforgalmi teszt?
Egy ZF váltóval szerelt Citaro, keddig marad. Napi nagyjából 250km futás van előírva, ennyit tudok róla. Ha a múltkori "szabályok" érvényesek most is, akkor bárhol feltűnhet, ami a járművezetőnek éppen otthonos. <<További képek>>
MHU-723 belső kijelzői is ilyenek, hol jó hol nem, mint a mesébe. :( Hétfőn 21:59-kor száltam fel rá a Döbrenti téren a 86-os után, akkor jó volt az első, a hátsó nem. Kedden ugyan így, de akkor egyik se volt jó. Szerdán mentem vele, akkor mind kettő jó volt. :D Érdekes... :))
Nem baj, ha ezt kimondjuk. Az, hogy egyesek nem értik 2014-ben, hogy mi a szint egy magán vállalkozónál és mi a szint a BKV-nál, ezzel van baj. Ha valaki nem érti meg azt, hogy az egyik mindig megkapja a szolgáltatás teljes értékét,m míg a másik nem és régen sem kapta meg. Ha megkapta volna, akkor bátran kritizáljunk, de így nem feltétlenül korrekt összehasonlítani a két szolgáltatót.
Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nem értem, mi a gond. Az összes MAN a "szemétláda" szóval írható le röviden. Egynéhány Localo is. Sok BKV-s kocsi is. Miért baj, ha valaki ezt kimondja?
Pedig még a 233E-s korszakban is volt olyan Bogáncsos forgalmi, ami reggel a Camponánál végzett, majd délután a Hengermalom utcánál kezdett. És nem az Andorban "tároltak", hanem a Pappasban.