Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krisz823 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 630

sziasztok! 5000km-el ezelőtt kezdtem kb őntögetni a piros spurit..Swift 1.3 8v..pár napja szelep hézagot állitottam..mielőtt elkezdtem volna használni,barnább volt a hengerfej kicsit..takarított rendesen ;) nekem bevált halkabban jár egyenletesebben.

Katana750 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 629

Igen. Ha egy kicsit visszatekersz el is olvashatod a tapasztalataimat.

Előzmény: juhi07 (628)
juhi07 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 628

üdv az lenne a kérdésem hogy van egy ppel f astram 1.4 se 82 le 1994 bol es várható valami valtoas ilyen idős autonal?mehéri ?valakinek van hadonlo amibe toltottt spurit?

 

Varshi Creative Commons License 2017.01.22 0 0 627

Miért akarod?

Előzmény: pintérjani (626)
pintérjani Creative Commons License 2017.01.22 0 0 626

Sziasztok!

2001-es, 1,9 dCi Scenic-be érdemes vagy javallt a Spuri adalék?Illetve ha igen, akkor melyik?

Köszi a válaszokat!

Katana750 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 625

Rendszeresen tankolok a székesfehérvári Auchan kúton Volvo FH12 kamionomba de soha semmi problémám nem volt még a gázolajjal. Mostanában a nagy hidegek idején sem volt gondom. Nem lehet, hogy amúgy is regenerált volna? 

Előzmény: szabókám (624)
szabókám Creative Commons License 2017.01.18 0 0 624

Sziasztok!
Nos, kényszer szülte a Spuri használatát nálam a hét elején. Egy pillanatyi elmezavarom lehetett, mikor az Auchan fehérvári kútján a ~-25 Ft-al kedvezőbb gázolaj ára miatt olyan 60Liter-t tankoltam az 1,7 isuzu motoros Astra J-m be. Bát ne tettem volna. Elkezdett füstölni 30 km múlva, majd nekiált regenerálni. Közben olyan büdös volt, mit még soha. Másnap megint nekiállt regenerálni, a reggeli indítás és kb 2 km megtétele után. Közben okádva a bűzt. Na gyorsnan elrohantam az autósboltba . Ott a Spuri 125ml. flakont nyomták a kezembe. Ez tölts bele mondták. Így is lett. Kb 35Km után megszűnt a büdös, füstölni akkor márnem füstölt. Elmentem olyan 75Km-t utána, tehátmár 100Km volt a Spurival megtéve. Azóta nem regenerált, füst nem jött azóta és szaga sincs. A kifufogó végét zsepivel megtörölve nem feketedik el. Azt, hogy jobban megy e tőle azt nem tudom, mert amúgy is megy mint a golyó. Viszont sokkal! csendesebb lett a járása, egy- két benzines is hangosab  nála.
Fogyasztás: A múlt héten M7 Akarattya - Budaörs 130Km átlag 5,7Liter volt. Ma ismét csináltam egy mérést Akarattya - Budaörs (Osztyapenko) ig. 5,5, 5,4 félúton, majd beérve budaörsre 5,3- 5,2 130Km átlaggal 6.sebességben. Visszafele végig hazáig 5,2L-el értem haza átl 130Km tempomattal.
Képet próbálok beadni.

Mr.Matuka Creative Commons License 2016.05.02 0 0 618

Lehet. Vagy változott az üzemanyag összetétele és a motor nagyobb nyomáson kéri az üzemanyagot?! Vagy a végét járja:)

Előzmény: Pityorka (617)
Pityorka Creative Commons License 2016.05.01 0 0 617

Nem akarok hülyeséget beszélni, de lehet, hogy ott is kifejtette tisztító hatását, emiatt lehet egy kicsit zajosabb a szivattyú. 

Előzmény: Mr.Matuka (616)
Mr.Matuka Creative Commons License 2016.05.01 0 0 616

Hosszabb tavon havi egyszer. De a benzinpumpanak meg sosem volt hangja.

Előzmény: Pityorka (614)
Pityorka Creative Commons License 2016.05.01 -1 0 615

Ezért kell néha nagy fordulaton meghajtani a gépet, hogy a lerakódás távozni tudjon. 

