Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Waliby két órája Creative Commons License 14324

Ma:

Szeged - Debrecen KBJ-868 (egy ideje már távol van 693)

LHM-724 helyett pedig GMK-925 volt Debrecenben

.B...B. 2 napja Creative Commons License 14323

LXN-695 Bajáig jutott el odafelé, elvileg ott megcsinálták 17:45-re.

GMK-925 volt ma Egerben, az meg Kisújszálláson robbant le visszafelé.

Előzmény: JLW-470 (14322)
JLW-470 2 napja Creative Commons License 14322

Pécs-Békéscsaba(16:10):LHT-742

.B...B. 2 napja Creative Commons License 14321

Nekem nincs "bajom" a sofőr párossal, nem szeretnék személyeskedésekbe belemenni itt, mert ez a fórum nem erről szól. Egyúttal csimbum01 (kellemesebb hangnemben megfogalmazott) válaszára is reagálnék.

Aki kicsit közelebbről belelát a Volán életébe, az tudja, hogy egyöntetűen ez a vélemény a párosról a kollégáik körében is. Tény és való, hogy régóta a cégnél vannak mindketten, ám ez nem jelenti azt, hogy feltétlenül kimagaslóan végeznék a munkájukat. Meg lehet nézni a 139 állapotát nyugodtan, és gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki emlékszik rá milyen volt mielőtt kikerült Csanádapácára. Valamint, hogy az előtte ott szolgáló ELE-311 milyen állapotban került át onnan a szarvasiakhoz, ahol a mai napig jól működik. Az egy dolog, hogy ráadásul teljesen indokolatlan klímás autó arra a fordára, hiszen a mezőkovácsházi járatuk a leghosszabb (tanszünetben és hétvégén még helyijáratoznak(!) is az E95-tel), de ez nem a páros hibája természetesen.

Azt pedig ne hidd, hogy mindig a teljesítmény alapján kerül valaki adott helyre vagy autóra, sajnos sokszor láttuk már az ellenkezőjét ennek, de ez persze nem publikus. ;)

Előzmény: gumikacsa57 (14315)
.B...B. 2 napja Creative Commons License 14320

Hupsz, az első sor kicsit máshova került... :D Helyesbítek :)

 

 

OFF

Már akartam is kérni korábban, hogy keress meg e-mailben, ha ráérsz. Ezúton is köszönöm! :)

ON

Előzmény: .B...B. (14319)
.B...B. 2 napja Creative Commons License 14319

Ezúton is köszönöm! :)

OFF

Már akartam is kérni korábban, hogy keress meg e-mailben, ha ráérsz.

ON

Előzmény: LLaurent (14317)
csimbum01 3 napja Creative Commons License 14318

Én utaztam a két sofőrrel nem egyszer,sőt....De semmi kifogásom nem volt úgy vettem észre,hogy nem ütik,verik az autót,nem vagánykodnak...Úgy tudom,majd 20 éve dolgoznak a volánnál,ha valami nem klappolna elhajtották volna őket,mint a magzatvizet...

Előzmény: .B...B. (14307)
LLaurent 3 napja Creative Commons License 14317
Nem nem, csak egy utas, akit az átlagnál jobban érdekel a BUSZ ;)
Előzmény: gumikacsa57 (14316)
gumikacsa57 3 napja Creative Commons License 14316

Mi vagy te szerelő hogy mindenhez értesz?

Előzmény: LLaurent (14301)
gumikacsa57 3 napja Creative Commons License 14315

Mi a bajod az LDF-139-es soför párosával?

 

Előzmény: .B...B. (14307)
Waliby 4 napja Creative Commons License 14314

Ma: Debrecen - Szeged LTN-045

.B...B. 4 napja Creative Commons License 14313

A két helyközi csuklós MAN jelenlegi rendszáma: LJF-824 (ex. JNF-302) és LSV-096 (ex. KBJ-927 és FLX-720).

