Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Egészen máshogy viselkedünk eseményekben, amelyekre felkészültünk, és átgondoltuk, vagy amiben már részesek voltunk
Két legfontosabb eseményünk a születésünk, majd a halálunk, hogy halálba, vagy életbe halunk
Születésünk egy várakozás, hogy megállunk, vagy elesünk
A legfontosabbat, és a legértékesebbet kaptad, gondold át, és döntsd el az életed
Ugyan elbukhatsz, de választhatod az örök és boldog életet
Ugyan sivatagba jöttél, de az életed édenné teheti ezt a sivatagot
Vegyél tőlem életet, és életed lesz
Hiszen nem sivatagot, hanem paradicsomot teremtettem a számodra, és minden, amivel találkozhatsz, érted szól
Megtámogatlak a szavammal
Nem gondolhatok elég korán a halálomra, de nem félelemmel, a félelem a halálé, hiszen megragadom az életet
Hogy a gondolataim is éretté váljanak arra a pillanatra
Halálomban majd elém állsz, és megkérdezel, ha eddig elvetettem a felkészülésem gondolatait, hiába kérdezel, hiszen ha eddig nem értettem, ekkor sem fogok érteni
Olyan vagyok, mint az a hajóskapitány, aki amikor elkezdett süllyedni a hajója, elsőként menekült a hajójáról, azt tette, ami az elmúlás diktált, az elmúlás meg a földé
Ha viszont kap még egy esélyt, soha többé nem fog elmenekülni
Mert a menekülése megmarja
És felismeri, lélek vagyok, a lélek meg az életnek lett teremtve
És egészen könnyen ellene mond a félelemnek, és elnyeri az élet békéjét
A megtérés, majd az Istenben maradás akarati tevékenység
Ha nem vagyok az Istenben, akkor a szeretetem helyét átveszi az önösség, ami meg a bűn melegágya
És jó válaszadóm a múlt, hiszen ahogy az önösség vette át a helyét az istenszeretetnek, úgy uralkodott el a bűn, és avval jöttek el a háborúk
És avval mintegy bűntette magát a bűnbe esett nemzedék, nem az Isten bűntette őket, maguk rótták magukra a büntetést
És amilyen mélyre süllyedt, olyan erővel tört fel benne az igazságra törekvés, hogy kikerülhessen a szenvedésből
És a háborúkban az egyik is mondja, a másik is mondja, a harmadik is mondja, nem én kezdtem a háborút, az én vágyam a béke, miközben a lényegben nincs benne béke
Az Isten kezében van a béke, a gyermekeinek adja a békéjét
Mikor lázadok az Isten ellen, mért várhatnám el, hogy azt adja, ami egyébként nem vagyok, hogy a békéjét adja
Ha békét kötök az Istennel, megajándékoz a békéjével
Ha békém van, akihez megyek, ahhoz békét viszek
Ha nekem is, neked is, és neki is békéje van az Istentől, kiárad a nemzedékünkre a béke
Ami meg túlmutat a várakozáson, hiszen akarati tevékenység - tevékenység
Isten akarata benned a lelked megszentelődése mellette a tested egészsége is
Mindent, amit tested egészsége érdekében teszel, az egyezik az Isten akaratával
Akik állatokat tartanak, vagy gyakran találkoznak állatokkal, egészségesebbek, mert az állatok egészséges bélflórája jótékonyan hat a bélflóránk egészségére
Akik termőföld közelében élnek, azok is egészségesebbek, mert bélflórájukra jótékonyan hat a föld bakteriális élete
Hogy mit cselekszik napjainkban Jézus, és mit cselekedne?
Elsősorban azon van, hogy az irgalmát árassza ki a világra
És hogy mért a kérésünkben, hiszen azt adja, ami az akaratunk
Amit nem kérsz, hogyan lehetne az akaratod, hiszen az, hogy várd a sült galambot, de az nem jön el, a passzivitásod miatt nem tud jönni
Hiszen az akarat nagyon nem csak gondolat, hanem gondolatokból megragadott tettek
Ugyan az átgondolatlanságomból sok mindent Rá hárítanék, de amikor átgondolom, kiderül, én miattam történt az, mindaz, amit utólag elhárítanék
Mire is próbál rávenni, hogy kérjek, első abban Húsvét dátumának az egyesítése
Rá akarja árasztani Nyugat Házára a világosságát
És mire akarja rávenni Kelet Házát, hogy felajánlják önmagukat, és Oroszországot a Világ Győzedelmes Királynőjének oltalmába
És mire figyelmeztetett, ha nem teszik meg, sok ország összefog ellene
És mire kéri az engesztelőket?
