Keresés

Részletes keresés

r_tamas Creative Commons License 2017.10.09 0 1 89532

Igen, pár képnek örünénk :-)

Előzmény: valya con dios (89531)
valya con dios Creative Commons License 2017.10.09 0 4 89531

Szombati hepajról volna kedvetek képeket berakni?

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 89530

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 89529

Ja. Mert nem fértek be a Tátrák.

 

Előzmény: korpi41 (89528)
korpi41 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 89528

Szépilona, Baross, Angyalföld nagyjából azonos műszaki tartalommal került felújításra nagyjából azonos ídőben.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89526)
mk4047 Creative Commons License 2017.10.03 0 1 89527

Angyalföldet is felújították annak idején.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89526)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.10.03 0 1 89526

Úgy tűnik, a kocsiszínek nagyobb felújítását - érthető okokból - új típus érkezéséhez kötik:

 

Tátra - Szépilona 1980 körül

TW - Száva 2002 körül

Combino - Hungária 2006 körül

CAF - Budafok, egy kis lemaradással, de ez ugye teljes újjáépítés

 

A többi maradt olyan, amilyen (Baross, Zugló, Fradi). Talán még Angyalföldön volt némi korszerűsítés a 80-as években? Illetve Kelenföldön az UV-ICS váltással összefüggésben úgy 10 éve.

Előzmény: FAV 20 (89525)
FAV 20 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 89525

Azért annyit megjegyeznék, hogy több kocsiszínt zártak be, mint amennyit felújítottak. Van ebben lemaradás azt látom. Ez biztos sokáig jó lesz.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89524)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.10.01 0 7 89524

Már szinte csak a villamosok hiányoznak:

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89513)
FAV 20 Creative Commons License 2017.09.25 0 1 89523

500 darab biztos volt.

Előzmény: Törölt nick (89521)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.23 -1 4 89522

Csak úgy! Ez a kép megihletett.  

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.23 -1 0 89521

Szívlapáttal hordták be az 5000-es pótba azt a sok táblát?   

Előzmény: FAV 20 (89520)
FAV 20 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 89520

Maglódi út. Fényt kapott.

 

Előzmény: Törölt nick (89519)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 -1 0 89519

Jól teszed! Ismerős szitu, anno" a Rákóczi téri OFOTÉRT-nél jártam így rendszeresen, egy 24-es ORWO filmből mindig kihagytak egy-két kockát! Sokáig terveztem, hogy majd valaki hozzáértő segít, de akkor még a fotózás/előhívás ritka volt, és ismeretségem sem volt e témába (1983-1985). 

Előzmény: FAV 20 (89514)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 -1 0 89518

Legalább hoztál ide egy kis életet! Ez a topic is lassan azért van, hogy egyel több legyen!  

Előzmény: negyesi_pal (89516)
FAV 20 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 89517

Egyik fotót sem ismertem. Köszönöm, hogy nagyban tetted fel.

Előzmény: negyesi_pal (89515)
negyesi_pal Creative Commons License 2017.09.18 0 1 89516

Második adag. Azt tippelem, hogy a Régi magyar villamosok könyvbe ezekből a képekből jópár bekerült, de azé' remélem nem gond, hogy itt újraközöltem :)

Negatívszám: 33491. A KM 72. psz. villamos motorkocsija a MKV telepén az 1981-982 évi felújítás után 1982. VI. 30, Miskolc

Negatívszám: 31498.  Villamos a Váci út és Élmunkás híd kereszteződésénél, 1981

Negatívszám: 26794.  A Szegedi Közlekedési Vállalat által készített csuklós villamos, 1976

 

 

negyesi_pal Creative Commons License 2017.09.18 0 1 89515

Pár fotó a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum archívumából. Kérlek kommentáljátok, hogy mennyire ismertek ezek a fotók.

 

Negatívszám: 23618. BKVT 4300-as pótkocsi, eredeti kivitelben, 1974.

 

negatívszám: 2352.  Az óbudai villamos - Margit híd-Óbuda-Flórián tér

negatívszám 9694:  Boráros tér az új gyalogos átkelőhelyekkel és védőkorlátokkal, 1967

 

negatívszám: 33507.  Városi forgalom Miskolc főutcáján 1982. VI. 30.

FAV 20 Creative Commons License 2017.09.17 0 3 89514

Egy barátom segített előhívatni azokat a fotókat, amiket az OFOTÉRT nem hívott elő, mert a film vége, vagy eleje volt. 40 évig pihentek ezek a negatív kockák. A semminél több, ezért úgy gondoltam, hogy megmutatom ezeket is nektek.

 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.09.17 0 5 89513

Nincs jelentős változás, de legalább elbontották a maradék állványzatot is:

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89505)
r_tamas Creative Commons License 2017.09.14 0 0 89512
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.08.27 0 0 89511

Tessék leporolni a fotómasinákat (mondom ezt magamnak is): szeptembertől csatolt KCSV a 4-esen

Alien Angel Creative Commons License 2017.08.21 0 1 89510
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.08.08 0 6 89509

Örömmel tettem, és a köszönetet továbbítom a helyszíni tudósítónknak, akivel a folyékony kenyeret garantáltan el fogjuk fogyasztani. :-) Persze ha még bármi látványosabb változás történik, pl. vaskerekű járművek tűnnek fel, mindenképpen jönni fog a kép.

Előzmény: Sinbiciklis1 (89508)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.08 0 6 89508

SzVSz mostantól már nem lesz annyira látványos. Nyilván belső munkák folynak, minden esetre köszönjük az eddigi tudósítást.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89505)
Vaves Creative Commons License 2017.08.07 0 2 89507

Pedig vagy ötször benéztem ide, hátha tettél fel új képet. Nnnna mindegy, majd akkor nézegetem a múlt hetit...

;-)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89505)
TWdoktor Creative Commons License 2017.08.07 0 0 89506

Ez egy gyilkos kocsi, először a gyalogos, most ez...

Előzmény: hyx (89504)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.08.07 0 6 89505

A múlt pénteken kapott fénykép feltöltésével nem terhelném a Fórumot, mivel néhány homokbucka eltűnésén kívül semmi változás nem látható rajta. Nyári szünet lehet.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89501)
hyx Creative Commons License 2017.08.01 0 0 89504

.

hyx Creative Commons License 2017.08.01 0 0 89503

2017.07.29.  3-as villamos

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!