Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
triplaharom 13 órája Creative Commons License 12209

Nem tudom miféle jármű ez, de eredet vizsgán biztosan +mondják mi volt az a szám amit beütöttek oda.

Előzmény: Zemiator (12208)
Zemiator 18 órája Creative Commons License 12208

A végét ! :-)   Így, lassan 30 év távlatából már nem sok jelentősége van !

Előzmény: Isti betyár (12207)
Isti betyár 19 órája Creative Commons License 12207

Az vajon az érvényesség kezdetét vagy végét mutatná?

 

Előzmény: Zemiator (12206)
Zemiator 19 órája Creative Commons License 12206

Műszaki vizsga érvényességi idejét igazoló matrica . 1986 -ból !

Előzmény: Isti betyár (12205)
Isti betyár 20 órája Creative Commons License 12205

Sziasztok!

 

Találtam egy alvázszám féleséget, de nem teljesen kivehető. Még megpróbálnánk finomabban letisztítani, de ígyis csak az alja lesz.

Ilyenkor mi a teendő? Vizsgára alvázszámmal mehet csak. Itt látszik, hogy a természetes korrozió miatt ilyen.

 

A felső matrica mit jelenthet?

Zemiator 20 órája Creative Commons License 12204

Hááát........úgy a kettő között ! :-)  

Csak a linket szoktam, de valamiért az sem működik rendesen .

Előzmény: Tóni bácsi (12202)
Zemiator 20 órája Creative Commons License 12203

Akkor "Béci" múzeumnak hívnák ! :-))

Amúgy... igen !

Előzmény: triplaharom (12201)
Tóni bácsi 21 órája Creative Commons License 12202

Így akartad?

 

 

Előzmény: Zemiator (12199)
triplaharom 22 órája Creative Commons License 12201

Ez a Béci Múzeuma ?

Előzmény: Zemiator (12200)
Zemiator 23 órája Creative Commons License 12200

www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=9eSxH6UTVKk&x-yt-ts=1422579428

Zemiator 23 órája Creative Commons License 12199

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=HAEzEYABiZc&x-yt-ts=1422579428

cserkszcsaba 2 napja Creative Commons License 12198

Üdv 

 

Köszönöm a válaszokat! Gyárilag nincs hengerfej tömítés ,de most csináltattam egy 0,2mm-es réz tömítést és hézagolót és ezen kívül 10db 0,2mm-es acél hézagolót a henger talp alá .Remélem ez elég lesz persze csak apránként emelem majd a hengert .A gyári alap mérethez képest (80mm) most 82mm a furat mérete gondolom ez is nehezíti a dolgot. Mint már írtam jelenleg nem bírok akkora lendületet venni a betekeréskok ,h a lendület átlendítse a hotponton ezért kell csökkentenem a kompressziót. Ha sikerrel járok jelezni fogom és ha tudok majd teszek fel videót. 

Előzmény: Zemiator (12189)
dutrancs 2 napja Creative Commons License 12197

Rá is van írva!! :-)

Előzmény: hotib (12195)
Discovery2 2 napja Creative Commons License 12196

Szerintem a jó öreg SZK-3.

Persze javítsatok ki ha tévedek. :-)

Előzmény: hotib (12195)
hotib 2 napja Creative Commons License 12195

   Milyen típusú kombájn van a képen.  

triplaharom 3 napja Creative Commons License 12194

Az még érdekes lenne. (:-)))

Előzmény: Zemiator (12193)
Zemiator 3 napja Creative Commons License 12193

Ezt, gondolom inkább Csabának akartad címezni,mint nekem !

Nem mondom, hogy nem fordulhat elő ilyesmi ,de egy ilyen hibának előbb ki kellene derülni !

A végén kiderül ,hogy a lendkerék még nincs is fent ! :-)

Előzmény: csepel fan (12191)
triplaharom 3 napja Creative Commons License 12192

Lehet abban valami amit mondasz, mert az ritkán fordulhat elő hogy a felújított, még be nem járatott motorban csak úgy túlteng a komresszió.

Előzmény: csepel fan (12191)
csepel fan 3 napja Creative Commons License 12191

Azokat a tereket elnevezésüktől függetlenül nem bolygatnám első nekifutásra,mert üzem közben a kokszosodást leszámítva értékük nem változik.Inkább a lendkerék-forgattyús tengely kúpot vizsgálnám meg

tüzetesebben,mert szerintem elvágta az íves reteszt.Annyira szorul,hogy dekompresszorral úgy érzed tekered,de ha bezárod a dekompresszort a lendkerékben felhalmozott tehetetlenségi nyomaték nem adódik

vissza a főtengelyre mert elfordul a kúpon,ezért nem bírod átfordítani!Egy padkahenger motornál kerestük

egy napig az ugyanilyen jelenség okát mire meg lett a helyes megfejtés,de egy életre megjegyeztem.

Előzmény: Zemiator (12189)
Tóni bácsi 5 napja Creative Commons License 12190

Figyu csak!

 

Mint mondtam, nem ismerem azt a fajta motort, csak a motorokat általában. De, ha szerelt henger van rajta, nem pedig a forgattyúsházzal egybeöntött blokk perselyezve, akkor ahogy az előttem szóló barátaim elmondták, a hengertalp tömítés vastagságával is lehet játszani.

