Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagy.csilla Creative Commons License 3 órája 0 0 13814

Sziasztok!

UTB HC hidas traktort szeretnék vásárolni!

Esetleg valaki tud egy eladó darabot? Sehol sem találok!

Köszi a segítséget!

Üdv.: Ervin

 

 

T Zolti Creative Commons License 19 órája 0 0 13813

Jó, majd vissza térünk rá.

Elő került ma még egy Dutra könyv is, ha valakit érdekel.

Előzmény: triplaharom (13812)
triplaharom Creative Commons License 19 órája 0 0 13812

Szeptemberben tervezünk arra menni a Halasi találkozóra, Makóról.

Előzmény: T Zolti (13811)
T Zolti Creative Commons License 19 órája 0 0 13811

Nem késtél le, Üllésen vagyok.

Előzmény: triplaharom (13810)
triplaharom Creative Commons License 20 órája 0 0 13810

Engem érdekel a dolog, ha még nem késtem le...  Helyileg merre vagy található ?

Előzmény: T Zolti (13807)
dutrancs Creative Commons License 20 órája 0 0 13809

Szervusz! A kapcsoló kerékkel nincs gondom,csak a tányér kereket nem tudom hova tenni' ? (azon kívül,hogy GF-600.-as gödörfúróba építették,csak azt nem tudom ,hogy még hova másba)?

Előzmény: Dutrás Feri (13805)
B-csabi Creative Commons License 22 órája 0 0 13808

Érdekes hogy szinte minden Fordsonról ezt meghagyták :-) nekem is volt már vagy 4 darab,ma is láttam egyet a Rúzsai vásárban...

Előzmény: T Zolti (13807)
T Zolti Creative Commons License 22 órája 0 0 13807

Üdv mindenkinek!

 

Van egy Fordson szerszámosom eladó, ötezerért megválnék tőle.

250TLF Creative Commons License 3 napja 0 0 13806

Üdv Uraim! Érdeklődnék,hogy egy Michigan 45 A típusú rakodógépről és műszaki adatairól tudtok-e segítséget adni? Adattábláján Model:45A ,Lot:2, Specification: M312-1 szerepel csak.( Teljesen működőképes,némi fék hibával )

Dutrás Feri Creative Commons License 4 napja 0 0 13805

Szépnapot,Mester!

Talán valamelyik Dutra? 1-3-as kapcsolókereket látnék?

Előzmény: dutrancs (13804)
dutrancs Creative Commons License 4 napja 0 0 13804

Megtöröm  a nyári csendet! Mibe való ez a tányérkerék?   Z=32

Lki1 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 13803

A valamikori mezogep teruleten van. Nem hiszem, hogy a tulaj sz@rakodna vele. Tele van lecsoval. Ove a telep. De csak ott rohad, es ez-az mar elkopott rola.

Előzmény: kpbau (13802)
kpbau Creative Commons License 2016.07.14 0 0 13802

Tök jó lenne, ès megbontják vajon???

Előzmény: Lki1 (13801)
Lki1 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 13801

Elofordulhat, hogy tudok egy egeszet Cibakhazan. 

Előzmény: kpbau (13799)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 13800

Traktorker Felsőzsolca ? Nem jó ?

Előzmény: kpbau (13799)
kpbau Creative Commons License 2016.07.13 0 0 13799

Halló,, Dt 75- höz keresnék egy pár dolgot. tudnál segíteni?? Esetleg kérhetek egy tel számot??

Előzmény: Dávid Dózer (3522)
Lki1 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 13798

Kerdezd meg a forgacsolos topicban is. Sok erdekes ember megfordul ott is. Hatha megkapod a tuti tippet.

Előzmény: 59th_Roy (13788)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 13797

A stabil motoros fórumon is érdeklődhetsz ott lehet jobban tudnak segíteni ! Ez most jutott eszembe !

Előzmény: 59th_Roy (13792)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 13796

A kerti gép motorok közül is valamelyik gyárt olyan motort amiben öntött vas dugattyú van nem rég olvastam valahol ,a honda is gyárt ilyet bár lehet az nincs 150mm átmérőben ,de mindenképp érdemes körülnézni ,vagy valami kinai diesel moci motor?

Előzmény: 59th_Roy (13792)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 13795

Én úgy halottam az Egri Belkord művek már nincs meg bezárt !

