koda Garde for sale. The car is after an older renovation. Owned him since r 2014 and I was only changing the clutch so it's a new one. The license plates are original and in the deposit. It has some time accessories and is on electrons, so-called. openers. Of course it is mobile. I just don't have time for him. Photo only these, because they are standing covered in a cradle. He doesn't have Eko paid, but the agreement possible.
Több cikkben volt már szó az EU-n belüli szigorításokról, hogy meddig lehet a belsőégésű motorokkal számolni akár az új értékesítésben, akár a meglévő állomány használatában. Utóbbival kapcsolatban több ország/régió/város saját hatáskörben még szigorúbb szabályozások fontolgat, amivel jelentősen korlátozná a használatukat. Gondolom a múzeális minősítés egyfajta védelmet is jelenthet ezek ellen a jövőbe, de rengeteg a hobbi célú autó, ahol nincs pénz/akarat/műszaki tartalom a FIVA minősítéshez. Ennek fényében én is elgondolkoztam, hogy érdemes-e rengeteg pénzt ölni a felújításokba, és még akkor sem lesz OT képes egyik autó sem, mert vagy nem tetszik az az állapota ('82-es 120L-ből lett LS), vagy a műszaki tartalma nem állítható vissza hivatalosan/rentábilsan (135GL gyári blokk tönkrement, orros 136-os motor lett belepapírozva anno), vagy maradjon az állagmegóvás és használom őket, míg bírom és ha beüt a sz@r, akkor majd improvizálunk. Persze az is kérdés, hogy ezek a 2030-35 körüli tervezett dátumok meddig fognak kitolódni. Itt most nem szeretnék a politikai és etikai szálakba belebonyolódni, hogy a klímavédlem miatt miért a kisfogysztókat ütik megint, miért nem azokat, akiknek a karbonlábnyoma a yetiével vetekszik.
Nem célom a pánikkeltés és rémhír terjesztés, csak elgondolkodtam a szembejövő híreken és célokon, illetve hogy az hogyan viszonyul a hobbinkhoz.
"belengetett korlátozás ténnyé válik" - mire gondolsz? Bár tény és való, hogy egyre macerásabb levizsgáztatni ezeket a régi vasakat, főleg, ahol fafejű banda dolgozik, 2 évente ez egy stresszfaktor sajnos.
Vagy egyszerűen kell a pénz, esetleg amin én is sokszor agyalok, hogy meddig hagyják még, hogy használjuk őket és mikor jön el az idő, hogy a sok belengetett korlátozás ténnyé válik, mert sanszos hogy akkor elkezdenek zuhanni az árak.
Van itt választék bőven. Érdekes, hogy egyszerre mennyi jónak tűnő kocsi van a piacon, talán úgy érzik, hogy a jelenlegi árszinvonal közelít a csúcshoz vagy már talán ott is van?
Nekem a coupen kívül, volt egy 130-as Skodim is. Azt anno üres kasznira szedtem, teljesen fel volt újjítva, festésen kívül, mindent én csináltam. Még az alumínium tuskók is ki lettek cserélve a hátsó lengőkarban. Imádtam télen menni vele. A sok hátsókerekes BMW-t, Mercit parton felfelé, simán lehetett verni. Ha megálltál is vele, megrázta a farát induláskor, aztán hagy szóljon..... :)