Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nemenyigy Creative Commons License 19 órája 0 0 1259

En 1.8at vennék de szeretek gyorsan menni, azt az 1.6 nem tud. Fogyasztása kb ugyan az. Jól nezesd at, akkor kiderul fogyaszt e olajat

Előzmény: pajaca (1258)
pajaca Creative Commons License 2 napja 0 0 1258

Nem nem dönteni kell helyettem. Csak azt hittem hogy elindul erre a triggerre vmi és segít a döntésben :)

 

Előzmény: nemenyigy (1257)
nemenyigy Creative Commons License 2 napja 0 0 1257

És? Döntsünk helyetted? ;) Benzines kettős tömegű nem szokott elromlani.

Előzmény: pajaca (1256)
pajaca Creative Commons License 4 napja 0 0 1256

Sziasztok,

Úgy tűnik hamarosan egy 2005-2006 környéki C-Max tulaj leszek. Az 1.6 benzin és 1.8 benzin közt vacilálok. A kisebbik motorra sokan mondták hogy kocsi ehhez a kocsihoz, amit én is igy gondolok. De az 1.8-asról hallottam rosszakat, hogy eszi az olajat, meg ugye abban van kettőstömegű is. 

Itt minden hozzászólást átfutottam, de még mindig nem tudok dönteni. 

zlot1 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 1255

Sajnos a ventilárornak vége, az eredeti csillagászati árú, talán sikerül egyharmad árban kapnom utángyártottat, mert ahol érdeklődtem, csak eredetik voltak.

Előzmény: Ata61 (1254)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 1254

Így van,ha nem kapcsol a venti, akkor a klíma se.

Előzmény: zlot1 (1253)
zlot1 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 1253

Ja és még amit észrevettem, hogy a légkondi üresjáratban nem működik, szerintem ugyancsak a ventilátor hibája miatt.

zlot1 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 1252

Közben észrevettem, hogy az említett helyzetben valahol az alján folyt a folyadék, ami a normál állapotba való visszaállás után megszűnt.

Előzmény: Ata61 (1251)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 1251

Biztosíték,hőgomba(jeladó),vezeték,ventimotor.Próbálj direktbe adni 12V-ot motornak.

Előzmény: zlot1 (1250)
zlot1 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 1250

Kicseréltem a tartályt, a probléma ezzel megoldódott, viszont azonnal jött a következő...Hosszabb hegyi úton haladva egyszer egy nagy sípolást hallok a műszerfalból, majd odapillantva látok egy nagy piros háromszöget, hogy a motor túlmelegedett, persze a hűtőventilátor nem kapcsolt be. Annyira kezdett füstszag lenni, hogy már előkaptam  a tűzoltó felszerelést, aztán végül csak nem került sor rá. Miután annyira lehűlt, vissza kellet forduljak, normális menetben nincs semmi baj. van egy gyanúm, hogy olajcserekor valami nem volt rendesen visszatéve, mert elég szórakozott volt a mester, percenként hívták telefonon, még egy csatlakozót így is én kellet a helyére tegyek, egyszerűen elfelejtette. remélem , nem adta fel teljesen a ventilátor, csak valami kontakt hiba van, elviszem egy villamos szerelőhöz, ha találok. Milyen oka lehet még, hogy nem indul egyáltalán a ventilátor?  esetleg termosztát?

c max 08 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 1249

Sziasztok!

 

Véleményeket szeretnék kérni a 2014-15 évj. c-max 2.0-1.6 dizel autókról.

Ata61 Creative Commons License 2018.05.09 0 0 1248

Szia!

Ford C-Max 1.6 TDCI (115 LE) B6 hat-sebességes manuális váltó.

Váltó feltöltési szintje a szervizutasítás szerint: Feltölteni feltöltö csavar szintig(amig csúrog ki), majd (pl. injekciós fecskendővel és csővel) leszippantani belőle 500 ml-t (ami ugye 1/2 liter).

Feltöltéskor majdnem teljesen 2 l (úgy láttam, talán 1 dl maradt a második literes flakonban) ment bele Ford wss-m2c200-d2 (75w) olajból.

Tehát nem ad meg pontos liter mennyiséget,fura de így van.

Előzmény: Zsolti624 (1247)
Zsolti624 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 1247

Sziasztok!

 

Van egy 2008-as 1.8 TDCI C-maxom és váltóolajat szeretnék cserélni benne.Sajnos a könyvében nincs benne mennyi és milyen olaj kell bele,ezt meg tudnátok mondani?

Illetve,hol tudom megnézni a szintet? Nem találtam meg rajta a szintjelzőt...