Előzmény: ötbites stihles ziles (13791)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 13794

Hát az esztergályos ki tudja esztergálni vagy akár marni is lehet ha olyan a belseje hogy nem lehet esztergálni ! Vinni kell a mintát és a vasat és az esztergályos megoldja !

Előzmény: 59th_Roy (13790)
gergerg Creative Commons License 2016.07.02 0 0 13793

A terra-kert fórum garantáltan hosszú életű lesz. :-)

Előzmény: kavicsos64 (13782)
59th_Roy Creative Commons License 2016.07.02 0 0 13792

Sajnos a Belcordosok, csak aluminium dugattyút tudnak készíteni. Az nekem nem felel meg.

Előzmény: ötbites stihles ziles (13791)
ötbites stihles ziles Creative Commons License 2016.07.02 0 0 13791

A Belcord nevű cég igen jó minőségben gyárt dugattyút is.Esetleg?

Előzmény: 59th_Roy (13790)
59th_Roy Creative Commons License 2016.07.02 0 0 13790

úgy nem próbáltam, mert ha egy 150mm átmérőjű üregesre öntött dugattyút, egy tömörrel helyettesítek az szerintem nem jó ötlet a 3-4x nagyobb önsúly miatt. Vagy van rá technológia, hogy kimunkálják a belsejét is az azonos súly elérése céljából?

Előzmény: kavicsos64 (13789)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.07.02 0 0 13789

A hengeres öntött vastömb keresése nem hozott eredményt ? A többit már az esztergályos megoldja !

Előzmény: 59th_Roy (13788)
59th_Roy Creative Commons License 2016.07.01 0 0 13788

Üdvözlet mindenkinek! 

 

Segítségeteket kérem, egy 1950-es években gyártott kompresszorhoz keresek  öntöttvas dugattyút, vagy olyan szakembert aki tud készíteni belőle, akár több darabot is. Az átmérője 150mm így elég ritka méret, de az 50-es években készült több gép, ami alacsony fordulatú és hasonló méretű dugattyúval készült. Ha valaki úgy érzi tud segíteni, vele a további méreteket pontosítjuk. A "keresd fel a gyártót" és hasonló alaplépéseket tanácsolóknak előre is köszönet a próbálkozásért, már mindenen túlvagyok :) sajnos eredmény nélkül! Gyűrűket és a hengerek javíttatását már megoldottam. 

 

Üdv Roy.

triplaharom Creative Commons License 2016.06.29 0 0 13787

Szevasz E9Matyi !

 

Azt látom hogy a betűvetésnek mestere vagy, de az általad leírt kritériumoknak nem sok idejáró gépészember tudna megfelelni.Szerintem túl sok a szűrőként beépített feltétel, aminek az egyszerű gépeket szerető emberek nem tudnak, esetleg nem is akarnak elfogadni.

A helyedben én nyitnék itt is 1 fórumos oldalt próbaképpen, veszteni való nem lenne, viszont elérhetőbb volna az emberek számára. Öreg Subaru 4x4 autót 1-t tudok a környéken, tulaja 80 körül jár, Ő biztosan nem fog írni sehová, nem az a fajta. Drukkerekre szükség lehet mindig, nem kéne feltételül szabni jármű meglétét. Nekem sincs se Csepelem, se Dutrám, mégis segítettem már számos alkalommal alkatrészek beszerzésében, közvetítésében, mindenféle haszon nélkül.

Nem is szaporítom tovább a szót, sok sikert kívánok a működéshez !

Előzmény: E9Matyi (13785)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 13786

Legyen igazad ! Járj sikerrel !

Előzmény: E9Matyi (13785)
E9Matyi Creative Commons License 2016.06.29 0 0 13785

Köszönöm a kritikákat, megtiszteltek vele!

 

10 éve vagyok egy klub elnöke, sokat tapasztaltam és tanultam már.

Az újonnan megalkotott közösséghez történő csatlakozás, mint ahogyan az a regisztrációnál olvasható, igen "szögletes" alapelvekhez és kritériumokhoz kötődik, hisz szándékosan nem a "mennyiségre", annál inkább a közösség színvonalára törekszünk. Értsd ez alatt azt, hogy egyáltalán nem fáj, ha fél év elteltével csak 20-30 aktív felhasználó irogat majd, ha azok a hozzászólások viszont kulturáltak, rendezettek és szakmai, vagy erkölcsi szempontból értékesek.

