Lengéscsillapító ütközők rendben vannak? Elvileg sokféle rugó van ezekhez. Nézni kell egy kicsivel erősebbet. Anyagátmérőben kicsit vastagabb rugót például.
Sziasztok! Hogyan lehetne a Passat limuzin hátsó futóművét úgy beállítani, hogy ne üljön le, ha beszáll hátra két felnőtt csomagokkal (kb. 250kg)? A döccenőknél a gumik ilyenkor a kerékdobhoz súrlódnak.
Gyártási Év: 2007.
D.1: Gyártmány: VOLKSWAGEN
D.2: Típus: PASSAT 2.0 TDI HIGHLINE DSG
E: Alvázszám: WVWZZZ3CZ8E097375 Mit kellene kicserélni (lengéscsillapítók, rugókat kombi rugókra stb.)? Minden értelmes ötletet megfogadok.
És melyik a nem 16 szelepes.. Ezt honnan tudom én kideríteni?
A golf innen lábon nem megy már haza, és jó lenne haza jutni 1000km-ről havi egyszer megnézni a családot.(És még pakolni is lehet bele) És 4 hónap alatt csak ennyi amit ki tudtam spórolni az itteni bérből. Ez van.. Én is szívesebben néznék 2015-2023 as autók közt...
Hogy finom legyek, nem ez a legjobb Passat széria. Ez a hirdetésben szereplö azért nem a legrosszabb verzió. Én biztos DSG váltósat vennék, az tartós és kényelmes.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Autóvásárlás előtt állok. 2006-2008 közti passatokat néztem itt külföldön.
A 2.0 TDI 140LE vagy a 170LE változat a célravezető. (Bár itt nem írják ki külön, de szerintem az árbl adódóan PDTDI mindegyik)
A szempont, hogy normál használat mellett tovább bírja, lehetőleg normál szervíz igénnyel. (nyilván 10-15e ként olajcsere, 50-60 ezrenként vált olaj.. és szűrők--- ez alap) (Olvas mindent az ember, lásd olajnyomás esés - motor halál, pdelem meghal stb.., v6 nál 6szög tengely... stb..) (Egy ismerősöm van annak is 1.9es skoda 131le és semmi baja nincs vele.. de nincs más tapasztalati ismerettségi információm)
Az eddigi találatok 220e és 350e km közt vannak.
Mennyi idő ezeknél a vezérlés csere periódus. (hány km)
Ha régi benne a fagyálló, vissza is frissítheted gyárival. A visszatérő csövet szokták levenni és ott kiengedni, közben az újat töltik a kiegyenlítő tartályba, de nem szabad hogy kiürüljön közben, mert levegős lesz a rendszer és diagnosztika kell hozzá. Meleg motornál előmelegített új fagyállóval, bekapcsolt fűtéssel jobban ki tudod cserélni a régit.
Ma, megelőzésként kivettem a szilikát zacsit a kiegyenlítő tartályból, szerencsére a hűtőfolyadék még szép tiszta volt és a zacsin sem látszott elhasználódás nyoma. Olyan kiegyenlítő tartály van az autómon amiből nem lehetetlen eltávolítani ezt (szerencsére) és nem is volt túl nehéz dolgom vele. A beöntő nyíláson keresztül elérhető volt a zacsi és nem is kellett sokáig piszkálni, hogy kijöjjön. Mostantól figyelem a hűtőfolyadékot és ha kezd barnás színezetet felvenni, akkor cserélem azt is G12 Evo-ra.
Sziasztok! Valaki el tudja nekem magyarazni, hogy pontosan milyen előnyökkel jár, ha a 2012es yeti 2.0crtdi 110le autoban VCDS-el kikapcsolom az egr szelepet? És pontosan, hol lehet a programban kiiktatni az egrt? Köszönöm
Megtudja valaki mondani hogy hívják ezt? Ha esetleg azt is tudja valaki hol lehet kapni ilyet, az még jobb.
Ez B8 2021-es, első kerék előtt van. Tulajdonképpen az első lökhárító alatti spoileren, a két kerékjárat előtti részén található kb 20-30 cm széles. Amolyan koptató szerű valami, gumiból van, ez ér le elsőnek ha közel állsz a padkához :)
Az első két kép jobboldal ahol megvan. A harmadik kép a balos ahol hiányzik.
2015-ös CC-m fura dolgokat produkál. A neten nem nagyon talátam hasonló jelenséget, leírom itt, hátha tudtok tanácsot adni.
Több hibajelenség van, ezek kb. az utolsó három hónapban jelentkeztek., nem tuodm van-e összefüggés közöttük.
1.) Infotainment/Dicover Media:
bizonyos pontokon érzéketlen érintőképernyő
változatos "automatikus" tevékenységek, pl. külső beavatkozás nélkül az autó indítása után, felhívja a kedvencekben eltárolt telefonszámokat, belép a menübe ott kiválaszt funkciókat. Ezek van, amikor megtörténnek van amikor nem. Reset nem segít.
2.) Tolatókamera nem húzódik vissza, nyitott állapotban marad, Alkalmanként visszahúzódik, de többnyire nem. Ez jelenség több éve előfordult, de ritkán. Most kb. mindig.
3.) Csomagtartó:
Legtöbbször a csomagartót nyitott állapotúnak érzékeli, ennek következében az autó bezárt állapotában is ég a lámpa a csomagtartóban
Távirányítóval nem nyitható a csomagtartó
A csomagtartó ha bezárt állapotban van, előfordul hogy nem lehet kinyitni sem az utastérben lévő nyitógómbbal, sem a csomagartó nyitógombjával, sem a távirányítóval. Többszöri ujraindítás után ez rendeződni szokott. M
4.) A tolató lámpára hibaüzenetet ír ki (többnyire, nem mindig) cserélve lett az égő, a probléma maradt.
5.) Leállításkor, az auó lezárásakor fura zúgó elektromos hangot ada aza utó a motorház irányából. Olyan mint egy erősen zúgó transzfomátor. Ez pár perc után megszűnik.
Akku csere kb két éve volt. Varta akkut szereltek be a szervízben.
Tömören ez a lényeg, aki tud segíteni ötlettel, tanáccsal kérme ne fogja vissza magát.
A szerviztől tartok, kicserélnek mindent sok százezerért.
Egy 2008-as B6-os Passatom (2.0 CRTDI, DSG6) van, jelenleg 350 ezer km-rel. Tudomásom szerint az előző gazdájánál fel lett újítva a váltó nagyjából 260 ezer km-nél, váltóolaj cserélve 320 ezer km-nél. Sajnos egy ideje egy búgó hanggal (kerékcsapágy problémához hasonló zaj) küzdök. Mostanra ki lett zárva, hogy más okozza ezt, egyértelműen a váltótól jön. Ez a zaj nagyobb nyomaték leadásánál hallható, egyrészt 90-100 km/h feletti sebességnél az út egyenetlenségei, akár emelkedők, lejtők szerint, illetve ez kombinálva a gyorsítással. Az intenzitás, gyakoriság csökken, ha utasok is ülnek (legalább egy) az autóban az anyós ülés oldalán. A váltó alapvetően szépen vált lefele, felfele, nem üt, nem rángat. Sajnos a kora miatt már nem érné meg százazreket költeni rá, viszont nem költséges javítás esetén még szívesen használnám egy-két évig. Találkozott már valaki hasonló gonddal VW konszernes autónál?