Köszi a választ :)

Ata61 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 1246

Szedi az:)

Előzmény: Tibci1987 (1244)
Gabesz_77 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 1245

Nekem ha a lamellák már síkban vannak egymással, (és csak a kis kivágott réseken jön a levegő) akkor tovább lehet még fordítani kb 5 fokot. Ekkor egy kicsit erősebben kell tekerni a tekerőt, van egy kis plusz ellenállása. Ekkor teljesen elzárja a levegő útját. 

Előzmény: Candid80 (1240)
Tibci1987 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 1244

Nem versenyszerű használatra kellene, csak ha egy előzésnél odalépek szedje a lábait! 

Ata61 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 1243

A C-Max kényelmesebb és praktikusabb is,én azt ajánlom.Normál autózáshoz bőven elég ez a motor,gondolom nem versenyszerű használatra kellene.

Előzmény: Tibci1987 (1242)
Tibci1987 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 1242

Sziasztok! 

C-max Grand 1.6-os benzines (150LE) elég dinamikus, illetve elég hozzá ez a motor? Focus kombi 1.6 benzin szintén (150LE)! Melyiket ajánlanátok?? 

 

zlot1 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 1241

Nálam se 100 százalékos az elzárás, ami sokszor idegesítő.

Előzmény: Candid80 (1240)
Candid80 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 1240

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy a 2008-2010 körüli C-Max-ben a műszerfal szellőzőt nem lehet teljesen elzárni? Próbáltam, hogy csak a szélsőkön jöjjön a levegő, de a középső kettőn is fújta valamennyire, hiába forgattam el teljesen a mellette lévő tekerőt?

P071 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 1239

:( sajnos én is lassan elengedem ezt a dolgot...pedig annyira jól szól a gyári zene a kocsiba, hogy simán hallgatnék bármilyen stílusú saját zenét, de nem találok jó megoldást...reménykedtem, hátha.

 

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Előzmény: Gabesz_77 (1231)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1238

Igen ez normális.Nekem is egy cső van ott,a másik leblindelt az nálam nincs is. Azért van ez,mert régebbi típusoknál a tartálytól két db vékony cső ment el(nálad már nem)és úgy látszik raktáron épp ilyen kétcsöcsű tartály volt,és azzal szerelték ezért leblindelték.

Előzmény: zlot1 (1236)
zlot1 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1237

Elmaradt a kép

zlot1 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1236

Nem tudom, az enyémnél ilyen furcsaság van, a jobboldali csőnél csak egy csonk van, ez normális? Egyébként könnyű leszerelni, mert elég elérhetetlennek látszik a belső vastag cső?

Előzmény: Ata61 (1235)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1235

Örülök,hogy végül is meglett szerelő nélkül is.A kondenzvíz mint írtam az természetes,a másik folyás meg mint ahogy írod is a tartály repedéstől lehet.Kicserélni nem nagy kunszt,magad is megtudod csinálni.A csöveket ahogy lekötöd mindjárt dugózd le.

Előzmény: zlot1 (1234)
zlot1 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1234

Végül a próbák után úgy néz ki, hogy megvan...Mentem ugyanazt a távot légkondival és nélküle, az alulfolyás csak légkondival volt, viszont mikor anélkül mentem, akkor a tartály körül és alatta jócskán volt folyadék.Mintha a tartály közepétől folyna, ahol van az elválasztás az alsó és felső rész között. Mindenesetre a jövő héten veszek egy új tartályt, csk azt nem tudom, hogy házilag ki lehet-e cserélni...

zlot1 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1233

Most gondolkodom, lehet az csak a légkonditól származó szokásos kondenz.

zlot1 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 1232

Sikerült valamennyire lokalizálnom a folyást, ma reggel megállás után látom, hogy az első kerék előtt levő pici sárvédőn folyik le . Megállás után abbamaradt, majd egy egy újabb menet után ismét ugyanott. Ez tulajdonképpen a tartály alatti rész, a tartályból biztos nem folyik, azt le tudom ellenőrizni, viszont alább már nem tudok hozzáférni. Gyanítom, hogy valami légkondival kapcsolatos lesz...mintha az is ott lenne a tartály alatt.

Előzmény: Ata61 (1229)
Gabesz_77 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 1231

Ha jól tudom, ha a phone gombot megnyomod, és akkor elhalkul, és kiírja, hogy mute, akkor nincs benne Bluetooth.

Előzmény: P071 (1227)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 1230

Tedd fel a kérdést itt is "Ford Focus tapasztalatok,vélemények index fórum"szerintem előbb jőn válasz,mert itt szoktak rádioval is foglalkozni.

Előzmény: P071 (1227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!