Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 6 napja 0 0 12886

Üdv kedves márkatársak!

Adott egy B8 Variant (MY: 2018, 2.0TDI 150Le DSG) autó és az egyik csomagtartó nyitó egyik motorja furán viselkedik. Azt vettem észre, hogy egyszer csak nem volt hajlandó becsukódni, mintha valami becsípődést érzékelt volna, vissza nyílt. Semmi oka nem volt ilyesmire és elég neki egy újjal rásegíteni közepesebb erővel (kb 20-30N nyomóerővel) és akkor becsukódik. Azután tüzetesebben megnéztem a motorokat és az egyik alsó végén (zárt állapotban, tehát nem a vezetékes, hanem a másik végén furán meg van dagadva. Olyan mintha beázott volna és a rozsda szétnyomná. Szét lehet ezt a motort valahogy szedni? Szerintem elég lenne kipucolni és valamilyen korrózióvédelemmel ellátni, mert egyébként működik.

mica-r Creative Commons License 2024.08.14 0 0 12885

Többlet felszerelés kell, pl kamera

 

Előzmény: weirdo (12884)
weirdo Creative Commons License 2024.08.12 0 0 12884

Sziasztok, lehet, hogy hülye kérdés: B8 Passat, fel lehet "okosítani" a rendszert, pl. szoftverfrissítéssel, hogy felismerje a táblákat vagy ahhoz speciális kamerarendszer is kell?

mica-r Creative Commons License 2024.07.18 0 0 12883

coolerbe is nézz bele

Előzmény: platform (12879)
mica-r Creative Commons License 2024.07.18 0 0 12882

Lehet, de kevés esélyét látom

Előzmény: atuc (12880)
platform Creative Commons License 2024.07.18 0 0 12881

A gyári verzióban sem ad ki hibát.

Előzmény: atuc (12880)
atuc Creative Commons License 2024.07.18 0 0 12880

A chiptuning és az eltűnt hibakódok lehet, hogy összefüggenek.

Előzmény: mica-r (12876)
platform Creative Commons License 2024.07.18 0 0 12879

Az első lambdaszondát kivettük, az tiszta korom volt. Mai tervem a katalizátor leszedése.

Előzmény: mica-r (12878)
mica-r Creative Commons License 2024.07.18 0 0 12878

nincs telekormolva?

Előzmény: platform (12877)
platform Creative Commons License 2024.07.17 0 0 12877

Teszteltük egy ugyan ilyen Caddy-n ami tökéletes, abban is ennyi a bemenő azonban a kijövő csak 50C. Ez a vizes cooleren mérve VCDS-sel.

Előzmény: mica-r (12876)
mica-r Creative Commons License 2024.07.17 0 0 12876

magasnak tűnik a levegő hőmérséklet, de fejből nem tudom az euro 6-osoknál mennyi szokott lenni. Nem lehet sok egr?

Előzmény: platform (12875)
platform Creative Commons License 2024.07.17 0 0 12875

Sziasztok,

 

Egy kis segítséget illetve ötleteket szeretnék Tőletek kérni az alábbi probléma megoldására.

 

Adott egy VW Arteon 2.0 tdi 150 LE DFGA motorkódú 110.000 Km-rel és minél melegebb az autó annál inkább nem megy.

 

Az autót amikor "hidegen" (mai viszonyok között) beindítom sem húz de amint eléri az üzemi hőmérsékletet annál kevésbé. A max turbónyomás amit élőben néztünk 0.8bar volt annál magasabb értéket sem sikerült kihoznunk belőle. Chippelve van, 1.6-ot kellene töltenie, de nem megy. Elveszi a levegő mennyiséget és ezzel egyidejűleg az üzemanyag mennyiséget is, ezért nem épül fel a nyomás. Ami érdekes, hogy vizes cooler van benne ahová a belépő levegő hőmérséklete 100 C körüli, a kilépő 90C, tehát a levegő nem elegendő és a légtömegmérő sem mutat elegendő mennyiséget.

 

NINCS HIBAKÓD MÉG A VCDS SEM HOZ SEMMIT!

