Keresés

Részletes keresés

csimbum01 Creative Commons License 1 napja 0 0 16353

Ja,GVM-410 őzzel futott össze,így most 458 szolgál ott...

Előzmény: Komlósfecskés (16352)
Komlósfecskés Creative Commons License 1 napja 0 0 16352

Most meg a kovácsháziaknál, gondolom tartalék.

Előzmény: csimbum01 (16349)
ex-kristikoma Creative Commons License 2016.07.17 0 0 16351

Ennyi erőből vihették volna a másik két ex. NDK-s 280-ast, ELL-344-et és ELL-372-t is.

Előzmény: joe962 (16350)
joe962 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 16350

 Az IKARUS FAN CLUB (Képek, hozzászólások) - nál találtam egy képet (96274 hsz.)

 

 

 

 

Úgy tűnik tényleg megmenekül.

Előzmény: IkarusEAG (16340)
csimbum01 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 16349

Ha jól láttam,GSA-458 megint apácán szolgál egy ideje...

Komlósfecskés Creative Commons License 2016.07.10 0 0 16348

Azért ez erősen Blikk színvonal. A felújítás előtt természetesen 15-30 perccel hosszabb menetidővel közlekedett lényegesen kevesebb vonat. Lévén csak az egyik vágány volt százhúszas, Tenyő - Csugar között pedig egyvágányozás volt nyolcvannal.

Szóval a helyzet lényegesen jobb, bár az IC-k lefokozása személyvonatpótlóvá + negyvennel kitérőbe járogatás valóban szerencsétlen dolog.

Előzmény: trizs77 (16343)
Komlósfecskés Creative Commons License 2016.07.10 0 0 16347

Berlinbe? Akkor át se kell festeni :)

Előzmény: joe962 (16345)
egy sofőr a sok közül. Creative Commons License 2016.07.10 0 0 16346
legalàbb megmenekül.:)
Előzmény: joe962 (16345)
joe962 Creative Commons License 2016.07.10 0 2 16345

Az ex. ELL-369 utazott vissza Berlinbe végleg.

Előzmény: IkarusEAG (16340)
egy sofőr a sok közül. Creative Commons License 2016.07.10 0 0 16344
ha màr menetrendekről van szò,egy kis érdekessség:

1948-as menetrend szerint budapest-gyula 233km volt.gyuláròl indult:4:00
budapest érk:9:30.vissza 15:30-kor indult és 21:00-kor érkezett gyulára.MÂVAUT budapesti kirendeltsége közlekedtette.főbb megàllôhelyek:102km koháry major v.á,119km tiszaugi elàg,126km tiszakürt,132km kisasszonyszőllő,138km istvànhàzapuszta,169km endrődi elâg,181km:csabacsűd felső,197km komdorosi csárda,203km:nagyciroktanya,224km:veszei csàrda
trizs77 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 16343

Ugyan nem busz. de Békés megye.

 

http://www.blikk.hu/aktualis/politika/erdemes-volt-100-milliardokat-koltottek-ra-megis-lassabb-lett-a-vasutvonal/mtdmc99

 

Morognak a békéscsabaiak.

 

Okkal, joggal.

 

 

.B...B. Creative Commons License 2016.07.08 -1 0 16342

Alapesetben MXU-952 van rajta. :)

Előzmény: pöszmetkutya (16341)
pöszmetkutya Creative Commons License 2016.07.08 0 0 16341

Kedves Fórumozók!

 

Meg tudnátok mondani, hogy a Szeged-Békéscsaba (ind. 18.30) járatot melyik busz szokta csinálni?

Előre is köszi!

IkarusEAG Creative Commons License 2016.06.29 0 0 16340

Urak!