Nem titkolom, "nem haladok a korral" és nem vagyok regisztrálva a Facebook-ra annak ellenére, hogy nekem is világos, hogy sajnos több információ már csak ott érhető el. Van előnye is, kétségtelen, de az ott kialakult formája és módja a kommunikációnak egyszerűen taszít.

Hiszek abban, hogy az alapvető írási és fogalmazási elvárások (tagolt, esztétikus és lehetőség szerint helyes írásmód, ékezetek, mondatvégi írásjelek, szóközök használata...), az elvárható erények (köszönetnyilvánítás, viszonzás, figyelmesség, segítségnyújtás) megtartásával és a "trollkodás" mellőzésével egy olyan felület alkotható, amely az akár a veterán jármű tulajdonosok egy részére jellemző idősebb korosztály számára is bizalmat kölcsönözhet és esetlegesen megtisztelnek így minket jelenlétükkel.

Fórumon írok jelenleg is, ráadásul a fórumozás egyik alapvető hazai kövén, így nem kell leírnom, hogy a fent jelzett, felnőtt emberhez méltó kommunikáció sajnos -szerintem- nem jellemző a facebook-ra, így a mai világban őskövületként, mégis maradtam a Japtimers fórumos felületénél. Nem utolsó sorban egy több témakörös-fórumos-témás felület kategorizálható, könnyen moderálható és később visszakereshető, amely az említett közösségi felületnél ugyancsak kivitelezhetetlen.

Természetesen elkerülhetetlen egy facebook csoport is, amelyet zártként hoztunk létre és csak fontosabb információnk (találkozók, új leírások, figyelemfelhívások...) eszközlésére hoztunk létre.

 

Eltértem kicsit a kritika tárgyától, de úgy gondoltam fontos, hogy könnyebben kialakíthass egy képet a megálmodott közösségről.

 

Egy veterán Hondás és egy veterán Mazdás barátommal összeültem és kikértem a véleményüket 1-2 sarkalatos kérdésben, mielőtt publikáltuk az új felületet. Egyet értettünk abban, hogy első sorban a TULAJDONOSOKAT várjuk és az ő segítségükre, támogatásukra és összefogásukra hozzuk létre a Japtimerst.

Mindemellett ne felejtsük azt az oldalát sem a veteránozásnak, hogy a legtöbb tulajdonos félti a sok munkával, energiával és pénzzel megépített ritkaságát. 

A fenti két indok alapján talán érthető, hogy miért van beállítva az olvashatóság korlátozása, kiemelt figyelemmel a sok képpel ellátott bemutatkozás és projektek témában.

A Gyártók szerinti általános beszélgetések, a Találkozók persze a vendégek számára is olvashatók, így kedvet csinálva az új tulajdonosoknak, de pár téma címe csak megtekinthető, ellenben a megfelelő jogosultságok megszerzéséig még nem nyitható meg.

 

Az új felhasználók a regisztrációt követően kapnak egy üdvözlő üzenetet, melyben többek közt jelezzük, hogy első hozzászólásukat a Bemutatkozás témakörben kell megtenniük. Miután ezt megejtették és ezt az egyet az aktuális moderátor is jóváhagyta - így megjelenítve az illető üdvözlőjét - ettől kezdve teljes hozzáférése lesz a fórum minden témájához és innentől jóváhagyás nélkül küldözgetheti üzeneteit is.

 

Többek közt ezzel a procedúrával kerülhetők el az ügyesebb BOT-ok, a különböző termékeket, szolgáltatásokat reklámozó felhasználók és az akár 3 éves Nyugati autóval rendelkező tulajdonosok, akik szimplán csak "nyálat csorgatni" jönnének a különleges idősebb autók apropójából. Utóbbi érdeklődők kívánalmaira természetesen sor kerülhet egy nyilvánosabb összejövetel keretein belül is...

 

Hiszem, hogy azok a Japtimer tulajdonosok, akik végigmennek ezen a "szűrőn", azok olyan közösséget alkotnak majd, amelyet mi elképzeltünk.

Annak ellenére, hogy tisztában vagyok egy új klub/közösség "beindulási" idő szükségletével, lekopogom, de egyelőre sikerként élem meg a dolgot, hisz pár napon belül már több, mint 20 felhasználót és gyönyörű, különleges autókkal rendelkező tulajdonost számlál a fórum.

 

Még egyszer köszönöm szépen kritikád és remélem sikerült megválaszolnom is azt!

 

Üdv,

Mátyás

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!