 

Számtalan dolgot cseréltünk már benne (légtömegmérő, MAP szenzor, turbónyomás szabályzó, üzemanyagszűrő, hűtőrendszert átmostuk, kicseréltük a magasnyomású tetején lévő szelepet, lambdaszondát) de semmi változás nem történik.

 

Ha valaki esetleg már találkozott ilyen problémával és/vagy esetleg valaki akinek még lenne ötlete, nagyon szívesen fogadnám.

 

Több szerelőnél is járt már az autó,de sajnos mindenkinél eddig megállt a tudomány.

 

Az ötleteket és válaszokat előre is köszönöm.

 

Üdv,
Zoli

atuc Creative Commons License 2024.06.12 0 0 12874

Passat-omon gyári 1800 kg-os vonóhoroggal többször vittem trélert is. Miért ne bírná? A kis 750 kg-os futómat is rendszeresen húztam.

Mondjuk olajcserét nem 60, hanem 50 ezer kilóméterenként csináltam rajta.

Előzmény: parijani (12873)
parijani Creative Commons License 2024.06.12 0 0 12873

Sziasztok!

 

Buadörs környékén keresek megbízható szervízt ahol B8 Passatra (2.0 TDI) vonóhorgot tudnak szerelni és az elektronikát is megoldják. Illetve mennyire ajánlott, szabad a DSG miatt rátenni? Ritkán lenne használva, akkor is maxium 200-300Kg vontatásra.

 

Köszi!

Passat 2010 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 12872

Sziasztok
Egy 2010- es 2.0 tdi, cbab motorkóddal rendelkező Passathoz kérnék segítséget.
Lassan 2 éve, hogy a tulajdonába vagyok, az elején nem nagyon volt észlelhető ez a jelenség, de mostanában egyre gyakoribb. Több szervízben is jártam már vele, de sehol nem tudtak konkrétumot mondani.
Menet közbe kiveszem üresbe és hagyom gurulni... Nagyobb sebességnél (40- 50) is érződik, hogy enyhén remeg, viszont mikor érnék oda egy lámpához vagy egy stoptáblához és óvatosan állnék le, az utolsó pár méterbe annyira bele remeg, hogy azt érzem, mintha egy régi traktort vezetnék vagy épp le akarna állni a motor. De soha nem áll le, miután a kerék már nincs mozgásba, rögtön elmúlik a remegés.
Kupplung szett frissen cserélve,
lengéscsillapítók, toronycsapágyak elül újak.
Nagyon megköszönnék minden hasznos információt.
Üdv.

Octi19 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 12871

Figyelem!

Eladóvá vált egy garnitúra VW cikkszámos (3G1 863 011 EOM) szőnyegbetét B8-as Passat Variantba való! (nem tudom, hogy a szedanba jó-e, de valószínűleg igen!)

Használt, de a bal elsőn látható csak némi kopás, egyébként tökéletes állapotban van minden darabja.

az ára 10000ft + posta.

elérhetőség az adataimnál.

Octi19 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 12870

Nem biztos, hogy a rögzítőfékkel van a baj, lehet, hogy a fékbetétek szorulnak. Volt is rá egy korlátozott visszahívás. Amennyiben 30 ezer km előtt észlelték a kopást, akkor cserélték a betéteket. Érdemes lehet megbontani és megnézni, hogy nem szorulnak-e a betétek.

Előzmény: AR1910 (12851)
ktm250 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 12869

Sziasztok! 2.0 crtdi passat CC 220km/hnál nem megy jobban kérdésem az lenne hogy gyárilag lehet benne egy tiltás? Tudom nem versenyautó stb,, de furcsa hogy addig teljessen jól gyorsúl fordulat szám is csak 3500/min én úgy érzem tudna még menni... 

Adonisz0072 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 12868

Sziasztok. 

Lenne egy Audi A3 8P 2.0 pdtdim BKD motorkódos . Olyan hibám van vele mostanában kezdte el ,hogy menet közbe rángat párszor kisebb tartományba pedig ha fordulok vagy meg állok kereszteződésbe akkor meg leáll. Nem tapasztalt valaki ilyent ? Mitől lehet esetleg? Válaszokat előre is köszönöm . :) 

Mániás9 Creative Commons License 2024.04.14 0 0 12867

Sziasztok!