 

Egy ráncajtós 280-ast keresnék  h-0-h-0 ajtókiosztással, jobb oldalon a gépes kocsin a második oldalüveg, a csukló után szintén a jobb oldalon a legutolsó üveg 1/2 részben eltolható.  Ez a kocsi "S" betűvel száguldott Németország irányába. 

archlinux Creative Commons License 2016.06.27 0 0 16339

Ja, én már abban gondolkodtam, hogy a büki járat fekvésében megy... :)

 

Amúgy a legkevésbé sem Szeged miatt írtam a hosszabbítást. (Egyszerűen csak az a gondolat "tetszett", hogy egy hosszú, Magyarországot átszelő vonal településeinek adunk egy bécsi járatot.) Szerintem aki Szegedről nem vonattal megy Bécsbe, az mazochista, vagy buszfanatikus. :) Bevallom, én még Kapuvárra is vonattal szoktam, nem a soproni busszal.

 

Egyébként Szeged-M5-Bp-M1-Győr járaton én is gondolkodtam már, amíg még voltak autópályás buszjáratok.

Előzmény: setra415HD (16338)
setra415HD Creative Commons License 2016.06.26 0 0 16338

2. Túl későn érne Bécsbe, és túl korán indulna vissza, amikor alig van utazási igény"

 

Itt mire gondolsz pontosan?

Bevallom nem értem, mert kb. 15:00-ra érhetne oda, és 12:00 körül indulhatna vissza. :)

 

Amúgy ha már OFF,

én inkább a Pécs-Győrt vinném el Bécsig, illetve esetleg a Pécs-Sopront. Bár igazából egyikben sincs túl nagy potenciál a jelenlegi formában.

 

Szegedről szerintem egyértelműen Bp-en át kellene járni Bécsbe, (már ha "kell"), és esetleg Győri megállással, vagy éppen Temesvárról indulva. De ez már messzire vezet. :)  

Előzmény: archlinux (16336)
veszprembusz Creative Commons License 2016.06.26 0 0 16337

Volt már Szeged--Veszprém--Bécs járat is. :-) Talán 709 volt a mezőszáma, de most nincs előttem régi menetrend.

 

Pont az álalad említett okok vezettek a megszűnéséhez.

 

 

Előzmény: archlinux (16336)
archlinux Creative Commons License 2016.06.26 0 0 16336

Akárhonnan nézzük, rosszabb lesz, mint mostani rendszer...

 

Ha vissza akarod vágni a Szeged-Bük járatot, akkor onnantól a többi már kényszer. (És azért hosszabbítod meg a Szeged-Sopront Békéscsabáig, mert az idegenben éjszakázáshoz túl rövid a Szeged-Sopron.)

 

OFF

A Szeged-Sopront inkább Bécsig kellene meghosszabbítani. :D (Anno volt is Veszprém-Sopron-Bécs járat.) Ezzel csak két gond lenne:

1. Bécsben gondolom egy kicsit drága a szállás. :)

2. Túl későn érne Bécsbe, és túl korán indulna vissza, amikor alig van utazási igény. :)

ON

Előzmény: .B...B. (16333)
ex-kristikoma Creative Commons License 2016.06.26 0 0 16335

Szvsz ha visszafele keresel, megtalálod. A kereső se bánt ;)

Előzmény: Törölt nick (16334)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.26 0 0 16334

Sziasztok!

 

Valaki meg tudná írni, melyik volt az a piros-fehér 250/256 busz, amelyik a Gyula-Lenti járaton volt (Körös)?

Esetleg ha képet is tudna róla valaki...:)

Köszi!

.B...B. Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16333

Ez már reálisabb forgatókönyv, kíváncsi leszek mi lesz belőle.

Előzmény: Törölt nick (16332)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16332

Amit hallottam (nem tudom megvalósul-e), hogy a Szeged-Bük járat 9.20 helyett 5.20-kor megy és csak Veszprémig, délután vissza. A Békéscsaba-Sopron meghosszabbított pedig Szegedről a mostani büki idejében 9.20-kor (Bcsabáról gondolom 7:15 körül) és ahogyan eddig a büki, ottalvós.