Előzmény: nemistvan (14312)
nemistvan 4 napja Creative Commons License 14312
Tisztelt csoporttagok, fórumozók! Új vagyok ezen az oldalon. Engem a csukloós buszok érdekelnek inkább nem pedig a Körös Volán. Azért mégis ide írok, mert az érdekelne engem, hogy mik a rendszámaik a Körös V. helyközi MAN SG 263-ainak. Ha jól tudom ezekbe nem az a agyon fapados ules van, hanem mint a sima helyközi/távolsági MAN-okban. Ilyenről van kép a Körös V. oldalán is:))Segítségeteket előre köszönöm!!!:)
Ikarus 280 fan 4 napja Creative Commons License 14311

FEF év végéig Kunságos járatokon fordul elő, bár valamelyik nap ő mentette a LIW-790 utasait hazafelé. :)

Előzmény: Zsanai (14310)
Zsanai 5 napja Creative Commons License 14310

Sziasztok!

szomorúan olvasom, hogy az LDF megint bedöglött. Hihetetlen, hogy nem tudok kifogni soha egy Körösös E95-öt.

Azt meg tudnátok írni, hogy holnap pontosan melyik járaton lesz E95? Akár GMk akár FEF-890 is szóba jöhet. És a legjobb lenne egy Békéscsaba-Szeged vagy Szeged-Bcsaba út.

Köszi!

JLW-470 5 napja Creative Commons License 14309

Jaja,nálunk a legtöbb Scaniás(és abból sem a leggyengébb motorosak-nálunk pl. a kötelező Manok is SL 283-ok),és mint idővel kiderült,azok strapabíróbbak lettek a Rábásoknál.A többivel meg egyetértek.Bár nem tudom,hogy mennyire voltak nálatok felújítva ezek,de az is sokat dob az állapotukon:nálunk volt olyan E95,amely 18(!)éven át csinálta a Pécs-Szegedet.

Előzmény: .B...B. (14307)
.B...B. 5 napja Creative Commons License 14308

Holnap 10:20-kor GMK-925 megy Egerbe. Gondolhatod milyen élmény lesz vele elszenvedni odáig a sofőrnek, mikor 70-es tempó felett folyton forralja a vizet is... Az egri járaton meg tempo 100 van visszafelé Kisújszállásig, talán Kenderestől már időben van akkor az ember...

Előzmény: LLaurent (14301)
.B...B. 5 napja Creative Commons License 14307

Jellemző a beszerzéseknél a minél alacsonyabb ár bármilyen kompromisszum révén... Nálatok alapvetően a váltó, illetve számtalan alkatrész teljesen más ugye, de más terepen is vannak használva. Nem szabad elfeledkezni azonban arról (amire hajlamos a nagy többség), hogy ezek az autók a 90-es évek végén és az ezredforduló után nem sokkal lettek gyártva, a legfiatalabbak is 10 év felett vannak bőven. Ráadásul kialakításuknál fogva a hosszabb fordákat csinálták jellemzően, nyilván elhasználódtak az idők során. Nyilván egy kisebb futásteljesítményű fordán megbízhatóbban, stabilabban működnek már.

Az LDF-139 annyiban más eset, hogy aki ismeri a sofőrpárost, aki van vele az nem csodálkozik szerintem semmin...

Előzmény: JLW-470 (14305)
Waliby 5 napja Creative Commons License 14306

Szeged - Debrecen GZH-168+ LJF-205 helyett KWX-462

JLW-470 5 napja Creative Commons License 14305

"Én számtalanszor tapasztaltam, hogy az E95-ök valamiért nagyon alulméretezett teljesítményű motorral lettek szerelve."

 

Egyes Volánok(pl.Alföldiek) már a korai E95-kbe sem a legerősebb motort kérték,míg idővel még kisebb teljesítményű motort rendeltek beléjük.Talán akkor azt hitték,hogy oda elég ez is.

 

"Baranyai utazgatásaim során pl. olyan emelkedőn, ahol az E95-ösnél egyet, vagy akár kettőt is vissza kellett váltani a Credo-val gond nélkül fel lehetett jutni"

 

Bár utaztál velük,de mégsem ismertesd meg őket annyira. ;)

A mieink mennek/mennének rendesen,csak mostanában olyan a sofőrök vezetési stílusa,hogy minimum teljesítményt hoznak ki belőlük(gondolom a megtakarításra utaznak).Meg aztán vannak olyanok is,akiknek kicsit magas a 7 sebességes joystick váltó kezelése...