Előzmény: Pityorka (614)
Pityorka Creative Commons License 2016.05.01 0 0 614

Gyakran autópályázol? Mert ha nem, akkor a tartós, nagy fordulatszámú motorhasználat elkezdte kidolgozni az időközben leülepedett szutykot a rendszerből. (Befecskendező, kipufogórendszer, na meg égéstér.) Jobban eléri a katalizátor is a hatékonysághoz szükséges hőfokot. Szerintem természetes jelenség, Spurihoz szerintem nincs köze. Spuri nélkül szívó benzines dettó ilyen volt autópálya tempó után. (Suzuki)

Előzmény: Mr.Matuka (612)
Varshi Creative Commons License 2016.05.01 0 0 613

Ön töltöttem T-Jetbe nem is egyszer, de ilyesmit nem tapasztaltam.

Előzmény: Mr.Matuka (612)
Mr.Matuka Creative Commons License 2016.05.01 0 0 612

Sziasztok,

 

Spurival kapcsolatban szeretnek erdeklodni. Tegnap toltottem az automba (Fiat Bravo 2007,  1.4 T-Jet Benzines) a piros spuribol az eloirt mennyiseget, majd teletankoltam a kocsit. 120km-t mentem autopalyam, majd mikor hazaertem eszrevettem hogy a benzinpumpa hangosan bug. Korabban nem hallottam. Amit meg eszrevettem hogy a kipufogo vege tiszta fekete lotty, higabb mnt az olaj. Gazadasra kopi ki a fekete folyadekot.

 

Tapasztalt mar valaki hasonlot? 

timbizsolt Creative Commons License 2016.04.08 0 0 611

Az én Transitom fogyasztása 1,5l-rel kevesebb Spurival, mint nélküle, és erősebb is. 2001 DtDi 2.0, 425 000 km.

 

Eddig 10 000.- Ft+ kiszállítás -ért vettem a 4db 0,5l-eset, de most megemelték kicsit ...

 

Kértem ajánlatot 5l-es kiszerelésre, majd meglátjuk, hátha olcsóbban jön ki.

mlas45 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 610

Ez egy égés javító. Innentől kezdve mindenki döntse el, az kell-e neki...

Én azt tapasztaltam, hogy valamivel "frissebb" a motor tőle (2000-es d) és kevesebbet is fogyaszt, de a cucc is pénzbe kerül, még így is jobban járok valamivel.

Használgatom, nem mindig, csak amikor otthon közel tankolok, és beleönthetem a garázsban. Nem hordom magammal, mert büdös.

Varshi Creative Commons License 2016.02.28 -1 1 609

Mondjuk konkrétan sok autónál köze nincs a kokszosodáshoz, nem is találkozik vele, nem kell minden marketing szövegnek bedőlni. Előbb értsük meg, mit szeretnénk, miként működik a motor, és hogy van-e bármi értelme öntögetni bármit is.

 

Egy közvetlen befecskendezéses autónál például teljesen felesleges. Nem is jut el oda üzemanyag, ahol kokszolódik.

Előzmény: bingobango (608)
bingobango Creative Commons License 2016.02.28 -1 0 608

Véleményem szeritn a spuri adalék nem azért kell, hogy jobban menjen töle az autó, vagy kevesebbet fogyaszon, ha nem azért, hogy keveseb legyen a motor belső kokszolodása, ami a mai moder motoroknál gyakori hiba. Tehát nem feltétlen van érezhető hatása annak, ha valki adalélkot használ, ha csak az nem, hogy nem lesz kokszolodás miatti hibakód.

Varshi Creative Commons License 2016.02.28 0 0 607

Nézd, én főként read-onlyként, de követem az RX-8 topikot. Amilyen szintű problémák ott vannak, illetve amilyen komoly módosítások szükségesek (premix stb.) az ~üzembiztossághoz, ahhoz képest egy Spuri nem sokat varázsol.

 

Egyszerűen nem arra van. Szerintem. 