Az égéstér általában úgy van kialakítva, hogy a dugattyúnak a felső holtpontban egy szintben kell lenni a hengerpersely felső szélével. Ezt az állapotot próbáld megkeresni!

Előzmény: cserkszcsaba (12188)
Zemiator 5 napja Creative Commons License 12189

Nem csökkenteni,hanem növelni szeretnéd a kompresszióteret .

Ha növekszik a kompressziótér-csökken a kompresszió !

Ezt úgy érheted el,ha vagy a hengertalp, vagy a hengerfej alá pakolod a megfelelő tömítést.

A szerelési ábrán úgy tűnik,  semmi akadálya nincs annak, hogy a dugattyú a henger felső pereméig járjon.

Ha összehangolva kezeled a dekompresszort az indításnál,a lendkerék tömege át fogja fordítani a főtengelyt,és indulnia kell !

Amúgy egy kompressziómérés lenne az igazi, ha erre lenne pontos adat.

Ilyet nem találtam a kezelési utasításban.

Előzmény: cserkszcsaba (12188)
cserkszcsaba 5 napja Creative Commons License 12188

Üdv 

 

Igen a sűrítő teret kéne csökkentenem (emelni a henger perselyt) a hengerpersely felső széléhez képest hol kell állnia a dugattyúnak felső holtpontban ez lenne a kérdés .

Előzmény: Tóni bácsi (12181)
vasparipa Sanyi 56 5 napja Creative Commons License 12187

szia! köszönöm szépen a segitséget,a multhéten sikerült beszerezni 1-et, igaz javitásra szorul,nincs traktorom,de én győr mellett lakom,de szerintem a szlovákok nem tudom hogy értenek-e hozzá! valahogy megoldom. köszönöm Sanyi

Előzmény: trakstory (12170)
Tóni bácsi 5 napja Creative Commons License 12186

Köszi Druszi! :-)))

Előzmény: Zemiator (12185)
Zemiator 5 napja Creative Commons License 12185

Ne aggódj Tóni bá ,ezért még nem leszel a szemünkben "slendrián" ! :-)))

Előzmény: Tóni bácsi (12184)
Tóni bácsi 5 napja Creative Commons License 12184

Igen Pisti, az is lehet, azzal is azt a teret növeled meg, ahová a dugattyú összesűríti a levegőt.

Igaza van Zeminek, a klasszikus értelemben vett égéstér valóban a hengerfejben van kialakítva, én fogalmaztam slendriánul. :(

Előzmény: triplaharom (12182)
Zemiator 5 napja Creative Commons License 12183

Ez nyilvános topik, itt mindenki belekotyoghat !

Talán még én is ..... :-)

Hivatalosan úgy híjják' : hengertalptömítés !

A lényeg gondolom az lenne, hogy a dugattyú a henger felső éléig járjon,az égéstér ugyanis a hengerfejben van.

Egy ilyen kaliberű benzinmotor indításakor is rendesen bele kell kapaszkodni az indítózsinórba ! A Diesel  annyival egyszerűbb,hogy ott a dekompresszor kar .

Rendes lendületet kell venni, az izzításról sem szabad elfelejtkezni,és menni fog az !

http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=de&u=http://www.einachser.org/schmiedag/listen/BerningDi7Di12.htm&prev=search

Előzmény: triplaharom (12182)
triplaharom 5 napja Creative Commons License 12182

Bocs Tóni bácsi hogy belekotyogok, de lehet hogy a kolléga úr a henger lábához való

tömítés (hézagolás) vastagságára gondolt.

Előzmény: Tóni bácsi (12181)
Tóni bácsi 6 napja Creative Commons License 12181

Háj!

 

Húúúúúú Apám, bevallom nem ismerem ezt a fajta traktornak becézett kétkerekű akármit, de ilyen belsőégésű energia átalakítót már láttam. :-)) Talán kettőt is....... de olyat, amelyikben a dugattyú felső holtponti helyzetét eccerű hézagolással változtatni lehetne, még nem.

 

...A dugattyú felső holtponthoz viszonyított helyzete? Így még soha nem is hallottam ezt a kérdést feltenni, de a dugattyú az "esetek többségében" akkor van a felső holtpontban, amikor már a főtengely forgattyús csapja nem tudja magasabbra emelni!!!!! Ezen Te még véletlenül sem tudsz hézagolással változtatni. Amin változtatni tudsz, az az égéstér nagysága. Mégpedig esetleg a hengerfej tömítés vastagságának változtatásával.

Sajnos nem tudom neked megmondani a Te motorod égésterének hány köbcenti az ideális mérete. :( Talán majd jön egy nálam okosabb, és elmondja. :)

 

De miért is? Ha megtekered, elengeded a dekompresszor kart, akkor olyan ellenállásba ütközöl, hogy be sem tudod indítani az erőművet?

 

 

Előzmény: cserkszcsaba (12179)
cserkszcsaba 6 napja Creative Commons License 12180

Keresek az Agria 2800 d -hez való eszközöket