Szia. Végül 1.8-as lett. Tegnap hoztam el. Eddig jónak tünik. Autopalyan tempomattal 7literrel eljött. Még szokni kell mi hol van...
AEgyből kérnék is segitseget vkitöl hátha. Bluetooth-os a rádió. A telefonnal megtalalalom a kocsi bluetoothát de beszélni nem tudok a radion keresztul.
Van vmi trükk amivel megoldható a telefon kihangositás?
nekem egy 1.6-os 2004-es c-max-om van és sokszor kevésnek érzem. Nyilván nem gurul vissza a lejtőn, de emelkedőn klímával nagyon kell forgatni, hogy menjen.
Kicsit olyan, mintha egy kamiont vettem volna :) ha már belendül akkor nagyon megy, és autópályán 160-nál sem ráz a kormány, nem hallod, hogy erőlködik a motor, de idő kell neki mire eléri ezt a sebességet.
Úgy tűnik hamarosan egy 2005-2006 környéki C-Max tulaj leszek. Az 1.6 benzin és 1.8 benzin közt vacilálok. A kisebbik motorra sokan mondták hogy kocsi ehhez a kocsihoz, amit én is igy gondolok. De az 1.8-asról hallottam rosszakat, hogy eszi az olajat, meg ugye abban van kettőstömegű is.
Itt minden hozzászólást átfutottam, de még mindig nem tudok dönteni.
Sajnos a ventilárornak vége, az eredeti csillagászati árú, talán sikerül egyharmad árban kapnom utángyártottat, mert ahol érdeklődtem, csak eredetik voltak.
Kicseréltem a tartályt, a probléma ezzel megoldódott, viszont azonnal jött a következő...Hosszabb hegyi úton haladva egyszer egy nagy sípolást hallok a műszerfalból, majd odapillantva látok egy nagy piros háromszöget, hogy a motor túlmelegedett, persze a hűtőventilátor nem kapcsolt be. Annyira kezdett füstszag lenni, hogy már előkaptam a tűzoltó felszerelést, aztán végül csak nem került sor rá. Miután annyira lehűlt, vissza kellet forduljak, normális menetben nincs semmi baj. van egy gyanúm, hogy olajcserekor valami nem volt rendesen visszatéve, mert elég szórakozott volt a mester, percenként hívták telefonon, még egy csatlakozót így is én kellet a helyére tegyek, egyszerűen elfelejtette. remélem , nem adta fel teljesen a ventilátor, csak valami kontakt hiba van, elviszem egy villamos szerelőhöz, ha találok. Milyen oka lehet még, hogy nem indul egyáltalán a ventilátor? esetleg termosztát?
Van egy 2008-as 1.8 TDCI C-maxom és váltóolajat szeretnék cserélni benne.Sajnos a könyvében nincs benne mennyi és milyen olaj kell bele,ezt meg tudnátok mondani?
Illetve,hol tudom megnézni a szintet? Nem találtam meg rajta a szintjelzőt...
Nekem ha a lamellák már síkban vannak egymással, (és csak a kis kivágott réseken jön a levegő) akkor tovább lehet még fordítani kb 5 fokot. Ekkor egy kicsit erősebben kell tekerni a tekerőt, van egy kis plusz ellenállása. Ekkor teljesen elzárja a levegő útját.
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2008-2010 körüli C-Max-ben a műszerfal szellőzőt nem lehet teljesen elzárni? Próbáltam, hogy csak a szélsőkön jöjjön a levegő, de a középső kettőn is fújta valamennyire, hiába forgattam el teljesen a mellette lévő tekerőt?
:( sajnos én is lassan elengedem ezt a dolgot...pedig annyira jól szól a gyári zene a kocsiba, hogy simán hallgatnék bármilyen stílusú saját zenét, de nem találok jó megoldást...reménykedtem, hátha.
Igen ez normális.Nekem is egy cső van ott,a másik leblindelt az nálam nincs is. Azért van ez,mert régebbi típusoknál a tartálytól két db vékony cső ment el(nálad már nem)és úgy látszik raktáron épp ilyen kétcsöcsű tartály volt,és azzal szerelték ezért leblindelték.
Nem tudom, az enyémnél ilyen furcsaság van, a jobboldali csőnél csak egy csonk van, ez normális? Egyébként könnyű leszerelni, mert elég elérhetetlennek látszik a belső vastag cső?
Örülök,hogy végül is meglett szerelő nélkül is.A kondenzvíz mint írtam az természetes,a másik folyás meg mint ahogy írod is a tartály repedéstől lehet.Kicserélni nem nagy kunszt,magad is megtudod csinálni.A csöveket ahogy lekötöd mindjárt dugózd le.