Elsősorban imára, és engesztelésre, böjtre, hogy ki tudjanak tartani
És sem az, hogy mit nem kértek Tőle, sem az, amit kértek, és az gyökereiben jóra fordított sorsokat nem tud téged meggyőzni
Hanem csakis az átgondolásodban megfogant alázat, a felvállalt figyelem, és a bent tapasztalásai tudnak téged arra indítani, hogy egyrészt higgyél, másrészt felvállaljál magadért, és másokért
Az meg hogy más mit nem tett meg, az nem mentesít attól, amit nem tettél
Jézus is szenvedett, amikor elárulták, mégse gondoljuk, hogy a büszkesége miatt szenvedett volna. Bennünket is elárulhatnak és szenvedünk, szenvedésünkben lemegyünk a fájdalom teljességébe belemerülve, hogy Isten elé tárjuk fájdalmunkat, és ez a kiáltás imává válik. Akkor lesz a büszkeség nagyságává, ha ebben a szenvedő-imádságban nem fogadjuk el Isten ránktekintő, felénk nyújtó szeretetét.
Ez a szenvedő ima a másikért, az elárulóért is van, mert Isten felé is küldi a felismerő kegyelmet.
Miként a bélflóránk, és az állatok bélflórája, és a talajok növényeket szolgáló mikrobiológiai élete azonosságokat, párhuzamosságokat, és hasonlóságokat mutatnak, és mutatják a szükségességüket
Úgy a lelki életünk, a magunk és mások lelki élete, az Isten Házának, az Egyházak lelki élete is egybe kötött, és egymásra ható, és szükséges
Amennyi bennünk a szentség, az kihat Isten Házának a megszentelődésére, és Isten papjainak megszentelődése is megszentel minket
És abban a hiányosságaink is ható tételek, mint ahogy mások hiányosságai is ható tételek
Hogy ami sötétséget meg megtudna szüntetni az Isten Háza, az Isten akaratában, azt a mélységünk akaratában nehézzé tesszük a számára
Így amit nem tesz meg, az azért történik meg, mert nem tesszük
Így a világ sötétségének szenvedtetése, amit meg elszenvedünk, az abból adódik, amit nem teszünk, illetve pont abból a sötétségből, amit teszünk
Abban meg mindig is jeleskedünk, hogy megmondjuk a másiknak, hogyan tegyen
Amit teszel a másikkal az lesz a sorsod, és amit teszek a másikkal, az lesz a sorsom
És hogy ez simogatja a hájadat, vagy kikezd téged, az tőled függ
Ha szapulom magam, avval is dicsekedhetek
Ha meg akkor hallgatok, amikor azt mondja, mond el, nemcsak én, hanem te is a kárvallottja leszel
Hogy meg a hasznos bélflóra melyik baktériuma az amelyik a legkisebb, és legkevésbé szükséges, mindegyik szükséges
Nemigen van olyan, aki amikor az Isten Szavában felismeri a Bölcsességet, ne akarná megérteni
Sőt az önmagukban elveszettek is olyanok, hogy meg akarják érteni, és az elveszettségükből kifolyólag uralni akarják, hogy még jobban uralkodhassanak mások felett
De ez ebbéli törekvésük az állásuk szerint nem egyéb, mint hiábavalóság
Miközben aki keresi a Bölcsességben az Igazságot, neki a hasznára válik
Egyébként is az Istenhez, vagy az angyalaihoz úgy közelíteni, hogy megmondjam, hogyan értsenek, vagy parancsolóan, az nem más, mint a dőreségem, ami rosszabb, mint az értetlenségem
Isten a legtökéletesebb szabad Szellem, és az angyalai is szabad szellemek
Nem mondhatom Neki, és nekik sem, mit tegyenek
Kérni kérhetem őket, és várják is tettre készen, hogy kérjek
És kérdezhetem őket, hiszen várják a kérdéseimet
Az Isten az Isten, az angyalok meg részesek
Magam meg pór vagyok pórból
Ha magas lóról közelítem őket, az a távolodásom tőlük