Hol tudom beállirani a geschwindingeit ki irast allitani,hogy ne jelenjen meg l

Üdv! Ferenc

mica-r Creative Commons License 2024.04.02 0 0 12866

Lengéscsillapító ütközők rendben vannak? 
Elvileg sokféle rugó van ezekhez. Nézni kell egy kicsivel erősebbet. Anyagátmérőben kicsit vastagabb rugót például.

Előzmény: Engineur (12865)
Engineur Creative Commons License 2024.04.02 0 0 12865

Sziasztok! Hogyan lehetne a Passat limuzin hátsó futóművét úgy beállítani, hogy ne üljön le, ha beszáll hátra két felnőtt csomagokkal (kb. 250kg)? A döccenőknél a gumik ilyenkor a kerékdobhoz súrlódnak.

Gyártási Év:    2007.

D.1:      Gyártmány: VOLKSWAGEN

D.2:      Típus: PASSAT 2.0 TDI HIGHLINE DSG

E:         Alvázszám: WVWZZZ3CZ8E097375
Mit kellene kicserélni (lengéscsillapítók, rugókat kombi rugókra stb.)?
Minden értelmes ötletet megfogadok.

Üdvözlettel,

Zoltán

mica-r Creative Commons License 2024.03.17 0 0 12864

Szerintem vehetsz 16v motorral is, csak ne legyen lestrapált autó

Előzmény: KKrisz75_1 (12863)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12863

És melyik a nem 16 szelepes..
Ezt honnan tudom én kideríteni?

A golf innen lábon nem megy már haza, és jó lenne haza jutni 1000km-ről havi egyszer megnézni a családot.(És még pakolni is lehet bele)
És 4 hónap alatt csak ennyi amit ki tudtam spórolni az itteni bérből. Ez van..
Én is szívesebben néznék 2015-2023 as autók közt...

 

 

Előzmény: atuc (12862)
atuc Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12862

A nem 16 szelepes PD, meg nem a kínálat alja. 

Előzmény: KKrisz75_1 (12860)
mica-r Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12861

Amelyikben kevés km van. Meg aránylag ellenőrizhető előélete. Meg fiatalabb, meg CR TDI, stb...

Előzmény: KKrisz75_1 (12860)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12860

Akkor melyik ami jó lenne...?



Előzmény: mica-r (12859)
mica-r Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12859

Hogy finom legyek, nem ez a legjobb Passat széria. 
Ez a hirdetésben szereplö azért nem a legrosszabb verzió. Én biztos DSG váltósat vennék, az tartós és kényelmes.

Előzmény: KKrisz75_1 (12858)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12858

Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. Autóvásárlás előtt állok.
2006-2008 közti passatokat néztem itt külföldön.

A 2.0 TDI 140LE vagy a 170LE változat a célravezető. (Bár itt nem írják ki külön, de szerintem az árbl adódóan PDTDI mindegyik)

A szempont, hogy normál használat mellett tovább bírja, lehetőleg normál szervíz igénnyel.
(nyilván 10-15e ként olajcsere, 50-60 ezrenként vált olaj.. és szűrők--- ez alap)
(Olvas mindent az ember, lásd olajnyomás esés - motor halál, pdelem meghal stb.., v6 nál 6szög tengely... stb..) (Egy ismerősöm van annak is 1.9es skoda 131le és semmi baja nincs vele.. de nincs más tapasztalati ismerettségi információm)

Az eddigi találatok 220e és 350e km közt vannak.

Mennyi idő ezeknél a vezérlés csere periódus. (hány km)

Van egy ilyen lehetőség és nem tudm vállalható vagy sem.. nyilván kipróbálás után..
Volkswagen Passat Var. Sportline 2.0TDI 170PS BŐR XENON kombiként Nürnbergben (mobile.de)

Mire figyeljek kipróbáláskor? (golf3 1.9TDI AHU után ami faék egyszerű motor/váltó nyilván van több minden ami figyelmeztető jel.)

(Esetleg autómata is bevállalható ilyen futásteljesítmény mellett vagy azt nem érdemes erőltetni?)

köszi a válaszokat előre is.

mica-r Creative Commons License 2024.03.01 0 0 12857

Alulról közelítsd meg a motorteret. 

Előzmény: Badada74 (12856)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!