Előzmény: .B...B. (14302)
JLW-470 6 napja Creative Commons License 14304

"Az ELE-311, FEF-890 és a GMK-k már régóta hasonló kórban szenvednek, azt venni észre hogy baromi nehéz sebességbe hozni őket, teljesen lomhák, de már a HPD-154-en is jelentkezik ez."

 

Amit a vásárláskor megspórolt a Körös,annak most jönnek ki a hátulütői.

Előzmény: LLaurent (14301)
ex-kristikoma 6 napja Creative Commons License 14303

LDF-139-nél ne csodálkozz! Az még egy nagyon "lelakott" gép! Nem vigyáznak rá. Kb. mint a 451 mostanában...

Előzmény: LLaurent (14301)
.B...B. 6 napja Creative Commons License 14302

Én számtalanszor tapasztaltam, hogy az E95-ök valamiért nagyon alulméretezett teljesítményű motorral lettek szerelve. Baranyai utazgatásaim során pl. olyan emelkedőn, ahol az E95-ösnél egyet, vagy akár kettőt is vissza kellett váltani a Credo-val gond nélkül fel lehetett jutni...

Előzmény: LLaurent (14301)
LLaurent 6 napja Creative Commons License 14301

Furcsa, ma az LDF-139 is alig sántikált el Szarvasig, minden egyes sebességváltásnál iszonyatosan rángatott. Bár elindulni viszonylag könnyen tudott, 3-astól kezdve jöttek a bajok.

 

Az ELE-311, FEF-890 és a GMK-k már régóta hasonló kórban szenvednek, azt venni észre hogy baromi nehéz sebességbe hozni őket, teljesen lomhák, de már a HPD-154-en is jelentkezik ez.

Előzmény: .B...B. (14300)
.B...B. 6 napja Creative Commons License 14300

A friss műszakis FLX-731 van tegnaptól a Debrecen-Szeged fordán egy darabig, ugyanis a 451 megint nagyobb javításra szorul, állítólag ezúttal a kuplung adta meg magát... Amikor láttam az utóbbi időben mindig iszonyat nehezen sikerült elindulni az aktuális sofőrnek, valószínű ez a kuplunghiba sem véletlenül jött elő, de ami viszont tény, hogy iszonyat gyenge a motor... Nem alkalmas már ekkora futásteljesítményű fordára. Remélem elgondolkodnak bent és behozzák Kondorosról az LLM-143-at a helyére egy időre, a 143 fordájára pedig tökéletesen elég akár a 622 is.

Előzmény: Waliby (14295)
BPO-105 szept. 24. Creative Commons License 14299

*sóhaj*

Se a Körössel, se a Tiszával nem könnyű az élet.

Előzmény: lobbanórotor (14298)
lobbanórotor szept. 23. Creative Commons License 14298

Értelemszerűen az alacsonyakra gondoltam. 

Előzmény: BPO-105 (14297)
BPO-105 szept. 23. Creative Commons License 14297

Pontosabban az alacsony CCY-rendszám. Mert a Körösnél is volt belőlük egypár, szóval gondolom osztották azt Békésben is, legalábbis a magas számúakat, mint amik a Körösnél voltak. Kivéve, ha azt játszották, mint az egriek az AVE-kkel.

Előzmény: lobbanórotor (14296)
lobbanórotor szept. 23. Creative Commons License 14296

Elvileg szegedi illetőségű maszek kocsi volt, azért is a CCY-rendszám. 

Előzmény: BPO-105 (14294)
Waliby szept. 23. Creative Commons License 14295

Debrecen - Szeged LSA-622 (volt "szerencsém" ma utazni rajta, 1,5 órás út iszonyatosan kényelmetlen üléseken, a derekam alaposan megszenvedte, FLX-731 is jobb lett volna, annak legalább kényelmesebb az ülése)