Előzmény: .B...B. (16318)
.B...B. Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16331

Az egri járatnál is ugyanez van, nagyon nehéz felérni 10:45-re Egerbe. Hazafelé meg még rosszabb a helyzet (Kisújszállás-Eger 2 óra 25 perc <-> Eger-Kisújszállás 2 óra 15 perc)...

Előzmény: Törölt nick (16330)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16330

Ha már szűk vezetési idő, na a Kecsó-Balatonfüred járat Dunaújváros-Szfv. 55 perce az tényleg az. Nem értem, miért nem tűnt fel még senkinek. Rendszeresen 10 percet késik Fehérvárra érve. A Dunaújváros-Szfv. gyorsok, amik sehol sem állnak meg, azok tudják csak tartani az 55 percet...

.B...B. Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16329

Kecskeméten nem is fogsz. :)

Kecskemét-Solt között laza tempóval is 5-10 perccel hamarabb be lehet érni, Fülöpszálláson perceket szoktak állni. Ami nehéz az a Solt-Zalaegerszeg szakasz... Siófokra még beérnek időben, de onnan lehetetlen kiérni Zamárdiba 12 perc alatt... Aki járt már arra a 7-es főúton, pláne nyáron az megérti miért. Kb. Balatonlellére lehet időben beérni 80-90-es országúti és 60-65-ös városi tempóval, már ha a forgalom engedi ugye... Vissza ugyanez, vagy eljönnek hamarabb Zamárdiból vagy késve érnek Siófokra... Emiatt jön össze a túlvezetés rendszerint.

Előzmény: Törölt nick (16327)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16328

Előzmény: Törölt nick (16327)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16327

Mai Zalaegerszeg-Békéscsaba teljesen teltházzal érkezett Kecskemétre. Egyébként valaki írta, hogy szűken lehet tartani a menetidőt...én még nem találkoztam nála késéssel.

.B...B. Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16326

Ha írsz nekem egy e-mailt átküldöm pdf-ben ;)

Előzmény: archlinux (16325)
archlinux Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16325

OFF

Nemrég készítettem egy javaslatot sulispéntekenként egy bónusz Békéscsaba-Pécs járatpárra, ami expresszjáratként funkcionálna és az orosházi rásegítőjeként biztosítana gyorsabb eljutást Békéscsabára. Már ennél is számolgatni kellett, hogy mivel lehet megoldani azt, hogy ne legyen többletteljesítmény, de sikerült.

 

Az ITF topicban szoktunk ilyenekről beszélgetni, ha gondolod, írd le ott a részleteket. Engem érdekel. (Az utolsó két komment épp a Szeged-Pécs vonallal kapcsolatos.)

ON

 

Amúgy én a Pécs-Orosházát Vásárhelytől Szentes felé kanyarítanám inkább, szóval én max. a rosszfiú lehetek a történetben. :P

Előzmény: .B...B. (16324)
.B...B. Creative Commons License 2016.06.25 0 0 16324

Ha már hosszú járatoknál tartunk és a realitásoknál...

Nemrég készítettem egy javaslatot sulispéntekenként egy bónusz Békéscsaba-Pécs járatpárra, ami expresszjáratként funkcionálna és az orosházi rásegítőjeként biztosítana gyorsabb eljutást Békéscsabára. Már ennél is számolgatni kellett, hogy mivel lehet megoldani azt, hogy ne legyen többletteljesítmény, de sikerült. Nincs egyszerű dolguk a menetrendek tervezőinek így, hogy a minimális többletteljesítményt sem nagyon szokták jóváhagyni, pedig biztosan lehetne értelmes, kihasznált hosszú járatokat kreálni olyan irányokba, ahol a vasút nem jelent alternatívát (kelet-nyugati irányokba).

Sulisvasárnapra is javasolnék egy Pécs-Bcs-Pécs expressz járatpárt a Pannonnak, igény lenne rá a Bácsos járat vasárnapi kihasználtságát tekintve.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!