Előzmény: RX-8 mAn (606)
RX-8 mAn Creative Commons License 2016.02.28 0 0 606

Sziasztok! 
Van egy Mazda RX-8- asom. A minap akadt a kezembe a Spuri szóróanyaga és elgondolkodtam, hogy vajon kipróbáljam vagy ne. De előtte meg akartam kérdezni itt is, hogy valaki innen trükközött már RX-8- ba Spurival? Nem a fogyasztását akarom csökkenteni, mert a Wankel motor az karakterisztikájából adódóan nem fog kevesebbet enni. Hanem a jobb kenés és a lerakódások feloldása miatt gondoltam rá. Ötletek, tapasztalat, esetleg "hallottam ismerőstől/autószerelőtől, hogy volt változás"?
Előre is köszi!

Katana750 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 605

Szia! Opel Astra Classic 2, 1,7 CDTI, gyakorlatilag semmi észrevehető. Dieselnél valahogy nem történik érezhető változás. A többiről korábban írtam.

Előzmény: FunTom74656 (604)
FunTom74656 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 604

Valaki ossza már meg legyen szíves, hogy CommonRail dízel esetén tapasztalt-e bármilyen változást a Spuri hatására? Kevesebb fogyasztás, jobban menés, könnyebb indulás, valamilyen hibajelenség (rángatás, füstölés, stb.) megszűnése, ilyesmire gondolok.

Illetve azt írják az oldalon, hogy az ajánlottnál többet beletenni fölösleges, de nem káros. Ez azt jelenti, hogy akár tele is tölthetem dízel helyett spurival a tankot? :)

Varshi Creative Commons License 2015.12.14 0 0 603

Ja, hogy szerelemből? Akkor mindegy. :D

Előzmény: PufiFuxi (602)
PufiFuxi Creative Commons License 2015.12.14 0 0 602

Kicsit javítani a minőségen,kedvezni a járműnek költséghatékonyan.

Előzmény: Varshi (601)
Varshi Creative Commons License 2015.12.14 0 0 601

Az attól függ, mit szeretnél.

Előzmény: PufiFuxi (600)
PufiFuxi Creative Commons License 2015.12.14 0 0 600

Üdv!

Vajon melyik a jobb?Adalékolni a sima üzemanyagot Spurival vagy eleve a Prémiumot használni?Árban nincs nagy eltérés ahogy számolom.

Varshi Creative Commons License 2015.11.25 0 0 599

Atyaég, legyél már műszakibb. :-)

A fél literesnél a jelölések kb. 1 deci, egyszerű osztás.

 

És rá is van írva, mennyi kell. Általában 1-1,5 decit javasolnak, "első kúrának" többet.

Én ezt úgy szoktam értelmezni, hogy ha "koszos" autóba öntöm, akkor elsőnek 2 deci, utána a maradékot megfelezem (tehát 4 adagra elég), általános használatra meg 5 alkalommal 1 vonásnyi adagot töltök be.

Előzmény: winbook (598)
winbook Creative Commons License 2015.11.25 0 0 598

Sziasztok, 50l-es benzines autó tankjába, mennyit kell önteni tankolások előtt ? Van a flakonon valami vonalka, amiből ki lehet következtetni, hogy mennyi alkalomra elég a pirosból ? Köszi.

iszugy :-) Creative Commons License 2015.11.18 0 0 597

A lényeg,hogy nem hagyom abba,mert vannak jelek,ami pozitív.Max áttérek / minden második tankolásra.Lakókocsit is vontatok és ott is éreztem javulást.Emelkedőkönk tovább bírom húzni visszakapcsolás nélkül.

Szóval nekem eddig tetszik...(y)

Előzmény: Katana750 (596)
Katana750 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 596

Ugye 2 spuri van. A pirosat használtam(használom) én. Pont a kis(1,4 benzines) Seat Ibizámon volt érezhető a dinamizmus növekedése és ezt le is írtam korábban. Az Omegám 2,5TD és mind fogyasztásban, mind dinamikában nem volt semmi változás(MB 124 300D úgyszintén). Lehet, hogy a kék jobb, én azt nem próbáltam. A motorjaimon használom rendületlenül, továbbra is a pirosat.

Előzmény: iszugy :-) (595)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!