Szerintem a "kivitelezés minősége" a stílus része és igen, szerintem is csiszolt-lakkozott a fémfelület.
Én tettem volna rá egy dögös krómozott keresztdobot a kontraszt kedvéért, de amúgy szerintem egész jó, legalábbis nekem friss. Még mindig jobb, mint a műgyanta-warriorok, vagy kifestett gumis példányok.
A kivitelezés minőségét és a stílust hagyjuk, de szerintem valahogy jobban illik a Rapid formájájoz a vasalótalp, mint a nagy téglalap. Amúgy szerintem ez inkább kezelt natur fémfelület, mint ezüst dukkó... ;-)
Hrabo fórumtársnak üzenném, hogy visszadobja a mailomat a rendszer ezért nem tudok válaszolni de sajnos egyébként sem tudok segíteni, a műanyagok nincsenek meg, a kárpit meg nagyon rossz állapotban van sajnos.
Kb 2 éve hirtelen fölindulásból magamhoz vettem egy teljesen kibelezett garde kasztnit. Sajnos papírok nem léte miatt elméletileg közútra nem térhet vissza így arra gondoltam nincs e szüksége valakinek a még meglévő használható elemekből valamire. Két hátsó sárvédő, motorház tető, ajtók üvegekkel együtt, komplett tető jó vagy ha valaki rendelkezik műhellyel felszereléssel akár talpra is állítható, kilakatolható egy meglévő papíros mellé. Soha sem lehet tudni. Egyébként nem ismeri föl valaki, nincs itt aki szétbontotta? Okmány irodába semmit nem tudtak róla valószínűleg külhoni csak bontásra hozták, az előző gazdája pestről hozta ha jól emlékszem így ebben az állapotában.
Vagy ha van valami ötlet esetleg arra nézve, hogy kerülhetne vissza forgalomba, bármi érdekelne. Jó lenne rendbe hozni.
A facebook-on kívüli élet reményében teszem fel ide is ezt a pár apróságot, hátha valakinek kell. A képen látható szárazfutómű alkatrészektől válnék meg, cserébe 60000Ft-ot kérek. Érdeklődni a publikus e-mail címemen lehet, de ide is bekukkantok néha.