Ha meg megtört és bűnbánó szívvel, az a közeledésem hozzájuk, hallótávolságra közelítek hozzájuk
Hogy mit és mennyit tudok tenni, s mennyit tudsz tenni, és mennyit tud tenni, az az összességében nem arányos azzal, amire az Isten képes
Magunkra a korlátosság jellemző, Istenre a korlátlanság, miközben a gyermekeiben szeret
És folyamatokban szeret
Ha a Teste értelmezésében a Szavát veszem, ha a Vérének értelmezésében a tetteit
Az is mutatja, a gyermekeiben szereti
És hogy hányszor mondjuk, hogy szerencsénk volt, és hányszor gondolkozunk véletlenben, közelebb kerülünk a megértésre, amikor kijelentjük, nincs véletlen, hiszen nincs is
És ugyan a bizonyosságban szeretnéd, miközben akkor tudunk jól mérlegelni, ha teljesen magunk tudunk dönteni
Ami meg nincs másban, mint a Szavának mérlegelésében
És a megoldás mindig ott van a tetteinek követésében
Pároddal kapcsolatban minden rendben van, ha sokat gondol rád, és ha sokat gondolsz rá, és minél többet gondoltok egymásra, annál inkább egymás társaságában érzitek jól magatokat
És nem tudsz többet gondolni a párodra, mint ahogy rád gondol az Isten
És ahogy kezdesz az Istenre gondolni, úgy fedezed fel a gondolatait az irányodban
És a gondolataiddal együtt jár a beszéded, így elkezdesz az Istennel beszélgetni, először is imában, majd mindenféle gondolatokkal, amik imává válnak előtte
És ahogy pároddal szívesen töltöd az idődet a közös gondolat párbeszédben, úgy az Istennel is szívesen az eltöltöd az idődet
És ahogy pároddal szívesen együtt vagy a hallgatásban is, úgy az Istennel is szívesen együtt vagy a csendben
És ahogy szívesen teszel a párodért, úgy szívesen tesz érted az Isten
És mennyivel szívesebben tesz a kérésedben, ha abba belefoglalsz másokat is
És mennyire nehéz elviselni téged, ha a párod a figyelmedet kéri, és ennek ellenére máshol járnak a gondolataid
És nehéz mestersége van az Istennek veled szemben, ha rád gondol, és meg is szólít téged, te meg másra gondolsz
Miközben amikor az Istennel vagy, ott vagy, ahol leginkább szeretsz lenni
Mikor az Istenben vizsgálom a Szeretet küzdelmeit a hét szellemében, kezdve a szeretettel
Ez a megfogalmazás nem véletlen
Ez a szemlélődés az útja, hogy magam is, és te is, felvállaljuk az Isten hét szellemének a küzdelmeit
És ez helyénvaló, és fontos, hiszen a hét szellem közül csak egy ad életet, miközben az Isten adja a hat szellemhez a kegyelmeit, de a hetediket magamnak kell kiküzdenem, és küzdened
Az első szellem a szeretet, amiben könnyen tehetem, hogy a gyűlöletem legyen a szeretetem, és teszem is, és teszed is, hogy az irigység és a fösvénység a szereteted
És hogy ez a szeretet nem üdvözít minket az nem kérdés
És ha azon vagyok, hogy okos legyek az ég kérdéseiben, és abban kioktassak másokat, de magam nem cselekszem, a lábon kiszáradt fa többet ér, mint a szeretetem
És még ha akarom is a tiszta szeretetem, de rend és komolyság nélkül, nem tudom megtartani
És ha fellépek a tisztaság hegyére, de nem vagyok türelmes, amit megszereztem, elveszítem, nem más veszíti el, hanem jómagam
És minden tökéletességem az első hatban, mit sem ér könyörület nélkül
Sokkal inkább azt tegyem, hogy gyakorlom a könyörületet, és akkor megszerzem azzal a másik hatot is
És semmi más sem visz az égbe, hanem csakis a könyörület, amit meg vér verejtékkel kell kiküzdenem, hiszen az ellentétes azzal, aki vagyok, és azzal, aki vagy